Ik vind het ook best veel. Het kan net, maar je moet dan wel echt niets zondigen. Ik denk dat de meesten hier wel langzamer afvallen hoor!quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:28 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Dat is toch heul veul?
Of zijn er hier meer van die mega-kilo-knallers?
(En ik was vanochtend al zo blij dat ik in een maand tijd twee kilo kwijt ben...)
Dit herken ik gelukkig ook. Iedere keer als ik denk "o jé", krijg ik weer een reuzeopdracht, een erfenis of een ander gelukje in de schoot geworpen. Ik moet er wel altijd wat voor doen (gratis geld bestaat niet voor mij geloof ikquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:27 schreef SHE het volgende:
Maar gelukkig trek ik op de een of andere manier altijd geld aan....
JAquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben jij het soms ook zo zat om altijd maar de verstandigste te zijn?
Belgiequote:
Hmm... ik zondig ook niet, ik bedoel: ik houd me enorm goed aan mijn eetljstje. Zonder moeite overigens. Sinds ik suiker heb afgezworen heb ik geen zoete trek meer.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het ook best veel. Het kan net, maar je moet dan wel echt niets zondigen. Ik denk dat de meesten hier wel langzamer afvallen hoor!
Wij doen het niet slim hoor, want ook wij wonen half in Belgie, maar betalen belasting in Nederland. Dat vond ik het eerlijkstequote:Op zaterdag 13 september 2008 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Belgie![]()
(man heeft Nederlands inkomen, ik heb een beurs. Dus wij betalen hier geen belasting. Nog voordeliger)
bij mij was het de drank, niet het weerquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:31 schreef SHE het volgende:
Hebben jullie trouwens ook zo'n last van dit weer? Als in, niet je bed uit te rammen zijn?
Ik ben zooooooooooo wollig met dit weer, ik kan wel een stuk in de dag slapen.
Jij bent gek.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Wij doen het niet slim hoor, want ook wij wonen half in Belgie, maar betalen belasting in Nederland. Dat vond ik het eerlijkste![]()
Hier ook, dikke hoodie en warme sportbroek aanquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:41 schreef conleche het volgende:
Over het weer gesproken: ik heb het ook nog eens gewoon koud!!
Wil ik ook. Helaas is de olie op en kan er over 2 weken pas geleverd worden. Tot die tijd is het devies bij ons:quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:46 schreef SHE het volgende:
Ik ga zo de verwarming denk ik aanzetten
Nou wij zitten helemaal niet aan de kust, maar veel meer in het oosten en daar zijn de huizenprijzen echt spotgoedkoop in vergelijking met Nederland. Ik kan me wel voorstellen dat het aan zee iets hoger ligt, maar dat weet ik eiks niet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:42 schreef Tinkepink het volgende:
Hé conleche, weet jij iets van de Belgische huizenprijzen? WIj zijn al een tijdje op zoek naar een betaalbaar () appartement aan de Belgische kust. Een paar jaar geleden konden we iets kopen voor ¤ 50.000, maar toen had ik nog koudwatervrees en hebben we het dus laten lopen. Daarna zijn de prijzen vreselijk gestegen.
Afgelopen week kregen we het aanbod van een studie met zijdelings zeezicht voor ¤ 70.000. Ik vond het bizar goedkoop voor de Belgische kust en vroeg me af of de immobilienzeepbel in Belgie nu eindelijk geplatst is.
Ben vorige week begonnen met Pedagogische Wetenschappen in Nijmegen.quote:
Ja, dat heb ik ook, al weet ik niet in hoeverre het van het weer komt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:31 schreef SHE het volgende:
Hebben jullie trouwens ook zo'n last van dit weer? Als in, niet je bed uit te rammen zijn?
Ik ben zooooooooooo wollig met dit weer, ik kan wel een stuk in de dag slapen.
Londen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
moeilijkmoeilijkmoeilijk..
hier nog anglofielen?
We willen of met oud en nieuw, of tussen kerst en oud en nieuw in 'lekker even weg' naar de UK.
Maar we willen naar een leuk 'stadje' waar we nog niet geweest zijn, liefst ergens in het noorden.
Afgevallen zijn: Newcastle en York (al geweest). Hull vraag ik me af of dat leuk is als je niet van winkelen houdt (echte winkelstad) en nou ja, verder moet het goed bereikbaar zijn met bus of trein.we willen iets romantisch want het is ons 2 jarig jubileum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |