Dat is mijn uitdrukking voorquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh? Ik moet lachen, maar huh?
Aha! Zie je wel dat je blokjesbuiken niet mooi vindt!quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat is mijn uitdrukking voorga eens weg/ga eens dood/hou op hoor!
maar dan anders, oid
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Aha! Zie je wel dat je blokjesbuiken niet mooi vindt!
Dat vind ik zo gierig hequote:Op zaterdag 13 september 2008 17:10 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga zo zelf koken. Met restjes in huis, er was niet op mij gerekend met avondeten (zou ergens anders eten, maar dat gaat even niet door). Zij hebben pizza, maar precies genoeg voor 2 personen. Dus nu ga ik maken:
Wraps met beetje kaas in de oven, knapperig laten worden en uit de oven. Saus: yoghurt/mayo met knoflookpoeder of verse knof. Vulling: sla, tomaat, ui en druif. Evt komkommer. Meer is er dus niet aan (ontdooide) groentes in huis. Idee komt van de turkse pizzaboer, die deden het ook op deze manier
. Nu maar hopen dat mijn versie te eten is.
Wij zijn echt gescheiden bij geboorte !quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat vind ik zo gierig heEten moet je delen!
Als ik toch mee zou eten en mijn familie zou niet zeggen, oh dan neem je van ons beide pizza 1/3e en maken we samen nog wat er bij. Dan zou ik heel hard gaan gillen en stampvoeten.
Maar dat ben ik
Maar ben je iemand tegengekomen die hoe het nu is wel lelijk vind dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:20 schreef SHE het volgende:
Ik was maar ietsje gespierder dan de onderste foto. ( ik ben hard aan het zoeken naar oude foto's hoor)
No nooit iemand tegengekomen die het lelijk vond. Integendeel.
Mijn rug en buik waren mijn hottest features ; maar misschien was dat ook minder intrusive omdat ik nog wel borstjes en iets aan heup had.
Overigens was dit wel een goede smack in the snout. Ik moet echt eens serieuzer gaan sporten
waarom haalt men niet een pizza bij?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als ik toch mee zou eten en mijn familie zou niet zeggen, oh dan neem je van ons beide pizza 1/3e en maken we samen nog wat er bij. Dan zou ik heel hard gaan gillen en stampvoeten.
Maar dat ben ik
Ik vind die onderste eigenlijk niet eens echt gespierd. Toen ik 62 woog en me uitrekte, een beetje scheef ging hangen en m'n spieren aanspande dan zag het er ook bijna zo uitquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:20 schreef SHE het volgende:
Ik was maar ietsje gespierder dan de onderste foto. ( ik ben hard aan het zoeken naar oude foto's hoor)
No nooit iemand tegengekomen die het lelijk vond. Integendeel.
Mijn rug en buik waren mijn hottest features ; maar misschien was dat ook minder intrusive omdat ik nog wel borstjes en iets aan heup had.
Overigens was dit wel een goede smack in the snout. Ik moet echt eens serieuzer gaan sporten
Dat zou ik ook gedaan hebben, als ik die pizza lekker had gevonden. Maar het zijn diepvriespizza's en daar moet ik echt niets van hebbenquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maar dat ben ik
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat zou ik ook gedaan hebben, als ik die pizza lekker had gevonden. Maar het zijn diepvriespizza's en daar moet ik echt niets van hebben. Trouwens, mn vader bood al aan om een pizza te delen, maar ik maak liever zelf iets dat ik echt lekker vind
. Voor de rest: helemaal eens is.
Omdat ik dat niet wildequote:Op zaterdag 13 september 2008 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom haalt men niet een pizza bij?![]()
of idd wat jij zegt...
winkels zijn nog open hoor![]()
zie al dat mn ouders dat zeggen, niet dat ze dat zouden doen, maargoed
dat dusquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
![]()
Vertel het dan ook niet zo zielig!
Ik zei het niet zielig, ik zei het trotsquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
![]()
Jaa, maar het klonk alsof het moest omdat er niet genoeg voor jou was! En je mocht alleen maar restjes gebruikenquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zei het niet zielig, ik zei het trots. Maar om even aan te geven dat ik niet ziek ben ofzo, dat ik zomaar alleen voor mezelf ga koken en niet voor de rest van gezin. Want die hebben al.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jaa, maar het klonk alsof het moest omdat er niet genoeg voor jou was! En je mocht alleen maar restjes gebruiken
Maarrr je vond het niet zo lekker en ging heel tof zelf iets maken.
Speltip 20: vermeld het woordje trots of tof in je zin
Weet je al wat het wordt?
Idd.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
![]()
Als ik een raar prutje maak, dan wil m'n mama altijd proevenquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
De tranen sprongen me al in de ogen. Toen Mark nog thuis woonde kwam hij eens beneden en toen zat de hele familie gezellig patat te eten. Ze hadden hem niet eens gevraagd of hij ook wat wilde
.
Ja, mijn lief.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar ben je iemand tegengekomen die hoe het nu is wel lelijk vind dan?
Het is ook een kut uitspraak/kut verhaalquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:38 schreef Greys het volgende:
Het onderste buikje dat Co postte vind ik prachtig
En de onderste buik van SHE ook wel eigenlijk!
Sterf op je verjaardag vind ik een idiote uitspraak
Mag ik wel zeggen he?
Tuurlijk vindt 'ie jouw andere lichaam beter bij je passen, want hoe strakker, hoe beter hèquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, mijn lief.
Hij kent mij als Sergeant Sjors, gespierd, hyper en vol energie. Nu ben ik meer Majoor Sjors, veel te soft en her en der wat uitgezakt. Ik kan ook zo voor het leger des Heils werken.
Hij vind mijn andere lichaam beter bij mij passen en dat vind ik ook, temeer omdat ik me dan ook mentaal veel beter voel.
Maar ik ga niets forceren, ik heb echt een paar rotjaren achter de rug en daar ga ik eerst van herstellen.
Maar alvast het tempo wat opvoeren kan geen kwaad
Precies,quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tuurlijk vindt 'ie jouw andere lichaam beter bij je passen, want hoe strakker, hoe beter hè.
Sorry, maar ik vind hem nogal oppervlakkig overkomen. Ik neem aan dat hij je niet zou verlaten als je zo blijft als je nu bent, want dan is het helemaal een eikel...
.
Ik zie nergens staan dat hij haar lelijk vind?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Precies,
Alleen het 2e deel van wat SHE zegt gaat wel weer heel ergens anders over. Natuurlijk weet hij dat jij je dan beter voelt en is dat ook beter voor jezelf.
Maar dat hij het lelijk noemt is wel raar....
Ik vroeg of iemand haar buik nu lelijk vond en ze geeft als antwoord 'mijn vriend'quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat hij haar lelijk vind?
Oh om eerlijk te zijn mag mijnook wel weer wat vaker naar de sportschool/wat minder drinken. Maar ik vind hem niet lelijk!
Nou. Een vriendin van mij zag een topless foto van hem (het was alleen niet duidelijk dat hij het was) en riep! Hey dat is *insert naam andere mollige vriend* en ik zo, nee dat is die jongen daar tegen over je!quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik houd als criterium aan dat ik met iemand over straat moet kunnen, maar ik heb niet de illusie dat ik een fotomodel van mijn lief kan maken en dat hóeft ook helemaal niet. Ik zal nooit tegen iemand zeggen dat ze maar wat vaker naar de sportschool moet gaan, zeker niet als ze haar tijd heel nuttig besteedt (en dat is dus niet met een zak chips op de bank).
Dan maar gewoon veel sex hebben als hij niet naar de sportschool wilquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:49 schreef Greys het volgende:
Heer G krijgt een bierbuik(je)
Maar die krijg ik echt niet naar de sportschool
En hij is 2 meter, dus dan valt het niet zo op.
En stellen jullie die hoge eisen alleen maar aan jullie uiterlijk of komt er ook nog iets van inhoud bij kijken?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:53 schreef SHE het volgende:
Nou, ik stel echt wel hoge eisen aan mijn partner, net als dat ik die aan mijzelf stel.
Lelijk zijn doe je maar in je eigen tijd. Ik moet nog een heel leven met hem, dus hij kan maar beter zorgen dat het geen pijn aan mijn ogen doet.
Zelfde geldt voor moi.
Die van mij is geloof ik wat te aardig, of hij vind mij echt prima zo, kan ookquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:49 schreef SHE het volgende:
Raar? Welnee, wij hebben echt een ontzettend eerlijke relatie. Aan pappen en nathouden doen we allebei niet, ik zou ook niet anders willen.
Hij vind me natuurlijk prachtig en me verlaten om mijn kleine buikje doet hij al helemaal niet.
Maar hij mag toch wel zeggen dat hij mijn huidige staat niet fraai vind? Zeker als hij weet hoe het eruit kan zien.. Daarbij ben ik natuurlijk ook vooral zelf een stuk minder content met mijn geklooi.
Ik wil van mijn lief een antwoord die net zo eerlijk is als ik deze zelf zou geven en gelukkig kan ik wat dat betreft altijd op hem bouwen.
Ik vind zijn buikje ook niet mooi en zeg ook regelmatig dat hij er wat aan moet doen. Hij is lang en slank en dan staat zo'n bobbeltje echt super raar.
Hij laat me ook echt niet met iets stoms aan, of met mijn haar raar de deur uitgaan. En dan staat ie niet alleen commentaar te leveren, maar gaat dan ook keihard mijn kast langs en doet een paar sugesties.
En laat die flikker nu altijd gelijk hebben
Love it!!
Lijkt het maar zo of is dit ontzettend weinig?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn lijstje tot nu!
O: 1 banaan
T: kwart mango, 1 kiwi, 150-200 gram perzik soja yogurt
T: versgemalen en vers gebrande koffie, met 0% vet melk
L: 4 wortels, 75-100 gram gekruide tofu, 1 rode ui, 2 teentjes knoflook, sesamolie, olijfolie, peper, zout, tabasco
Wel gezond he!![]()
Oh ik wou geen melk drinken vandaag maar ik bedacht me net dat er in een cappuccino ook gewoon melk zit!
Ik drink nu een glas machiatto sjokomel. Ik heb geen idee of het weinig is, heb wel trek nu opzich..quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Lijkt het maar zo of is dit ontzettend weinig?
Wat ga je als avondeten eten dan?
Dat mag ik hopenquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En stellen jullie die hoge eisen alleen maar aan jullie uiterlijk of komt er ook nog iets van inhoud bij kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |