abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61677814
AE spannend zeg!
En nog een dikke kus voor de wachtende dames.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_61677833
oehh wat spannend AE!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_61678656
Spannend hier zeg!!! Ik duim voor jullie allemaal!
  dinsdag 16 september 2008 @ 16:58:16 #84
186094 Floria
Ghost of shark
pi_61678729
Even inbreken.
Je kunt zoals de tekst van happyme al zegt positief testen met een ovulatietest. Toen ik bezig was met zwanger worden heb ik persona staafjes gebruikt om A) de ovulatie te traceren en B) een zwangerschap te bevestigen.
En ja hoor, naa een tweede streepje op de persona test volgde twee weken later nóg een tweede streepje en was ik zwanger. die zwangerschapstest was gewoon laat in de avond dus niet met ochtend urine oid. Erg gevoelig ook dus.
De volgende x doe ik het weer zo met persona staafjes, je hebt geen persona computer nodig ze kosten iets van 10eu per tien en werken perfect als ovulatie én zwangerschaps testen.

Succes!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_61681894
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:01 schreef Vicky het volgende:
ik ben ook aardig aan het hyperen.
ik WIL niet hyperen Ben zooo bang voor een teleurstelling... maar kan ondertussen geen koffie meer drinken 's ochtends, was vandaag misselijk en kon vanacht gewoon niet lekker liggen door de pijn aan mijn borsten (ik slaap op mijn zij en heb een borstverkleining gehad, dus die littekens bezorgen me gewoon extra pijn).
Ik begin wel bijna te twijfelen aan mijn eigen cyclus, de vorige keer had ik zo vroeg nog helemaal nergens last van, behalve van pijnlijke borsten. Ik gooi het er maar op dat ik het nu al beter herken ofzo, want dit is echt vreemd. Ben ook moe en sneller sjachie (al is moe zijn sowieso een trigger voor sjachie). Pff ik word hier echt maf van

Wanneer gaat er getest worden dames? Ik hoop het vol te houden tot maandag. Angel-eyez, jij hoeft eigenlijk niet meer te testen maar toch, wanneer ga je voor de 'echte' test? Voorzichtige proficiat voor jou!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_61682063
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:56 schreef mefke79 het volgende:

[..]

kon vanacht gewoon niet lekker liggen door de pijn aan mijn borsten (ik slaap op mijn zij en heb een borstverkleining gehad, dus die littekens bezorgen me gewoon extra pijn).
Wanneer gaat er getest worden dames?
Mefke, ik heb oko een bvk gehad en mijn littekens doen ook behoorlijk pijn. Daarnaast ben ik nog steeds een soort van misselijk en heb het steeds zuur.

Ik weet nog neit wanneer ik ga testen... vrijdag misschien als ik het volhou..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 16 september 2008 @ 19:10:00 #87
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61682266
Ik ben heel benieuwd of je dat volhoudt Vicky! Volgens mij loop jij gigantisch te stuiterballen, haha! Succes met wachten (als het lukt)!!
  dinsdag 16 september 2008 @ 19:14:49 #88
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61682388
ik heb zojuist de digitale clearblue-test gekocht

en ik ga dus morgenochtend testen (op verzoek van mijn moeder dus toch wachten tot morgen )... en dan zie ik dus gewoon "zwanger" of "niet zwanger" staan.

ik ben ontzettend nerveus... want ergens (en ook dankzij jullie reacties) ga ik er vanuit dat ik dus zwanger ben, ben zo bang dat de test morgen toch "niet zwanger" aantoont.

ik ben verkouden, verhoogde temperatuur, kan om het stomste janken, gevoelige borsten, nog steeds regelmatig duizelig en ontzettend moe... gelukkig niet zo'n last meer van maag
maar hoeveel symptomen kunnen er nog meer bij?

Vicky ben zo benieuwd naar jou ook, zou het knap vinden als je het tot vrijdag weet vol te houden...
Jij kunt misschien ook al met een ovulatietest proberen te testen...

En Kersjes, wacht jij ook tot tegen het weekend?
No more games, no more drama...
pi_61682562
Stom he Vicky, die littekens doen normaal nooit zo'n zeer. Als ik ongi moet worden doen wel mijn borsten zeer (ergens boven de littekens) maar nu voel ik de littekens, vooral rondom m'n tepels, gewoon trekken en tintelen.

AE spannend! Hoe hou je het vol tot morgen! Nou, jij morgen, Vicky vrijdag, ikke maandag, Kersjes en jij? En Karin, hoe gaat het daar? Happy, ik hoop voor jou dat je geen pijn meer gaat krijgen en dat het bloeden definitief gestopt is.
  dinsdag 16 september 2008 @ 19:34:33 #90
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61682988
Dames, ik ben enorm benieuwd naar jullie testresultaat! Ik ga iig nog wachten tot t weekend. Vandaag dag 32....
pi_61683435
Mikoxx, wat is je normale cycluslengte dan, dat je relatief laat gaat testen?
  dinsdag 16 september 2008 @ 19:54:50 #92
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61683539
wel grappig mikoxx..ik zit ook op dag 32 vandaag... knap dat je zolang kunt wachten hoor... mijn cyclus is ook niet erg regelmatig... maar ik ga uit van 2 weken na de eisprong

en Mefke.. het is moeilijk vol te houden ja haha.. ben blij dat ik zo op visite ga
voor jou nog even wachten dus... en wat toevallig dat jij en Vicky ook een bvk hebben gehad.. heb ik ook gehad... alleen ik heb er gelukkig geen last van.

goh meiden, wat wat is het toch spannend zo met zijn allen
  dinsdag 16 september 2008 @ 19:57:32 #93
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61683610
Heb cyclussen gehad van 30, 32 en 50 Dus ik heb geeeen idee. Heb ik niet iets van een eisprong gevoeld.....
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:09:24 #94
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61683951
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 19:57 schreef mikoxx het volgende:
Heb cyclussen gehad van 30, 32 en 50 Dus ik heb geeeen idee. Heb ik niet iets van een eisprong gevoeld.....
hm dat klinkt inderdaad net zo onregelmatig als ik
en je gebruikt geen ovulatietesten dus? of dat je je temperatuur bijhoudt?
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:14:42 #95
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61684089
Nee, niet gedaan. Ik hoop er eigenlijk op dat het deze maand regelmatiger is, of dat ik zwanger ben natuurlijk! Heb jij al meerdere cylcussen van 50 oid gehad?
pi_61684207
A-E, dat kan haast niet missen, maar ik ga je mogen pas feliciteren hoor!

Vicky, Mefke en Mikoxx, succes met wachten!

Hier minder goed nieuws. Er is vanmiddag iets geknakt in mij (niet letterlijk) en sindsdien voel ik me zo down en WEET ik gewoon dat ik niet zwanger ben en komende vrijdag gewoon ongi ga worden. Ik voel me echt
Ik vertelde het vanavond aan mijn man en hij zei ik dat ik vorige maand precies hetzelfde heb gehad, toen wist ik het ineens ook en voelde ik me depri. Dat was ik dus even vergeten
Vrouwelijke intuitie? Mezelf alvast onbewust indekken om teleurstelling te voorkomen? Ordinaire PMS?
Geen idee, ik ben iig allang niet meer hyper.
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:19:51 #97
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61684250
Getver kersjes, da's balen! Ik hoop toch een klein beetje dat je geen gelijk hebt....
  Jubileum moderator dinsdag 16 september 2008 @ 20:24:16 #98
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61684387
Je eigen gevoel, ook al is het nog zo vervelend, bedriegt je vaak niet Kersjes. Jammer!

AE wat spannend!
Hoe laat sta je morgen op?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_61684585
Kersjes, balen! Je eigen gevoel is meestal zooo enorm waar, ergens 'weet' je het gewoon. Ik hoop voor je dat je gevoel je toch bedriegt deze keer.
AE, inderdaad, hoe laat testje, dan weet ik wanneer ik moet kijken

Ik duik mijn bedje in ben erg
pi_61684598
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:18 schreef Kersjes het volgende:

Hier minder goed nieuws. Er is vanmiddag iets geknakt in mij (niet letterlijk) en sindsdien voel ik me zo down en WEET ik gewoon dat ik niet zwanger ben en komende vrijdag gewoon ongi ga worden. Ik voel me echt
Ik vertelde het vanavond aan mijn man en hij zei ik dat ik vorige maand precies hetzelfde heb gehad, toen wist ik het ineens ook en voelde ik me depri. Dat was ik dus even vergeten
Vrouwelijke intuitie? Mezelf alvast onbewust indekken om teleurstelling te voorkomen? Ordinaire PMS?
Bah, wat een rotgevoel Kersjes.. Ik hoop stiekem dat je gevoel het gewoon fout heeft, maar ergens is het natuurlijk niet slecht om rekening te houden met dat je inderdaad misschien niet zwanger bent Ik duim gewoon toch voor je!
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:24 schreef Lois het volgende:
AE wat [ afbeelding ] spannend!
Hoe laat sta je morgen op?
Precies mijn gedachte!
pi_61684618
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:18 schreef Kersjes het volgende:

Ik zei het al eerder: of je nou voor een eerste, een tweede of een vijfde kindje gaat; zwanger willen worden kan zo lastig zijn, door alle hoop en teleurstelling die er vaak bij komt kijken. Puur het ge-zou het? elke maand.
Maar het komt uiteindelijk wel goed, ga daar nou maar vanuit! Al begrijp ik je ongeduld.
Hardloper.
IG @webkim
pi_61686895
Kers, ik hoop dat je gevoel niet klopt . Maar ik denk dat er toch ook wel wat zit in die vrouwelijke intuitie.

AE, kan je nou nog wel slapen vannacht...?
Fake it till you make it...
pi_61687411
Wat is het hier spannend!!!!

Ik hoop dat iedereen die nu in spanning zit ons straks allemaal streepjes kunnen laten zien

Mefke, hier is het oke, rustig....
Tis nog maar dag 23 hier, ik wacht het nog wel een tijdje af (lees: anderhalve week ofzo)
Ach en symptomen....ik heb elke ochtend buikpijn als ik opsta. maar goed, je wilt het ook gewoon graag.... ik heb niet echt het gevoel dat ik zwanger ben. Maar ik hoop het wel!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_61687626
Kersjes
Webkim, ik ben het helemaal met je eens. Het wachten zou wel een stuk draaglijker zijn als je weet hoe lang je nog moet wachten.
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_61688988
Kersje, dikke voor jou! Hoop dat je er met je gevoel helemaal naast zit.

AE, ik duim me suf.

Idd Webkim, het zou zo makkelijk ziijn... dat wachten is zoooo K.

Ik had vanmorgen ook ff een dipje. Baal gewoon zo van mijn lijf, weet niet wat ik kan verwachten.. voel van alles, maar dat is elke maand..M. vindt dat ik er niet zo mee bezig moet zijn. Die vind het ook balen dat het nog niet lukt maar is er een stuk minder mee bezig.. tja. ik kan er niets aan doen, de wens is zoo groot.
Heb wel gezegd dat ik vind dat ie, als het deze keer niet raak is, naar de ha moet gaan om zijn zaad maar eens te laten onderzoeken..

Ik ga ook lekker slapen.

Morgenvroeg wel ff gluren voor AE nieuws
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_61689196
Oehh, A-E, wat spannenddddd!!!!
en ik duim ook voor de andere meiden
pi_61691450
Kersjes hé getver niet zo doem denken hoor, ik moet zeggen dat ik namelijk vorige maand alle veel gehoorde kwaaltjes kreeg en na 1 positief testje gewoon ongesteld werd.
Deze maand weet ik hoe vaak positief getest en vrijwel geen kwaaltjes, geen pijnlijke boobs, niet misselijke, beetje licht in het hoofd maar kan komen door de verkoudheid die in ons huis heerst. Maar verder niets noppes nada.

Je hoeft dus echt nog geen symptomen te hebben om zwanger te zijn, het kan dus nog wel hé !

A-E Spannend ik kijk morgen even wat je testje heeft gezegd! Ik ga voor Zwanger!
Mama van Isa en Ties
  woensdag 17 september 2008 @ 00:31:00 #108
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61692552
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:14 schreef mikoxx het volgende:
Nee, niet gedaan. Ik hoop er eigenlijk op dat het deze maand regelmatiger is, of dat ik zwanger ben natuurlijk! Heb jij al meerdere cylcussen van 50 oid gehad?
ik heb er 1 van 50 gehad.. 1 van 27... en daartussen varieerde het tussen de 28 en 32 dagen... maar de eisprong was steeds wel rond dezelfde dag
  woensdag 17 september 2008 @ 00:36:31 #109
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61692649
ow en wat lief dat jullie allemaal aan me denken

ik hoop dat ik inderdaad een beetje kan slapen vannacht

ik zal morgen om 8 uur testen.. en dan kan ik het ongeveer om 9 uur hier in het forum laten weten
laat het het begin van de streepjeshoosbui zijn... zou het zo leuk vinden als we met zijn allen hier zouden vertrekken naar Z&G
pi_61694386
Het is 8 uur geweest!! En nog zo lang wachten tot 9 uur.... spannend!!!!!
pi_61694453
duimen draaien overuren.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_61694469
A-E het is 8.11!!!

Kom je es heul gauw melden met feest nieuws!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator woensdag 17 september 2008 @ 08:22:35 #113
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61694572
F5 F5 F5
Eva ♥ en Iris ♥
pi_61694583
Jah, ik krijg er een muis-arm en een F5-vinger van
schiet es op met die klok, hij moet naar 9 uur
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_61694775
Ik F5 even mee... nog 20 minuutjes...
  woensdag 17 september 2008 @ 09:00:56 #116
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61695107
haha meiden... ik ben zo blij.. en meteen ochtendziek.. of zal dat van de spanning zijn

ik ben ZWANGER!!!!
bedankt voor jullie meeleven
  woensdag 17 september 2008 @ 09:02:05 #117
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61695126
Jahaa!!!! Gefeliciteerd!!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_61695170
Heee A_E, wat een goed nieuws!!!!!!!!!!!!

Van harte gefeliciteerd!!!!

PS je bent wel stipt met posten!!
pi_61695187
A_E!!! Jaaaaaaa! Gefeliciteerd!!!
  Jubileum moderator woensdag 17 september 2008 @ 09:06:08 #120
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61695202
A-E wat super
Eva ♥ en Iris ♥
pi_61695216
Gefeliciteerd Wie volgt?

Wij zitten hier in de "groene" dagen en hebben helemaal geen zin
  woensdag 17 september 2008 @ 09:07:25 #122
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61695229
quote:
Op woensdag 17 september 2008 09:04 schreef juttertje het volgende:
Heee A_E, wat een goed nieuws!!!!!!!!!!!!

Van harte gefeliciteerd!!!!

PS je bent wel stipt met posten!!
haha ja dat is puur toeval...

dank jullie wel!!!!

en inderdaad.. ik wil wel meiden mee hebben hoor!!! kom op!!!
pi_61695271
:D

!!!!

gefeli!!!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_61695282
Super AE!!!
pi_61695319
JAHAAAA
Gefeliciteerd Angel Eyez!

Dames, het begin van de streepjesregen is daar...wie volgt?
pi_61695346
Iemand die mn NOD op 9 oktober wil zetten? Geen idee of het klopt, maar dan hebben we maar voor het idee. Ook nog geen idee of we ook daadwerkelijk alweer in actie gaan komen zeg maar...
Maar ik ga maar gewoon ff uit van mn "normale" cyclus. Bezig sinds 07-2008.
pi_61695509
Jeeeeeeeeeahhhh!! A_E wat een fantastisch nieuws. ZWANGER!! En hopen dat de volgende snel volgt.

Geweldig! En nu meteen vertellen aan je donor ook. Van wat ik hier gelezen heb over hem, zal hij wel heel blij voor je zijn.
pi_61695640
Hey, nóg een zwangere erbij! goed joh!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 17 september 2008 @ 09:26:38 #129
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61695646
quote:
Op woensdag 17 september 2008 09:20 schreef happyme28 het volgende:
Jeeeeeeeeeahhhh!! A_E wat een fantastisch nieuws. ZWANGER!! En hopen dat de volgende snel volgt.

Geweldig! En nu meteen vertellen aan je donor ook. Van wat ik hier gelezen heb over hem, zal hij wel heel blij voor je zijn.
dank je wel

en hij is natuurlijk als eerste ingelicht
pi_61695882
AE het is maar goed dat ik alleen thuis ben. Ik ging even uit mijn dak hoor!
Ik wens je een heel gezonde zwangerschap toe zodat je straks een héél lief en mooi kindje hebt.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † woensdag 17 september 2008 @ 10:32:03 #131
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_61696964
Angel-Eyez en donor, gefeliciteerd!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_61697406
Angel-Eyez!
Van harte gefeliciteerd!!!
De 2e keer doet vast niet zeer
  woensdag 17 september 2008 @ 11:01:43 #133
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_61697545
wat goehoed van harte angel eyez
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_61697651
Angel Eyez gefeliciteerd

Kersjes Hopelijk is je gevoel helemaal onjuist en ben je wel zwanger of anders volgende maand. Dat brusje voor Devin gaat er vast snel komen.

Ik ga trouwens wel erg rammelen van dit topic zeg
pi_61698218
Gefeliciteerd Angel-Eyez!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  † In Memoriam † woensdag 17 september 2008 @ 11:33:20 #136
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_61698282
Ik heb het topic bijgelezen en wil even een geven aan alle dames die het zo moeilijk hebben met wachten en met het vertrouwen van hun lijf en cyclus.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_61700614
quote:
Op woensdag 17 september 2008 09:00 schreef Angel-Eyez het volgende:
haha meiden... ik ben zo blij.. en meteen ochtendziek.. of zal dat van de spanning zijn

ik ben ZWANGER!!!!
bedankt voor jullie meeleven
Zwanger!!

-edit- En kom jij ook snel naar zwangerschap en geboorte?

[ Bericht 6% gewijzigd door Raissa op 17-09-2008 13:39:13 ]
pi_61700902
GEFELICITEERD Angel Eyez! Wat super voor je!
quote:
Op woensdag 17 september 2008 09:11 schreef mefke79 het volgende:
JAHAAAA
Gefeliciteerd Angel Eyez!

Dames, het begin van de streepjesregen is daar...wie volgt?
jij mag wel eerst!!
Kom ik er meteen achteraan oke? En dan neem ik Mikoxx ook mee aan mijn hand en Vicky en Nijna en Kersjes en Happyme en Takkembah en GK en Mysterygirl (maar dan moet je wel aan de klus meid) en natuurlijk prinses zonder erwt en als ik iemand ben vergrten... sorry, je mag ook mee

[ Bericht 12% gewijzigd door XXXKarinXXX op 17-09-2008 14:21:08 ]
  woensdag 17 september 2008 @ 14:08:19 #139
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_61701694
A-E WAT GEWELDIG
Vind het super voor je! Lang leven je donor
pi_61703568
quote:
Op woensdag 17 september 2008 13:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]

jij mag wel eerst!!
Kom ik er meteen achteraan oke? En dan neem ik Mikoxx ook mee aan mijn hand en Vicky en Nijna en Kersjes en Happyme en Takkembah en GK en Mysterygirl (maar dan moet je wel aan de klus meid) en natuurlijk prinses zonder erwt en als ik iemand ben vergrten... sorry, je mag ook mee
We hebben misschien vanavond nog een kans.
Maar ik heb volgens mijn cyclus van netjes 28 dagen gister mijn eisprong moeten hebben. Maar het bijbehorende slijm en rugpijn was/is ver te zoeken. Dus denk dat mijn eisprong helemaal niet meer op dag 14 zit. Was vorige maand ook al zo. Toen voelde ik die ook pas 2 dagen later dan de bedoeling was. Dus denk dat eisprong dag 16 is maar dat ik dan na 12 dagen ongi word.
Ga nu dus maar gewoon uit van 30 sept. Dus als een modje dat even in het lijstje wil zetten!!!
pi_61704642
Whoehoeeeeeeeeeee! Angel Eyez is aan de beurt! Gefeli meid!
quote:
Op woensdag 17 september 2008 13:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]

jij mag wel eerst!!
We gaan allemaal, hup dames!
  woensdag 17 september 2008 @ 16:02:33 #142
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61704790
Ooohwwww!!! Wat geweldig nieuws A_E! Super! Van harte meid!
Karin, fijn dat ik met je mee mag hoor! Hier vandaag dag 33.... nog geen nieuws onder de zon

oohwwww... en ik wil ook zo graag!! pffff....

[ Bericht 7% gewijzigd door mikoxx op 17-09-2008 16:31:33 ]
  woensdag 17 september 2008 @ 16:31:30 #143
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61705537
meiden bedankt voor alle felicitaties, voelt zoooooo warm

jullie moeten gauw volgen hoor! wil jullie allemaal mee
ik hou jullie in de gaten en blijf duimen draaien

ik ga me zo eens melden in Z&G
  woensdag 17 september 2008 @ 16:47:03 #144
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_61705987
A-E, gefeliciteerd! Ik wens je een fijne zwangerschap toe.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_61707734
A-E van harte gefeliciteerd!
  woensdag 17 september 2008 @ 18:56:11 #146
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_61709118
WAUW :D:D:D A_E Gefeliciteerd!!!! Wat moet jij een heerlijke dag hebben gehad.....
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_61709185
AE, van harte gefeliciteerd!!

wie zal de volgende zijn...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_61709352
quote:
Op woensdag 17 september 2008 18:58 schreef Vicky het volgende:
wie zal de volgende zijn...
JIJ! (vind ik dan...) en daarna de rest....

Ik merk nu al dat ik er veel rustiger in sta als de vorige keer. Ik wacht wel af, vind het wel spannend, maar heb niet het nare 'onderbuikgevoel' van de vorige keer. En geloof me, dat is me al heel wat waard. Nu nog een tweede streepje zien.
pi_61709790
Ik was hier even aan het lurken, maar ik moet dit even kwijt:

A-E gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat kan jij het spannend maken zeg!

Een dik jaar geleden zat ikzelf in dit topic te posten en kijk me nu eens...
een prachtige dochter !! Dus dames, zet 'm op!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_61712970
A-E, wat geweldig!
Gefeliciteeeeeeerd

Ik voel me nog altijd down, alsof er een donderwolkje boven mijn kop zweeft. Heb sinds vanmiddag ook buikpijn en zou over 2 dagen ongi moeten worden. Het lijkt dus te kloppen allemaal.
Nou ja, deze dip gaat ook wel weer over....
Het stomme is: ik weet heel goed dat het best even kan duren voordat je zwanger raakt. Sommige vrouwen moeten er zelfs jarenlang op wachten en allerlei medische fratsen uithalen. En soms staan ze dan alsnog met lege handen op het eind
Mijn hart breekt als ik daaraan denk, ik weet natuurlijk hoe onbeschrijflijk mooi het is om een kind te krijgen.
En toch he, en toch vind ik dit hele gedoe zo moeilijk!
Laten we het er maar op houden dat ik superchagrijnig en doodmoe ben en veeeeeels te ongeduldig en dan ook nog eens die stomme hormonen erbij, pfffffff......
pi_61713091
tja hormonen zijn maar irritante dingen he
Hoe lang heeft het geduurd voor je in verwachting was van Devin?
En hoe lang zijn jullie nu bezig?
pi_61713334
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:53 schreef Kersjes het volgende:
A-E, wat geweldig!
Gefeliciteeeeeeerd

Ik voel me nog altijd down, alsof er een donderwolkje boven mijn kop zweeft. Heb sinds vanmiddag ook buikpijn en zou over 2 dagen ongi moeten worden. Het lijkt dus te kloppen allemaal.
Nou ja, deze dip gaat ook wel weer over....
Het stomme is: ik weet heel goed dat het best even kan duren voordat je zwanger raakt. Sommige vrouwen moeten er zelfs jarenlang op wachten en allerlei medische fratsen uithalen. En soms staan ze dan alsnog met lege handen op het eind
Mijn hart breekt als ik daaraan denk, ik weet natuurlijk hoe onbeschrijflijk mooi het is om een kind te krijgen.
En toch he, en toch vind ik dit hele gedoe zo moeilijk!
Laten we het er maar op houden dat ik superchagrijnig en doodmoe ben en veeeeeels te ongeduldig en dan ook nog eens die stomme hormonen erbij, pfffffff......
och meis toch, wat balen dat je je zo voelt! Hoop dat het snel overgaat!

Ik zit vandaag op dag 37 en er is nog niets te zien. Ik heb overal last van, maar ook buikpijn. Kan er niet echt wijs uitworden waar het vandaan komt. Nou ja, we zulen het zien.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_61713935
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tja hormonen zijn maar irritante dingen he
Hoe lang heeft het geduurd voor je in verwachting was van Devin?
En hoe lang zijn jullie nu bezig?
De vorige keer duurde het 6 maanden waarin ik ook nog moest ontpillen. Ik was er toen wel mee bezig, maar een stuk minder dan nu. Toen was ik hier bijv. ook nog niet actief, we rommelden maar wat aan
We zijn nu "pas" 4 maanden bezig. Inmiddels heb ik wel weer een regelmatige cyclus, tegenwooridg van 27 dagen. Maakt het allemaal wat overzichtelijker.

Vicky, jij wacht al zo lang: jij gaat eerst hoor
En alle andere dames die niet meer kunnen wachten: Succes!
pi_61713961
Oeps
  woensdag 17 september 2008 @ 21:22:59 #155
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61714144
He bah, kersjes. Misschien helpt het als je jezelf eens lekker gaat verwennen: koop iets leuks voor jezelf, neem een lekker warm bad, ......
  woensdag 17 september 2008 @ 21:31:33 #156
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61714467
Jeetje wat spannend hier!
AE Word je nu een echte Bammer? Of begrijp ik het fout. Ik vind het heel knap van je dat je het aandurft. Dat bewijst vast dat je een erg sterk en stabiel persoon bent. Van harte!

Kersjes
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 17 september 2008 @ 21:42:14 #157
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61714920
Angel Eyez, gefeliciteerd, stoere!! Heel, heel veel succes en vooral ook geluk! Geniet ervan!

Vicky, Kersjes, en de rest.... Hopelijk volgen jullie snel!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 17 september 2008 @ 21:53:06 #158
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61715341
Jeuj voor Angel-Eyez! Proficiat!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_61717349
Angel eyez en Donor van A-E gefeliciteerd!!

Kersjes
Mama van Isa en Ties
pi_61717846
angel-eyez, wat goed! gefeliciteerd!
en vicky, wat een lange cyclus dan weer, balen! wanneer ga je weer testen?
kersjes, 't komt vast goed! rustig aan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')