quote:
Vraag me af waar ze zo'n hacker voor aanklagen... 6 miljard keer poging tot doodslag of zo?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of die peperdure academici bij CERN niet een systeem kunnen ontwerpen dat niet door de eerste beste Griek met een PC wordt gehackt?
En een poging tot zelfmoord.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vraag me af waar ze zo'n hacker voor aanklagen... 6 miljard keer poging tot doodslag of zo?
Jij vindt zeker ook dat je eigen schuld is als je fiets wordt gejat omdat je maar één slot hebt?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:18 schreef AirwiN het volgende:
Of die peperdure academici bij CERN niet een systeem kunnen ontwerpen dat niet door de eerste beste Griek met een PC wordt gehackt?
Doet me denken aan Chico, California, waar naar verluid een boete van $500 staat op het tot ontploffing brengen van een nuclear wapen binnen de stadsgrenzenquote:
Dat zal mensen er ook echt van weerhouden om het te doenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Doet me denken aan Chico, California, waar naar verluid een boete van $500 staat op het tot ontploffing brengen van een nuclear wapen binnen de stadsgrenzen
En als ze het al gedaan hebben zijn er ook echt nog politieagenten daar om die boete uit te schrijvenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zal mensen er ook echt van weerhouden om het te doen.
En dat al op vrijdag? Hoezo inzet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:44 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ga zo in bed nog maar even nerderig wat literatuur lezen voor maandag.
Weetje dat delen van de atoombom gepatenteerd zijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En als ze het al gedaan hebben zijn er ook echt nog politieagenten daar om die boete uit te schrijven
Thnx en jij ook alvast.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:44 schreef Thisbe het volgende:
Welterusten TD!
Nog een welterustenknuffel geeft voor de goede ordequote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:04 schreef TwistedDarling het volgende:
HA! Victory! Even wat lekkers voor d'r zoeken om het trauma te verminderen.
Jesus, het zijn gewoon prutsers die denken dat wiskundig veilig geziende encryptiemodellen ook echt veilig zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:00 schreef mrbox het volgende:
En de LHC blijft gewoon een lastig "ding" om te beveiligen omdat aan de ene kant ze de openheid willen hebben om !grote! hoeveelheden data gemakkelijk te kunnen verwerken / distribueren en aan de andere kant de buitenwereld buiten willen houden.
[..]
Weetje dat delen van de atoombom gepatenteerd zijn(maar dan niet publiek gemaakt
)
Gelukkig wel, drukke dag voor de boeg. Boodschappen doen omdat ik maandag in mijn goedheid ga werken, broer van schiphol afhalen. En tussendoor nog wat nuttigs gaan doen. Lastigquote:Op zaterdag 13 september 2008 07:35 schreef AirwiN het volgende:
En goedemorgen!
Pheno, je bent een man naar mijn hart.quote:Op zaterdag 13 september 2008 07:43 schreef Pheno het volgende:
Jesus, het zijn gewoon prutsers die denken dat wiskundig veilig geziende encryptiemodellen ook echt veilig zijn.
Wat is er lastig aan? Welke nerd zet een aansturing van een van de duurdere apparaten op de wereld op een netwerk met toegang naar buiten? Dat is gewoonweg dom, oerdom
Dit systeem is opgezet door een stelletje IT'ers (nee, geen ICT, communicatie is hen vreemd), die met hun WO ICT blaadje lopen te zwaaienmaar nog nooit wat daadwerkelijk live hebben gezet, lijkt het wel. Het KISS principe is hen iig vreemd.
Doordeweeks ben ik vroeg wakker. Zo vroeg, dat half acht uitslapen is...quote:Op zaterdag 13 september 2008 08:13 schreef Miss_S het volgende:
Wat zijn jullie toch altijd vroeg wakker
Dat dus, maar voor mij 7 uur.quote:Op zaterdag 13 september 2008 08:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doordeweeks ben ik vroeg wakker. Zo vroeg, dat half acht uitslapen is...
Het ging wederom alles behalve van harte.quote:
Ik heb net Japie geborsteld, dus ik weet er alles van. Dat wil ik eigenlijk nog als een soort van ontgroening voor CL doen. Zeggen dat Mia iedere dag vijf minuten aaneen moet worden geborsteld...quote:Op zaterdag 13 september 2008 08:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Het ging wederom alles behalve van harte.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 08:57 schreef TwistedDarling het volgende:
En bah, wat voel ik me vreselijk moe.
Arme CL.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb net Japie geborsteld, dus ik weet er alles van. Dat wil ik eigenlijk nog als een soort van ontgroening voor CL doen. Zeggen dat Mia iedere dag vijf minuten aaneen moet worden geborsteld...
[..]
Rustig wakker worden. Straks misschien nog even kijken naar een nieuwe wasmachine. Als we zin en tijd hebben misschien nog wat monumenten in Den Haag bezoeken in het kader van de open monumenten dag. Eind van de middag naar vrienden toe om te eten en te borrelen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:09 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat ga je dit weekend allemaal doen?
Studeren.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rustig wakker worden. Straks misschien nog even kijken naar een nieuwe wasmachine. Als we zin en tijd hebben misschien nog wat monumenten in Den Haag bezoeken in het kader van de open monumenten dag. Eind van de middag naar vrienden toe om te eten en te borrelen.
Morgen gaan we wederom een poging ondernemen om ons trouwboek te maken...![]()
![]()
En jij?
Eensch! Ik sta ook niet voor m'n lol om 05:45 naast m'n bed...quote:Op zaterdag 13 september 2008 08:19 schreef Pheno het volgende:
Maar 5:30 opstaan is ook goed te doen doordeweeks. En scheelt files met die halfgare jostis die een uur later op de weg zijn
Gisteren was ik weer blij dat ik thuis werkte. En dan nog 's avonds van Nijmegen naar oss in drie kwartier (binnendoor). Want het REGENDE, dus moest er weer een bijnarecord aan files staan
Wel leuk als je parallel aan de snelweg rijdt: stilstaand verkeer met mensen die alleen op hun navigatie vertrouwen
Ik ook nog hoor, als dat een beetje een troost isquote:
Het gegeven dat je je op termijn ook als een elitaire academicus zonder enig realiteitsbesef mag gedragen, moet je toch op de been houden...quote:
Ja, smart delen met MissMSX.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook nog hoor, als dat een beetje een troost is
Dat is mijn enige motivatie in het leven, dat weet je toch.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gegeven dat je je op termijn ook als een elitaire academicus zonder enig realiteitsbesef mag gedragen, moet je toch op de been houden...
We've all been where you are now... En pas als je net zo oud en verzuurd bent als wij kun je er de vruchten van plukkenquote:Op zaterdag 13 september 2008 09:27 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat is mijn enige motivatie in het leven, dat weet je toch.
Dan pas?quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We've all been where you are now... En pas als je net zo oud en verzuurd bent als wij kun je er de vruchten van plukken
Yup... helaas welquote:
Goeiemorgen God.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |