Mwah nog nooit last gehad van oudjes in de hoven, dan eerder van alle mocro's e.d. die daar altijd rondhangen (en in de tram enzo)quote:Op zaterdag 27 september 2008 09:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja jeweet toch, die goeie vibe
misschien is het al wel twaalf uur op de plek waar ik ben...quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uuuh dat soort posts kunnen écht alleen na twaalven
quote:
Hoe moet ik nu m'n brood verdienen?!quote:Op zondag 28 september 2008 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm 18 graden vandaag, maar wel windstil en een lekker zonnetje.![]()
Net geen beestenmarkt weer helaas
quote:
Zou wel erg gezellig zijn, al verwacht ik dan wel wat vaker een Beestenmarkt vol MEquote:Op zondag 28 september 2008 12:30 schreef warrel het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu m'n brood verdienen?!![]()
IEDERE DAG! BEESTENMARKTDAG!![]()
quote:
Geen idquote:Op zondag 28 september 2008 12:48 schreef Bravebart het volgende:
Zitten er beetje toffe café's op Beestenmarkt dan?
Mwah wat heb je daar allemaal, Helder, Vlaanderen, Kobus Kuch, en nog wat andere, Billy (of Bertus, Brutus, Bruintje of whatever anders er met een B begint) Beer zit er ook.quote:
Helder is wel altijd lekker snelquote:Op zondag 28 september 2008 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah wat heb je daar allemaal, Helder, Vlaanderen, Kobus Kuch, en nog wat andere, Billy (of Bertus, Brutus, Bruintje of whatever anders er met een B begint) Beer zit er ook.
Meestal als je op terrasje zit maakt het niet echt uit welk café, al is Helder volgens mij wel een beetje voor de balletjes onder ons, bestelde daar laatst een portie bitterballen, kregen we 9 bitterballen, wat dan weer van 3 verschillende soorten vlees was, en een schaaltje met 5 verschillende soorten mosterd en andere dips erbij
Het leven gaat zijn gangetje alleen wel met een gebroken been.. Dus even rustig aan.. Met jou?quote:
Ik doe altijd m'n best, dus dit slaat natuurlijk niet op mij. Maar toch voel ik me beledigdquote:Op zondag 28 september 2008 21:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Kobus waar je minimaal een kwartier vantevoren moet bestellen en dan nog maar afwachten of ze je niet gewoon vergeten of over het hoofd zien
Gips is kutquote:Op maandag 29 september 2008 00:18 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Het leven gaat zijn gangetje alleen wel met een gebroken been.. Dus even rustig aan.. Met jou?
Welke van de 6?quote:Op maandag 29 september 2008 12:03 schreef TheAgent het volgende:
Straks weer de wekelijkse boodschappen bij de C1000.![]()
Wat heb je daar voor uit moeten spoken?quote:Op maandag 29 september 2008 00:18 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Het leven gaat zijn gangetje alleen wel met een gebroken been.. Dus even rustig aan.. Met jou?
Oh daar twijfel ik ook niet aan; de rest zal ook vast zn best doen, maar op een of andere manier gaat het gewoon moeilijk traag allemaalquote:Op maandag 29 september 2008 10:46 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik doe altijd m'n best, dus dit slaat natuurlijk niet op mij. Maar toch voel ik me beledigd
quote:Op maandag 29 september 2008 16:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh daar twijfel ik ook niet aan; de rest zal ook vast zn best doen, maar op een of andere manier gaat het gewoon moeilijk traag allemaal
Zuidpoort. Rond zessen is het daar altijd stervensdruk, maar de meeste artikelen zijn er spotgoedkoop. De 2 liter kannetjes melk zijn ook altijd allemaal weg als ik daar binnenstap.quote:
das best slecht als daar altijd op hetzelfde tijdstip dezelfde artikelen uitverkocht zijn.quote:Op maandag 29 september 2008 19:42 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Zuidpoort. Rond zessen is het daar altijd stervensdruk, maar de meeste artikelen zijn er spotgoedkoop. De 2 liter kannetjes melk zijn ook altijd allemaal weg als ik daar binnenstap.![]()
True, truequote:Op maandag 29 september 2008 19:42 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Zuidpoort. Rond zessen is het daar altijd stervensdruk, maar de meeste artikelen zijn er spotgoedkoop. De 2 liter kannetjes melk zijn ook altijd allemaal weg als ik daar binnenstap.![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 19:42 schreef TheAgent het volgende:
[..]
En weet je wat je allemaal wel niet voor 8 hele centen kan doen!quote:Op maandag 29 september 2008 19:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]lijkt de efteling wel ja! Helemaal op zondag om een uur of 5. Dan staan de rijen tot het 3e pad ofzo!
Oh en ik kwam er laatst achter dat je voor een pizza en een pak ice-tea beter naar de AH kunt, dan ben je 8 cent goedkoper uit
Kan je je benodigde ziektekosten betalen hèquote:Op maandag 29 september 2008 21:13 schreef mcDavid het volgende:
Als je (zoals ik) leeft op ice-tea en pizza, dan kan dat best oplopen!
En de benodigde vitaminepreparaten!quote:Op maandag 29 september 2008 23:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je je benodigde ziektekosten betalen hè
Rugby, blijkbaar kan je onderbeen niet meebuigen als er op volle snelheid ene persoon van zo'n 90 kilo tegenaan vliegtquote:Op maandag 29 september 2008 16:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat heb je daar voor uit moeten spoken?Ja hier gaat het prima hoor
Whehequote:Op dinsdag 30 september 2008 00:41 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Rugby, blijkbaar kan je onderbeen niet meebuigen als er op volle snelheid ene persoon van zo'n 90 kilo tegenaan vliegt
Lol je zal maar de halve avond zoals sheonlydreams (en als het goed is ook warrel) op een voetbalveld rond lopen rennenquote:
Toevallig was ik begin deze avond met een paar medestudenten in het café van het sportterrein achter de TU. Beetje praten met de studieadviseur. Helaas werd het bier niet gesponsord.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol je zal maar de halve avond zoals sheonlydreams (en als het goed is ook warrel) op een voetbalveld rond lopen rennen
Het was nat.. doch leuk!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol je zal maar de halve avond zoals sheonlydreams (en als het goed is ook warrel) op een voetbalveld rond lopen rennen
Je hebt dus toch het natte weer getrotseerd om je kunsten te laten zien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |