abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61770393
Ik ga morgen alles nog even in detail nalezen, ik heb alleen de linkjes op de updatepagina effe gelezen, wat HEERLIJK veel goed nieuws in mijn vakantie zeg!!
Marlieske, gefeliciteeeeeeeerd wat snel, wat leuk!

Angel_Eyez, gefeliciteerd!!!

Vicky waaaah na al die maanden wachten, wat een superrrrrnieuws zeg, en om je vraag te beantwoorden; hihi ik hoop natuurlijk dat ik de volgende mag zijn.

Cuba was geweldig, helaas wel 1,5 dag letterlijk vast gezeten in een dichtgetimmerd hotel in Havana ivm orkaan Ike, er waren ruiten gesneuveld en bomen omver, verder gelukkig weinig van gemerkt.
Wat een prachtig land, maar o zo bizar die verschillen tussen arm en rijk daar te zien. Erg veel bedelaars en armoede, en dan als je in de kustplaats komt echt allemaal verwende all inclusive toeristen.
Nu weer ontopic: ik zit 1 week voor mn NOD als ik een normale cyclus zou hebben maar dat weet ik dus niet zeker. Dus spannend weekje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 19 september 2008 @ 22:24:32 #252
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61770721
ah jammer Kersjes... succes in de volgende ronde...

welkom terug Poppejans, ik maakte me wel een beetje zorgen, gelukkig heb je er dus niet veel van gemerkt.
ook duimen voor jou dus
No more games, no more drama...
pi_61770851
Ik vind het echt zo bijzonder en leuk voor je Angel!! Voor alle 3 de dames trouwens, echt leuk allemaal zo dicht bij elkaar zwanger!
Ik voel trouwens sinds vandaag steeds wat kramp in mn buik, terwijl ik echt pas over een week NOD heb.
En had heel veel slijm bij het afvegen vandaag, terwijl dus ei allang geweest moet zijn.

Morgen lees ik wel alles rustig bij, nu na 10 uur vliegen en 6 uur tijdsverschil hoop ik dat ik morgenvroeg weer fris ben.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 19 september 2008 @ 22:31:42 #254
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61770929
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 22:29 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind het echt zo bijzonder en leuk voor je Angel!! Voor alle 3 de dames trouwens, echt leuk allemaal zo dicht bij elkaar zwanger!
Ik voel trouwens sinds vandaag steeds wat kramp in mn buik, terwijl ik echt pas over een week NOD heb.
En had heel veel slijm bij het afvegen vandaag, terwijl dus ei allang geweest moet zijn.

Morgen lees ik wel alles rustig bij, nu na 10 uur vliegen en 6 uur tijdsverschil hoop ik dat ik morgenvroeg weer fris ben.
ja klinkt erg spannend meid...
ga eerst maar lekker uitrusten inderdaad

en wie weet... misschien hebben jullie op Cuba wel een kindje gemaakt
pi_61772330
Kersjes, balen. Op naar de volgende ronde
Fake it till you make it...
pi_61774992
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:55 schreef mefke79 het volgende:
Hmm..ik twijfel ineens heel erg...ik vrees dat de buikgriep toch invloed gehad heeft. Borsten worden weer soepeler en doen wat minder pijn. Dus ik weet het zo net nog niet....Ben nog niet alle hoop kwijt, maar heel positief ben ik ook niet meer.

Karin, je loopt dan toch ietsje achter op mij. Ik zit nu ook op dag 25, maar heb bijna altijd een cyclus van 28 dagen. En de vorige keer heb ik ook al op dag 26 positief getest (en wel met Predictor, die toch niet zo gevoelig lijkt te zijn).

Oja, testen kopen...wij hebben een Appie XL met scanner, zodat je zelf scant en bij een paal betaald. Dat is om je heen kijken of niemand je ziet en dan snel een pak testen onder de melk/brood/kaas/wasmiddel gooien. Succes verzekerd! (tenzij je controle hebt en ze door je winkelwagentje gaan roeren)
Dus jij steelt testen , en dat geef je hier als tip aan mensen om dat ook te doen ??
Ik mag toch hopen dat ik dit verkeerd begrepen heb ?
pi_61775000
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 06:42 schreef Beboja het volgende:

[..]

Dus jij steelt testen , en dat geef je hier als tip aan mensen om dat ook te doen ??
ik weet wel zeker dat je dr verkeerd begrepen hebt.
Je kan zelfscannen bij sommige winkels, product gaat dan op een lopende band. Denkt dat ze bedoelt dat ze snel het product van de lopende band pakt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_61775239
En dat niemand dus ziet dat je een test koopt...
pi_61775314
Oh gelukkig maar dat ik het verkeerd had begrepen ....
Sorry..
pi_61775320
Poppejans, welkom terug
Als nou blijkt dat je zwanger bent geraakt op Cuba..... en het wordt een jongen.... noem hem dan alsjeblieft geen Ike! En Fidel lijkt me ook niet zo geschikt

Dank voor het meeleven allemaal!

Karin, spannende tijden breken aan! Hou je het nog een beetje vol? En heb je al ongezien een test kunnen scoren?
.... met gevoel voor drama....
pi_61775415
Fijn dat je vakantie geslaagd was poppejans, ik dacht nog aan je ivm de orkaan...
Nu maar hopen dat je NOD goed nieuws brengt!
pi_61776323
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 06:42 schreef Beboja het volgende:
Nou, zoooo wanhopig ben ik nou ook weer niet. Maar bij onze Appie XL kan je aan het begin je bonuskaart laten scannen en dan krijg je een handscanner mee. Met die handscanner scan je vervolgens zelf al je boodschappen en aan het einde scan je je kaart weer, hangt de scanner terug in de houder en dan reken je af bij de betaalpaal. En ja, dan kun je dus mooi meteen alles netjes in een kratje laden en dus je test onderop leggen zodat niemand em ziet..... Haha, het idee alleen al, testen jatten en dan dat ook nog als tip meegeven...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_61776337
Poppejans, welkom terug! Heb nog wel even aan je gedacht met al dat nieuws over Cuba. Gelukkig viel het dus mee. Hoop dat je genoten hebt en dat je er een leuke vakantie-baby van gemaakt hebt.
pi_61776811
Welkom terug Poppejans, en hopelijk is het gelukt!

Kersjes, jammer.

Mefke, bedankt voor de tip! (Ik heb trouwens testjes online besteld, net zo makkelijk)
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_61778619
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 08:47 schreef Kersjes het volgende:
Poppejans, welkom terug
Als nou blijkt dat je zwanger bent geraakt op Cuba..... en het wordt een jongen.... noem hem dan alsjeblieft geen Ike! En Fidel lijkt me ook niet zo geschikt

Ik dacht zelf meer aan Havana, of Trini (van Trinidad)
Che is nog best leuk, maar ook not done hoor.
Jammer dat je ongesteld geworden bent, ik hoop dat het in oktober raak is, je NOD is bijna gelijk aan mijn verjaardag!

Wat grappig dat je nog aan me gedacht hebt prinseszondererwt
De orkaan viel dus in Havana erg mee hoor, maar wel erg jammer dat we daardoor een verkeerd beeld van Havana gekregen hebben, alles zat dicht, mensen waren daar uiteraard allemaal voorzorgsmaatregelen aan het nemen en de dagen erna ruiten en bomen aan het opruimen.

Hey die Mefke, jij helaas ook nog hier, ik hoop zo dat jij de volgende bent die hier gauw weggaat!

Dankjewel Georgette, ik kon het zo gauw niet terugvinden, maar je had helaas dus geen tweede streepje?

Komt er net een grote bos bloemen aan de deur van de reisorganisatie, met daarop een briefje dat ze hopen dat we toch genoten hebben ondanks de orkaan. Erg attent!
pi_61779773
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 08:47 schreef Kersjes het volgende:

Karin, spannende tijden breken aan! Hou je het nog een beetje vol? En heb je al ongezien een test kunnen scoren?
Ik hou het prima vol, heb een ziek meisje om voor te zorgen en verder wachten we rustig af.
ik heb inmiddels een testen-leveraar gescoord op Fok!!
En nu mogen jullie raden wie het is haha, tip: ze is ze zelf niet meer nodig
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 20 september 2008 @ 18:24:11 #267
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61784041
Hier zijn helaas gister toch de duivels gearriveerd... op naar de volgende maand! Eigenlijk ben ik ook wel een klein beetje opgelucht, want de vorige ronde duurde 50 dagen, nu 35. Dat is toch alweer 15 dagen minder...! En, deze maand was niet heel handig geweest, ik heb nl net een nieuwe baan en om nou meteen te komen vertellen dat je zwanger bent is natuurlijk niet heel slim....
pi_61784128
Jammer mikoxx, maar inderdaad wel net zo handig eigenlijk met een nieuwe baan. Bevalt je nieuwe baan?
pi_61785525
Mikoxx, op naar de volgende ronde!

Karin, wanneer mag je aan de test...?
  zaterdag 20 september 2008 @ 19:48:29 #270
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61785872
Mijn nieuwe baan bevalt erg goed! Ik kan nu op de fiets.... heeerlijk! En, wel zo handig voor de toekomst!
pi_61788580
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 19:32 schreef Nijna het volgende:
Mikoxx, op naar de volgende ronde!

Karin, wanneer mag je aan de test...?
dag 27 hier, ik wacht in ieder geval tot dag 33. En misschien nog wel langer, ligt eraan of ik me dan nog kan inhouden haha, het is pas het eerste rondje, voor hetzelfde geld is mijn cyclus ook wel een zooitje

Mikoxx, beter he, een iets kortere cyclus! 50 dagen slaat ook nergens op natuurlijk
pi_61790225
Mikoxx, jammer. Maaaar, positief puntje is in iedergeval die 15 dagen minder! Dat geeft de burger moed...

(en verder geen nieuws van deze zwangerschapstestendief Heb flink geshopt vandaag, durf alleen geen broeken te kopen, want:
a) ik wil nog afvallen
of
b) ik kan ze straks niet meer aan als ik zwanger ben
Hoezo hinken op twee gedachten?! )
pi_61790625
Mikoxx, fijn dat je cyclus weer wat aan het normaliseren is! Succes met de duivels...

Karin, voor hetzelfde geld is het nu wel gelijk al raak! Nog een paar dagen wachten, spannend hoor...
Beterschap voor Meike

Met mij gaat het een stuk beter Op de buikpijn en het half leegbloeden na dan
Het donderwolkje is verdwenen, ik voel me niet meer zo bedrukt. Was dus gewoon PMS. Niet zo gewoon voor mij, ben van mijn 15e tot 26e vrijwel altijd aan de pil geweest.
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:05 schreef mefke79 het volgende:
Mikoxx, jammer. Maaaar, positief puntje is in iedergeval die 15 dagen minder! Dat geeft de burger moed...

(en verder geen nieuws van deze zwangerschapstestendief Heb flink geshopt vandaag, durf alleen geen broeken te kopen, want:
a) ik wil nog afvallen
of
b) ik kan ze straks niet meer aan als ik zwanger ben
Hoezo hinken op twee gedachten?! )

Mefke, zo herkenbaar!
Ik zit in precies dezelfde situatie. Misschien moeten we dan maar kleding (broeken!!) van elkaar lenen ofzo, voor de variatie
pi_61791191
Mefke dat heb ik precies hetzelfde met kopen van broeken! Ik vind het ook om beide redenen eigenlijk zonde, maar 3 broeken is ook zo weinig aan je kont..

pff volgende week zaterdag hoop ik te kunnen testen, ik ben mezelf echt weer gek aan het maken!
pi_61791457
dat met die broeken...toen ik al wist dat het mis was en ik toch echt niet meer mijn mijn eigen broek kon, heb ik spijkerbroeken van mijn aangehad, werkt ook! En nu heb ik nog een mooi rokje wat goed past. Dus dan die maar wat vaker aan. Ben ook op rare plaatsen aangekomen, dus ondanks al wat kilo's kwijt kan ik nog steeds bepaalde broeken niet aan ivm overhangende vetrolletjes . Heb trouwens ook een nieuw rokje gescoord met een hele brede elastieken bovenkant. Die zou toch nog wel even mee moeten kunnen, ook als ik zwanger blijk te zijn.
pi_61794041
Mefke, het broekendilemma klinkt me erg bekend in de oren . Heb 2 spijkerbroeken en daar moet ik het maar even mee doen voorlopig .
pi_61794768
Ik heb gisteren toch maar een broek gekocht, in je blote kont naar je werk is ook geen succes.
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 21:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
dag 27 hier, ik wacht in ieder geval tot dag 33. En misschien nog wel langer, ligt eraan of ik me dan nog kan inhouden haha, het is pas het eerste rondje, voor hetzelfde geld is mijn cyclus ook wel een zooitje
Ja, daar loop ik ook wel tegenaan. 1e clomidronde dag 16 hier, daarvoor had ik dus helemaal geen cyclus. Geen idee wanneer ik mijn eisprong heb, nog geen tekenen van goed slijm en krampjes in mijn eierstokken herken ik niet als zodanig. Geen idee dus ook wanneer ik kan testen. Hmm... en ik hoefde pas 6 weken na de doorbraakbloeding terug te komen bij de gyn. Ik vind het even heel onzeker allemaal. Maargoed, we houden moed.
pi_61794824
In je blote kont naar je werk staat inderdaad ook een beetje raar en word ook wel koud denk ik
  zondag 21 september 2008 @ 13:15:14 #279
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61797639
nijna....
pi_61803943
Dames, ik zou graag wat willen vragen.

Ik heb een kindje en ergens herken ik op dit moment vaag dingen die ik toen bij mijn eerste zwangerschap ook had, maar ik weet het niet meer zeker.
Net een test ertegenaan gegooid, maar die gaf een foutmelding, dus nou weet ik nog niets (kon ook eigenlijk nog niet testen, maar toch he)

Wat waren bij jullie nou de specifieke dingen die jullie eigenlijk al voor de test vertelden dat je zwanger was?

(En ja, ik ben een kloon )
pi_61804692
Ieniemienie, de dames die hier posten wachten nog op dit verlossende 2e streepje, al hebben sommigen al een kindje. Misschien kun je je vraag ook in het z&g topic posten. daar hebben ze iig allemaal een tweede streepje gepiest.
pi_61804910
quote:
Op zondag 21 september 2008 18:25 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ieniemienie, de dames die hier posten wachten nog op dit verlossende 2e streepje, al hebben sommigen al een kindje. Misschien kun je je vraag ook in het z&g topic posten. daar hebben ze iig allemaal een tweede streepje gepiest.
Jeps, dat weet ik, maar ik weet ook dat hier het meest regelmatig over kwaaltjes voor het 2e streepje gepost wordt
pi_61805526
bekende kwaaltjes? Ehm..misselijk bij vlagen, zonder echte oorzaak. Rare, gevoelige borsten (zie ook uitleg ergens eerder deze week), sterk reukvermogen (zelfs mijn eigen parfum vond ik stinken) en erg snel huilen. Dat waren mijn kwaaltjes de vorige keer. En vooral van dat reukvermogen dat zo anders was, had ik zoiets van..mhh dit zou weleens...

Verder weinig nieuws hier, we wachten af. Borsten zijn wel gevoelig, maar niet zo sterk als eerder deze week, dus ik vermoed wat dat betreft eerder ongesteld worden. Blijf wel bij vlagen misselijk, maar ja, kan ook die buikgriep nog zijn. Lastig dus en ik kan er geen pijl meer op trekken.

Enne Nijna, in je blote kont naar je werk...heb je zeker alle aandacht voor een dagje!
pi_61806342
Ienie, het was hier vooral een gevoel. Niet eens zozeer iets lichamelijks, maar meer het sterke idee dat het wel eens raak kon zijn...

Mefke, hahaha ik hoef niet in blote kont naar mn werk. Ten eerste geen werk momenteel en ten tweede gelukkig nog 2 passende broeken .
pi_61806427
Ienie, ik weet niet of je hier veel verhalen hoort, ik kan nu wel zeggen dat ik gekke kwaaltjes heb, maar ik ben nog nooit zwanger geweest, en deze ronde misschien dus ook wel niet.
Ik heb kramp links helemaal onderin mn buik en bij vlagen misselijk en een hele droge mond, maar die laatste 2 dingen zijn misschien nog wel van de jetlag.
  zondag 21 september 2008 @ 20:34:36 #286
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61807970
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:47 schreef Ienieniemie het volgende:
(En ja, ik ben een kloon )
Oeh, ik heb dit keer wel een heel donkerbruin vermoeden!

Ontopic, ik ben al te lang geleden zwanger geweest om me de kwaaltjes nog te levendig voor de geest te halen. Maar zoals Nijna zegt, was het vooral een gevoel vanaf mijn NOD dacht ik.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 21 september 2008 @ 20:34:52 #287
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_61807980
Ienieniemie, ik kan je wel vertellen hoe het de vorige keer ging.

Ik had te vroeg getest, kon me niet beheersen, en was negatief. Van mezelf moest ik toen nog wachten tot woensdag voordat het nog eens mocht. Maandag eind van de dag loop ik na het werk naar mijn auto en steek, zoals ik jarenlang gewend was, een sigaret op. Bweeeeeh, wat smerig! Na nog 2 trekjes gooide ik hem weg en mijn collega zei toen voor de grap "Goh, ben je zwanger ofzo?"
Op weg naar huis liep ik mezelf helemaal gek te maken. Die avond zouden we met een groep vrienden naar een concert gaan dat al 3 x verzet was en waar we al tijden ontzettend naar uit keken. Concert = keiharde muziek, drank, drugs en veel wild rondspringende mensen (toen althans ) Ik stond in dubio: als ik idd zwanger zou zijn dan zou ik mijn ongeboren kindje niet willen blootstellen aan al bovengenoemde zaken. Aan de andere kant: wat niet weet wat niet deert, en ik had toch al negatief getest en ik had zo'n zin in een laatste onverantwoordelijke uitbarsting en ik had met mezelf afgesproken dat ik nog niet mocht testen, whaaaaahhh!
Ik kon niet anders, iets in me zei dat ik MOEST testen en dat deed ik direct toen ik thuiskwam.
2 streepjes
2 streepjes
2 streepjes
2 streepjes
Gillend mijn moeder gebeld, test op tafel in het zicht gelegd en de douche ingedoken. Ik verging zowat van de spanning en toen hoorde ik de voordeur, M. kwam thuis. Gerommel, gestommel en binnen 10 seconden stond hij met kleding en al bij me onder de douche
Van het concert die avond weinig tot niets meegekregen. We waren maar bovenin op het balkon gaan staan. Zo viel ook niemand op dat ik niet meer rookte, geen alcohol dronk en de hele avond mijn hand op mijn buik had. Eindelijk waren we zwanger

Dus om je vraag te beantwoorden: mijn smaakzin was dus bijna meteen veranderd. Ik lustte ook vrij snel geen chocola meer, de hele zwangerschap moest ik er niks van hebben
Ik ben vandaag de dag nog steeds aan het compenseren voor die 9 maanden
pi_61808114
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:34 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Oeh, ik heb dit keer wel een heel donkerbruin vermoeden!
Ik heb het ook niet te moeilijk gemaakt Maarja, 'k blijf op dit punt nog even liever anoniem
pi_61808333
ik ben heel benieuwd!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 21 september 2008 @ 21:01:25 #290
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61808806
zoals ik het gemerkt heb nu.. is dat ik erg emotioneel reageerde op van alles, waarvan ikzelf dan ook echt dacht: doe niet zo achterlijk ... en die duizeligheid zo nu en dan...
pi_61808831
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:47 schreef Ienieniemie het volgende:

Wat waren bij jullie nou de specifieke dingen die jullie eigenlijk al voor de test vertelden dat je zwanger was?

Ik was kotsmisselijk, had extreem slechte eetlust en voelde me enorm slap, net een vaatdoek die elk moment ging flauwvallen
En dat is een dag of 4 voor de positieve test begonnen... (En is nu na bijna 17 weken eindelijk wat af aan het nemen).
Verder ook wel de echte ongesteldheidbuikpijn, maar goed die je heb je dus normaal ook als je ongesteld wordt. Misselijk ben ik echt nooit als ik ongesteld word.

Elk nadeel heeft een voordeel; ik vond het wel leuk om het fysiek zóóó extreem te merken dat ik zwanger was (ben)

In het verleden ook al eens gedacht dat ik zwanger kon zijn, door hele lichte misselijkheid, die me anders nooit opgevallen was, maar ja... als je zwanger wilt zijn
Je ziet alles echt via een vergrootglas zodra je hoopt op een zwangerschap. Kenmerken bij zowel een zwangerschap als ongesteldheid komen gewoon bij veel vrouwen overheen, dat zie ik dus nooit zo als "mijn lichaam houdt me weer voor de gek". Zit meer in je koppie dan in je lichaam.
pi_61809051
Nu ja, het is niet zo dat ik supergraag zwanger wil zijn, ergens in mijn achterhoofd weet ik zelfs dat het beter is als het niet zo zou zijn. Maar ik vind het gewoon zo erg bijzonder dat zowel de misselijkheid als de duizeligheid als bepaalde andere zaken die ik echt te prive zijn om hier te noemen aanwezig zijn en ik die toen ook had. Toen had ik er ook helemaal geen erg in dat het bij een zwangerschap hoorde, weet alleen nog dat ik toen achteraf zoiets had van "ow, zou het daardoor gekomen hebben".
Maarja, als het inderdaad zo is, dan zou ik superblij zijn hoor (en er ook gigantisch tegenop zien). Vanwege de onregelmatigheid van mijn cyclus weet ik ook niet precies wanneer ik zou kunnen testen, dus ik ga maar elke dag een test doen ofzo
pi_61809198
quote:
Op zondag 21 september 2008 21:09 schreef Ienieniemie het volgende:
dus ik ga maar elke dag een test doen ofzo
Dat wordt een prijzige periode
pi_61809439
Hmm ik weet van de vorige keer nog goed dat ik me precies voelde alsof ik ongesteld moest worden. Beetje zeurderig gevoel in de buik. Er zijn zoveel dingen die zouden kunnen duiden op een zwangerschap. Maar wat Nijna zegt, een gevoel....dat heb ik nu ook wel een beetje. Verder weinig echte symptomen te bekennen, behalve 'sochtends buikpijn en mega haaruitval????, dus we houden het nog even spannend!!!
Of toch....ik heb steeds zo'n zin in chocola!! O nee dat is geen zwangerschapskwaal, maar een vrouwenkwaal......

Succes Ieniemienie, ben trouwens heel benieuwd wie je bent.

En ik zag die juich-lui bij Kersjes in de post staan, en ik dacht meteen: huh is ze toch.....????
was een beetje harrie in de warrie ervan
pi_61810277
Kersjes! Ik las je verhaal TE vluchtig en dacht dat je toch een positieve test had!
Ik schrok me wild

Bah ik haat wachten, ik hoop dat ik netjes tot zaterdag wachten kan met testen, ik vind het zoooo spannend!
pi_61810467
Heb hier een tijdje geleden 1x gepost, maar doe het nu maar weer.
Vanochtend zag mijn vriendin een 2e streepje
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_61812641
quote:
Op zondag 21 september 2008 21:48 schreef -J-D- het volgende:
Gefeliciteerd!
  zondag 21 september 2008 @ 23:01:24 #298
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61812999
quote:
Op zondag 21 september 2008 21:48 schreef -J-D- het volgende:
gefeliciteerd!, dan kun je beter posten in Z&G
pi_61818673
Van harte J-D.

Ienie, ik ben benieuwd wie je bent...
  maandag 22 september 2008 @ 11:43:54 #300
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61821076
.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')