Dat lijdt hier ook wel eens tot gezucht en/of irritatie van lief als ik weeeeer even moet kijken of er nog nieuws is omtrent een streepje wat gepiest kan gaan worden of iemand die (bijna) aan het bevallen is. Hihi. Mannen snappen dat denk ik toch niet zo, vreemd volkquote:Op donderdag 18 september 2008 20:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
daar stond ik ook aan te denken toen ik daarstraks stond te koken
ik heb er nog een paar liggen hoor. .wil ze best opsturenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VICKY!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog zo'n leukerd als Amber in de maak!! GEFELICITEERD!
Mefke, ik dacht idd dat wij gelijk op lopen, ik zit op dag 25 vandaag
Ik had bij Meike de eerste ronde een cyclus van 30 dagen, en daarna 32
Dus voorlopig ga ik niet testen
Als het volgende week donderdag ofzo nog rustig aan het front is zien we weleens weer
(krijgen we weer dat gedonder met een test kopen hahahahaha ik ben bang dat iedereen me dan ziet enzMaar ik heb ook een heel lief vriendinnetje
)
ja idd..quote:Op donderdag 18 september 2008 20:12 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat lijdt hier ook wel eens tot gezucht en/of irritatie van lief als ik weeeeer even moet kijken of er nog nieuws is omtrent een streepje wat gepiest kan gaan worden of iemand die (bijna) aan het bevallen is. Hihi. Mannen snappen dat denk ik toch niet zo, vreemd volk
Ja maar het stomme is dat dat juist de vorige keer voor mij het teken was dat ik zwanger was. Je hebt gespannen borsten en (in mijn geval) zware pijnlijke borsten met pijnlijke littekens en tintelende tepels. Heb ik allemaal gehad van de week, maar nu niet meer....Nu heb ik gewoon borsten die nergens naar voelen (ja, tot ik ze een mep verkoop, dan doen ze wel zeer). En vanochtend werd ik gewoon wakker met het idee dat het niks wordt (beetje zoals Kersjes had) en hee, als ik een miskraam kan voelen aan komen, dan zal dit ook wel kloppen, vrees ik...Nee, het vertrouwen is gewoon echt weg....quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:51 schreef marlieske het volgende:
(ga er vanuit dat Mefke binnenkort volgt want gespannen borsten horen bij ongesteld worden niet meteen bij pril zwanger zijn)
Jammer Kersjes, en zoals je zelf al zegt: volgende ronde beter hoor!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:16 schreef Kersjes het volgende:
Happy, fijn dat het de goede kant op gaat!
Mijn nieuwe NOD mag op 16 oktober. Best balen, maar ik had niet anders verwacht eigenlijk...
Nou ja, volgende ronde beter
ja klinkt erg spannend meid...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:29 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind het echt zo bijzonder en leuk voor je Angel!! Voor alle 3 de dames trouwens, echt leuk allemaal zo dicht bij elkaar zwanger!
Ik voel trouwens sinds vandaag steeds wat kramp in mn buik, terwijl ik echt pas over een week NOD heb.
En had heel veel slijm bij het afvegen vandaag, terwijl dus ei allang geweest moet zijn.
Morgen lees ik wel alles rustig bij, nu na 10 uur vliegen en 6 uur tijdsverschil hoop ik dat ik morgenvroeg weer fris ben.
Dus jij steelt testen , en dat geef je hier als tip aan mensen om dat ook te doen ??quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:55 schreef mefke79 het volgende:
Hmm..ik twijfel ineens heel erg...ik vrees dat de buikgriep toch invloed gehad heeft. Borsten worden weer soepeler en doen wat minder pijn. Dus ik weet het zo net nog niet....Ben nog niet alle hoop kwijt, maar heel positief ben ik ook niet meer.![]()
Karin, je loopt dan toch ietsje achter op mij. Ik zit nu ook op dag 25, maar heb bijna altijd een cyclus van 28 dagen. En de vorige keer heb ik ook al op dag 26 positief getest (en wel met Predictor, die toch niet zo gevoelig lijkt te zijn).
Oja, testen kopen...wij hebben een Appie XL met scanner, zodat je zelf scant en bij een paal betaald. Dat is om je heen kijken of niemand je ziet en dan snel een pak testen onder de melk/brood/kaas/wasmiddel gooien. Succes verzekerd! (tenzij je controle hebt en ze door je winkelwagentje gaan roeren)
ik weet wel zeker dat je dr verkeerd begrepen hebt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 06:42 schreef Beboja het volgende:
[..]
Dus jij steelt testen , en dat geef je hier als tip aan mensen om dat ook te doen ??
Ik mag toch hopen dat ik dit verkeerd begrepen heb ?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 06:42 schreef Beboja het volgende:
Dus jij steelt testen , en dat geef je hier als tip aan mensen om dat ook te doen ??
Ik mag toch hopen dat ik dit verkeerd begrepen heb ?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:47 schreef Kersjes het volgende:
Poppejans, welkom terug![]()
Als nou blijkt dat je zwanger bent geraakt op Cuba..... en het wordt een jongen.... noem hem dan alsjeblieft geen Ike! En Fidel lijkt me ook niet zo geschikt![]()
Ik hou het prima vol, heb een ziek meisje om voor te zorgen en verder wachten we rustig af.quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:47 schreef Kersjes het volgende:
Karin, spannende tijden breken aan! Hou je het nog een beetje vol? En heb je al ongezien een test kunnen scoren?
dag 27 hier, ik wacht in ieder geval tot dag 33. En misschien nog wel langer, ligt eraan of ik me dan nog kan inhouden haha, het is pas het eerste rondje, voor hetzelfde geld is mijn cyclus ook wel een zooitjequote:Op zaterdag 20 september 2008 19:32 schreef Nijna het volgende:
Mikoxx, op naar de volgende ronde!
Karin, wanneer mag je aan de test...?
Mefke, zo herkenbaar!quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:05 schreef mefke79 het volgende:
Mikoxx, jammer. Maaaar, positief puntje is in iedergeval die 15 dagen minder! Dat geeft de burger moed...
(en verder geen nieuws van deze zwangerschapstestendiefHeb flink geshopt vandaag, durf alleen geen broeken te kopen, want:
a) ik wil nog afvallen
of
b) ik kan ze straks niet meer aan als ik zwanger ben
Hoezo hinken op twee gedachten?!)
Ja, daar loop ik ook wel tegenaan. 1e clomidronde dag 16 hier, daarvoor had ik dus helemaal geen cyclus. Geen idee wanneer ik mijn eisprong heb, nog geen tekenen van goed slijm en krampjes in mijn eierstokken herken ik niet als zodanig. Geen idee dus ook wanneer ik kan testen. Hmm... en ik hoefde pas 6 weken na de doorbraakbloeding terug te komen bij de gyn. Ik vind het even heel onzeker allemaal. Maargoed, we houden moed.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
dag 27 hier, ik wacht in ieder geval tot dag 33. En misschien nog wel langer, ligt eraan of ik me dan nog kan inhouden haha, het is pas het eerste rondje, voor hetzelfde geld is mijn cyclus ook wel een zooitje
Jeps, dat weet ik, maar ik weet ook dat hier het meest regelmatig over kwaaltjes voor het 2e streepje gepost wordtquote:Op zondag 21 september 2008 18:25 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ieniemienie, de dames die hier posten wachten nog op dit verlossende 2e streepje, al hebben sommigen al een kindje. Misschien kun je je vraag ook in het z&g topic posten. daar hebben ze iig allemaal een tweede streepje gepiest.
Oeh, ik heb dit keer wel een heel donkerbruin vermoeden!quote:
Ik heb het ook niet te moeilijk gemaaktquote:Op zondag 21 september 2008 20:34 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Oeh, ik heb dit keer wel een heel donkerbruin vermoeden!
quote:Op zondag 21 september 2008 17:47 schreef Ienieniemie het volgende:
Wat waren bij jullie nou de specifieke dingen die jullie eigenlijk al voor de test vertelden dat je zwanger was?
Dat wordt een prijzige periodequote:Op zondag 21 september 2008 21:09 schreef Ienieniemie het volgende:
dus ik ga maar elke dag een test doen ofzo
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 21 september 2008 21:48 schreef -J-D- het volgende:
Heb hier een tijdje geleden 1x gepost, maar doe het nu maar weer.
Vanochtend zag mijn vriendin een 2e streepje
gefeliciteerd!, dan kun je beter posten in Z&Gquote:Op zondag 21 september 2008 21:48 schreef -J-D- het volgende:
Heb hier een tijdje geleden 1x gepost, maar doe het nu maar weer.
Vanochtend zag mijn vriendin een 2e streepje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |