Vrouwen over het algemeenquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Vrouwen met krullen.
Ik denk niet dat mijn hoofd ingebouwde ondersteuning voor krullen heeft..
Haar kennende zal zij uitdrukkelijk hebben aangegeven dat dit alleen voor het hoofdhaar geldt...quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:40 schreef Litpho het volgende:
Luister naar Hime en laat je haar groeien.
Veel nerds zitten hier nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
In één keer goed. Zeker systeembeheer is een dankbare prooi, daar kom je verder toch niet.
Afro'squote:Op vrijdag 12 september 2008 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haar kennende zal zij uitdrukkelijk hebben aangegeven dat dit alleen voor het hoofdhaar geldt...
Voor de komende zes weken heb ik een kapperverbod opgelegd gekregen, dus wie weet heb ik er eind oktober ook wel één!quote:
Dan mag je zeker mee. Maakt de kans een stuk kleiner dat je voor me zitquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de komende zes weken heb ik een kapperverbod opgelegd gekregen, dus wie weet heb ik er eind oktober ook wel één!
Jouw kappersbudget is ook op?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de komende zes weken heb ik een kapperverbod opgelegd gekregen, dus wie weet heb ik er eind oktober ook wel één!
Ben je nou helemaal de weg kwijt?quote:
Nee diequote:Op vrijdag 12 september 2008 16:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ben je nou helemaal de weg kwijt?
Dus wacht, als ik het goed begrijp weet je niet wat je met vrouw moet doen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dieisvoor wat moet je er eigenlijk mee en die
maar eigenlijk zijn ze ook wel weer lief en schattig
*is benieuwd*quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:05 schreef Litpho het volgende:
Dan mag je zeker mee. Maakt de kans een stuk kleiner dat je voor me zit.
Mixed feelings, het blijven toch rare wezens af en toequote:Op vrijdag 12 september 2008 16:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus wacht, als ik het goed begrijp weet je niet wat je met vrouw moet doen?
Daarom moet je er niet teveel bij stil staan. They have driven sane men over the edge of sanityquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mixed feelings, het blijven toch rare wezens af en toe
Dat zegt meer over die mannen dat ze zich zo makkelijk gek laten maken dan over die vrouwen!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:14 schreef Belsezar het volgende:
Daarom moet je er niet teveel bij stil staan. They have driven sane men over the edge of sanity
So true! Dat stadium ben ik voorbij.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zegt meer over die mannen dat ze zich zo makkelijk gek laten maken dan over die vrouwen!
Misschien wel misschien niet, hangt ook af van de vrouw die je tegen bent gekomenquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zegt meer over die mannen dat ze zich zo makkelijk gek laten maken dan over die vrouwen!
Sommigen zijn idd heel goed in het gek maken van mannen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien wel misschien niet, hangt ook af van de vrouw die je tegen bent gekomen
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Sommigen zijn idd heel goed in het gek maken van mannen.
Waarom niet?quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ik toen al zei, hangt van de vrouw af hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |