quote:
Mefke, ik heb oko een bvk gehad en mijn littekens doen ook behoorlijk pijn. Daarnaast ben ik nog steeds een soort van misselijk en heb het steeds zuur.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:56 schreef mefke79 het volgende:
[..]
kon vanacht gewoon niet lekker liggen door de pijn aan mijn borsten (ik slaap op mijn zij en heb een borstverkleining gehad, dus die littekens bezorgen me gewoon extra pijn).
Wanneer gaat er getest worden dames?
hm dat klinkt inderdaad net zo onregelmatig als ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:57 schreef mikoxx het volgende:
Heb cyclussen gehad van 30, 32 en 50Dus ik heb geeeen idee. Heb ik niet iets van een eisprong gevoeld.....
Bah, wat een rotgevoel Kersjes.. Ik hoop stiekem dat je gevoel het gewoon fout heeft, maar ergens is het natuurlijk niet slecht om rekening te houden met dat je inderdaad misschien niet zwanger bentquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:18 schreef Kersjes het volgende:
A-E, dat kan haast niet missen, maar ik ga je mogen pas feliciteren hoor!
Vicky, Mefke en Mikoxx, succes met wachten!
Hier minder goed nieuws. Er is vanmiddag iets geknakt in mij (niet letterlijk) en sindsdien voel ik me zo down en WEET ik gewoon dat ik niet zwanger ben en komende vrijdag gewoon ongi ga worden. Ik voel me echt![]()
Ik vertelde het vanavond aan mijn man en hij zei ik dat ik vorige maand precies hetzelfde heb gehad, toen wist ik het ineens ook en voelde ik me depri. Dat was ik dus even vergeten![]()
Vrouwelijke intuitie? Mezelf alvast onbewust indekken om teleurstelling te voorkomen? Ordinaire PMS?
Geen idee, ik ben iig allang niet meer hyper.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:24 schreef Lois het volgende:
AE wat [ afbeelding ] spannend!
Hoe laat sta je morgen op?
Ik zei het al eerder: of je nou voor een eerste, een tweede of een vijfde kindje gaat; zwanger willen worden kan zo lastig zijn, door alle hoop en teleurstelling die er vaak bij komt kijken. Puur het ge-zou het? elke maand.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:18 schreef Kersjes het volgende:
A-E, dat kan haast niet missen, maar ik ga je mogen pas feliciteren hoor!
Vicky, Mefke en Mikoxx, succes met wachten!
Hier minder goed nieuws. Er is vanmiddag iets geknakt in mij (niet letterlijk) en sindsdien voel ik me zo down en WEET ik gewoon dat ik niet zwanger ben en komende vrijdag gewoon ongi ga worden. Ik voel me echt![]()
Ik vertelde het vanavond aan mijn man en hij zei ik dat ik vorige maand precies hetzelfde heb gehad, toen wist ik het ineens ook en voelde ik me depri. Dat was ik dus even vergeten![]()
Vrouwelijke intuitie? Mezelf alvast onbewust indekken om teleurstelling te voorkomen? Ordinaire PMS?
Geen idee, ik ben iig allang niet meer hyper.
ik heb er 1 van 50 gehad.. 1 van 27... en daartussen varieerde het tussen de 28 en 32 dagen... maar de eisprong was steeds wel rond dezelfde dagquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:14 schreef mikoxx het volgende:
Nee, niet gedaan. Ik hoop er eigenlijk op dat het deze maand regelmatiger is, of dat ik zwanger ben natuurlijk! Heb jij al meerdere cylcussen van 50 oid gehad?
haha ja dat is puur toeval...quote:Op woensdag 17 september 2008 09:04 schreef juttertje het volgende:
Heee A_E, wat een goed nieuws!!!!!!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd!!!!![]()
![]()
PS je bent wel stipt met posten!!![]()
![]()
dank je welquote:Op woensdag 17 september 2008 09:20 schreef happyme28 het volgende:
Jeeeeeeeeeahhhh!! A_E wat een fantastisch nieuws. ZWANGER!! En hopen dat de volgende snel volgt.
Geweldig! En nu meteen vertellen aan je donor ook. Van wat ik hier gelezen heb over hem, zal hij wel heel blij voor je zijn.
quote:Op woensdag 17 september 2008 09:00 schreef Angel-Eyez het volgende:
haha meiden... ik ben zo blij.. en meteen ochtendziek.. of zal dat van de spanning zijn
ik ben ZWANGER!!!!
bedankt voor jullie meeleven
jij mag wel eerst!!quote:Op woensdag 17 september 2008 09:11 schreef mefke79 het volgende:
JAHAAAA
Gefeliciteerd Angel Eyez!
Dames, het begin van de streepjesregen is daar...wie volgt?
We hebben misschien vanavond nog een kans.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
GEFELICITEERD Angel Eyez! Wat super voor je!
[..]
jij mag wel eerst!!![]()
Kom ik er meteen achteraan oke? En dan neem ik Mikoxx ook mee aan mijn handen Vicky en Nijna en Kersjes en Happyme en Takkembah en GK en Mysterygirl (maar dan moet je wel aan de klus meid) en natuurlijk prinses zonder erwt en als ik iemand ben vergrten... sorry, je mag ook mee
We gaan allemaal, hup dames!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
GEFELICITEERD Angel Eyez! Wat super voor je!
[..]
jij mag wel eerst!!![]()
Kom ik er meteen achteraan oke? En dan neem ik Mikoxx ook mee aan mijn handen Vicky en Nijna en Kersjes en Happyme en Takkembah en GK en Mysterygirl (maar dan moet je wel aan de klus meid) en natuurlijk prinses zonder erwt en als ik iemand ben vergrten... sorry, je mag ook mee
JIJ! (vind ik dan...) en daarna de rest....quote:
och meis toch, wat balen dat je je zo voelt! Hoop dat het snel overgaat!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:53 schreef Kersjes het volgende:
A-E, wat geweldig!
Gefeliciteeeeeeerd
![]()
Ik voel me nog altijd down, alsof er een donderwolkje boven mijn kop zweeft. Heb sinds vanmiddag ook buikpijn en zou over 2 dagen ongi moeten worden. Het lijkt dus te kloppen allemaal.
Nou ja, deze dip gaat ook wel weer over....
Het stomme is: ik weet heel goed dat het best even kan duren voordat je zwanger raakt. Sommige vrouwen moeten er zelfs jarenlang op wachten en allerlei medische fratsen uithalen. En soms staan ze dan alsnog met lege handen op het eind![]()
Mijn hart breekt als ik daaraan denk, ik weet natuurlijk hoe onbeschrijflijk mooi het is om een kind te krijgen.
En toch he, en toch vind ik dit hele gedoe zo moeilijk!
Laten we het er maar op houden dat ik superchagrijnig en doodmoe ben en veeeeeels te ongeduldig en dan ook nog eens die stomme hormonen erbij, pfffffff......
De vorige keer duurde het 6 maanden waarin ik ook nog moest ontpillen. Ik was er toen wel mee bezig, maar een stuk minder dan nu. Toen was ik hier bijv. ook nog niet actief, we rommelden maar wat aanquote:Op woensdag 17 september 2008 20:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tja hormonen zijn maar irritante dingen he
Hoe lang heeft het geduurd voor je in verwachting was van Devin?
En hoe lang zijn jullie nu bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |