Gaat lekker ze gangetjequote:
Ja wanneer is je tijger uitgerekend?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gaat lekker ze gangetjedruk bezig met voor bereiden op papa-zijn
En hoest met jou? Woon je nog steeds bij het station? Relatie? Bier
21 januari uitgerekendquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja wanneer is je tijger uitgerekend?
Ja prima hoor; beetje studeren, beetje relatiën, beetje bieren, helemaal goed
Oooh, spannendquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
21 januari uitgerekenddus nog ongeveer 3 maandjes te gaan
Sow de tering inderdaad!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:54 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Sinds de Owee niet meer. Ze hebben daar echt goed(koop) spul. En blijkbaar gaat half studerend Delft daar ook eten.![]()
Ik denk niet dat het de NS is die het spoor opgebroken heeft hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
Bleegh, volle tram vanaf den haag naar Delft omdat de NS zo nodig alles plat moet leggen
De ProRail dinges danquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de NS is die het spoor opgebroken heeft hoor
Ja, vond je het wat?quote:
Een rofl in z'n gezicht.quote:
Respect.quote:
Bartje en ik hebben em versierd met roze stipjes.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan met haar fiets
Lief he?!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:22 schreef m-kay het volgende:
[..]
Bartje en ik hebben em versierd met roze stipjes.. En een koek op de reflector.
Dat had ik gezegd ja.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:07 schreef warrel het volgende:
m-kay, had jij gisteravond gezegd dat we samen gingen eten vanavond? ik weet het niet meer![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:22 schreef m-kay het volgende:
[..]
Bartje en ik hebben em versierd met roze stipjes.. En een koek op de reflector.
Hij was een trouwe, loyale en nimmer aflatende vriendquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:07 schreef m-kay het volgende:
En met twee dikke vonken was daar het einde van onze 25 jaar oude Philips tv. Vroeger was alles beter. RIP. Hij was okay. Bloemetje voor je msn naam..
.
.
Saai avondje dan zo zonder TVquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:07 schreef m-kay het volgende:
En met twee dikke vonken was daar het einde van onze 25 jaar oude Philips tv. Vroeger was alles beter. RIP. Hij was okay. Bloemetje voor je msn naam..
.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |