Tuurlijk maar dan moet je niet zeuren als er moeilijke vragen gesteld wordenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik wil er niet over praten, ik wil er alleen over klagen. Mag dat?
Doe ik niet, toch?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Tuurlijk maar dan moet je niet zeuren als er moeilijke vragen gesteld worden
Ja, ik haat verkouden zijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hej schat. Nog steeds ziek
? Ik zal voor je hopen dat je je ook beter gaat voelen
![]()
.
Nope. Ik verwacht straks nog een telefoontje/smsje van vriendin of ik nog meega. Nu denk ik dat ik wel mee ga, en dan vroeg naar bed. Maar misschien verandert dat zo.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan is het goed
En al besloten wat je gaat doen?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja, ik haat verkouden zijnmaar wel lief dat je voor me hoopt
![]()
En fouten moet je maken in het leven
Geen dingen vanavond doen waar je later spijt van krijgt hequote:Op vrijdag 12 september 2008 20:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope. Ik verwacht straks nog een telefoontje/smsje van vriendin of ik nog meega. Nu denk ik dat ik wel mee ga, en dan vroeg naar bed. Maar misschien verandert dat zo.
[..]
. Dat is ook klote.
Katten!quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo, het is me toch gelukt om Pomba te dwingen d'r pilletjes op te eten. *bloed, zweet en tranen afveegt*
Kattenquote:
Ik heb je niet gezien vandaag terwijl ik wel op jouw kantoor wasquote:
Ik was er maar tot een uur of half twaalf. Daarna had ik een lunchafspraak bij mijn oude, vertrouwde departement...quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:55 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb je niet gezien vandaag terwijl ik wel op jouw kantoor was.
Ik was er rond lunchtijd.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was er maar tot een uur of half twaalf. Daarna had ik een lunchafspraak bij mijn oude, vertrouwde departement...
Geluncht met een bekende? Ik heb nu een toegangspas, dus als je zin en tijd hebt kunnen we volgende week ook wel een hapje gaan eten ergens...quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:00 schreef Plato1980 het volgende:
Ik was er rond lunchtijd.
Nee, ik had een vergadering. En lunchen is OK, maar is even lastig plannen aangezien ik net bij een nieuwe afdeling zit en mijn agenda nogal vaak veranderd, dus we moeten even kijken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geluncht met een bekende? Ik heb nu een toegangspas, dus als je zin en tijd hebt kunnen we volgende week ook wel een hapje gaan eten ergens...
Datzelfde geldt ook voor mij... Ik weet je te vinden en jij mij ook...quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, ik had een vergadering. En lunchen is OK, maar is even lastig plannen aangezien ik net bij een nieuwe afdeling zit en mijn agenda nogal vaak veranderd, dus we moeten even kijken.
Wat een gruwelijke taalfout, foei Plato.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik had een vergadering. En lunchen is OK, maar is even lastig plannen aangezien ik net bij een nieuwe afdeling zit en mijn agenda nogal vaak veranderd, dus we moeten even kijken.
OK.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Datzelfde geldt ook voor mij... Ik weet je te vinden en jij mij ook...
Onwerkelijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:55 schreef nectarientje het volgende:
L! Je hebt vakantie! Hoe voelt het?
Dat heb ik juist altijd op de eerste werkdag na een vakantie.quote:
Ga zitten, strek je benen, pak iets lekkers en een zak snaai en geniet!quote:
Nog vol van het eten, dus ik beperk me even tot het gestrekt gaanquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ga zitten, strek je benen, pak iets lekkers en een zak snaai en geniet!
Of ga gewoon zitten en kijk tevreden om je heen
Dat is een goed begin van de vakantiequote:Op vrijdag 12 september 2008 21:38 schreef Litpho het volgende:
Tagliatelle met runderhaas in portsaus.
.
Ik heb mezelf maar even een extra schouderklopje gegeven omdat het Q zelf nog niet was gelukt vandaag.quote:
Die van jou was al klaar met de kuur toch, he, pretty please.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Katten![]()
Katten en pilletjes daarentegen
L! Je hebt vakantie! Hoe voelt het?
Eerst te eten geven, dan gaan ze daarna liggen dutten... Eerst even aaien, dan snel je vinger in die mondhoek drukken, pilletje naar binnen gooien en onder de kin aaien. They never knew what hit them...quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:44 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb mezelf maar even een extra schouderklopje gegeven omdat het Q zelf nog niet was gelukt vandaag.En dan moet dat beestje natuurlijk 2 keer per dag die pillen hebben. Joy.
Kun je niet beter dat pilletje in het eten mengenquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst te eten geven, dan gaan ze daarna liggen dutten... Eerst even aaien, dan snel je vinger in die mondhoek drukken, pilletje naar binnen gooien en onder de kin aaien. They never knew what hit them...
Die zal ik ook eens proberen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst te eten geven, dan gaan ze daarna liggen dutten... Eerst even aaien, dan snel je vinger in die mondhoek drukken, pilletje naar binnen gooien en onder de kin aaien. They never knew what hit them...
Daar eten ze omheen...quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:02 schreef Plato1980 het volgende:
Kun je niet beter dat pilletje in het eten mengen?
Huiswerkquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:00 schreef Thisbe het volgende:
Hallo, ik ben gesloopt.
45 uur werken, een stagiaire begeleiden, 's avonds huiswerk maken én stukjes voor de bruiloft. En heel misschien, als ik mazzel heb: een paar uurtjes slaap.
En ondertussen stinkt de was de mand uit, heb ik geen schone borden meer, en zitten overal beestjes en ondefinieerbare vlekken.
Dat hebben ze gewoon door. Pomba iig wel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kun je niet beter dat pilletje in het eten mengen?
Dat klinkt wel heel HBO ja...quote:
Als je het gewoon door het voer doet wel, maar bij een hond werkt het wel om het op een boterham met leverpastei doen.quote:
*aai over de bol*quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:00 schreef Thisbe het volgende:
Hallo, ik ben gesloopt.
45 uur werken, een stagiaire begeleiden, 's avonds huiswerk maken én stukjes voor de bruiloft. En heel misschien, als ik mazzel heb: een paar uurtjes slaap.
En ondertussen stinkt de was de mand uit, heb ik geen schone borden meer, en zitten overal beestjes en ondefinieerbare vlekken.
Hou op schei uit... ben waarschijnlijk morgen en overmorgen de hele dag bezig met dat stomme kut-huiswerkquote:
* Thisbe opbeurende knuffel geeft *quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:00 schreef Thisbe het volgende:
Hallo, ik ben gesloopt.
Doe jij HBOquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hou op schei uit... ben waarschijnlijk morgen en overmorgen de hele dag bezig met dat stomme kut-huiswerk
Honden zijn dan ook geen katten...quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:04 schreef Plato1980 het volgende:
Als je het gewoon door het voer doet wel, maar bij een hond werkt het wel om het op een boterham met leverpastei doen.
Dat zal ik niet tegenspreken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Honden zijn dan ook geen katten...
Inderdaad, het is dom opdrachten maken, die ik per post moet zenden, én er is een aanwezigheidsplicht.quote:
Eh? Per post maar wel met aanwezigheidsplicht? Die vat ik niet...quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:12 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Inderdaad, het is dom opdrachten maken, die ik per post moet zenden, én er is een aanwezigheidsplicht.Als het niet verplicht was geweest, had ik het nooit gedaan.
Dus eigenlijk gewoon HBO deeltijd maar zonder email?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:15 schreef Thisbe het volgende:
Nou, het huiswerk stuur ik naar de juffen per post, die kijken het na, en als ik naar school moet, dan krijg ik de opdrachten nagekeken terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |