Bier en tieten moet je in het echt hebben, niet op plaatjes.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij juist blij daarmee was.
Ga je schamen! Dat doe je toch niet!quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:24 schreef Anthraxx het volgende:
Ik was even een sinaasappel pellen.
Beide zijn te koop.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier en tieten moet je in het echt hebben, niet op plaatjes..
Bah, zo'n ontwikkelaar met zo'n plakkend toetsenbord van de sinaasappelsmurrie enzo...quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:24 schreef Anthraxx het volgende:
Ik was even een sinaasappel pellen.
Je hele kantoor stinkt er dan naarquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bah, zo'n ontwikkelaar met zo'n plakkend toetsenbord van de sinaasappelsmurrie enzo...
Nee hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bah, zo'n ontwikkelaar met zo'n plakkend toetsenbord van de sinaasappelsmurrie enzo...
Precies... Nogmaals bah!quote:
Ideale schoonzoongedrag... Bweh!quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:27 schreef Anthraxx het volgende:
Nee hoor. Netjes in de keuken gepeld, opgegeten en daarna handen gewassen
.
Dus eet je zo'n ding als je even gaat buurten bij een collegaquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hele kantoor stinkt er dan naar
Luister naar Hime en laat je haar groeien.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, hallo. Ideale schoonzoon meldt zich.
Ja want dan ziet je collega niet dat jij diegene was waardoor het kantoor zo naar een fruitmand stinktquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus eet je zo'n ding als je even gaat buurten bij een collega.
De Kurt Cobain-look is al lang uit.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Luister naar Hime en laat je haar groeien.
In één keer goed. Zeker systeembeheer is een dankbare prooi, daar kom je verder toch nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja want dan ziet je collega niet dat jij diegene was waardoor het kantoor zo naar een fruitmand stinkt
Nee.quote:
Het ging ook over krullenquote:
Vrouwen met krullen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het ging ook over krullenNiet stijl haar.
Vrouwen over het algemeenquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Vrouwen met krullen.
Ik denk niet dat mijn hoofd ingebouwde ondersteuning voor krullen heeft..
Haar kennende zal zij uitdrukkelijk hebben aangegeven dat dit alleen voor het hoofdhaar geldt...quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:40 schreef Litpho het volgende:
Luister naar Hime en laat je haar groeien.
Veel nerds zitten hier nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
In één keer goed. Zeker systeembeheer is een dankbare prooi, daar kom je verder toch niet.
Afro'squote:Op vrijdag 12 september 2008 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haar kennende zal zij uitdrukkelijk hebben aangegeven dat dit alleen voor het hoofdhaar geldt...
Voor de komende zes weken heb ik een kapperverbod opgelegd gekregen, dus wie weet heb ik er eind oktober ook wel één!quote:
Dan mag je zeker mee. Maakt de kans een stuk kleiner dat je voor me zitquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de komende zes weken heb ik een kapperverbod opgelegd gekregen, dus wie weet heb ik er eind oktober ook wel één!
Jouw kappersbudget is ook op?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de komende zes weken heb ik een kapperverbod opgelegd gekregen, dus wie weet heb ik er eind oktober ook wel één!
Ben je nou helemaal de weg kwijt?quote:
Nee diequote:Op vrijdag 12 september 2008 16:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ben je nou helemaal de weg kwijt?
Dus wacht, als ik het goed begrijp weet je niet wat je met vrouw moet doen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dieisvoor wat moet je er eigenlijk mee en die
maar eigenlijk zijn ze ook wel weer lief en schattig
*is benieuwd*quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:05 schreef Litpho het volgende:
Dan mag je zeker mee. Maakt de kans een stuk kleiner dat je voor me zit.
Mixed feelings, het blijven toch rare wezens af en toequote:Op vrijdag 12 september 2008 16:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus wacht, als ik het goed begrijp weet je niet wat je met vrouw moet doen?
Daarom moet je er niet teveel bij stil staan. They have driven sane men over the edge of sanityquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mixed feelings, het blijven toch rare wezens af en toe
Dat zegt meer over die mannen dat ze zich zo makkelijk gek laten maken dan over die vrouwen!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:14 schreef Belsezar het volgende:
Daarom moet je er niet teveel bij stil staan. They have driven sane men over the edge of sanity
So true! Dat stadium ben ik voorbij.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zegt meer over die mannen dat ze zich zo makkelijk gek laten maken dan over die vrouwen!
Misschien wel misschien niet, hangt ook af van de vrouw die je tegen bent gekomenquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zegt meer over die mannen dat ze zich zo makkelijk gek laten maken dan over die vrouwen!
Sommigen zijn idd heel goed in het gek maken van mannen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien wel misschien niet, hangt ook af van de vrouw die je tegen bent gekomen
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Sommigen zijn idd heel goed in het gek maken van mannen.
Waarom niet?quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ik toen al zei, hangt van de vrouw af hequote:
Oneens.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat ik toen al zei, hangt van de vrouw af he
De enige reden waarom een vrouw mindgames met je speelt, is omdat je dat als man laat gebeuren. Wie is er dan de schuldige?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:56 schreef Belsezar het volgende:
Wat ik toen al zei, hangt van de vrouw af he
Er zijn ook vrouwen die zo goed zijn erin dat je het niet eens doorhebt. Wat kan je er dan aan doen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige reden waarom een vrouw mindgames met je speelt, is omdat je dat als man laat gebeuren. Wie is er dan de schuldige?
De vrouw is een bitch, de man is een watje. Ze zijn gewoon allebei stom.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige reden waarom een vrouw mindgames met je speelt, is omdat je dat als man laat gebeuren. Wie is er dan de schuldige?
Maar toch ook wel weer lief somsquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:14 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
De vrouw is een bitch, de man is een watje. Ze zijn gewoon allebei stom.
Een vrouw zoeken waar je wel gelijkwaardig aan bent...quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:13 schreef Belsezar het volgende:
Er zijn ook vrouwen die zo goed zijn erin dat je het niet eens doorhebt. Wat kan je er dan aan doen?
Oh dat zit wel goed, maar ik heb inderdaad in het verleden wel een vrouw gehad waarbij ik het niet doorhad.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrouw zoeken waar je wel gelijkwaardig aan bent...
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die zo goed zijn erin dat je het niet eens doorhebt. Wat kan je er dan aan doen?
Ik was aan het lezen en ik dacht eigenlijk dat het over faken gingquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrouw zoeken waar je wel gelijkwaardig aan bent...
Jij denkt gewoon maar aan één ding...quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was aan het lezen en ik dacht eigenlijk dat het over faken ging
Ik viond het al een raar antwoord, wat heeft faken nou met gelijkwaardigheid te maken?
Hai.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:28 schreef Burdie het volgende:
Hoi.
Ja, dat wel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:23 schreef S95Sedan het volgende:
T![]()
![]()
Hoe is het, alweer een beetje beter?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij denkt gewoon maar aan één ding...![]()
Jij man in een vrouwenlichaam...
quote:
Ik, als het huishouden er onder lijdt bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Welke man vindt het nou erg als een vrouw veel aan sex denkt?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik, als het huishouden er onder lijdt bijvoorbeeld...
Huishouden is een vrouwenaangelegenheid. Dat doe ik niet...quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Huishouden is een vrouwenaangelegenheid. Dat doe ik niet...
'I aim to please' zegt ze dan, maar wel selectief... Nog zo'n vrouwenkwaaltje...quote:
Ja, sorry.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'I aim to please' zegt ze dan, maar wel selectief... Nog zo'n vrouwenkwaaltje...
Daar hebben ze orale en anale sex voor uitgevonden!quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben ook ongesteld op t moment, dus dat is helemaal vervelend
Mooi dus je honing thee heeft geholpenquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
edit: Hoe is het met u?
Het is nog niet helemaal over, maar wel grotendeelsquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mooi dus je honing thee heeft geholpen![]()
Ja goed hoor.
Mooizo, what happened? vertel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is nog niet helemaal over, maar wel grotendeels. Ik ben alleen vandaag achter iets gekomen waardoor ik flink over de zeik ben, en dan icm me ziek voelen is echt klote.
Nee, dan krijg ik allemaal I-told-you-so's. Maar ik weet nu dus niet of ik heel de avond depressief in bed blijf, of toch naar de kroeg ga met een vriendinnetje om alles weg te drinken. Lastige keuze omdat ik ook nog een beetje ziek ben en morgen moet werken.quote:
Heeft met een man te maken?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik allemaal I-told-you-so's. Maar ik weet nu dus niet of ik heel de avond depressief in bed blijf, of toch naar de kroeg ga met een vriendinnetje om alles weg te drinken. Lastige keuze omdat ik ook nog een beetje ziek ben en morgen moet werken.
*knuffelt miss T *quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik allemaal I-told-you-so's. Maar ik weet nu dus niet of ik heel de avond depressief in bed blijf, of toch naar de kroeg ga met een vriendinnetje om alles weg te drinken. Lastige keuze omdat ik ook nog een beetje ziek ben en morgen moet werken.
Laten we maar niet in details tredenquote:
Hej schatquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
*knuffelt miss T *
* mrbox voelt zich echt beroerd
Je maakt ons zelf nieuwsgierigquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Laten we maar niet in details treden.
[..]
Hej schat. Nog steeds ziek
? Ik zal voor je hopen dat je je ook beter gaat voelen
![]()
.
Ja, sorry. Ik wil er niet over praten, ik wil er alleen over klagen. Mag dat?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je maakt ons zelf nieuwsgierig
Ookal zou het helpen als je zei dat het om een vrouw ging
Tuurlijk maar dan moet je niet zeuren als er moeilijke vragen gesteld wordenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik wil er niet over praten, ik wil er alleen over klagen. Mag dat?
Doe ik niet, toch?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Tuurlijk maar dan moet je niet zeuren als er moeilijke vragen gesteld worden
Ja, ik haat verkouden zijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hej schat. Nog steeds ziek
? Ik zal voor je hopen dat je je ook beter gaat voelen
![]()
.
Nope. Ik verwacht straks nog een telefoontje/smsje van vriendin of ik nog meega. Nu denk ik dat ik wel mee ga, en dan vroeg naar bed. Maar misschien verandert dat zo.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan is het goed
En al besloten wat je gaat doen?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja, ik haat verkouden zijnmaar wel lief dat je voor me hoopt
![]()
En fouten moet je maken in het leven
Geen dingen vanavond doen waar je later spijt van krijgt hequote:Op vrijdag 12 september 2008 20:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope. Ik verwacht straks nog een telefoontje/smsje van vriendin of ik nog meega. Nu denk ik dat ik wel mee ga, en dan vroeg naar bed. Maar misschien verandert dat zo.
[..]
. Dat is ook klote.
Katten!quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo, het is me toch gelukt om Pomba te dwingen d'r pilletjes op te eten. *bloed, zweet en tranen afveegt*
Kattenquote:
Ik heb je niet gezien vandaag terwijl ik wel op jouw kantoor wasquote:
Ik was er maar tot een uur of half twaalf. Daarna had ik een lunchafspraak bij mijn oude, vertrouwde departement...quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:55 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb je niet gezien vandaag terwijl ik wel op jouw kantoor was.
Ik was er rond lunchtijd.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was er maar tot een uur of half twaalf. Daarna had ik een lunchafspraak bij mijn oude, vertrouwde departement...
Geluncht met een bekende? Ik heb nu een toegangspas, dus als je zin en tijd hebt kunnen we volgende week ook wel een hapje gaan eten ergens...quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:00 schreef Plato1980 het volgende:
Ik was er rond lunchtijd.
Nee, ik had een vergadering. En lunchen is OK, maar is even lastig plannen aangezien ik net bij een nieuwe afdeling zit en mijn agenda nogal vaak veranderd, dus we moeten even kijken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geluncht met een bekende? Ik heb nu een toegangspas, dus als je zin en tijd hebt kunnen we volgende week ook wel een hapje gaan eten ergens...
Datzelfde geldt ook voor mij... Ik weet je te vinden en jij mij ook...quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, ik had een vergadering. En lunchen is OK, maar is even lastig plannen aangezien ik net bij een nieuwe afdeling zit en mijn agenda nogal vaak veranderd, dus we moeten even kijken.
Wat een gruwelijke taalfout, foei Plato.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik had een vergadering. En lunchen is OK, maar is even lastig plannen aangezien ik net bij een nieuwe afdeling zit en mijn agenda nogal vaak veranderd, dus we moeten even kijken.
OK.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Datzelfde geldt ook voor mij... Ik weet je te vinden en jij mij ook...
Onwerkelijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:55 schreef nectarientje het volgende:
L! Je hebt vakantie! Hoe voelt het?
Dat heb ik juist altijd op de eerste werkdag na een vakantie.quote:
Ga zitten, strek je benen, pak iets lekkers en een zak snaai en geniet!quote:
Nog vol van het eten, dus ik beperk me even tot het gestrekt gaanquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ga zitten, strek je benen, pak iets lekkers en een zak snaai en geniet!
Of ga gewoon zitten en kijk tevreden om je heen
Dat is een goed begin van de vakantiequote:Op vrijdag 12 september 2008 21:38 schreef Litpho het volgende:
Tagliatelle met runderhaas in portsaus.
.
Ik heb mezelf maar even een extra schouderklopje gegeven omdat het Q zelf nog niet was gelukt vandaag.quote:
Die van jou was al klaar met de kuur toch, he, pretty please.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Katten![]()
Katten en pilletjes daarentegen
L! Je hebt vakantie! Hoe voelt het?
Eerst te eten geven, dan gaan ze daarna liggen dutten... Eerst even aaien, dan snel je vinger in die mondhoek drukken, pilletje naar binnen gooien en onder de kin aaien. They never knew what hit them...quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:44 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb mezelf maar even een extra schouderklopje gegeven omdat het Q zelf nog niet was gelukt vandaag.En dan moet dat beestje natuurlijk 2 keer per dag die pillen hebben. Joy.
Kun je niet beter dat pilletje in het eten mengenquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst te eten geven, dan gaan ze daarna liggen dutten... Eerst even aaien, dan snel je vinger in die mondhoek drukken, pilletje naar binnen gooien en onder de kin aaien. They never knew what hit them...
Die zal ik ook eens proberen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst te eten geven, dan gaan ze daarna liggen dutten... Eerst even aaien, dan snel je vinger in die mondhoek drukken, pilletje naar binnen gooien en onder de kin aaien. They never knew what hit them...
Daar eten ze omheen...quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:02 schreef Plato1980 het volgende:
Kun je niet beter dat pilletje in het eten mengen?
Huiswerkquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:00 schreef Thisbe het volgende:
Hallo, ik ben gesloopt.
45 uur werken, een stagiaire begeleiden, 's avonds huiswerk maken én stukjes voor de bruiloft. En heel misschien, als ik mazzel heb: een paar uurtjes slaap.
En ondertussen stinkt de was de mand uit, heb ik geen schone borden meer, en zitten overal beestjes en ondefinieerbare vlekken.
Dat hebben ze gewoon door. Pomba iig wel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kun je niet beter dat pilletje in het eten mengen?
Dat klinkt wel heel HBO ja...quote:
Als je het gewoon door het voer doet wel, maar bij een hond werkt het wel om het op een boterham met leverpastei doen.quote:
*aai over de bol*quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:00 schreef Thisbe het volgende:
Hallo, ik ben gesloopt.
45 uur werken, een stagiaire begeleiden, 's avonds huiswerk maken én stukjes voor de bruiloft. En heel misschien, als ik mazzel heb: een paar uurtjes slaap.
En ondertussen stinkt de was de mand uit, heb ik geen schone borden meer, en zitten overal beestjes en ondefinieerbare vlekken.
Hou op schei uit... ben waarschijnlijk morgen en overmorgen de hele dag bezig met dat stomme kut-huiswerkquote:
* Thisbe opbeurende knuffel geeft *quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:00 schreef Thisbe het volgende:
Hallo, ik ben gesloopt.
Doe jij HBOquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hou op schei uit... ben waarschijnlijk morgen en overmorgen de hele dag bezig met dat stomme kut-huiswerk
Honden zijn dan ook geen katten...quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:04 schreef Plato1980 het volgende:
Als je het gewoon door het voer doet wel, maar bij een hond werkt het wel om het op een boterham met leverpastei doen.
Dat zal ik niet tegenspreken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Honden zijn dan ook geen katten...
Inderdaad, het is dom opdrachten maken, die ik per post moet zenden, én er is een aanwezigheidsplicht.quote:
Eh? Per post maar wel met aanwezigheidsplicht? Die vat ik niet...quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:12 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Inderdaad, het is dom opdrachten maken, die ik per post moet zenden, én er is een aanwezigheidsplicht.Als het niet verplicht was geweest, had ik het nooit gedaan.
Dus eigenlijk gewoon HBO deeltijd maar zonder email?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:15 schreef Thisbe het volgende:
Nou, het huiswerk stuur ik naar de juffen per post, die kijken het na, en als ik naar school moet, dan krijg ik de opdrachten nagekeken terug.
Het is verschrikkelijk, ik word nu gestraft voor mij laatdunkende houding tegenover HBO'ers.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:17 schreef Ludootje het volgende:
Dus eigenlijk gewoon HBO deeltijd maar zonder email?
Ook graag gegevenquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:13 schreef Thisbe het volgende:
Aaitjes en knuffels zijn altijd welkom.![]()
Was een keer naar bed met de directeur dan niet makkelijker geweest?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:23 schreef Thisbe het volgende:
Het is verschrikkelijk, ik word nu gestraft voor mij laatdunkende houding tegenover HBO'ers.![]()
Maar alles voor de carrière hè?
Raar volk ook, die HBO-ers... Ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:23 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk, ik word nu gestraft voor mij laatdunkende houding tegenover HBO'ers.![]()
Maar alles voor de carrière hè?
'Volk' is inderdaad wel de juiste omschrijving.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Raar volk ook, die HB-ers... Ik weet er alles van
Plebs, dat is het!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
'Volk' is inderdaad wel de juiste omschrijving.
Ja, ik werk, en die opleiding moet ik ernaast doen.quote:
Doet me denken aan dit topicquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:43 schreef Thisbe het volgende:
Gelukkig zitten op mijn opleiding louter mensen met een academische titel, dat maakt het kruis iets lichter.
Er zijn echt al minstens honderd van dit soort topics geweestquote:
Ja maar deze heeft een baas ratingquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er zijn echt al minstens honderd van dit soort topics geweest.
Wat een kuddevolk dat ze die schoolse manier van lesgeven met z'n allen accepteren... Academisch geschoolde mensen... Allemaal autisten...quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:43 schreef Thisbe het volgende:
Gelukkig zitten op mijn opleiding louter mensen met een academische titel, dat maakt het kruis iets lichter.
Die topics komen uiteindelijk allemaal op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar deze heeft een baas rating
Hey miss T nog geen tequila's aan het koppen en body shots aan het geven?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:43 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht dat jij al werkte T.
Moet wel heel lastig zijn voor zo'n academica als jij... Dat lage HBO volk dat zomaar denkt dat ze recht op een mening hebben enzo.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:44 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja, ik werk, en die opleiding moet ik ernaast doen.
Nope. Ga nu wel richting de (voor een keer niet mijn stam-) kroeg. Lekker aan de alcoholvrije dranken is mijn doel. Ik ben al over mijn middaydepression heen dus het komt helemaal goedquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey miss T nog geen tequila's aan het koppen en body shots aan het geven?
HBO'ers!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:54 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een ordinair volk zeg.
Er zijn de nodige verschillen, maar daar kom je de komende jaren nog wel achterquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:54 schreef Tegan het volgende:
En universiteit is idd net als een school, college als les, professor als leraar. Het wordt alleen anders genoemd.
Ik denk dat Koos Alberts hooguit de lagere school heeft afgerondquote:
Je jat mijn reply.quote:
Opvallend dat je je er op TV aan ergert, terwijl je je met regelmaat tussen exact hetzelfde soort volk begeeft als je een voetbalwedstrijd gaat kijken...quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:56 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk dat Koos Alberts hooguit de lagere school heeft afgerond.
Hoewel de uni nu niet meer is zoals jij het ervaren hebt "vroegah"quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er zijn de nodige verschillen, maar daar kom je de komende jaren nog wel achter.
Als domme HBO'er ben ik niet in staat om zelf iets te verzinnen!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:58 schreef TwistedDarling het volgende:
Je jat mijn reply.
Veel plzquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope. Ga nu wel richting de (voor een keer niet mijn stam-) kroeg. Lekker aan de alcoholvrije dranken is mijn doel. Ik ben al over mijn middaydepression heen dus het komt helemaal goed.
En universiteit is idd net als een school, college als les, professor als leraar. Het wordt alleen anders genoemd.
Fijne avond nog iedereen![]()
. Ik ben weg.
Ik doe in mijn vrije tijd graag antropologisch onderzoek.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opvallend dat je je er op TV aan ergert, terwijl je je met regelmaat tussen exact hetzelfde soort volk begeeft als je een voetbalwedstrijd gaat kijken...
Oh, ik dacht dat het kwam omdat we allebei zo vreselijk cool zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als domme HBO'er ben ik niet in staat om zelf iets te verzinnen!
Je zit nu toch ook in je vrije tijd TV te kijken?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:59 schreef Plato1980 het volgende:
Ik doe in mijn vrije tijd graag antropologisch onderzoek.
Het was een mooie tijd.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoewel de uni nu niet meer is zoals jij het ervaren hebt "vroegah"(de eeuwige studenten ontbreken bijvoorbeeld, het gebuik van latijn in de colleges zoals een docent daar weemoedig over terug zat te denken)
Dat vinden wij wel maar dat elitaire, academische corpsvolk dat zich ver verheven voelt boven ons niet...quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:00 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh, ik dacht dat het kwam omdat we allebei zo vreselijk cool zijn.
Ja, maar ik was er nu niet op voorbereid.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zit nu toch ook in je vrije tijd TV te kijken?
Je hebt dus eigenlijk nog nietsquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb alleen maar een HAVO-diploma en een HBO Propedeuse. Kom maar op met uw commentaar!
Ik heb mijn Master niet gehaald op een 'echte' universiteit. Dus ondanks de accreditatie door officiële instanties ben ik niks meer dan een HBO'er met een VWO diploma. Uiteraard heb ik wel zeven jaar over mijn VWO gedaan!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb alleen maar een HAVO-diploma en een HBO Propedeuse. Kom maar op met uw commentaar!
Maar je bent hard op weg om dat te veranderen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Heuj, ik zit ook in dat schuitjequote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Dit kan alleen opgeschreven worden door een HBO'er!quote:
Hard zou ik het niet durven noemen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar je bent hard op weg om dat te veranderen.
Maar jij bent sowieso cool en briljant.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Prutsers? Of is dat te hardquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:09 schreef mrbox het volgende:
Er is weer LHC nieuws![]()
![]()
![]()
Greek Hackers Target CERN's LHC
Wacht op reacties![]()
HBO'er met neppe Master he!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:09 schreef Thisbe het volgende:
Dit kan alleen opgeschreven worden door een HBO'er!![]()
TD
Ik ga zo nog blozen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:11 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Maar jij bent sowieso cool en briljant.
Of die peperdure academici bij CERN niet een systeem kunnen ontwerpen dat niet door de eerste beste Griek met een PC wordt gehackt?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:15 schreef Thisbe het volgende:
Of die hackers even met hun vingers van LHC willen afblijven?
quote:
Vraag me af waar ze zo'n hacker voor aanklagen... 6 miljard keer poging tot doodslag of zo?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of die peperdure academici bij CERN niet een systeem kunnen ontwerpen dat niet door de eerste beste Griek met een PC wordt gehackt?
En een poging tot zelfmoord.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vraag me af waar ze zo'n hacker voor aanklagen... 6 miljard keer poging tot doodslag of zo?
Jij vindt zeker ook dat je eigen schuld is als je fiets wordt gejat omdat je maar één slot hebt?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:18 schreef AirwiN het volgende:
Of die peperdure academici bij CERN niet een systeem kunnen ontwerpen dat niet door de eerste beste Griek met een PC wordt gehackt?
Doet me denken aan Chico, California, waar naar verluid een boete van $500 staat op het tot ontploffing brengen van een nuclear wapen binnen de stadsgrenzenquote:
Dat zal mensen er ook echt van weerhouden om het te doenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Doet me denken aan Chico, California, waar naar verluid een boete van $500 staat op het tot ontploffing brengen van een nuclear wapen binnen de stadsgrenzen
En als ze het al gedaan hebben zijn er ook echt nog politieagenten daar om die boete uit te schrijvenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zal mensen er ook echt van weerhouden om het te doen.
En dat al op vrijdag? Hoezo inzet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:44 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ga zo in bed nog maar even nerderig wat literatuur lezen voor maandag.
Weetje dat delen van de atoombom gepatenteerd zijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En als ze het al gedaan hebben zijn er ook echt nog politieagenten daar om die boete uit te schrijven
Thnx en jij ook alvast.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:44 schreef Thisbe het volgende:
Welterusten TD!
Nog een welterustenknuffel geeft voor de goede ordequote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:04 schreef TwistedDarling het volgende:
HA! Victory! Even wat lekkers voor d'r zoeken om het trauma te verminderen.
Jesus, het zijn gewoon prutsers die denken dat wiskundig veilig geziende encryptiemodellen ook echt veilig zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:00 schreef mrbox het volgende:
En de LHC blijft gewoon een lastig "ding" om te beveiligen omdat aan de ene kant ze de openheid willen hebben om !grote! hoeveelheden data gemakkelijk te kunnen verwerken / distribueren en aan de andere kant de buitenwereld buiten willen houden.
[..]
Weetje dat delen van de atoombom gepatenteerd zijn(maar dan niet publiek gemaakt
)
Gelukkig wel, drukke dag voor de boeg. Boodschappen doen omdat ik maandag in mijn goedheid ga werken, broer van schiphol afhalen. En tussendoor nog wat nuttigs gaan doen. Lastigquote:Op zaterdag 13 september 2008 07:35 schreef AirwiN het volgende:
En goedemorgen!
Pheno, je bent een man naar mijn hart.quote:Op zaterdag 13 september 2008 07:43 schreef Pheno het volgende:
Jesus, het zijn gewoon prutsers die denken dat wiskundig veilig geziende encryptiemodellen ook echt veilig zijn.
Wat is er lastig aan? Welke nerd zet een aansturing van een van de duurdere apparaten op de wereld op een netwerk met toegang naar buiten? Dat is gewoonweg dom, oerdom
Dit systeem is opgezet door een stelletje IT'ers (nee, geen ICT, communicatie is hen vreemd), die met hun WO ICT blaadje lopen te zwaaienmaar nog nooit wat daadwerkelijk live hebben gezet, lijkt het wel. Het KISS principe is hen iig vreemd.
Doordeweeks ben ik vroeg wakker. Zo vroeg, dat half acht uitslapen is...quote:Op zaterdag 13 september 2008 08:13 schreef Miss_S het volgende:
Wat zijn jullie toch altijd vroeg wakker
Dat dus, maar voor mij 7 uur.quote:Op zaterdag 13 september 2008 08:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doordeweeks ben ik vroeg wakker. Zo vroeg, dat half acht uitslapen is...
Het ging wederom alles behalve van harte.quote:
Ik heb net Japie geborsteld, dus ik weet er alles van. Dat wil ik eigenlijk nog als een soort van ontgroening voor CL doen. Zeggen dat Mia iedere dag vijf minuten aaneen moet worden geborsteld...quote:Op zaterdag 13 september 2008 08:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Het ging wederom alles behalve van harte.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 08:57 schreef TwistedDarling het volgende:
En bah, wat voel ik me vreselijk moe.
Arme CL.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb net Japie geborsteld, dus ik weet er alles van. Dat wil ik eigenlijk nog als een soort van ontgroening voor CL doen. Zeggen dat Mia iedere dag vijf minuten aaneen moet worden geborsteld...
[..]
Rustig wakker worden. Straks misschien nog even kijken naar een nieuwe wasmachine. Als we zin en tijd hebben misschien nog wat monumenten in Den Haag bezoeken in het kader van de open monumenten dag. Eind van de middag naar vrienden toe om te eten en te borrelen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:09 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat ga je dit weekend allemaal doen?
Studeren.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rustig wakker worden. Straks misschien nog even kijken naar een nieuwe wasmachine. Als we zin en tijd hebben misschien nog wat monumenten in Den Haag bezoeken in het kader van de open monumenten dag. Eind van de middag naar vrienden toe om te eten en te borrelen.
Morgen gaan we wederom een poging ondernemen om ons trouwboek te maken...![]()
![]()
En jij?
Eensch! Ik sta ook niet voor m'n lol om 05:45 naast m'n bed...quote:Op zaterdag 13 september 2008 08:19 schreef Pheno het volgende:
Maar 5:30 opstaan is ook goed te doen doordeweeks. En scheelt files met die halfgare jostis die een uur later op de weg zijn
Gisteren was ik weer blij dat ik thuis werkte. En dan nog 's avonds van Nijmegen naar oss in drie kwartier (binnendoor). Want het REGENDE, dus moest er weer een bijnarecord aan files staan
Wel leuk als je parallel aan de snelweg rijdt: stilstaand verkeer met mensen die alleen op hun navigatie vertrouwen
Ik ook nog hoor, als dat een beetje een troost isquote:
Het gegeven dat je je op termijn ook als een elitaire academicus zonder enig realiteitsbesef mag gedragen, moet je toch op de been houden...quote:
Ja, smart delen met MissMSX.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook nog hoor, als dat een beetje een troost is
Dat is mijn enige motivatie in het leven, dat weet je toch.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gegeven dat je je op termijn ook als een elitaire academicus zonder enig realiteitsbesef mag gedragen, moet je toch op de been houden...
We've all been where you are now... En pas als je net zo oud en verzuurd bent als wij kun je er de vruchten van plukkenquote:Op zaterdag 13 september 2008 09:27 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat is mijn enige motivatie in het leven, dat weet je toch.
Dan pas?quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We've all been where you are now... En pas als je net zo oud en verzuurd bent als wij kun je er de vruchten van plukken
Yup... helaas welquote:
Goeiemorgen God.quote:
Ja ja.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:09 schreef Thisbe het volgende:
Zelfs God is al vroeg wakker op deze druilerige zaterdag!
Druilerig? Hier is het (nog) zonnig. Wat mij overigens ook verbaast gezien de weersverwachting.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:09 schreef Thisbe het volgende:
Zelfs God is al vroeg wakker op deze druilerige zaterdag!
HIer een paar km boven je is het ook druilerig.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Druilerig? Hier is het (nog) zonnig. Wat mij overigens ook verbaast gezien de weersverwachting.
Heyquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
HIer een paar km boven je is het ook druilerig.
Vrees niet het komt er aan!
Nu ik dit weet zal ik het extra hard laten regenen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hey![]()
Ik heb straks nog 300km voor de boeg dus het blijft lekker droog!
Ik heb dat voordeel vandaag niet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:15 schreef Thisbe het volgende:
Dat is het grote voordeel van aan de kust wonen, het weer is altijd net iets beter dan in de rest van het land.
Stuur je de zon omstreeks 3 uur richting het midden van land? Dan kan ik tenminste een droog vrijgezellenfeest vieren!
Klopt, ik heb al meermalen gehoord van mijn ouders die een kilometer of tien verderop het land in wonen dat zij regen hebben en dat het hier stralend weer is geweest. Ik ga mijn best doen!quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:15 schreef Thisbe het volgende:
Dat is het grote voordeel van aan de kust wonen, het weer is altijd net iets beter dan in de rest van het land.
Stuur je de zon omstreeks 3 uur richting het midden van land? Dan kan ik tenminste een droog vrijgezellenfeest vieren!
Zat Den_Haag niet in jou?quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook wel fatsoenlijk weer..
De laatste keren dat ik in Den_Haag was, was het trouwens k*tweer
Ze moesten me hebben denk ik
quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:25 schreef Pheno het volgende:
FF CC uitgespeeld
Nu nog een keer om alle missies en fusion te checken
Je kan em laden dan behoud je je dingenquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:25 schreef Pheno het volgende:
FF CC uitgespeeld
Nu nog een keer om alle missies en fusion te checken
quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:25 schreef Anthraxx het volgende:
Zat Den_Haag niet in jou?. Of was dat een freudiaanse verspreking van je?
Ik wil iig die Minerva (lees ik net) een toontje lager laten zingen. Maar ik denk dat ik dan nog wel even bezig ben. De bitch doet 65000 damage met een attack. , als je blocked . Anders is het 99999. Wat dus erg zonde is van je Phoenix Downquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan em laden dan behoud je je dingenen ook hoger niveau geloof ik.
Ik blijf hopen dat het een hoax is.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:00 schreef Godlike02 het volgende:
Feliciteer hier Qwea et MikeyMo
Dat die al vruchtbaar zijn!
vast niet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:36 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik blijf hopen dat het een hoax is.
Ik ben bang van niet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:36 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik blijf hopen dat het een hoax is.
Hee ja! nu zie ik het!quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zat Den_Haag niet in jou?. Of was dat een freudiaanse verspreking van je?
Zulk soort verhalen helpen mij niet in de overtuiging om toch maar geen PSP te kopen...quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:34 schreef Pheno het volgende:
Ik wil iig die Minerva (lees ik net) een toontje lager laten zingen. Maar ik denk dat ik dan nog wel even bezig ben. De bitch doet 65000 damage met een attack. , als je blocked . Anders is het 99999. Wat dus erg zonde is van je Phoenix Down
I love a challenge
Wel een tof spel. En er komt nog een Final Fantasy naar de psp
Heb je ook nergens voor nodig als je MGS4 op de PS3 hebt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zulk soort verhalen helpen mij niet in de overtuiging om toch maar geen PSP te kopen...
Dan kun je beter een goede espionagefilm huren, dat is hetzelfdequote:Op zaterdag 13 september 2008 10:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb je ook nergens voor nodig als je MGS4 op de PS3 hebt.
Wie kan die stalker aktie topics vinden?quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:38 schreef Pheno het volgende:
Lol@fobo van Qwea:
Geboortedatum 19-01-0000
en dan als eerste zin in de spuisels:
Qwea set her first steps into this world in the winter of 1989. From this point on the world would never be the same...
Zucht.
Die zijn niet zo mooiquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kun je beter een goede espionagefilm huren, dat is hetzelfde
Die heb ik niet...quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:40 schreef Godlike02 het volgende:
Heb je ook nergens voor nodig als je MGS4 op de PS3 hebt.
Breuls, met sql in de database.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wie kan die stalker aktie topics vinden?
Dat is ook weer waar. Nou ja, misschien koop ik nog een ps3, als er meer rpgs er op uit zijn. I'll waitquote:
niet het soort spel dat ik leuk vind...quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:42 schreef Godlike02 het volgende:
Dat maakt niet uit.
Je kan hem vandaag halen in de stad
Ik was gisteren weer voor het eerst sinds een tijdje MGS4 aan het spelen. Ik had hem nog nooit serieus opgestart maar je bek valt toch op de grond. Zo mooi zijn ze er nog niet geweest. En nog een toffe game ookquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Nou ja, misschien koop ik nog een ps3, als er meer rpgs er op uit zijn. I'll wait
Ik heb de serie nooit gespeeld maar daar krijg ik bijna spijt van.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
niet het soort spel dat ik leuk vind...
Kloptquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was 20 toen de oudste geboren werd, ook niet bepaald bejaard toch?
Ik koop 'm wel als 'ie platinum is...quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:44 schreef Godlike02 het volgende:
Ik was gisteren weer voor het eerst sinds een tijdje MGS4 aan het spelen. Ik had hem nog nooit serieus opgestart maar je bek valt toch op de grond. Zo mooi zijn ze er nog niet geweest. En nog een toffe game ook
Daar moet ik ratchet en uncharted nog van kopen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik koop 'm wel als 'ie platinum is...
Die ben ik nu aan het spelen. Grappig en speelt makkelijk weg. Beter danquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:47 schreef Godlike02 het volgende:
Daar moet ik ratchet en uncharted nog van kopen.
Gaat het dan wel goed met GTA?quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ben ik nu aan het spelen. Grappig en speelt makkelijk weg. Beter danUncharted
waar ik door mijn bijzonder beroerde motoriek al snel klaar mee ben als ik zes keer hetzelfde schieten-tot-je-neervalt stukje opnieuw moet doen...
Minder slecht...quote:
Ok grappig, zit met smart te wachten op FF XIII voor de ps3 maar dat duurt nog wel even.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil iig die Minerva (lees ik net) een toontje lager laten zingen. Maar ik denk dat ik dan nog wel even bezig ben. De bitch doet 65000 damage met een attack. , als je blocked . Anders is het 99999. Wat dus erg zonde is van je Phoenix Down
I love a challenge
Wel een tof spel. En er komt nog een Final Fantasy naar de psp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |