Ja ja.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:09 schreef Thisbe het volgende:
Zelfs God is al vroeg wakker op deze druilerige zaterdag!
Druilerig? Hier is het (nog) zonnig. Wat mij overigens ook verbaast gezien de weersverwachting.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:09 schreef Thisbe het volgende:
Zelfs God is al vroeg wakker op deze druilerige zaterdag!
HIer een paar km boven je is het ook druilerig.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Druilerig? Hier is het (nog) zonnig. Wat mij overigens ook verbaast gezien de weersverwachting.
Heyquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
HIer een paar km boven je is het ook druilerig.
Vrees niet het komt er aan!
Nu ik dit weet zal ik het extra hard laten regenen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hey![]()
Ik heb straks nog 300km voor de boeg dus het blijft lekker droog!
Ik heb dat voordeel vandaag niet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:15 schreef Thisbe het volgende:
Dat is het grote voordeel van aan de kust wonen, het weer is altijd net iets beter dan in de rest van het land.
Stuur je de zon omstreeks 3 uur richting het midden van land? Dan kan ik tenminste een droog vrijgezellenfeest vieren!
Klopt, ik heb al meermalen gehoord van mijn ouders die een kilometer of tien verderop het land in wonen dat zij regen hebben en dat het hier stralend weer is geweest. Ik ga mijn best doen!quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:15 schreef Thisbe het volgende:
Dat is het grote voordeel van aan de kust wonen, het weer is altijd net iets beter dan in de rest van het land.
Stuur je de zon omstreeks 3 uur richting het midden van land? Dan kan ik tenminste een droog vrijgezellenfeest vieren!
Zat Den_Haag niet in jou?quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook wel fatsoenlijk weer..
De laatste keren dat ik in Den_Haag was, was het trouwens k*tweer
Ze moesten me hebben denk ik
quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:25 schreef Pheno het volgende:
FF CC uitgespeeld
Nu nog een keer om alle missies en fusion te checken
Je kan em laden dan behoud je je dingenquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:25 schreef Pheno het volgende:
FF CC uitgespeeld
Nu nog een keer om alle missies en fusion te checken
quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:25 schreef Anthraxx het volgende:
Zat Den_Haag niet in jou?. Of was dat een freudiaanse verspreking van je?
Ik wil iig die Minerva (lees ik net) een toontje lager laten zingen. Maar ik denk dat ik dan nog wel even bezig ben. De bitch doet 65000 damage met een attack. , als je blocked . Anders is het 99999. Wat dus erg zonde is van je Phoenix Downquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan em laden dan behoud je je dingenen ook hoger niveau geloof ik.
Ik blijf hopen dat het een hoax is.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:00 schreef Godlike02 het volgende:
Feliciteer hier Qwea et MikeyMo
Dat die al vruchtbaar zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |