quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady uithangen. Zoals je ziet werk ik erg hard
![]()
Thanx!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Ik ben Warre/warrel/Nienke en ik rijd graag in een Audi TT Roadster
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben DeHovenier, 21 jaar oud, geboren en getogen in Delft!
Game on!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef WensMeester het volgende:
Hey, een topic over Delft!! Daar leef ik ook!![]()
Ik ben William, 21 jaar (10 juli pas, maar toch, klinkt heel volwassen!) en woon ergens in de Wippolder! Al sinds me geboorte overigens. Enneuh, ik doet aan gamen fok!ken en een beetje naar school gaan...![]()
Yup, bij de VLHS 50a.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:23 schreef mcDavid het volgende:
Las ik dat goed? Vanavond bier @ VLS?
Duh.quote:
Alleen jammer van de spelfoutenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:09 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja, maar, het kan er toch heel makkelijk zo weer af? En het was heel netjes en mooi en gezellig en lief bedoeld![]()
Maar dan kom ik vanavond dus gezellig langs (om daarna misschien ook even m'n fiets te halen)
Wist ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja weetikveel dat die ook nog een naam heeft
Jullie wonen samenquote:Op woensdag 10 september 2008 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op t kaartje woon ik bij het punaise'tje van Sheonlydreams
m-kay en Bravebart wonen ook samenquote:Op donderdag 11 september 2008 @ 17:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jullie wonen samen
Ben je wel voreg bij dan
Rare redenatie.quote:
Vroeg bij hoezo?? Ik ben 23...quote:Op donderdag 11 september 2008 17:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jullie wonen samen
Ben je wel voreg bij dan
't was pas half 6 heh!quote:Op donderdag 11 september 2008 @ 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vroeg bij hoezo?? Ik ben 23...
Het is dialect Duits schatquote:Op donderdag 11 september 2008 15:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alleen jammer van de spelfouten
Daarom.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vroeg bij hoezo?? Ik ben 23...
Wheheh inderdaad ja! klonk een beetje als een kind van 3 die op een piano zit te hengstenquote:Op donderdag 11 september 2008 @ 20:00 schreef Agiath het volgende:
Wtf is er met de kerk aan de hand
Hij sloeg echt net op hol
Die zijn natuurlijk ook nogal geliefd in de kerkquote:Op donderdag 11 september 2008 20:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wheheh inderdaad ja! klonk een beetje als een kind van 3 die op een piano zit te hengsten
Duurt lang!quote:
sommige mensen...quote:Op dinsdag 16 september 2008 @ 14:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bravebart had zn vraag in mn FB topic wegge-edit..
Iddquote:
Ik ondertussen ook. Delft bevalt me tot nu toe wel.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:01 schreef Knipoogje het volgende:
Zo, woon inmiddels paar weekjes hier nu
Goed planquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:13 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Ik ondertussen ook. Delft bevalt me tot nu toe wel.![]()
Ik hou deze topicreeks al een tijdje in de gaten, nu maar eens wat posten:
Ik woon in het noorden van Delft, ben net begonnen met het schakelprogramma voor de masteropleiding Computer Science en ik ben (nog) geen lid van wat voor een vereniging dan ook. Eerst maar eens in het universiteitsritme komen.
Herstel, natuurlijk wel van de studievereniging voor de boeken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:13 schreef TheAgent het volgende:
[..]
(nog) geen lid van wat voor een vereniging dan ook.
Jaquote:Op maandag 22 september 2008 15:26 schreef warrel het volgende:
[..]
Das een appel zeker?
Kan 't niet zien op die stomme uni-pc's..![]()
Nee, RoHS.quote:
Jij zou dat toch moeten weten als computernerdquote:Op maandag 22 september 2008 15:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ben vast niet de enige die dat moest googlen
Maar wat doe jij nog in Leiden dan? Nog steeds college?quote:
Werktuigbouw heeft níéts met elektronica te maken!quote:Op maandag 22 september 2008 @ 15:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij zou dat toch moeten weten als computernerd
ik ben aan het studeren enzulksquote:Op maandag 22 september 2008 15:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar wat doe jij nog in Leiden dan? Nog steeds college?
Nee, LST wel wou je zeggen?quote:Op maandag 22 september 2008 15:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Werktuigbouw heeft níéts met elektronica te maken! [ afbeelding ]
Aahwquote:Op maandag 22 september 2008 15:58 schreef warrel het volgende:
[..]
ik ben aan het studeren enzulks
Maar ik ga zo wel rond 17 in Delft zijn, van schoenen wisselen
Pumps = Pijn
Heb jij ook zo'n zinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Dat moet jij dan maar doenquote:Op maandag 22 september 2008 16:27 schreef warrel het volgende:
Mits de kipjes lekker klein zijn gesneden
Neeheeeeequote:
Die layout...quote:Op maandag 22 september 2008 @ 17:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeheeeeeKoop een Mac
[afbeelding]
Ja, die is enorm anders als bij Windowsquote:
Logica. Om preciezer te zijn: Waarheidstafels, subformules, structurele inductie, recursieve betrekkingen enz.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:21 schreef warrel het volgende:
[..]
Oeeehh! En en? Waar ging het over?
Saaaquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:33 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Logica. Om preciezer te zijn: Waarheidstafels, subformules, structurele inductie, recursieve betrekkingen enz.
Voor mij:![]()
![]()
Voor een outsider:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:50 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Hoeveelstejaars ben je eigenlijk warrel? Ik zat er over na te denken om een psychologie vak te gaan doen als keuzevak, maar het komt eigenlijk helemaal niet uit met mijn rooster
Hmm, van mastervakken weet ik niet heel veel. Maar dit is in ieder geval de studiegids voor de masters. En verder zou ik als je je wilt aanmelden een studieadviseur mailen. Ik adviseer JJF van Rooij, hij helpt mij gedurende mijn studie heel erg goed!quote:Op donderdag 25 september 2008 13:18 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ja, ik hoef niet perse een vak volgen die voor Leiden een keuzevak is. Voor Delft is een vak in Leiden altijd een keuzevak, ook al valt het in Leiden binnen het verplichte curriculum. En het moet trouwens perse een mastervak zijn, anders is het niveau niet hoog genoeg ofzo...
Of het een goeie is weet ik niet maar er zit er een op het bastiaanplein tegenover de C1000.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:41 schreef warrel het volgende:
Wie weet er eigenlijk een goede schoenmaker in Delft?! Wel in het centrum, want ik durf er niet voor naar de Hoven te gaan
*Gaat toch eerst bij de sacha verse schoenen eisenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Of het een goeie is weet ik niet maar er zit er een op het bastiaanplein tegenover de C1000.
Je durft niet naar In de Hoven?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:41 schreef warrel het volgende:
Wie weet er eigenlijk een goede schoenmaker in Delft?! Wel in het centrum, want ik durf er niet voor naar de Hoven te gaan
Ben bang dat ik weer van de fiets af wordt gemept door zo´n verbitterde bejaardequote:Op vrijdag 26 september 2008 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je durft niet naar In de Hoven?![]()
Bang dat de schoenmaker geen nederlands verstaat?
Ja jeweet toch, die goeie vibequote:
Mwah nog nooit last gehad van oudjes in de hoven, dan eerder van alle mocro's e.d. die daar altijd rondhangen (en in de tram enzo)quote:Op zaterdag 27 september 2008 09:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja jeweet toch, die goeie vibe
misschien is het al wel twaalf uur op de plek waar ik ben...quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uuuh dat soort posts kunnen écht alleen na twaalven
quote:
Hoe moet ik nu m'n brood verdienen?!quote:Op zondag 28 september 2008 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm 18 graden vandaag, maar wel windstil en een lekker zonnetje.![]()
Net geen beestenmarkt weer helaas
quote:
Zou wel erg gezellig zijn, al verwacht ik dan wel wat vaker een Beestenmarkt vol MEquote:Op zondag 28 september 2008 12:30 schreef warrel het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu m'n brood verdienen?!![]()
IEDERE DAG! BEESTENMARKTDAG!![]()
quote:
Geen idquote:Op zondag 28 september 2008 12:48 schreef Bravebart het volgende:
Zitten er beetje toffe café's op Beestenmarkt dan?
Mwah wat heb je daar allemaal, Helder, Vlaanderen, Kobus Kuch, en nog wat andere, Billy (of Bertus, Brutus, Bruintje of whatever anders er met een B begint) Beer zit er ook.quote:
Helder is wel altijd lekker snelquote:Op zondag 28 september 2008 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah wat heb je daar allemaal, Helder, Vlaanderen, Kobus Kuch, en nog wat andere, Billy (of Bertus, Brutus, Bruintje of whatever anders er met een B begint) Beer zit er ook.
Meestal als je op terrasje zit maakt het niet echt uit welk café, al is Helder volgens mij wel een beetje voor de balletjes onder ons, bestelde daar laatst een portie bitterballen, kregen we 9 bitterballen, wat dan weer van 3 verschillende soorten vlees was, en een schaaltje met 5 verschillende soorten mosterd en andere dips erbij
Het leven gaat zijn gangetje alleen wel met een gebroken been.. Dus even rustig aan.. Met jou?quote:
Ik doe altijd m'n best, dus dit slaat natuurlijk niet op mij. Maar toch voel ik me beledigdquote:Op zondag 28 september 2008 21:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Kobus waar je minimaal een kwartier vantevoren moet bestellen en dan nog maar afwachten of ze je niet gewoon vergeten of over het hoofd zien
Gips is kutquote:Op maandag 29 september 2008 00:18 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Het leven gaat zijn gangetje alleen wel met een gebroken been.. Dus even rustig aan.. Met jou?
Welke van de 6?quote:Op maandag 29 september 2008 12:03 schreef TheAgent het volgende:
Straks weer de wekelijkse boodschappen bij de C1000.![]()
Wat heb je daar voor uit moeten spoken?quote:Op maandag 29 september 2008 00:18 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Het leven gaat zijn gangetje alleen wel met een gebroken been.. Dus even rustig aan.. Met jou?
Oh daar twijfel ik ook niet aan; de rest zal ook vast zn best doen, maar op een of andere manier gaat het gewoon moeilijk traag allemaalquote:Op maandag 29 september 2008 10:46 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik doe altijd m'n best, dus dit slaat natuurlijk niet op mij. Maar toch voel ik me beledigd
quote:Op maandag 29 september 2008 16:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh daar twijfel ik ook niet aan; de rest zal ook vast zn best doen, maar op een of andere manier gaat het gewoon moeilijk traag allemaal
Zuidpoort. Rond zessen is het daar altijd stervensdruk, maar de meeste artikelen zijn er spotgoedkoop. De 2 liter kannetjes melk zijn ook altijd allemaal weg als ik daar binnenstap.quote:
das best slecht als daar altijd op hetzelfde tijdstip dezelfde artikelen uitverkocht zijn.quote:Op maandag 29 september 2008 19:42 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Zuidpoort. Rond zessen is het daar altijd stervensdruk, maar de meeste artikelen zijn er spotgoedkoop. De 2 liter kannetjes melk zijn ook altijd allemaal weg als ik daar binnenstap.![]()
True, truequote:Op maandag 29 september 2008 19:42 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Zuidpoort. Rond zessen is het daar altijd stervensdruk, maar de meeste artikelen zijn er spotgoedkoop. De 2 liter kannetjes melk zijn ook altijd allemaal weg als ik daar binnenstap.![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 19:42 schreef TheAgent het volgende:
[..]
En weet je wat je allemaal wel niet voor 8 hele centen kan doen!quote:Op maandag 29 september 2008 19:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]lijkt de efteling wel ja! Helemaal op zondag om een uur of 5. Dan staan de rijen tot het 3e pad ofzo!
Oh en ik kwam er laatst achter dat je voor een pizza en een pak ice-tea beter naar de AH kunt, dan ben je 8 cent goedkoper uit
Kan je je benodigde ziektekosten betalen hèquote:Op maandag 29 september 2008 21:13 schreef mcDavid het volgende:
Als je (zoals ik) leeft op ice-tea en pizza, dan kan dat best oplopen!
En de benodigde vitaminepreparaten!quote:Op maandag 29 september 2008 23:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je je benodigde ziektekosten betalen hè
Rugby, blijkbaar kan je onderbeen niet meebuigen als er op volle snelheid ene persoon van zo'n 90 kilo tegenaan vliegtquote:Op maandag 29 september 2008 16:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat heb je daar voor uit moeten spoken?Ja hier gaat het prima hoor
Whehequote:Op dinsdag 30 september 2008 00:41 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Rugby, blijkbaar kan je onderbeen niet meebuigen als er op volle snelheid ene persoon van zo'n 90 kilo tegenaan vliegt
Lol je zal maar de halve avond zoals sheonlydreams (en als het goed is ook warrel) op een voetbalveld rond lopen rennenquote:
Toevallig was ik begin deze avond met een paar medestudenten in het café van het sportterrein achter de TU. Beetje praten met de studieadviseur. Helaas werd het bier niet gesponsord.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol je zal maar de halve avond zoals sheonlydreams (en als het goed is ook warrel) op een voetbalveld rond lopen rennen
Het was nat.. doch leuk!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol je zal maar de halve avond zoals sheonlydreams (en als het goed is ook warrel) op een voetbalveld rond lopen rennen
Je hebt dus toch het natte weer getrotseerd om je kunsten te laten zien?quote:
Ohquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt dus toch het natte weer getrotseerd om je kunsten te laten zien?
Hoe beviel het? De helft van het team zit zich volgens mij nu in Lorre te bezatten, moest je niet mee?
Dat heb je he, als je na jaren opeens gaat sportenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:54 schreef warrel het volgende:
[..]
OhMaar ik was thuis gaan douchen.
Ben trouwens best wel stroef vandaag..
Meisjes in Delft? Hoaxquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:51 schreef sheonlydreams86 het volgende:
ik en nog een meisje (allebei al een tijdje woonachtig in Delft)
Ik ben helegaar al supersportiefquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat heb je he, als je na jaren opeens gaat sporten
Oh ik dacht dat ik sport zeiquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:13 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik ben helegaar al supersportiefIk loop ook hard! En ik shop ook hard!
En ik heb m'n eigenste voetbalschoenen!![]()
![]()
[ afbeelding ]
En rode voetbalsokken
Echt tof! Waar heb je ze vandaan/wat is de schade?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:13 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik ben helegaar al supersportiefIk loop ook hard! En ik shop ook hard!
En ik heb m'n eigenste voetbalschoenen!![]()
![]()
[ afbeelding ]
En rode voetbalsokken
Wie?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:05 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ik kwam nog een bestuursgenoot van je tegen
Ik dacht dat die wel wat meer smaak had.quote:
Ook opgegeven of niet? Wij (sheonlydreams + ik) wel.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:14 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Is dat geen Corps-bolwerk trouwens? Het zit er praktisch aan vast in het zelfde gebouw.
Delftse studenten wapperen met nepwapens op snelwegquote:Negen Delftse studenten hebben gisteren nepwapens uit hun bestelbusje gestoken toen zij op weg waren naar de Ardennen. Bij 112 stroomden telefoontjes binnen van diverse weggebruikers die volgens de politie 'behoorlijk geschrokken' waren. Tijdens hun actie op de A16 richting Breda hadden de studenten de schuifdeur geopend.
Bij de Laan der Verenigde Naties in Dordrecht werd het busje aan de kant gezet door agenten van het Korps Landelijke Politiediensten die toevallig in de buurt waren.
De negen, die tussen de 19 en 25 jaar zijn, werden aangehouden voor bedreiging en op grond van de Wet wapens en munitie. Na verhoor zijn ze vrijgelaten, meldt de politie vandaag.
De schoenen waren 44 euro. Eigenlijk vond ik het te duur. Maar ze waren eerst 80, en voor m'n hardloopschoenen had ik nog meer betaald.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:04 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Echt tof! Waar heb je ze vandaan/wat is de schade?
44 euro duur voor een paar voetbalschoenen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:31 schreef warrel het volgende:
[..]
De schoenen waren 44 euro. Eigenlijk vond ik het te duur. Maar ze waren eerst 80, en voor m'n hardloopschoenen had ik nog meer betaald.
En 2 paar sokken voor een tientje. Ik ben er helemaal klaar voor
Jaja, ik weet dat je er alles van weet..quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
44 euro duur voor een paar voetbalschoenen?Wil je merkschoenen voor 20 euro gaan kopen dan? Dan moet je echt in de enorme opruiming gaan zoeken.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:15 schreef warrel het volgende:
[..]
Jaja, ik weet dat je er alles van weet.._ !
Boeiend, enige criterium was dat ze mooi glommen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
44 euro duur voor een paar voetbalschoenen?Wil je merkschoenen voor 20 euro gaan kopen dan? Dan moet je echt in de enorme opruiming gaan zoeken.
Heb jij ze betaald?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Boeiend, enige criterium was dat ze mooi glommen!
Dat zou fijn zijn.quote:
Nee, dat dus niet! HAHA!quote:
+1quote:
Ja, de humortrein kwam een paar uur geleden al voorbij. Je hebt em vast gemist.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:45 schreef DeHovenier het volgende:
Heb ik iets gemist dat z'n opmerking zo grappig is?
Uiteraard zwaar kwetsende opmerkingen tegenover het vrouwelijke geslacht, tenminste iemand nog met smaak en respect hier!quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:45 schreef DeHovenier het volgende:
Heb ik iets gemist dat z'n opmerking zo grappig is?
Ah, dat was de trein waar ik in zat dusquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:57 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ja, de humortrein kwam een paar uur geleden al voorbij. Je hebt em vast gemist.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:57 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ja, de humortrein kwam een paar uur geleden al voorbij. Je hebt em vast gemist.
quote:
Het was zo vroeg vanmorgen, en het was nog zo donker, en toen zat ik zo in de trein, en toen was ik heel jaloers op m-kay die nog lekker in z'n bedje aan het stinken was..quote:
Het was ook zoooo lekker warm in m'n bedje! Ik heb me mooi omgedraaid en ben weer in slaap gevallen op de hiphop beats van BB. Jeweettooggg!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:54 schreef warrel het volgende:
[..]
Het was zo vroeg vanmorgen, en het was nog zo donker, en toen zat ik zo in de trein, en toen was ik heel jaloers op m-kay die nog lekker in z'n bedje aan het stinken was..![]()
![]()
Alsof het nog donker was toen jij in de trein zatquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:54 schreef warrel het volgende:
[..]
Het was zo vroeg vanmorgen, en het was nog zo donker, en toen zat ik zo in de trein, en toen was ik heel jaloers op m-kay die nog lekker in z'n bedje aan het stinken was..![]()
![]()
Het zag anders wel zwart van de mensen, waardoor ik genoodzaakt was om 1e klas te reizen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsof het nog donker was toen jij in de trein zat
Altijd balen zoiets jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:46 schreef warrel het volgende:
[..]
Het zag anders wel zwart van de mensen, waardoor ik genoodzaakt was om 1e klas te reizen.![]()
Zal tijd worden, ik wacht er al anderhalve week opquote:Geachte heer DH,
Zojuist is uw order verzonden.
U kunt uw order derhalve zeer spoedig verwachten.
Belangrijke richtlijnen:
* Controleert u voordat u de productverpakking opent goed of u datgene heeft ontvangen dat u besteld heeft.
* Producten waarvan de productverpakking is geopend komen namelijk niet in aanmerking voor retournering.
* Incomplete leveringen dienen binnen 2 dagen gemeld te worden.
* Mocht e.e.a. bij u aangeboden worden en u ziet hersteltape of beschadigingen aan de doos vermeldt u dit dan op de vrachtbrief die getekend dient te worden voor ontvangst.
Met vriendelijke groet,
en wat is 'er'?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zal tijd worden, ik wacht er al anderhalve week op
Ikeaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:26 schreef mcDavid het volgende:
De groeten van Seekfam achter de service-balie van de ikea.
Sinds de Owee niet meer. Ze hebben daar echt goed(koop) spul. En blijkbaar gaat half studerend Delft daar ook eten.quote:
Ja je kan daar ook echt voor een prikkie redelijk uitgebreid dineren volgens mijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:54 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Sinds de Owee niet meer. Ze hebben daar echt goed(koop) spul. En blijkbaar gaat half studerend Delft daar ook eten.![]()
Ik heb 'm nu binnen, zo op het oog heb ik geen dooie pixel kunnen ontdekken. Morgen maar eens alles nachecken via een programmaatje.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
netjes, ik had hiervoor een Samsung SyncMaster, hopen dat je geen dooie pixel hebt (of extra garantie)
Ik ben blij dat ik jaartje extra pixelgarantie heb genomen bij Alternate, want schijnt dat veel fabrikanten 1 dode pixel niet reden genoeg vinden om een hele nieuwe te regelen
Hebbie geen programma'tje voor nodig joh, gewoon ff in paint heel de achtergrond zwart maken, opslaan, en dan met windows-viewer openen en diavoorsteling doen, dan is dus heel je scherm zwart, zie je het snel zat of er ergens nog lichte puntjes zittenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu binnen, zo op het oog heb ik geen dooie pixel kunnen ontdekken. Morgen maar eens alles nachecken via een programmaatje.
Gaat lekker ze gangetjequote:
Ja wanneer is je tijger uitgerekend?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gaat lekker ze gangetjedruk bezig met voor bereiden op papa-zijn
En hoest met jou? Woon je nog steeds bij het station? Relatie? Bier
21 januari uitgerekendquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja wanneer is je tijger uitgerekend?
Ja prima hoor; beetje studeren, beetje relatiën, beetje bieren, helemaal goed
Oooh, spannendquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
21 januari uitgerekenddus nog ongeveer 3 maandjes te gaan
Sow de tering inderdaad!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:54 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Sinds de Owee niet meer. Ze hebben daar echt goed(koop) spul. En blijkbaar gaat half studerend Delft daar ook eten.![]()
Ik denk niet dat het de NS is die het spoor opgebroken heeft hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
Bleegh, volle tram vanaf den haag naar Delft omdat de NS zo nodig alles plat moet leggen
De ProRail dinges danquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de NS is die het spoor opgebroken heeft hoor
Ja, vond je het wat?quote:
Een rofl in z'n gezicht.quote:
Respect.quote:
Bartje en ik hebben em versierd met roze stipjes.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan met haar fiets
Lief he?!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:22 schreef m-kay het volgende:
[..]
Bartje en ik hebben em versierd met roze stipjes.. En een koek op de reflector.
Dat had ik gezegd ja.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:07 schreef warrel het volgende:
m-kay, had jij gisteravond gezegd dat we samen gingen eten vanavond? ik weet het niet meer![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:22 schreef m-kay het volgende:
[..]
Bartje en ik hebben em versierd met roze stipjes.. En een koek op de reflector.
Hij was een trouwe, loyale en nimmer aflatende vriendquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:07 schreef m-kay het volgende:
En met twee dikke vonken was daar het einde van onze 25 jaar oude Philips tv. Vroeger was alles beter. RIP. Hij was okay. Bloemetje voor je msn naam..
.
.
Saai avondje dan zo zonder TVquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:07 schreef m-kay het volgende:
En met twee dikke vonken was daar het einde van onze 25 jaar oude Philips tv. Vroeger was alles beter. RIP. Hij was okay. Bloemetje voor je msn naam..
.
.
Nog 2 flesjes en een fles rode wijn. Dus dat gaat het probleem niet worden.quote:
een halve fles wijn en een biertje per persoon is nou ook niet echt denderendquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:25 schreef m-kay het volgende:
[..]
Nog 2 flesjes en een fles rode wijn. Dus dat gaat het probleem niet worden..
Ach, je moet wat.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
een halve fles wijn en een biertje per persoon is nou ook niet echt denderend
Lol Delft is toch helemaal niet te bereiken met de trein, ja vanuit Rotterdam misschien, maar Delft - Den Haag is nog wel fftjes gestremd dacht ikquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:00 schreef Bravebart het volgende:
Voorlopig zit ik al meer dan 3 uur in de trein naar Delft en omstreken dus ik vermaak me wel
Klopt, daarom ga ik ook via Rotterdamquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol Delft is toch helemaal niet te bereiken met de trein, ja vanuit Rotterdam misschien, maar Delft - Den Haag is nog wel fftjes gestremd dacht ik
Rotterdam is anders ook vrijwel niet te bereiken!quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, daarom ga ik ook via Rotterdam
Volgende keer weer een vrolijke hoor!quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:18 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik heb een tvEn we hebben een hele zielige film gekeken
![]()
Via Rotterdam ging prima hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Rotterdam is anders ook vrijwel niet te bereiken!Ben je er al bijna?
Ohja ik ben via schiphol gegaan en het laatste stukje met de tram. Ging prima.
Jaaaahquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:48 schreef m-kay het volgende:
[..]
Volgende keer weer een vrolijke hoor!
Heb je dan ook 5 uur niet geplast?!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 06:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Via Rotterdam ging prima hoorStoptrein vanaf Utrecht naar Den Haag en dan in Woerden overstappen op de sprinter naar Rotterdam
In totaal bijna 5 uur gereisd ipv 3 uur maargoed
Dr zitten nog steeds gewoon wc's in treinen hoor, en 5 uur niet plassen is trouwens nou ook weer niet zo heel veelquote:Op maandag 13 oktober 2008 07:25 schreef warrel het volgende:
[..]
Heb je dan ook 5 uur niet geplast?!!
Dat dusquote:Op maandag 13 oktober 2008 07:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dr zitten nog steeds gewoon wc's in treinen hoor, en 5 uur niet plassen is trouwens nou ook weer niet zo heel veel
bleegh nog niet helemaal dusquote:Den Haag HS-Rotterdam Centraal
maandag 13, dinsdag 14 en woensdag 15 oktober
minder stoptreinen tussen Den Haag HS en Rotterdam Centraal
Extra reistijd
een kwartier tot een half uur
Ik 2 uur in plaats van anderhalfquote:Op maandag 13 oktober 2008 06:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Via Rotterdam ging prima hoorStoptrein vanaf Utrecht naar Den Haag en dan in Woerden overstappen op de sprinter naar Rotterdam
Volgens mij heb je er wel iets langer over gedaan naar Delft.quote:Op maandag 13 oktober 2008 06:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:
Ja Bartje, volgens mij kwam ik je vanmorgen gewoon tegen toen je uit de vertraagde trein van 8.17 kwamquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:02 schreef m-kay het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er wel iets langer over gedaan naar Delft..
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiksquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:01 schreef warrel het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja Bartje, volgens mij kwam ik je vanmorgen gewoon tegen toen je uit de vertraagde trein van 8.17 kwamWat heb je in al die tussentijd gedaan?!?!?!
![]()
![]()
![]()
![]()
1,5 weekquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:35 schreef TheAgent het volgende:
Nog 2 weken tot aan de eerste tentamens.![]()
Hakken hakken hakken kakken bakken lakken zakken makken takken vlakken gakken yakken dakken hakken wakken qakken pakken iakken nakken hakken hakken hakken!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:32 schreef DeHovenier het volgende:
Nu pas? Wat heb je de afgelopen weken dan gedaan
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:57 schreef warrel het volgende:
[..]
Hakken hakken hakken kakken bakken lakken zakken makken takken vlakken gakken yakken dakken hakken wakken qakken pakken iakken nakken hakken hakken hakken!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:57 schreef warrel het volgende:
[..]
Hakken hakken hakken kakken bakken lakken zakken makken takken vlakken gakken yakken dakken hakken wakken qakken pakken iakken nakken hakken hakken hakken!
Nee, want ONZ-meetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nog mensen uit Delft die naar de ONZ meet in Utrecht gaan?
En bestaat SOL nog wel in dit topic? Of zie ik haar gewoon te weinig?
ONZ meet is leukquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, want ONZ-meet
Volgens mij zit ze hier 2 keer per jaar ongeveer
ONZ-meets waren leuk, toen nog niet die hele klootviool groep van nu er wasquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
ONZ meet is leukik ben er ook
SOL laat ons in de steek dus
Plan welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:30 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Wanneer is er weer een Delft meet
Stoeptegel-sudoku te alternatief voor je?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:28 schreef warrel het volgende:
Als het maar niet in de koornbeurs is
Nee, ik heb net een nieuwe jas, en ik wil daar graag nog even gebruik van kunnen maken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:06 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Stoeptegel-sudoku te alternatief voor je?
Onzin.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:57 schreef warrel het volgende:
En Bravebart en m-kay hebben een gigantisch grote tuin![]()
Lol, maar het is kutweer, ik ben principieel tegen met jassen aan op een terras gaan zittenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:57 schreef warrel het volgende:
Er is nog steeds terras hoor
Alleen jammer dat het een pijpenla is, die voor 80% gevuld is met onkruidquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:57 schreef warrel het volgende:
Er is nog steeds terras hoor
Het is prima weer hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol, maar het is kutweer, ik ben principieel tegen met jassen aan op een terras gaan zitten![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
jaja daarom loop jij de hele dagen te klagen dat je het zo koud hebt![]()
Dat HTM volk zag ik ook bij de tram staan ja, dat was gewoon toegangscontrole volgens mij... Verder weinig gemerktquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:31 schreef Bravebart het volgende:
Waarom staan er allemaal beveiligers bij het station? Ik zie politie, brede boze mannen van Connexxion, Haagse controleurs van de HTM, een politiebusje...
watskeburt!
Groetjes,
m-kay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |