Ja maar het stomme is dat dat juist de vorige keer voor mij het teken was dat ik zwanger was. Je hebt gespannen borsten en (in mijn geval) zware pijnlijke borsten met pijnlijke littekens en tintelende tepels. Heb ik allemaal gehad van de week, maar nu niet meer....Nu heb ik gewoon borsten die nergens naar voelen (ja, tot ik ze een mep verkoop, dan doen ze wel zeer). En vanochtend werd ik gewoon wakker met het idee dat het niks wordt (beetje zoals Kersjes had) en hee, als ik een miskraam kan voelen aan komen, dan zal dit ook wel kloppen, vrees ik...Nee, het vertrouwen is gewoon echt weg....quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:51 schreef marlieske het volgende:
(ga er vanuit dat Mefke binnenkort volgt want gespannen borsten horen bij ongesteld worden niet meteen bij pril zwanger zijn)
Jammer Kersjes, en zoals je zelf al zegt: volgende ronde beter hoor!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:16 schreef Kersjes het volgende:
Happy, fijn dat het de goede kant op gaat!
Mijn nieuwe NOD mag op 16 oktober. Best balen, maar ik had niet anders verwacht eigenlijk...
Nou ja, volgende ronde beter
ja klinkt erg spannend meid...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:29 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind het echt zo bijzonder en leuk voor je Angel!! Voor alle 3 de dames trouwens, echt leuk allemaal zo dicht bij elkaar zwanger!
Ik voel trouwens sinds vandaag steeds wat kramp in mn buik, terwijl ik echt pas over een week NOD heb.
En had heel veel slijm bij het afvegen vandaag, terwijl dus ei allang geweest moet zijn.
Morgen lees ik wel alles rustig bij, nu na 10 uur vliegen en 6 uur tijdsverschil hoop ik dat ik morgenvroeg weer fris ben.
Dus jij steelt testen , en dat geef je hier als tip aan mensen om dat ook te doen ??quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:55 schreef mefke79 het volgende:
Hmm..ik twijfel ineens heel erg...ik vrees dat de buikgriep toch invloed gehad heeft. Borsten worden weer soepeler en doen wat minder pijn. Dus ik weet het zo net nog niet....Ben nog niet alle hoop kwijt, maar heel positief ben ik ook niet meer.![]()
Karin, je loopt dan toch ietsje achter op mij. Ik zit nu ook op dag 25, maar heb bijna altijd een cyclus van 28 dagen. En de vorige keer heb ik ook al op dag 26 positief getest (en wel met Predictor, die toch niet zo gevoelig lijkt te zijn).
Oja, testen kopen...wij hebben een Appie XL met scanner, zodat je zelf scant en bij een paal betaald. Dat is om je heen kijken of niemand je ziet en dan snel een pak testen onder de melk/brood/kaas/wasmiddel gooien. Succes verzekerd! (tenzij je controle hebt en ze door je winkelwagentje gaan roeren)
ik weet wel zeker dat je dr verkeerd begrepen hebt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 06:42 schreef Beboja het volgende:
[..]
Dus jij steelt testen , en dat geef je hier als tip aan mensen om dat ook te doen ??
Ik mag toch hopen dat ik dit verkeerd begrepen heb ?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 06:42 schreef Beboja het volgende:
Dus jij steelt testen , en dat geef je hier als tip aan mensen om dat ook te doen ??
Ik mag toch hopen dat ik dit verkeerd begrepen heb ?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:47 schreef Kersjes het volgende:
Poppejans, welkom terug![]()
Als nou blijkt dat je zwanger bent geraakt op Cuba..... en het wordt een jongen.... noem hem dan alsjeblieft geen Ike! En Fidel lijkt me ook niet zo geschikt![]()
Ik hou het prima vol, heb een ziek meisje om voor te zorgen en verder wachten we rustig af.quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:47 schreef Kersjes het volgende:
Karin, spannende tijden breken aan! Hou je het nog een beetje vol? En heb je al ongezien een test kunnen scoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |