Ook niet in een 1 op 1 situatie met je partner?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:23 schreef Greys het volgende:
Al had ik het meest goddelijke lichaam dat er bestond, dan nog zou ik het niet durven. Dat paaldansen enzo.
Zou WILLEN dat ik het zou durven, dat dan weer welMaar ik ben gewoon een trut in dat soort dingen, weet mezelf geen houding dan in dat soort situaties. Net als dat anderen mijn borsten soms geweldig vinden, en ik zou willen dat ze een paar maten kleiner zouden zijn, omdat ik me er opgelaten door voel.
Ach ja, er is altijd wel wat te zeuren
Neequote:Op zaterdag 13 september 2008 18:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ook niet in een 1 op 1 situatie met je partner?
Goed voor je lichaam zorgen is absoluut belangrijk! Ik heb het dan ook niet over vrouwen die de hele dag boeken lezen met een zak chips ernaast.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Het hoofd staat anders in directe verbinding met het lichaam. Ik zou enorm afknappen op zogenaamd intellect waarbij voor het gemak het lichaam vergeten wordt.
Voor mij is het werken aan beiden een absolute eis. Ik zou ook niet weten waarom dit zonodig los van elkaar moet staan.
Nu doe je net of ik vind van nietquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar ik zeg ook nergens dat ik voor de niet-leuke variant kies. Er is een grijs gebied tussen dun-dik en mooi-lelijk en ik verwacht niet van de ander dat zij zich helemaal in het zweet gaat werken om maar aan mijn hoge standaard te kunnen blijven voldoen. Zoals ik al zei: dan vind ik een goede intellectuele ontwikkeling vele malen belangrijker!
Dat is hartstikke jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
Maar ook wel schattig
Dat vind je ook, toch?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nu doe je net of ik vind van niet![]()
Aww ik zie het al voor mequote:Op zaterdag 13 september 2008 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is hartstikke jammer inderdaad.
En schattig... ach... misschien als je 20 bent, maar niet als je 35 bent en al jaren bij elkaar woont vind ik eigenlijk
Hij is ook niet het type (denk ik) dat daar goed op zou reageren als ik ineens eens even een stripshowtje zou opvoeren. Hij zou zich dan ook weer geen houding weten denk ik en gaan lachen. En dat werkt vast niet aanmoedigend
Hahaha. Ik zie het al voor me. Jij start een lapdance, Heer Greys begint keihard te lachen en jij vlucht de badkamer in om er de rest vd avond niet meer uit te komen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is hartstikke jammer inderdaad.
En schattig... ach... misschien als je 20 bent, maar niet als je 35 bent en al jaren bij elkaar woont vind ik eigenlijk
Hij is ook niet het type (denk ik) dat daar goed op zou reageren als ik ineens eens even een stripshowtje zou opvoeren. Hij zou zich dan ook weer geen houding weten denk ik en gaan lachen. En dat werkt vast niet aanmoedigend
Thanksquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:29 schreef SHE het volgende:
Zo tussen mijn monologen door zie ik wel weer wat steken onder water vallen.
Laat duidelijk zijn dat ik het NIET tof vind als mensen niet de ruimte krijgen gewoon gezellig mee te posten.
Ja, er is een verleden met Miss-S en dit topic en ja, ze is soms stierlijk vervelend geweest, maar ik vind echt dat ze hier oprecht probeert leuk mee te posten.
Laten we er geen schoolplein van maken, je HOEFT niet met iedereen vriendjes te worden.
Kus aan alle betrokkenen.
Zeker weten. Mijn bijna 35-jarige is superschattig!quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:29 schreef Miss_S het volgende:
En als 35jarige kan je nog steeds schattig zijn hoor
Is het nu een beetje aan, helemaal aan, los-aan, wat?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeker weten. Mijn bijna 35-jarige is superschattig!.
Je bent een gezegend mensquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Het ging nu toch over het lichamelijke?
Het mag duidelijk zijn dat wij in eerste instantie een intellectuele connectie hebben. Immers, we hebben elkaar ontmoet toen we allebei helemaal naar de klote waren
Geloof me, dan moet je elkaar wel heeel goed kunnen hebben.
Wij zijn denk ik allebei types die een bepaalde standaard doortrekken naar alle facetten van een relatie.
Ik wilde de mooiste man, met een grote piemel, die geweldig was in bed en die ook nog eens bovengemiddeld intelligent was. Ik wilde dat hij alles wist van muziek, meer van wetenschap, genoeg over filosofie en mijn brainwaves kon volgen.
Heb ik toch zomaar gekregen wat ik wilde en hij ook..:D
Ik neem ook geen genoegen meer met minder.
Because I'm worth it!!
volgens mij wel meer dan schattig of nietquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeker weten. Mijn bijna 35-jarige is superschattig!.
Zie PM.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is het nu een beetje aan, helemaal aan, los-aan, wat?
Doe je het weerquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:31 schreef ColdFeet het volgende:
SHE beeb, ik waardeer je intentiesmaar ik ben misschien blind, ik zie niets. Dus laat het even weten als je denk dat ik steken aan het uitdelen ben. Ik ben me namelijk totaal onbewust van dat soort dingen
Oh, dat ik stiekem ook wel iets met diepgang heb, al weet ik nog niet hoe diep. Of zo.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vind je ook, toch?
Ik snap het zelf ook niet meer.
Ik ben dat gezeik van jou zo zatquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Doe je het weerachterbaks kreng
Waarom dan nodig vinden om er zo op te reageren?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja hoi ik voelde me wel aangesproken door SHE's post.
Maaruh misschien had er dan gewoon normaal op de eerste post (en de rest trouwens) gereageerd moeten worden.
Ik maak alleen melding van wat ik zie gebeuren, that's all.
Hell ik was de vorige ronde van Miss_S niet eens aanwezig.
PF maakte een opmerking en ik haakte er op in.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom dan nodig vinden om er zo op te reageren?
Ik kende je naam ookal niet dus begreep er niets van
Dus hopelijk kunnen we gewoon normaal doen
M'n papa komt zo bij je! (nou ja, hij heeft zo tijd voor mij, hij moest eerst nog even kompjoeteren)quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben dat gezeik van jou zo zatGeef me nou maar s een goed tofu-recept
![]()
PF
Als ik de borsten van Greys had zou ik de hele dag topless lopen!! Srsly!quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:23 schreef Greys het volgende:
Al had ik het meest goddelijke lichaam dat er bestond, dan nog zou ik het niet durven. Dat paaldansen enzo.
Zou WILLEN dat ik het zou durven, dat dan weer welMaar ik ben gewoon een trut in dat soort dingen, weet mezelf geen houding dan in dat soort situaties. Net als dat anderen mijn borsten soms geweldig vinden, en ik zou willen dat ze een paar maten kleiner zouden zijn, omdat ik me er opgelaten door voel.
Ach ja, er is altijd wel wat te zeuren
Ja! Nou, precies ja!quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha. Ik zie het al voor me. Jij start een lapdance, Heer Greys begint keihard te lachen en jij vlucht de badkamer in om er de rest vd avond niet meer uit te komen.
"Kom nou naar buiten, schatje?"
"Nee!"
.
Die was niet eens bot bedoeld, gewoon grappig, deed me denken aan pubers @ paroolquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
PF maakte een opmerking en ik haakte er op in.
En ja ik vind het oprecht schattig dat als ik het kan constateren dat jij het niet ziet, maar hey iedereen zegt dat alles koek en ei is dus dan is dat het toch ookIk vermaak me wel met het observeren
Ik bekenquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Iedereen kwam vragen in PM of ik hen bedoelde met het bord voor de kop, hoezo vrouwen voelen zich altijd aangesproken
Oh ja maar ik ben gewoon een beetje autistisch in dat soort dingen en omdat ik vrij direct ben, vatten mensen mijn posts weleens als lomp op terwijl ze gewoon vriendelijk doch eerlijk bedoeld zijn. En dan zijn ze boos op me en dan mis ik weleens watquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:36 schreef SHE het volgende:
CF, ik moet altijd zo om je lachen. Je staat altijd overal buiten als het om dit soort dingen gaat en toch betrek je het altijd op jezelf! ( is niet de eerste keer he muts )
Zullen we daar even over PM-en dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:40 schreef ColdFeet het volgende:
k ben me er trouwens ook totaal niet van bewust dat ik overal buiten sta als het dit soort dingen betreft
Ja, daar zit ik nou ook echt op te hopenquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:39 schreef Greys het volgende:
En Miss-S, ik hoop dus nog steeds tegen beter weten in dat er een knopje omgaat en dat ik alsnog een wilde woeste sexpoes word, with no shame!![]()
Dat je dat zelf wordt of dat ik dat word?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik nou ook echt op te hopen
Ga maar een keertje mee naar de sauna danquote:Lekker wijf dat je er bent
Ik ben nu trouwens wel benieuwd naar de befaamde borsten
Typfout? Hell no dat er 1000 kcal in 3 scheutjes zitten lijkt mij?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil niet zeurderig zijn, maar heeft iemand een antwoord op mijn olie queeste?
Die zijn dus echt niet normaal!! Groot, maar absoluut niet hangende!!!quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker wijf dat je er bent
Ik ben nu trouwens wel benieuwd naar de befaamde borsten
Volgens mij had ik 2 eetlepels olijfolie en 5 eetlepels sesamolie.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Typfout? Hell no dat er 1000 kcal in 3 scheutjes zitten lijkt mij?
Dat jij dat wordt, natuurlijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat je dat zelf wordt of dat ik dat word?![]()
![]()
Past dat dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb weleens een lapdance gekregen van een professionele stripper in New York. Ik vond het wel wat hebben en heb dollarbiljetten in d'r stringetje gestopt
Uh, zit je nou met Greys te sjansen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook niet bij meneer C. hoor, die is daar ook niet van.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Past dat dan?Ik nog nooit gehad, ook niet echt behoefte aan. En hoef het ook niet bij mr Chicolate te proberen, die zou me keihard uitlachen. Zeker weten
.
Zou je ze herkennen dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:48 schreef Viking84 het volgende:
Naar welke sauna gaan jullie hier altijd? Ik ga binnenkort ook naar de sauna, ws in de Randstad en ik kom liever geen Fokkers tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |