Hoewel de uni nu niet meer is zoals jij het ervaren hebt "vroegah"quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er zijn de nodige verschillen, maar daar kom je de komende jaren nog wel achter.
Als domme HBO'er ben ik niet in staat om zelf iets te verzinnen!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:58 schreef TwistedDarling het volgende:
Je jat mijn reply.
Veel plzquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope. Ga nu wel richting de (voor een keer niet mijn stam-) kroeg. Lekker aan de alcoholvrije dranken is mijn doel. Ik ben al over mijn middaydepression heen dus het komt helemaal goed.
En universiteit is idd net als een school, college als les, professor als leraar. Het wordt alleen anders genoemd.
Fijne avond nog iedereen![]()
. Ik ben weg.
Ik doe in mijn vrije tijd graag antropologisch onderzoek.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opvallend dat je je er op TV aan ergert, terwijl je je met regelmaat tussen exact hetzelfde soort volk begeeft als je een voetbalwedstrijd gaat kijken...
Oh, ik dacht dat het kwam omdat we allebei zo vreselijk cool zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als domme HBO'er ben ik niet in staat om zelf iets te verzinnen!
Je zit nu toch ook in je vrije tijd TV te kijken?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:59 schreef Plato1980 het volgende:
Ik doe in mijn vrije tijd graag antropologisch onderzoek.
Het was een mooie tijd.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoewel de uni nu niet meer is zoals jij het ervaren hebt "vroegah"(de eeuwige studenten ontbreken bijvoorbeeld, het gebuik van latijn in de colleges zoals een docent daar weemoedig over terug zat te denken)
Dat vinden wij wel maar dat elitaire, academische corpsvolk dat zich ver verheven voelt boven ons niet...quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:00 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh, ik dacht dat het kwam omdat we allebei zo vreselijk cool zijn.
Ja, maar ik was er nu niet op voorbereid.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zit nu toch ook in je vrije tijd TV te kijken?
Je hebt dus eigenlijk nog nietsquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb alleen maar een HAVO-diploma en een HBO Propedeuse. Kom maar op met uw commentaar!
Ik heb mijn Master niet gehaald op een 'echte' universiteit. Dus ondanks de accreditatie door officiële instanties ben ik niks meer dan een HBO'er met een VWO diploma. Uiteraard heb ik wel zeven jaar over mijn VWO gedaan!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb alleen maar een HAVO-diploma en een HBO Propedeuse. Kom maar op met uw commentaar!
Maar je bent hard op weg om dat te veranderen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Heuj, ik zit ook in dat schuitjequote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Dit kan alleen opgeschreven worden door een HBO'er!quote:
Hard zou ik het niet durven noemen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar je bent hard op weg om dat te veranderen.
Maar jij bent sowieso cool en briljant.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Prutsers? Of is dat te hardquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:09 schreef mrbox het volgende:
Er is weer LHC nieuws![]()
![]()
![]()
Greek Hackers Target CERN's LHC
Wacht op reacties![]()
HBO'er met neppe Master he!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:09 schreef Thisbe het volgende:
Dit kan alleen opgeschreven worden door een HBO'er!![]()
TD
Ik ga zo nog blozen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:11 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Maar jij bent sowieso cool en briljant.
Of die peperdure academici bij CERN niet een systeem kunnen ontwerpen dat niet door de eerste beste Griek met een PC wordt gehackt?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:15 schreef Thisbe het volgende:
Of die hackers even met hun vingers van LHC willen afblijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |