dank je welquote:Op woensdag 17 september 2008 09:20 schreef happyme28 het volgende:
Jeeeeeeeeeahhhh!! A_E wat een fantastisch nieuws. ZWANGER!! En hopen dat de volgende snel volgt.
Geweldig! En nu meteen vertellen aan je donor ook. Van wat ik hier gelezen heb over hem, zal hij wel heel blij voor je zijn.
quote:Op woensdag 17 september 2008 09:00 schreef Angel-Eyez het volgende:
haha meiden... ik ben zo blij.. en meteen ochtendziek.. of zal dat van de spanning zijn
ik ben ZWANGER!!!!
bedankt voor jullie meeleven
jij mag wel eerst!!quote:Op woensdag 17 september 2008 09:11 schreef mefke79 het volgende:
JAHAAAA
Gefeliciteerd Angel Eyez!
Dames, het begin van de streepjesregen is daar...wie volgt?
We hebben misschien vanavond nog een kans.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
GEFELICITEERD Angel Eyez! Wat super voor je!
[..]
jij mag wel eerst!!![]()
Kom ik er meteen achteraan oke? En dan neem ik Mikoxx ook mee aan mijn handen Vicky en Nijna en Kersjes en Happyme en Takkembah en GK en Mysterygirl (maar dan moet je wel aan de klus meid) en natuurlijk prinses zonder erwt en als ik iemand ben vergrten... sorry, je mag ook mee
We gaan allemaal, hup dames!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
GEFELICITEERD Angel Eyez! Wat super voor je!
[..]
jij mag wel eerst!!![]()
Kom ik er meteen achteraan oke? En dan neem ik Mikoxx ook mee aan mijn handen Vicky en Nijna en Kersjes en Happyme en Takkembah en GK en Mysterygirl (maar dan moet je wel aan de klus meid) en natuurlijk prinses zonder erwt en als ik iemand ben vergrten... sorry, je mag ook mee
JIJ! (vind ik dan...) en daarna de rest....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |