Het is verschrikkelijk, ik word nu gestraft voor mij laatdunkende houding tegenover HBO'ers.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:17 schreef Ludootje het volgende:
Dus eigenlijk gewoon HBO deeltijd maar zonder email?
Ook graag gegevenquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:13 schreef Thisbe het volgende:
Aaitjes en knuffels zijn altijd welkom.![]()
Was een keer naar bed met de directeur dan niet makkelijker geweest?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:23 schreef Thisbe het volgende:
Het is verschrikkelijk, ik word nu gestraft voor mij laatdunkende houding tegenover HBO'ers.![]()
Maar alles voor de carrière hè?
Raar volk ook, die HBO-ers... Ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:23 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk, ik word nu gestraft voor mij laatdunkende houding tegenover HBO'ers.![]()
Maar alles voor de carrière hè?
'Volk' is inderdaad wel de juiste omschrijving.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Raar volk ook, die HB-ers... Ik weet er alles van
Plebs, dat is het!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
'Volk' is inderdaad wel de juiste omschrijving.
Ja, ik werk, en die opleiding moet ik ernaast doen.quote:
Doet me denken aan dit topicquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:43 schreef Thisbe het volgende:
Gelukkig zitten op mijn opleiding louter mensen met een academische titel, dat maakt het kruis iets lichter.
Er zijn echt al minstens honderd van dit soort topics geweestquote:
Ja maar deze heeft een baas ratingquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er zijn echt al minstens honderd van dit soort topics geweest.
Wat een kuddevolk dat ze die schoolse manier van lesgeven met z'n allen accepteren... Academisch geschoolde mensen... Allemaal autisten...quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:43 schreef Thisbe het volgende:
Gelukkig zitten op mijn opleiding louter mensen met een academische titel, dat maakt het kruis iets lichter.
Die topics komen uiteindelijk allemaal op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar deze heeft een baas rating
Hey miss T nog geen tequila's aan het koppen en body shots aan het geven?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:43 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht dat jij al werkte T.
Moet wel heel lastig zijn voor zo'n academica als jij... Dat lage HBO volk dat zomaar denkt dat ze recht op een mening hebben enzo.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:44 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja, ik werk, en die opleiding moet ik ernaast doen.
Nope. Ga nu wel richting de (voor een keer niet mijn stam-) kroeg. Lekker aan de alcoholvrije dranken is mijn doel. Ik ben al over mijn middaydepression heen dus het komt helemaal goedquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey miss T nog geen tequila's aan het koppen en body shots aan het geven?
HBO'ers!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:54 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een ordinair volk zeg.
Er zijn de nodige verschillen, maar daar kom je de komende jaren nog wel achterquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:54 schreef Tegan het volgende:
En universiteit is idd net als een school, college als les, professor als leraar. Het wordt alleen anders genoemd.
Ik denk dat Koos Alberts hooguit de lagere school heeft afgerondquote:
Je jat mijn reply.quote:
Opvallend dat je je er op TV aan ergert, terwijl je je met regelmaat tussen exact hetzelfde soort volk begeeft als je een voetbalwedstrijd gaat kijken...quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:56 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk dat Koos Alberts hooguit de lagere school heeft afgerond.
Hoewel de uni nu niet meer is zoals jij het ervaren hebt "vroegah"quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er zijn de nodige verschillen, maar daar kom je de komende jaren nog wel achter.
Als domme HBO'er ben ik niet in staat om zelf iets te verzinnen!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:58 schreef TwistedDarling het volgende:
Je jat mijn reply.
Veel plzquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope. Ga nu wel richting de (voor een keer niet mijn stam-) kroeg. Lekker aan de alcoholvrije dranken is mijn doel. Ik ben al over mijn middaydepression heen dus het komt helemaal goed.
En universiteit is idd net als een school, college als les, professor als leraar. Het wordt alleen anders genoemd.
Fijne avond nog iedereen![]()
. Ik ben weg.
Ik doe in mijn vrije tijd graag antropologisch onderzoek.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opvallend dat je je er op TV aan ergert, terwijl je je met regelmaat tussen exact hetzelfde soort volk begeeft als je een voetbalwedstrijd gaat kijken...
Oh, ik dacht dat het kwam omdat we allebei zo vreselijk cool zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als domme HBO'er ben ik niet in staat om zelf iets te verzinnen!
Je zit nu toch ook in je vrije tijd TV te kijken?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:59 schreef Plato1980 het volgende:
Ik doe in mijn vrije tijd graag antropologisch onderzoek.
Het was een mooie tijd.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoewel de uni nu niet meer is zoals jij het ervaren hebt "vroegah"(de eeuwige studenten ontbreken bijvoorbeeld, het gebuik van latijn in de colleges zoals een docent daar weemoedig over terug zat te denken)
Dat vinden wij wel maar dat elitaire, academische corpsvolk dat zich ver verheven voelt boven ons niet...quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:00 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh, ik dacht dat het kwam omdat we allebei zo vreselijk cool zijn.
Ja, maar ik was er nu niet op voorbereid.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zit nu toch ook in je vrije tijd TV te kijken?
Je hebt dus eigenlijk nog nietsquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb alleen maar een HAVO-diploma en een HBO Propedeuse. Kom maar op met uw commentaar!
Ik heb mijn Master niet gehaald op een 'echte' universiteit. Dus ondanks de accreditatie door officiële instanties ben ik niks meer dan een HBO'er met een VWO diploma. Uiteraard heb ik wel zeven jaar over mijn VWO gedaan!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb alleen maar een HAVO-diploma en een HBO Propedeuse. Kom maar op met uw commentaar!
Maar je bent hard op weg om dat te veranderen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Heuj, ik zit ook in dat schuitjequote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Dit kan alleen opgeschreven worden door een HBO'er!quote:
Hard zou ik het niet durven noemen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar je bent hard op weg om dat te veranderen.
Maar jij bent sowieso cool en briljant.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Prutsers? Of is dat te hardquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:09 schreef mrbox het volgende:
Er is weer LHC nieuws![]()
![]()
![]()
Greek Hackers Target CERN's LHC
Wacht op reacties![]()
HBO'er met neppe Master he!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:09 schreef Thisbe het volgende:
Dit kan alleen opgeschreven worden door een HBO'er!![]()
TD
Ik ga zo nog blozen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:11 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Maar jij bent sowieso cool en briljant.
Of die peperdure academici bij CERN niet een systeem kunnen ontwerpen dat niet door de eerste beste Griek met een PC wordt gehackt?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:15 schreef Thisbe het volgende:
Of die hackers even met hun vingers van LHC willen afblijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |