och meis toch, wat balen dat je je zo voelt! Hoop dat het snel overgaat!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:53 schreef Kersjes het volgende:
A-E, wat geweldig!
Gefeliciteeeeeeerd
![]()
Ik voel me nog altijd down, alsof er een donderwolkje boven mijn kop zweeft. Heb sinds vanmiddag ook buikpijn en zou over 2 dagen ongi moeten worden. Het lijkt dus te kloppen allemaal.
Nou ja, deze dip gaat ook wel weer over....
Het stomme is: ik weet heel goed dat het best even kan duren voordat je zwanger raakt. Sommige vrouwen moeten er zelfs jarenlang op wachten en allerlei medische fratsen uithalen. En soms staan ze dan alsnog met lege handen op het eind![]()
Mijn hart breekt als ik daaraan denk, ik weet natuurlijk hoe onbeschrijflijk mooi het is om een kind te krijgen.
En toch he, en toch vind ik dit hele gedoe zo moeilijk!
Laten we het er maar op houden dat ik superchagrijnig en doodmoe ben en veeeeeels te ongeduldig en dan ook nog eens die stomme hormonen erbij, pfffffff......
De vorige keer duurde het 6 maanden waarin ik ook nog moest ontpillen. Ik was er toen wel mee bezig, maar een stuk minder dan nu. Toen was ik hier bijv. ook nog niet actief, we rommelden maar wat aanquote:Op woensdag 17 september 2008 20:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tja hormonen zijn maar irritante dingen he
Hoe lang heeft het geduurd voor je in verwachting was van Devin?
En hoe lang zijn jullie nu bezig?
dat heb je goed begrepen, of ik ook sterk en stabiel ben zal de tijd natuurlijk uitwijzenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje wat spannend hier!
AE![]()
Word je nu een echte Bammer? Of begrijp ik het fout. Ik vind het heel knap van je dat je het aandurft. Dat bewijst vast dat je een erg sterk en stabiel persoon bent. Van harte!
Kersjes![]()
ik denk dat ik dat nu gedaan heb, moet wel uitvogelen hoe dat werkt verderquote:Op woensdag 17 september 2008 23:04 schreef Kersjes het volgende:
A-E, je moet je PM even activeren!
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:37 schreef pinquit het volgende:
is hij al sterker geworden trouwens?
WOW Vicky... ik ben zoooooo blij!!!!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:33 schreef Vicky het volgende:
het is toch echt zo....
kijk maar:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |