Oneens.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat ik toen al zei, hangt van de vrouw af he
De enige reden waarom een vrouw mindgames met je speelt, is omdat je dat als man laat gebeuren. Wie is er dan de schuldige?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:56 schreef Belsezar het volgende:
Wat ik toen al zei, hangt van de vrouw af he
Er zijn ook vrouwen die zo goed zijn erin dat je het niet eens doorhebt. Wat kan je er dan aan doen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige reden waarom een vrouw mindgames met je speelt, is omdat je dat als man laat gebeuren. Wie is er dan de schuldige?
De vrouw is een bitch, de man is een watje. Ze zijn gewoon allebei stom.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige reden waarom een vrouw mindgames met je speelt, is omdat je dat als man laat gebeuren. Wie is er dan de schuldige?
Maar toch ook wel weer lief somsquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:14 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
De vrouw is een bitch, de man is een watje. Ze zijn gewoon allebei stom.
Een vrouw zoeken waar je wel gelijkwaardig aan bent...quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:13 schreef Belsezar het volgende:
Er zijn ook vrouwen die zo goed zijn erin dat je het niet eens doorhebt. Wat kan je er dan aan doen?
Oh dat zit wel goed, maar ik heb inderdaad in het verleden wel een vrouw gehad waarbij ik het niet doorhad.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrouw zoeken waar je wel gelijkwaardig aan bent...
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die zo goed zijn erin dat je het niet eens doorhebt. Wat kan je er dan aan doen?
Ik was aan het lezen en ik dacht eigenlijk dat het over faken gingquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrouw zoeken waar je wel gelijkwaardig aan bent...
Jij denkt gewoon maar aan één ding...quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was aan het lezen en ik dacht eigenlijk dat het over faken ging
Ik viond het al een raar antwoord, wat heeft faken nou met gelijkwaardigheid te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |