we kunnen elkaar een hand geven....quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:10 schreef Kersjes het volgende:
Vicky, jij hebt het dus ook![]()
Of ik loop mezelf helemaal schijnzwanger te hopen of ik test volgende week positief. Ben de hele tijd superopgewonden, lichtjes misselijk, beetje duizelig, superveel honger, heb zware borsten, brandend maagzuur, veel afscheiding en ben hartstikke moe.
Zul je zien dat ik dit weekend griep krijg ofzo
dat gun ik ons zooooooquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:26 schreef Vicky het volgende:
heel bizar...
hopen dat we volgende week alle 3 twee streepjes piesen..
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:26 schreef Vicky het volgende:
hopen dat we volgende week alle 3 twee streepjes piesen..
mijn lijf heeft me wel vaker in de maling genomen..quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:43 schreef Nijna het volgende:
Kan je dat zo lang volhouden Vicky? Knap hoor.
Kom maar op met die hoosbui dan, mijn duimen draaien overuren voor julliequote:Op zaterdag 13 september 2008 21:31 schreef Vicky het volgende:
geen streepjesregen maar een streepjeshoosbui
dat had ik wel eens gelezen... en zondag kon ik mezelf niet bedwingen.. waren 2 duidelijke strepen al toen op die ovulatietest... (vandaar dat ik toen ook een echte test ging doen)quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:06 schreef huuphuup het volgende:
huh? kun je ook "testen" met een ovulatie test dan? Als je vermoedt zwanger te zijn? Zou een stuk goedkoper zijn namelijk
Klinkt wel spannend allemaal dames! Ik duim me suf voor jullie
Klopt! Ik heb dan een beetje zo'n roze ijsbeer gevoel: zovan, je mag de komende minuut vooral niet denken aan een roze ijsbeer...quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:01 schreef Kersjes het volgende:![]()
Ik ben zo hyper, kan niet wachten om te testen!!!!!!
Maar als ik nu ga testen zou het vals negatief kunnen zijn. Nog even wachten dus.
En.Dat.Is.Zo.Enorm.Moeilijk!
Ik kan ook pas over 2 weken. Tijd kan me niet snel genoeg gaan enzo. Maar Vicky en Kersje, spannend bij julliequote:Op dinsdag 16 september 2008 13:29 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
De helft van de dames hier heeft zo te lezen zwangerschapssymptomen. Wat zou het gaaf zijn als dit topic gewoon gesloten kan worden over 3-4 weken!
(Ik kan pas over 3 weken testen en heb dus nog het een en ander aan werk voor de boeg.)
Klopt hoor nijna...quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:13 schreef Nijna het volgende:
Maar AE, een ovulatietest meet toch LH en een zwangerschapstest HCG?
Ik weet het ook niet hoor...
Je bent niet de enige!!!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:00 schreef PM-girl het volgende:
Ik als echte pc-nerd hield mijn cyclus toen bij in een heus excelbestand![]()
quote:
Mefke, ik heb oko een bvk gehad en mijn littekens doen ook behoorlijk pijn. Daarnaast ben ik nog steeds een soort van misselijk en heb het steeds zuur.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:56 schreef mefke79 het volgende:
[..]
kon vanacht gewoon niet lekker liggen door de pijn aan mijn borsten (ik slaap op mijn zij en heb een borstverkleining gehad, dus die littekens bezorgen me gewoon extra pijn).
Wanneer gaat er getest worden dames?
hm dat klinkt inderdaad net zo onregelmatig als ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:57 schreef mikoxx het volgende:
Heb cyclussen gehad van 30, 32 en 50Dus ik heb geeeen idee. Heb ik niet iets van een eisprong gevoeld.....
Bah, wat een rotgevoel Kersjes.. Ik hoop stiekem dat je gevoel het gewoon fout heeft, maar ergens is het natuurlijk niet slecht om rekening te houden met dat je inderdaad misschien niet zwanger bentquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:18 schreef Kersjes het volgende:
A-E, dat kan haast niet missen, maar ik ga je mogen pas feliciteren hoor!
Vicky, Mefke en Mikoxx, succes met wachten!
Hier minder goed nieuws. Er is vanmiddag iets geknakt in mij (niet letterlijk) en sindsdien voel ik me zo down en WEET ik gewoon dat ik niet zwanger ben en komende vrijdag gewoon ongi ga worden. Ik voel me echt![]()
Ik vertelde het vanavond aan mijn man en hij zei ik dat ik vorige maand precies hetzelfde heb gehad, toen wist ik het ineens ook en voelde ik me depri. Dat was ik dus even vergeten![]()
Vrouwelijke intuitie? Mezelf alvast onbewust indekken om teleurstelling te voorkomen? Ordinaire PMS?
Geen idee, ik ben iig allang niet meer hyper.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:24 schreef Lois het volgende:
AE wat [ afbeelding ] spannend!
Hoe laat sta je morgen op?
Ik zei het al eerder: of je nou voor een eerste, een tweede of een vijfde kindje gaat; zwanger willen worden kan zo lastig zijn, door alle hoop en teleurstelling die er vaak bij komt kijken. Puur het ge-zou het? elke maand.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:18 schreef Kersjes het volgende:
A-E, dat kan haast niet missen, maar ik ga je mogen pas feliciteren hoor!
Vicky, Mefke en Mikoxx, succes met wachten!
Hier minder goed nieuws. Er is vanmiddag iets geknakt in mij (niet letterlijk) en sindsdien voel ik me zo down en WEET ik gewoon dat ik niet zwanger ben en komende vrijdag gewoon ongi ga worden. Ik voel me echt![]()
Ik vertelde het vanavond aan mijn man en hij zei ik dat ik vorige maand precies hetzelfde heb gehad, toen wist ik het ineens ook en voelde ik me depri. Dat was ik dus even vergeten![]()
Vrouwelijke intuitie? Mezelf alvast onbewust indekken om teleurstelling te voorkomen? Ordinaire PMS?
Geen idee, ik ben iig allang niet meer hyper.
ik heb er 1 van 50 gehad.. 1 van 27... en daartussen varieerde het tussen de 28 en 32 dagen... maar de eisprong was steeds wel rond dezelfde dagquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:14 schreef mikoxx het volgende:
Nee, niet gedaan. Ik hoop er eigenlijk op dat het deze maand regelmatiger is, of dat ik zwanger ben natuurlijk! Heb jij al meerdere cylcussen van 50 oid gehad?
haha ja dat is puur toeval...quote:Op woensdag 17 september 2008 09:04 schreef juttertje het volgende:
Heee A_E, wat een goed nieuws!!!!!!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd!!!!![]()
![]()
PS je bent wel stipt met posten!!![]()
![]()
dank je welquote:Op woensdag 17 september 2008 09:20 schreef happyme28 het volgende:
Jeeeeeeeeeahhhh!! A_E wat een fantastisch nieuws. ZWANGER!! En hopen dat de volgende snel volgt.
Geweldig! En nu meteen vertellen aan je donor ook. Van wat ik hier gelezen heb over hem, zal hij wel heel blij voor je zijn.
quote:Op woensdag 17 september 2008 09:00 schreef Angel-Eyez het volgende:
haha meiden... ik ben zo blij.. en meteen ochtendziek.. of zal dat van de spanning zijn
ik ben ZWANGER!!!!
bedankt voor jullie meeleven
jij mag wel eerst!!quote:Op woensdag 17 september 2008 09:11 schreef mefke79 het volgende:
JAHAAAA
Gefeliciteerd Angel Eyez!
Dames, het begin van de streepjesregen is daar...wie volgt?
We hebben misschien vanavond nog een kans.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
GEFELICITEERD Angel Eyez! Wat super voor je!
[..]
jij mag wel eerst!!![]()
Kom ik er meteen achteraan oke? En dan neem ik Mikoxx ook mee aan mijn handen Vicky en Nijna en Kersjes en Happyme en Takkembah en GK en Mysterygirl (maar dan moet je wel aan de klus meid) en natuurlijk prinses zonder erwt en als ik iemand ben vergrten... sorry, je mag ook mee
We gaan allemaal, hup dames!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
GEFELICITEERD Angel Eyez! Wat super voor je!
[..]
jij mag wel eerst!!![]()
Kom ik er meteen achteraan oke? En dan neem ik Mikoxx ook mee aan mijn handen Vicky en Nijna en Kersjes en Happyme en Takkembah en GK en Mysterygirl (maar dan moet je wel aan de klus meid) en natuurlijk prinses zonder erwt en als ik iemand ben vergrten... sorry, je mag ook mee
JIJ! (vind ik dan...) en daarna de rest....quote:
och meis toch, wat balen dat je je zo voelt! Hoop dat het snel overgaat!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:53 schreef Kersjes het volgende:
A-E, wat geweldig!
Gefeliciteeeeeeerd
![]()
Ik voel me nog altijd down, alsof er een donderwolkje boven mijn kop zweeft. Heb sinds vanmiddag ook buikpijn en zou over 2 dagen ongi moeten worden. Het lijkt dus te kloppen allemaal.
Nou ja, deze dip gaat ook wel weer over....
Het stomme is: ik weet heel goed dat het best even kan duren voordat je zwanger raakt. Sommige vrouwen moeten er zelfs jarenlang op wachten en allerlei medische fratsen uithalen. En soms staan ze dan alsnog met lege handen op het eind![]()
Mijn hart breekt als ik daaraan denk, ik weet natuurlijk hoe onbeschrijflijk mooi het is om een kind te krijgen.
En toch he, en toch vind ik dit hele gedoe zo moeilijk!
Laten we het er maar op houden dat ik superchagrijnig en doodmoe ben en veeeeeels te ongeduldig en dan ook nog eens die stomme hormonen erbij, pfffffff......
De vorige keer duurde het 6 maanden waarin ik ook nog moest ontpillen. Ik was er toen wel mee bezig, maar een stuk minder dan nu. Toen was ik hier bijv. ook nog niet actief, we rommelden maar wat aanquote:Op woensdag 17 september 2008 20:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tja hormonen zijn maar irritante dingen he
Hoe lang heeft het geduurd voor je in verwachting was van Devin?
En hoe lang zijn jullie nu bezig?
dat heb je goed begrepen, of ik ook sterk en stabiel ben zal de tijd natuurlijk uitwijzenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje wat spannend hier!
AE![]()
Word je nu een echte Bammer? Of begrijp ik het fout. Ik vind het heel knap van je dat je het aandurft. Dat bewijst vast dat je een erg sterk en stabiel persoon bent. Van harte!
Kersjes![]()
ik denk dat ik dat nu gedaan heb, moet wel uitvogelen hoe dat werkt verderquote:Op woensdag 17 september 2008 23:04 schreef Kersjes het volgende:
A-E, je moet je PM even activeren!
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:37 schreef pinquit het volgende:
is hij al sterker geworden trouwens?
WOW Vicky... ik ben zoooooo blij!!!!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:33 schreef Vicky het volgende:
het is toch echt zo....
kijk maar:
[ afbeelding ]
Mefke mag nog niet testenquote:Op donderdag 18 september 2008 17:04 schreef Jore het volgende:
Het is echt zo leuk hier nu! Ik hoop dat er nog meer zullen volgen (Mefke bijvoorbeeld!).
daar stond ik ook aan te denken toen ik daarstraks stond te kokenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:02 schreef Nijna het volgende:
Dat vind ik zo leuk he hier, dat iedereen zo meeleeft met elkaar.
Dat lijdt hier ook wel eens tot gezucht en/of irritatie van lief als ik weeeeer even moet kijken of er nog nieuws is omtrent een streepje wat gepiest kan gaan worden of iemand die (bijna) aan het bevallen is. Hihi. Mannen snappen dat denk ik toch niet zo, vreemd volkquote:Op donderdag 18 september 2008 20:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
daar stond ik ook aan te denken toen ik daarstraks stond te koken
ik heb er nog een paar liggen hoor. .wil ze best opsturenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VICKY!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog zo'n leukerd als Amber in de maak!! GEFELICITEERD!
Mefke, ik dacht idd dat wij gelijk op lopen, ik zit op dag 25 vandaag
Ik had bij Meike de eerste ronde een cyclus van 30 dagen, en daarna 32
Dus voorlopig ga ik niet testen
Als het volgende week donderdag ofzo nog rustig aan het front is zien we weleens weer
(krijgen we weer dat gedonder met een test kopen hahahahaha ik ben bang dat iedereen me dan ziet enzMaar ik heb ook een heel lief vriendinnetje
)
ja idd..quote:Op donderdag 18 september 2008 20:12 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat lijdt hier ook wel eens tot gezucht en/of irritatie van lief als ik weeeeer even moet kijken of er nog nieuws is omtrent een streepje wat gepiest kan gaan worden of iemand die (bijna) aan het bevallen is. Hihi. Mannen snappen dat denk ik toch niet zo, vreemd volk
Ja maar het stomme is dat dat juist de vorige keer voor mij het teken was dat ik zwanger was. Je hebt gespannen borsten en (in mijn geval) zware pijnlijke borsten met pijnlijke littekens en tintelende tepels. Heb ik allemaal gehad van de week, maar nu niet meer....Nu heb ik gewoon borsten die nergens naar voelen (ja, tot ik ze een mep verkoop, dan doen ze wel zeer). En vanochtend werd ik gewoon wakker met het idee dat het niks wordt (beetje zoals Kersjes had) en hee, als ik een miskraam kan voelen aan komen, dan zal dit ook wel kloppen, vrees ik...Nee, het vertrouwen is gewoon echt weg....quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:51 schreef marlieske het volgende:
(ga er vanuit dat Mefke binnenkort volgt want gespannen borsten horen bij ongesteld worden niet meteen bij pril zwanger zijn)
Jammer Kersjes, en zoals je zelf al zegt: volgende ronde beter hoor!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:16 schreef Kersjes het volgende:
Happy, fijn dat het de goede kant op gaat!
Mijn nieuwe NOD mag op 16 oktober. Best balen, maar ik had niet anders verwacht eigenlijk...
Nou ja, volgende ronde beter
ja klinkt erg spannend meid...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:29 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind het echt zo bijzonder en leuk voor je Angel!! Voor alle 3 de dames trouwens, echt leuk allemaal zo dicht bij elkaar zwanger!
Ik voel trouwens sinds vandaag steeds wat kramp in mn buik, terwijl ik echt pas over een week NOD heb.
En had heel veel slijm bij het afvegen vandaag, terwijl dus ei allang geweest moet zijn.
Morgen lees ik wel alles rustig bij, nu na 10 uur vliegen en 6 uur tijdsverschil hoop ik dat ik morgenvroeg weer fris ben.
Dus jij steelt testen , en dat geef je hier als tip aan mensen om dat ook te doen ??quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:55 schreef mefke79 het volgende:
Hmm..ik twijfel ineens heel erg...ik vrees dat de buikgriep toch invloed gehad heeft. Borsten worden weer soepeler en doen wat minder pijn. Dus ik weet het zo net nog niet....Ben nog niet alle hoop kwijt, maar heel positief ben ik ook niet meer.![]()
Karin, je loopt dan toch ietsje achter op mij. Ik zit nu ook op dag 25, maar heb bijna altijd een cyclus van 28 dagen. En de vorige keer heb ik ook al op dag 26 positief getest (en wel met Predictor, die toch niet zo gevoelig lijkt te zijn).
Oja, testen kopen...wij hebben een Appie XL met scanner, zodat je zelf scant en bij een paal betaald. Dat is om je heen kijken of niemand je ziet en dan snel een pak testen onder de melk/brood/kaas/wasmiddel gooien. Succes verzekerd! (tenzij je controle hebt en ze door je winkelwagentje gaan roeren)
ik weet wel zeker dat je dr verkeerd begrepen hebt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 06:42 schreef Beboja het volgende:
[..]
Dus jij steelt testen , en dat geef je hier als tip aan mensen om dat ook te doen ??
Ik mag toch hopen dat ik dit verkeerd begrepen heb ?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 06:42 schreef Beboja het volgende:
Dus jij steelt testen , en dat geef je hier als tip aan mensen om dat ook te doen ??
Ik mag toch hopen dat ik dit verkeerd begrepen heb ?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:47 schreef Kersjes het volgende:
Poppejans, welkom terug![]()
Als nou blijkt dat je zwanger bent geraakt op Cuba..... en het wordt een jongen.... noem hem dan alsjeblieft geen Ike! En Fidel lijkt me ook niet zo geschikt![]()
Ik hou het prima vol, heb een ziek meisje om voor te zorgen en verder wachten we rustig af.quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:47 schreef Kersjes het volgende:
Karin, spannende tijden breken aan! Hou je het nog een beetje vol? En heb je al ongezien een test kunnen scoren?
dag 27 hier, ik wacht in ieder geval tot dag 33. En misschien nog wel langer, ligt eraan of ik me dan nog kan inhouden haha, het is pas het eerste rondje, voor hetzelfde geld is mijn cyclus ook wel een zooitjequote:Op zaterdag 20 september 2008 19:32 schreef Nijna het volgende:
Mikoxx, op naar de volgende ronde!
Karin, wanneer mag je aan de test...?
Mefke, zo herkenbaar!quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:05 schreef mefke79 het volgende:
Mikoxx, jammer. Maaaar, positief puntje is in iedergeval die 15 dagen minder! Dat geeft de burger moed...
(en verder geen nieuws van deze zwangerschapstestendiefHeb flink geshopt vandaag, durf alleen geen broeken te kopen, want:
a) ik wil nog afvallen
of
b) ik kan ze straks niet meer aan als ik zwanger ben
Hoezo hinken op twee gedachten?!)
Ja, daar loop ik ook wel tegenaan. 1e clomidronde dag 16 hier, daarvoor had ik dus helemaal geen cyclus. Geen idee wanneer ik mijn eisprong heb, nog geen tekenen van goed slijm en krampjes in mijn eierstokken herken ik niet als zodanig. Geen idee dus ook wanneer ik kan testen. Hmm... en ik hoefde pas 6 weken na de doorbraakbloeding terug te komen bij de gyn. Ik vind het even heel onzeker allemaal. Maargoed, we houden moed.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
dag 27 hier, ik wacht in ieder geval tot dag 33. En misschien nog wel langer, ligt eraan of ik me dan nog kan inhouden haha, het is pas het eerste rondje, voor hetzelfde geld is mijn cyclus ook wel een zooitje
Jeps, dat weet ik, maar ik weet ook dat hier het meest regelmatig over kwaaltjes voor het 2e streepje gepost wordtquote:Op zondag 21 september 2008 18:25 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ieniemienie, de dames die hier posten wachten nog op dit verlossende 2e streepje, al hebben sommigen al een kindje. Misschien kun je je vraag ook in het z&g topic posten. daar hebben ze iig allemaal een tweede streepje gepiest.
Oeh, ik heb dit keer wel een heel donkerbruin vermoeden!quote:
Ik heb het ook niet te moeilijk gemaaktquote:Op zondag 21 september 2008 20:34 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Oeh, ik heb dit keer wel een heel donkerbruin vermoeden!
quote:Op zondag 21 september 2008 17:47 schreef Ienieniemie het volgende:
Wat waren bij jullie nou de specifieke dingen die jullie eigenlijk al voor de test vertelden dat je zwanger was?
Dat wordt een prijzige periodequote:Op zondag 21 september 2008 21:09 schreef Ienieniemie het volgende:
dus ik ga maar elke dag een test doen ofzo
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 21 september 2008 21:48 schreef -J-D- het volgende:
Heb hier een tijdje geleden 1x gepost, maar doe het nu maar weer.
Vanochtend zag mijn vriendin een 2e streepje
gefeliciteerd!, dan kun je beter posten in Z&Gquote:Op zondag 21 september 2008 21:48 schreef -J-D- het volgende:
Heb hier een tijdje geleden 1x gepost, maar doe het nu maar weer.
Vanochtend zag mijn vriendin een 2e streepje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |