Je wilt er dus ook nog een gesprek mee kunnen voerenquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen.
Vrouwen die er geweldig uitzien maar geen greintje inhoud hebben kunnen mij totáál niet boeien.
Wanneer is iemand niet oppervlakkig.. Is ook heel rekbaar.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je wilt er dus ook nog een gesprek mee kunnen voeren
Ik vind uiterlijk wel belangrijk maar inhoud toch echt minstens zo belangrijk, heb voor beide eigenlijk wel hoge eisen daarom vroeg ik het ook aan SHE
Het ging nu toch over het lichamelijke?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En stellen jullie die hoge eisen alleen maar aan jullie uiterlijk of komt er ook nog iets van inhoud bij kijken?
Kom ik inhoudsloos over dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen.
Vrouwen die er geweldig uitzien maar geen greintje inhoud hebben kunnen mij totáál niet boeien.
Hoezo. Waarom dik/lelijk als je ook mooi kan zijn?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tuurlijk vindt 'ie jouw andere lichaam beter bij je passen, want hoe strakker, hoe beter hè.
Sorry, maar ik vind hem nogal oppervlakkig overkomen. Ik neem aan dat hij je niet zou verlaten als je zo blijft als je nu bent, want dan is het helemaal een eikel...
.
Dan heb ik zo'n idee dat het wel goed gaat komenquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en buikdansen is afgrijselijk
heb 't met een vrijgezellenfeestje gedaanmaar ik vond er dus geen hol aan
Daar herken ik me dan wèl heel erg in. Ben ook jarenlang relatieloos geweest en zou ook nog liever jarenlang relatieloos blíjven dan iemand accepteren die niet aan mijn hoge standaarden (met name waar het opleidingsniveau, eruditie en taalvaardigheid aangaat) voldoet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:02 schreef SHE het volgende:
Ik neem ook geen genoegen meer met minder.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan heb ik zo'n idee dat het wel goed gaat komen![]()
Ben toch iets meer van de vrouwelijke dingen dan jij volgens mij
We hadden het inderdaad over het lichamelijke maar daardoor werd ik nieuwsgierig naar de restquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Het ging nu toch over het lichamelijke?
Het mag duidelijk zijn dat wij in eerste instantie een intellectuele connectie hebben. Immers, we hebben elkaar ontmoet toen we allebei helemaal naar de klote waren
Geloof me, dan moet je elkaar wel heeel goed kunnen hebben.
Wij zijn denk ik allebei types die een bepaalde standaard doortrekken naar alle facetten van een relatie.
Ik wilde de mooiste man, met een grote piemel, die geweldig was in bed en die ook nog eens bovengemiddeld intelligent was. Ik wilde dat hij alles wist van muziek, meer van wetenschap, genoeg over filosofie en mijn brainwaves kon volgen.
Heb ik toch zomaar gekregen wat ik wilde en hij ook..:D
Ik neem ook geen genoegen meer met minder.
Because I'm worth it!!
Nee hoor, absoluut nietquote:
En hoe vond je het?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:07 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, ja, ik heb een tijdje buikdansles gehad.
En PF, geef mij eens tips over de bereiding van tofu! Ik ga vanavond azatisch-fusionachtig koken (wontons en bapao's) en ik heb ook tofu. Hoe kruid/bereid je het lekker?
Nou het was al licht gekruid! Dus ik heb het gewoon gebakkenquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:07 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, ja, ik heb een tijdje buikdansles gehad.
En PF, geef mij eens tips over de bereiding van tofu! Ik ga vanavond azatisch-fusionachtig koken (wontons en bapao's) en ik heb ook tofu. Hoe kruid/bereid je het lekker?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Puber Miss_S: Mam, rood of blauw?
Mama: rood
Miss_S: Oké, dan neem ik blauw!
Ik geloof dat ik iets mis, want hier kan ik geen touw aan vastknopenquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Puber Miss_S: Mam, rood of blauw?
Mama: rood
Miss_S: Oké, dan neem ik blauw!
Dus SHE is nu dik/lelijk?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hoezo. Waarom dik/lelijk als je ook mooi kan zijn?
Ik zat ook al te scrollen. Waar hééft ze het over?!quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik iets mis, want hier kan ik geen touw aan vastknopen
Tofu zonder kruiden moet je echt een heeeele tijd laten marineren want daar zit echt totaal geen smaak aan.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou het was al licht gekruid! Dus ik heb het gewoon gebakken! (In cul staat hoe!)
Ik heb ook nog een blok zonder kruiden, m'n vader wist nog wel een recept, zal het zo dadelijk vragen.
Wie dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
hoe schattig hoe mensen soms een bord voor hun kop kunnen hebben
Ik vroeg naar ervaringen over buikdansen en als iemand dan zegt dat het niet leuk is word ik juist nog enthousiasterquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Euh.... Vermoeiender dan je denkt! En als je het goed doet, kweek je er echt buik- en bilspieren meequote:
Waar, in de SC?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou het was al licht gekruid! Dus ik heb het gewoon gebakken! (In cul staat hoe!)
Ik heb ook nog een blok zonder kruiden, m'n vader wist nog wel een recept, zal het zo dadelijk vragen.
Dat zat ik ook net te denken dat het vast een stuk vermoeiender is dan dat ik me nu kan voorstellenquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Euh.... Vermoeiender dan je denkt! En als je het goed doet, kweek je er echt buik- en bilspieren mee
Ik moet zeggen dat ik het als dansvorm niet echt woepie vond, ik deed het vooral voor het grappig tijdverdrijf (mijn collega gaf les en ik woonde toen in Jo'burg dus dan kun je toch geen wilde dingen doen 's avonds). Je krijgt er wel soepele heupen van!
PM my dearquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie dan?
Vertel het me, want ik snap er geen (niet al te dikke) kont meer van!
Me too en paaldansen maar dat doe ik pas als ik echt ooit slank benquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil nog wel eens iemand een lapdance geven(of een lapdance kríjgen, ook goed!
).
Ah, zo. Dat klinkt niet al te logisch nee, maar soms is het ook wel zo. Als Heer G een film werkelijk verschrikkelijk vindt, dan vind ik hem juist meestal geweldig. Dus ik ga ook altijd op zijn omgekeerde advies afquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vroeg naar ervaringen over buikdansen en als iemand dan zegt dat het niet leuk is word ik juist nog enthousiaster
Moet je ook soepele heupen voor hebbenquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil nog wel eens iemand een lapdance geven(of een lapdance kríjgen, ook goed!
).
Nee, ik bedoel, als je de keuze hebt tussen dik-dun, mooi-lelijk. Waarom zou je dan voor de niet leuke variant kiezen. Maar ik denk wel dat je me begreep..quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus SHE is nu dik/lelijk?.
Van bloedmooi naar lelijk is wel een iets grotere stap dan van bloedmooi naar mooi. Ik kan prima leven met een mooie vrouw.
Ja soms weet je gewoon dat iemand zo'n tegenovergestelde smaak heeft dan jijquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, zo. Dat klinkt niet al te logisch nee, maar soms is het ook wel zo. Als Heer G een film werkelijk verschrikkelijk vindt, dan vind ik hem juist meestal geweldig. Dus ik ga ook altijd op zijn omgekeerde advies af
In het geval van films dan, verder heeft ie irritant vaak gelijk
Elegantquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet je ook soepele heupen voor hebben
Miss_S, het duurt echt wel even voor het er elegant uit gaat zien, hoorMijn collegaatje kon het wel heel goed.
Oh, dat miss_s toch altijd het tegenovergestelde doetquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, kwam vaak goede tips hier tegenquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh, dat miss_s toch altijd het tegenovergestelde doet
Ik dacht dat je jezelf er wel in zou herkennenquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen, we A in een topic zegt moet ook B zeggen
Uiteraard.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, als je de keuze hebt tussen dik-dun, mooi-lelijk. Waarom zou je dan voor de niet leuke variant kiezen. Maar ik denk wel dat je me begreep..
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je jezelf er wel in zou herkennen
Goedzo, het siert een vrouw wanneer zij met enige trots in het leven staat.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar herken ik me dan wèl heel erg in. Ben ook jarenlang relatieloos geweest en zou ook nog liever jarenlang relatieloos blíjven dan iemand accepteren die niet aan mijn hoge standaarden (met name waar het opleidingsniveau, eruditie en taalvaardigheid aangaat) voldoet.
Ik oefen wel een keer op Mark voor ik het opquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet je ook soepele heupen voor hebben
Volgens mij stellen vrouwen ook wel meer eisen aan hun partner dan mannen, of is dat alleen maar mijn ervaring?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Goedzo, het siert een vrouw wanneer zij met enige trots in het leven staat.
Ik ben zo weer weg dan is het sowieso weer gezelligquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:19 schreef Greys het volgende:
Nou ja, laten we het gewoon gezellig houden op deze trutterige zaterdag![]()
Ik zie hier paaldansen en lapdance enzo voorbij komen, maar ik ben daar veel te schijterig voor
Nou niet wat uiterlijk betreft, hoor. Mannen kunnen er ook wat van.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Volgens mij stellen vrouwen ook wel meer eisen aan hun partner dan mannen, of is dat alleen maar mijn ervaring?
Het hoofd staat anders in directe verbinding met het lichaam. Ik zou enorm afknappen op zogenaamd intellect waarbij voor het gemak het lichaam vergeten wordt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar ik zeg ook nergens dat ik voor de niet-leuke variant kies. Er is een grijs gebied tussen dun-dik en mooi-lelijk en ik verwacht niet van de ander dat zij zich helemaal in het zweet gaat werken om maar aan mijn hoge standaard te kunnen blijven voldoen. Zoals ik al zei: dan vind ik een goede intellectuele ontwikkeling vele malen belangrijker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |