Mefke mag nog niet testenquote:Op donderdag 18 september 2008 17:04 schreef Jore het volgende:
Het is echt zo leuk hier nu! Ik hoop dat er nog meer zullen volgen (Mefke bijvoorbeeld!).
daar stond ik ook aan te denken toen ik daarstraks stond te kokenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:02 schreef Nijna het volgende:
Dat vind ik zo leuk he hier, dat iedereen zo meeleeft met elkaar.
Dat lijdt hier ook wel eens tot gezucht en/of irritatie van lief als ik weeeeer even moet kijken of er nog nieuws is omtrent een streepje wat gepiest kan gaan worden of iemand die (bijna) aan het bevallen is. Hihi. Mannen snappen dat denk ik toch niet zo, vreemd volkquote:Op donderdag 18 september 2008 20:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
daar stond ik ook aan te denken toen ik daarstraks stond te koken
ik heb er nog een paar liggen hoor. .wil ze best opsturenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VICKY!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog zo'n leukerd als Amber in de maak!! GEFELICITEERD!
Mefke, ik dacht idd dat wij gelijk op lopen, ik zit op dag 25 vandaag
Ik had bij Meike de eerste ronde een cyclus van 30 dagen, en daarna 32
Dus voorlopig ga ik niet testen
Als het volgende week donderdag ofzo nog rustig aan het front is zien we weleens weer
(krijgen we weer dat gedonder met een test kopen hahahahaha ik ben bang dat iedereen me dan ziet enzMaar ik heb ook een heel lief vriendinnetje
)
ja idd..quote:Op donderdag 18 september 2008 20:12 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat lijdt hier ook wel eens tot gezucht en/of irritatie van lief als ik weeeeer even moet kijken of er nog nieuws is omtrent een streepje wat gepiest kan gaan worden of iemand die (bijna) aan het bevallen is. Hihi. Mannen snappen dat denk ik toch niet zo, vreemd volk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |