Ja.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve worst verstopt achter de magnetron, maar die is morgen denk ik ook al op.
ja, dat ging over de TT !quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
Nee.
Nou.
KUTTEN KANEN was een lekkere TT
(Of bedoelde je seriously niet over de TT?![]()
)
Enneh:
[..]
quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
omdat ze pimp-abo-houder is? Dan mag je altijd het laatste woord hebben? Ofzo?
iedereen wordt maar mod...quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:49 schreef SHE het volgende:
[..]
nee, dat zijn modrechten, maar daar gaan we nog niks over zeggen, gaan we niet over doorpraten en alles wordt morgen duidelijk. Ik vergeet steeds dat ik door slotjes heen kan posten
quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:49 schreef SHE het volgende:
[..]
nee, dat zijn modrechten, maar daar gaan we nog niks over zeggen, gaan we niet over doorpraten en alles wordt morgen duidelijk. Ik vergeet steeds dat ik door slotjes heen kan posten
Hoeveel zou ze daar extra voor betaald hebben, voor die optie?quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
omdat ze pimp-abo-houder is? Dan mag je altijd het laatste woord hebben? Ofzo?
daar moet je yvonne voor pijpenquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel zou ze daar extra voor betaald hebben, voor die optie?
WFL denk ik. Of ze neemt LIF overquote:
Ja, wat wil je nou? Wil je meer afvallen of vind je jezelf prima zo?quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:51 schreef Sugar het volgende:
SHE en Conleche, mijn bovenarmen zijn stevig, doordat ze heel erg gespierd zijn. Die houden die omvang inderdaad. Ik heb heel sterke, maar ook heel bolle bovenarmen. Dat krijg ik met trainen (nee, ook niet van triceps trainen) niet weg, al jarenlang niet.
En om maar even heel gevoeloig te doen, ik moet me proberen af te sluiten voor opmerkingen zoals nu die van SHE: 5 kilo eraf nog. Dat werkt voor mij niet, ik moet leren dat soort opmerkingen echt naast me te leggen, anders zit ik heel snel wel weer in die zooi van ooit.
Wéér een dirty mental imagequote:Op zaterdag 13 september 2008 13:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar moet je yvonne voor pijpen![]()
Je hebt gelijk Sugar. Wat is jouw doel? Ik wil nog 2 kg minder en dan op gewicht blijven. De rest moet ik maar doen met de 2 avonden sporten in de week. Overigens train ik wel met gewichten,maar dan wel hele lichte. Door middel van veel herhalingen en stretchen hoop ik mijn armen in plaats van stevig en gespierd naar slank en gespierd te krijgen (zelfde probleem als jij hebt dus). Overigens lijkt het bij mij wel te werken,maar dat kan ook komen omdat ik me 2 maal daags 10-20 x opdruk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:53 schreef Sugar het volgende:
En ik sport zoveel als nu maar kan en ook heel krachtig, dus daaraan kan ik niks veranderen nog. Want ik wil dat niet (nog meer) gaan doen ten koste van gezin, sociale contacten / whatever.
Ik moet zeker maar niet meer over die smalle heupen, benen en schouders beginnen he?quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
perfectioneren, daar is het nog lang geen tijd voor
weeg nog steeds een schandalige 70kg
Zien er niet zo weelderig uit als op de foto van dat jurkje. Ik wil echt dat ze in het midden tegen elkaar aan zitten zeg maar...quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:42 schreef Ewelina het volgende:
Ise, dan moet je een bh aantrekken die de boel binnen je torso duwt, bijvoorbeeld de Arabella of Zeta van Freya, of de voorgevormde bh's van Fantasie. Of de Retro van Freya, die geeft een heel diep decolleté en volgens mij is dat een push up, ook verkrijgbaar in grote maten. Echt wel dat je dan een fantastisch decolleté hebt
Heb je 'm besteld?quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:48 schreef Tinkepink het volgende:
Ha! Bij bonprix.de verkochten ze het middelste jurkje nog in rood én ¤ 10 goedkoper!
Wonderbra darling, gewoon in een grote maat kopen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zien er niet zo weelderig uit als op de foto van dat jurkje. Ik wil echt dat ze in het midden tegen elkaar aan zitten zeg maar...
Corsetje zolange je het nog niet voor elkaar hebt?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
@ Tink![]()
In vergelijking met 20kg geleden is het idd niet zo schokkend meer.
Toen ik gisteren een nieuwe zak kattenbakgrind ging halen van 20 kilo die ik nauwelijks opgetild kreeg dacht ik 'mèn! dat heb ik echt jarenlang standaard meegezeuld en het is nu 'gewoon' weg'
Maar mn buik is bij mij écht heel erg nog. Ik post geen foto's, écht niet, maar als ik mijn buik niet inhoud, is het (en ik overdrijf niet) echt alsof ik een paar maanden zwanger ben. Alleen drilt het wel![]()
En daar wil ik zó graag vanaf, maar ik val overal af (kont, gezicht, benen) behalve vanaf mijn buiken daar word ik heel triest van, omdat het daar écht nog heel erg is
![]()
tuurlijk ben ik er wel wát kwijt, anders had ik niet in maat 38 gepast
maar de verhoudingen zijn zo scheef dat ik mijn buik in MOET houden om in proportie te lijken
Als je een flinke cup hebt gebeurt dat ook. Ik kan er nu ff geen foto van vinden, maar ik krijg er echt een fantastisch decollete van.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zien er niet zo weelderig uit als op de foto van dat jurkje. Ik wil echt dat ze in het midden tegen elkaar aan zitten zeg maar...
Werken die dingen ook bij grote maten dan? Ik heb er wel eens eentje gepast maar die zat voor geen meter. Er zat te veel rek in, bandjes waren te dun... Wat is VS?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Wonderbra darling, gewoon in een grote maat kopen.
Ik heb ze hier ook in de la ligen en geloof mij dat mijn borsten dan in mijn nek zitten.
Bestellen bij VS, anders gewoon naar een duurdere lingeriezaak. Je hoeft maar 1 fantastische BH te hebben, dus het geld is het ECHT waard.
Laat die Heiden maar een zinnige investering doen.
Blijven hardlopen en tot vervelends toe crunchen. En dat crunchen iedere dag. Het werkt echt!quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
@ Tink![]()
In vergelijking met 20kg geleden is het idd niet zo schokkend meer.
Toen ik gisteren een nieuwe zak kattenbakgrind ging halen van 20 kilo die ik nauwelijks opgetild kreeg dacht ik 'mèn! dat heb ik echt jarenlang standaard meegezeuld en het is nu 'gewoon' weg'
Maar mn buik is bij mij écht heel erg nog. Ik post geen foto's, écht niet, maar als ik mijn buik niet inhoud, is het (en ik overdrijf niet) echt alsof ik een paar maanden zwanger ben. Alleen drilt het wel![]()
En daar wil ik zó graag vanaf, maar ik val overal af (kont, gezicht, benen) behalve vanaf mijn buiken daar word ik heel triest van, omdat het daar écht nog heel erg is
![]()
tuurlijk ben ik er wel wát kwijt, anders had ik niet in maat 38 gepast
maar de verhoudingen zijn zo scheef dat ik mijn buik in MOET houden om in proportie te lijken
Als je daar maar alert op blijft.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:04 schreef Sugar het volgende:
SHE, snap je reactie wel, hoor. Precies daarom moet ik me dat dus niet aantrekken. Ik zeg (en vind) niet dat anderen zoiets niet mogen zeggen, hoor. Wel dat ik me ertegen moet wapenen om dan niet meteen weer te stoppen met eten.
En ik gaf dat even aan, liet die kwetsbaarheid zien door dat zo te benoemen.
Ik zie niet in waarom ik niet zo mogen lijnen, omdat ik een eetprobleem gehad heb. Ik begrijp wél dat ik moet waken voor dat irreele zelfbeeld.
Zeg eens eerlijk: hoe lang heb je er nu over gedaan om hoeveel kilo's kwijt te raken?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:04 schreef Sugar het volgende:
Ik zie niet in waarom ik niet zo mogen lijnen, omdat ik een eetprobleem gehad heb. Ik begrijp wél dat ik moet waken voor dat irreele zelfbeeld.
VS = Victoria's Secretquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Werken die dingen ook bij grote maten dan? Ik heb er wel eens eentje gepast maar die zat voor geen meter. Er zat te veel rek in, bandjes waren te dun... Wat is VS?
Ik ben erg gevoelig voor jouquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:04 schreef Sugar het volgende:
SHE, snap je reactie wel, hoor. Precies daarom moet ik me dat dus niet aantrekken. Ik zeg (en vind) niet dat anderen zoiets niet mogen zeggen, hoor. Wel dat ik me ertegen moet wapenen om dan niet meteen weer te stoppen met eten.
En ik gaf dat even aan, liet die kwetsbaarheid zien door dat zo te benoemen.
Ik ben bezigquote:
Absoluut het beste recept idd! , mijn wasbordje kreeg ik van 3 x in de week hardlopen ( naast de KT ) en elke dag eindigen met 300 crunches, waarvan 150 de boks-sit ups ( dus helemaal omhoog komen ) , 50 keer linkerhand rechtervoet, en 50 keer rechterhand linkervoet ( schuine abs ) en dan nog 50 roman raise ( plat op de grond liggen , benen bij elkaar en dan kaarsrecht benen omhoog liften tot ongeveer 20 cm van de grond, even vasthouden voor isolatie...klaar! )quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Blijven hardlopen en tot vervelends toe crunchen. En dat crunchen iedere dag. Het werkt echt!
Aha!quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben bezig![]()
En cinnamongirl, dat ze die bij Heine verkochten wist ik alMaar dank je voor de tip! Ik vond 'm alleen (inclusief verzendkosten) iets te duur, en werd hier toen meteen voor Zeeuw uitgemaakt
![]()
Agossiequote:Op zaterdag 13 september 2008 14:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben bezig![]()
En cinnamongirl, dat ze die bij Heine verkochten wist ik alMaar dank je voor de tip! Ik vond 'm alleen (inclusief verzendkosten) iets te duur, en werd hier toen meteen voor Zeeuw uitgemaakt
![]()
Zo, en nu ga ik verder shoppen. En dan weer werken, want als dat geld moet natuurlijk ook weer worden terugverdiend.
Ja, maar daar krijg je nou dikke spieren vanquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:13 schreef Sugar het volgende:
Lieve post, SHE.![]()
En tinkepink, ik weet niet precies tot hoever ik wil gaan. Of wat acceptabel is. En trainen met lichtere gewichten? Dat vind ik zo voor mietjes voelen! Ik train graag heel fanatiek.![]()
Lichtere gewichten, maar dan met veel meer repetities!! Echt, als je met zwaardere gewicten blijft trainen, pomp je je spieren alleen maar op!quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:13 schreef Sugar het volgende:
Lieve post, SHE.![]()
En tinkepink, ik weet niet precies tot hoever ik wil gaan. Of wat acceptabel is. En trainen met lichtere gewichten? Dat vind ik zo voor mietjes voelen! Ik train graag heel fanatiek.![]()
Kon er wel om lachen hoor. Ik smijt inderdaad niet met geld. Kan ook niet,want ik ben getrouwd met een man met een gat in zijn handquote:
Precies het tegenovergestelde, trust me!quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:10 schreef Viking84 het volgende:
SHE wordt overduidelijk mod in het keldertje, ja.
Tevens tvp. Nu even boodschappen doen.
Die doe ik niet, krijg altijd last van mijn onderrug als ik die doe. Waarschijnlijk omdat ik een holle rug heb én omdat mijn benen lang zijn vergeleken bij m'n bovenlijf (dan moet je dus in verhouding veel been heffen)quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Absoluut het beste recept idd! , mijn wasbordje kreeg ik van 3 x in de week hardlopen ( naast de KT ) en elke dag eindigen met 300 crunches, waarvan 150 de boks-sit ups ( dus helemaal omhoog komen ) , 50 keer linkerhand rechtervoet, en 50 keer rechterhand linkervoet ( schuine abs ) en dan nog 50 roman raise ( plat op de grond liggen , benen bij elkaar en dan kaarsrecht benen omhoog liften tot ongeveer 20 cm van de grond, even vasthouden voor isolatie...klaar! )
Ik ga daar morgen maar weer eens mee beginnen, ik heb nu alleen nog een middelste spier streep , ik wil mijn bordje terug!
Ik ooook!! Als ik zou verdienen wat de mijnes verdiend was ik allang miljonair geweest! Srsly! Als ik kijk wat die man uitgeeft stijgt het schaamrood me naar de kaken!quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kon er wel om lachen hoor. Ik smijt inderdaad niet met geld. Kan ook niet,want ik ben getrouwd met een man met een gat in zijn hand
oei..quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Absoluut het beste recept idd! , mijn wasbordje kreeg ik van 3 x in de week hardlopen ( naast de KT ) en elke dag eindigen met 300 crunches, waarvan 150 de boks-sit ups ( dus helemaal omhoog komen ) , 50 keer linkerhand rechtervoet, en 50 keer rechterhand linkervoet ( schuine abs ) en dan nog 50 roman raise ( plat op de grond liggen , benen bij elkaar en dan kaarsrecht benen omhoog liften tot ongeveer 20 cm van de grond, even vasthouden voor isolatie...klaar! )
Ik ga daar morgen maar weer eens mee beginnen, ik heb nu alleen nog een middelste spier streep , ik wil mijn bordje terug!
Zal ik je eens wat vertellen? Mijn man heeft afgelopen zomer daadwerkelijk een jacht gekocht met het geld dat ik had gespaard voor de belastingquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:23 schreef conleche het volgende:
Ik spaar bv geld voor de belasting. Dat moet ik echt op een aparte, geheime spaarrekening doen anders ligt er ineens een yacht voor de deur!
Als je zelfstandige bent/een eigen bedrijf hebt niet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:24 schreef Isegrim het volgende:
Geld sparen voor de belasting?Ik krijg altijd alleen maar geld terug.
De belasting spaart geld voor mij.
Maar wij zijn allebei niet in loondienst he. Er gaat in principe 52% naar de belasting. Wat niet helemaal waar is, want we hebben ook nog aftrekposten enzo, maar gemiddeld genomen raak ik in de problemen als ik niet een derde opzij zet van wat er binnenkomt...quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:24 schreef Isegrim het volgende:
Geld sparen voor de belasting?Ik krijg altijd alleen maar geld terug.
De belasting spaart geld voor mij.
Dat is toch heul veul?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:09 schreef Sugar het volgende:
Ik heb me niet gewogen, dus dat weet ik eigenlijk niet.
Maar ik denk ongeveer 6 kilo in een week of 5/6?
Oh ja, dan wordt het er natuurlijk niet automatisch al afgetrokken.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je zelfstandige bent/een eigen bedrijf hebt niet.
SHE krijgt haar eigen lifestyle-subforum. Dan posten we niet in LIF, maar in SHEquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Precies het tegenovergestelde, trust me!
Dan ben ik écht blij dat ik geen ondernemer ben want dat zou ik echt niet voor elkaar krijgen...quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar wij zijn allebei niet in loondienst he. Er gaat in principe 52% naar de belasting. Wat niet helemaal waar is, want we hebben ook nog aftrekposten enzo, maar gemiddeld genomen raak ik in de problemen als ik niet een derde opzij zet van wat er binnenkomt...
Dan moet je je handen plat onder je bips doen, dan heb je nergens last van.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Die doe ik niet, krijg altijd last van mijn onderrug als ik die doe. Waarschijnlijk omdat ik een holle rug heb én omdat mijn benen lang zijn vergeleken bij m'n bovenlijf (dan moet je dus in verhouding veel been heffen)
Ik doe wel veel schuine abs en warempel ik heb l iets van taille. Ik hoef overigens niet echt een blokjesbuik, dat vind ik te mannelijk.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen? Mijn man heeft afgelopen zomer daadwerkelijk een jacht gekocht met het geld dat ik had gespaard voor de belastingEen maand later (en een heleboel gedoe) later was de boot gelukkig weer verkocht.
Als excuus heeft hij toen een reis voor me geboekt, maar er niet bij stilgestaan dat ik nog een he-le-boel werk had liggen en dus helemaal niet op vakantie kon! Zat ik daar, in mijn vakantieparadijsje; met laptop en vollig in de stress omdat alles in het 100 liep.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen? Mijn man heeft afgelopen zomer daadwerkelijk een jacht gekocht met het geld dat ik had gespaard voor de belastingEen maand later (en een heleboel gedoe) later was de boot gelukkig weer verkocht.
Als excuus heeft hij toen een reis voor me geboekt, maar er niet bij stilgestaan dat ik nog een he-le-boel werk had liggen en dus helemaal niet op vakantie kon! Zat ik daar, in mijn vakantieparadijsje; met laptop en vollig in de stress omdat alles in het 100 liep.
Ik vind het ook best veel. Het kan net, maar je moet dan wel echt niets zondigen. Ik denk dat de meesten hier wel langzamer afvallen hoor!quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:28 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Dat is toch heul veul?
Of zijn er hier meer van die mega-kilo-knallers?
(En ik was vanochtend al zo blij dat ik in een maand tijd twee kilo kwijt ben...)
Dit herken ik gelukkig ook. Iedere keer als ik denk "o jé", krijg ik weer een reuzeopdracht, een erfenis of een ander gelukje in de schoot geworpen. Ik moet er wel altijd wat voor doen (gratis geld bestaat niet voor mij geloof ikquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:27 schreef SHE het volgende:
Maar gelukkig trek ik op de een of andere manier altijd geld aan....
JAquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben jij het soms ook zo zat om altijd maar de verstandigste te zijn?
Belgiequote:
Hmm... ik zondig ook niet, ik bedoel: ik houd me enorm goed aan mijn eetljstje. Zonder moeite overigens. Sinds ik suiker heb afgezworen heb ik geen zoete trek meer.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het ook best veel. Het kan net, maar je moet dan wel echt niets zondigen. Ik denk dat de meesten hier wel langzamer afvallen hoor!
Wij doen het niet slim hoor, want ook wij wonen half in Belgie, maar betalen belasting in Nederland. Dat vond ik het eerlijkstequote:Op zaterdag 13 september 2008 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Belgie![]()
(man heeft Nederlands inkomen, ik heb een beurs. Dus wij betalen hier geen belasting. Nog voordeliger)
bij mij was het de drank, niet het weerquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:31 schreef SHE het volgende:
Hebben jullie trouwens ook zo'n last van dit weer? Als in, niet je bed uit te rammen zijn?
Ik ben zooooooooooo wollig met dit weer, ik kan wel een stuk in de dag slapen.
Jij bent gek.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Wij doen het niet slim hoor, want ook wij wonen half in Belgie, maar betalen belasting in Nederland. Dat vond ik het eerlijkste![]()
Hier ook, dikke hoodie en warme sportbroek aanquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:41 schreef conleche het volgende:
Over het weer gesproken: ik heb het ook nog eens gewoon koud!!
Wil ik ook. Helaas is de olie op en kan er over 2 weken pas geleverd worden. Tot die tijd is het devies bij ons:quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:46 schreef SHE het volgende:
Ik ga zo de verwarming denk ik aanzetten
Nou wij zitten helemaal niet aan de kust, maar veel meer in het oosten en daar zijn de huizenprijzen echt spotgoedkoop in vergelijking met Nederland. Ik kan me wel voorstellen dat het aan zee iets hoger ligt, maar dat weet ik eiks niet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:42 schreef Tinkepink het volgende:
Hé conleche, weet jij iets van de Belgische huizenprijzen? WIj zijn al een tijdje op zoek naar een betaalbaar () appartement aan de Belgische kust. Een paar jaar geleden konden we iets kopen voor ¤ 50.000, maar toen had ik nog koudwatervrees en hebben we het dus laten lopen. Daarna zijn de prijzen vreselijk gestegen.
Afgelopen week kregen we het aanbod van een studie met zijdelings zeezicht voor ¤ 70.000. Ik vond het bizar goedkoop voor de Belgische kust en vroeg me af of de immobilienzeepbel in Belgie nu eindelijk geplatst is.
Ben vorige week begonnen met Pedagogische Wetenschappen in Nijmegen.quote:
Ja, dat heb ik ook, al weet ik niet in hoeverre het van het weer komt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:31 schreef SHE het volgende:
Hebben jullie trouwens ook zo'n last van dit weer? Als in, niet je bed uit te rammen zijn?
Ik ben zooooooooooo wollig met dit weer, ik kan wel een stuk in de dag slapen.
Londen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
moeilijkmoeilijkmoeilijk..
hier nog anglofielen?
We willen of met oud en nieuw, of tussen kerst en oud en nieuw in 'lekker even weg' naar de UK.
Maar we willen naar een leuk 'stadje' waar we nog niet geweest zijn, liefst ergens in het noorden.
Afgevallen zijn: Newcastle en York (al geweest). Hull vraag ik me af of dat leuk is als je niet van winkelen houdt (echte winkelstad) en nou ja, verder moet het goed bereikbaar zijn met bus of trein.we willen iets romantisch want het is ons 2 jarig jubileum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |