quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
*krabt hem nog eens achter de oren.
Ik heb schijnbaar een andere versie?
went vanzelfquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:40 schreef Demius het volgende:
1e jaars....
Ook meteen mijn 1e klacht: Blackboard, jezus wat is dat een zooitje zeg allemachtig, onoverzichtelijk enzo..
Hmm okeequote:Op woensdag 10 september 2008 09:05 schreef Etcetera het volgende:
jawel, maar er stond ongever 6x aangegeven dat je nu weer zelf moet inschrijven en dat je maar 2 kansen per jaar hebt en als je niet gaat en wel bent ingeschreven kost dat een kans.
verschilt per opleiding denk ik
Die had ik maandag tussen de Hiemstra's doorquote:Op woensdag 10 september 2008 19:05 schreef Raiba het volgende:
Net nu je denkt dat het niet meer saaier kan worden gebeurt het dan toch. HC M&O, ik heb maar een aantal boter kaas en eireren potjes gespeelt met mijn buurman aangezien dit echt te saai voor woorden was.
Lukkien is haar achternaam. De voornaam weet ik niet meerquote:Op donderdag 11 september 2008 10:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wie is dat dan die van M&O?
Eventueel per PM mag ook
JMT vond ik zelf best oke. Ik weet al wel veel dingen, maar toch vond ik het best interessant.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:55 schreef aaipod het volgende:
[..]
Lukkien is haar achternaam. De voornaam weet ik niet meer![]()
Hey Raiba, was werkcollege JMT erg spannend? Ik kon helaas niet aanwezig zijn ivm werk. Hadden ze die wijziging maar wat eerder bekend moeten maken![]()
Maar ja, baal toch wel dat ik er niet kon zijn. Werd het trouwens gegeven door dezelfde kerel die ook het werkcollege AIR gaf?
JMT was best leuk en zelfs leerzaam. We hadden het van een ander iemand, best een aardige vrouw, ook wel duidelijk in het uitleggen van dingen. Je hebt niet veel inhoudelijke dingen gemist though, als je H1 van Grondslagen van het recht doorleest weet je zo`n beetje hetzelfde.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:55 schreef aaipod het volgende:
[..]
Lukkien is haar achternaam. De voornaam weet ik niet meer![]()
Hey Raiba, was werkcollege JMT erg spannend? Ik kon helaas niet aanwezig zijn ivm werk. Hadden ze die wijziging maar wat eerder bekend moeten maken![]()
Maar ja, baal toch wel dat ik er niet kon zijn. Werd het trouwens gegeven door dezelfde kerel die ook het werkcollege AIR gaf?
als je in he Economiegebouw rondhobbelt, in de kantine heb je links en rechts klapdeuren. een deur gaat richting ABC gebouw, die moet je hebben en dan kun je het niet missen, zit aan de rechterkant.quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb van 9.15 tot 12.30. Terugkomdag van stage.. en ik heb er zin in
Trouwens, die reader winkel die is vast verplaatst.. waar hebben ze die nu verstopt?
Wat een bende daarquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als je in he Economiegebouw rondhobbelt, in de kantine heb je links en rechts klapdeuren. een deur gaat richting ABC gebouw, die moet je hebben en dan kun je het niet missen, zit aan de rechterkant.
is nu zelfservice![]()
D gebouw, o ja! Daar hebben ze zo'n achterlijk lokaal met van die klap stoeltjes. Mennus wat zit dat slechttt!quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb het gevonden hoor.. mijn god ik voelde me net een eerste jaars vanmorgen
Vooral in het D-gebouw waar ik college had.. pff
Uhuh, vooral als je daar zo'n 4 a 5 uren moet zittenquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
D gebouw, o ja! Daar hebben ze zo'n achterlijk lokaal met van die klap stoeltjes. Mennus wat zit dat slechttt!
Ik zat daar 1 uur, gekruiste benen, last van mijn ruggg!quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Uhuh, vooral als je daar zo'n 4 a 5 uren moet zitten
Bstellen bij dat bedrijf?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:26 schreef Raiba het volgende:
Crap op een niet zo`n helder moment heb ik de tabladen in mijn wetboeken geplakt. Echter niet op de juiste manier. Iemand een idee waar je van die nieuwe stickers kunt krijgen?
Elk minuut van de dag zit het atrium in ieder geval vol!quote:Op zondag 14 september 2008 19:45 schreef ThomXs het volgende:
Wat is het druk op Zernike!
Eerst 1 hoorcollege van half 10 tot half 11, vervolgens om half 3 tot half 6 nog het een en ander.quote:Op zondag 14 september 2008 21:53 schreef Raiba het volgende:
Pm functie staat inmiddels aan Aaipod.![]()
Morgen weer zo`n heerlijk lange dag, en ook nog eens vergaderen met mijn werkgroep.
Ow dan snap ik gewoon niet hoe het erin moetquote:Op zondag 14 september 2008 17:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Er was maar 1 vel met tekst erop hoor. De andere waren blanco
Ik heb ook PCO tot half 6 in 227. Grappig, kom ik jullie nog wel tegen zodra wij het lokaal uit gaan.quote:Op zondag 14 september 2008 22:32 schreef Raiba het volgende:
Ik van half 9 tot half 12 Projectvak en HC AIR. Daarna vergadering en dan van half 4 tot half 7 PCO.
5 euro per dag, achter de hanzeborg is een klein deel gratis.quote:Op zondag 14 september 2008 23:20 schreef vw_caddy het volgende:
Hoe zit het met betaald parkeren op het zernike? Moet morgen bij de appel zijn voor een herdenkingsbijeenkomst. Toen ik er nog zat was het gratis parkeren.
Die kenne we nie. Maar goed, ik fiets dus tegenwoordig wel genoodzaaktquote:Op zondag 14 september 2008 23:35 schreef vw_caddy het volgende:
5 euro? Kan me voorstellen dat de parkeerplaatsen een stuk leger zijn nu.P-plaats achter ZP11 stond altijd nokvol.
Een van de opties is sowieso cash.quote:Op zondag 14 september 2008 23:54 schreef vw_caddy het volgende:
Hoe betaal je dat? Chipknip/creditcard/cash?
Tof.quote:Op maandag 15 september 2008 14:50 schreef vw_caddy het volgende:
Voor de bijeenkomst was gelukkig gratis parkeren. Verkeersregelaar vroeg waarvoor ik kwam en mocht zo doorrijden.
Dito. God, ik heb mijn laptop er op den duur maar bijgepakt, ben een uurtje gaan msnen.. ik ga nog eens nadenken of ik de volgende keer weer kom....quote:Op maandag 15 september 2008 19:25 schreef Raiba het volgende:
PCO werd ingekort gelukkig. Dus inplaats van 3 doodsaaie uren maar 2.
Adressenboek > .hg studenten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:08 schreef Ewaldus het volgende:
Ik kon bij de oude OWA vrijwel iedere leerling vinden in het adresboek. Nu, met het nieuwe, kan ik het echt nergens voor elkaar krijgen personen te vinden in het adresboek...
Wel lastig als ik nooit een klassenlijst gekregen heb. Nu vind ik alleen maar Academiën e.d. maar geen leerlingen/leraren.. Iemand een idee hoe dit nog wel te kunnen zoeken?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:49 schreef aaipod het volgende:
Gebruik je de light versie (in bijvoorbeeld Firefox automatisch) of de full versie (IE6+) ? In de full versie kan je gewoon bovenin klikken op iemand zoeken en daar de naam intikken. In light is het iets lastiger. Eerst links naar "Contactpersonen" dan bovenin naar "Iemand zoeken" en daarnaast ". HG studenten" of ". HG personeel" kiezen
edit: Ah rené!!e!!
typt sneller
![]()
Dat stadium heb ik al gehad, ik hang nu tegen de interview vragen aan.. Maar we hebben met mijn groepje eens rondgekeken.... We liggen gemiddeld genomen zo'n - hoe druk ik het uit - 1 week voorquote:Op woensdag 17 september 2008 22:21 schreef Raiba het volgende:
Spijtig dat ik die gemist heb.Ik kom er nu net achter hoe achterlijk het is om naar bronnen van primaire processen te zoeken binnen de rechtbank. Deze lijken niet te bestaan.
Ik doe SJDquote:Op donderdag 18 september 2008 10:09 schreef aaipod het volgende:
Deel jouw studie ervaringen ook! Maar je hebt wel een beetje gelijk![]()
Rechtenstudenten zijn veel cooler!quote:
Hang er ook al rondquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou ik zal zo weer een richting hanze gaan.. en ik heb er zin in
21 fout hierquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:00 schreef Renesite het volgende:
Diagnostische taal toets. Valt vier tegen...
Ik bedoelde. Valt vieS tegen. Was op mijn mobieltje aan het internetten.quote:
Meer fout?quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bedoelde. Valt vieS tegen. Was op mijn mobieltje aan het internetten.
Ik had meer!
Dat laatste onderdeel snapte ik op een of andere manier nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 08:05 schreef aaipod het volgende:
[..]
Meer fout?(en dat het vies moest zijn snapte ik ook nog wel
)
Stierenkakquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Oooh ja die toets, en die moet je straks gehaald hebben ofzo.. anders zwaait er iets!
Ik ben sowieso al het hele weekend kapot... Maar ik ga - denk ik - toch zo wel heenquote:Op maandag 22 september 2008 08:00 schreef aaipod het volgende:
Blegh, bus gemist.. Volgende over een half uur.. Twijfelend of ik weer me bed in zal gaan of toch maar naar PROJV..
icm? Ik kom wel eens bij het ict kantoortje boven het atrium. Doe eens wat aan dat draadloos netwerk. Die is stuk... Wat moet ik tijdens werk colleges doen? Op de mobiel werkt dat niet zo...quote:Op maandag 22 september 2008 12:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik werk bij de ICM helpdesk.
ICM.quote:Op maandag 22 september 2008 15:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
icm? Ik kom wel eens bij het ict kantoortje boven het atrium. Doe eens wat aan dat draadloos netwerk. Die is stuk... Wat moet ik tijdens werk colleges doen? Op de mobiel werkt dat niet zo...
* Etcetera onthoudt voor latere datumquote:Op maandag 22 september 2008 16:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Icm.hanze.nl kun je reserveren met je e-mail adres.
Het draadloos netwerk van FB ICT (centrale ICT club van de Hanzehogeschool Groningen) is idd wel eens overbelast op de piektijden. Dit komt omdat er op dit moment maximaal 1000 ip's staan gereserveerd in de wireless zone. Dit wordt komende donderdag uitgebreid naar 2000 dus dan kan er ook in de piektijden weer zonder problemen gebruik van worden gemaakt.quote:Op maandag 22 september 2008 15:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
icm? Ik kom wel eens bij het ict kantoortje boven het atrium. Doe eens wat aan dat draadloos netwerk. Die is stuk... Wat moet ik tijdens werk colleges doen? Op de mobiel werkt dat niet zo...
Bommelding? WAAR? Iedereen het gebouw uit?quote:Op woensdag 24 september 2008 09:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister bommelding
Als hier ene Boswijk rondzwerft, ik krijg nog een netwerkkabel van je en je pas ligt hier.
Nee iedereen naar het Atrium want het regendequote:Op woensdag 24 september 2008 09:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bommelding? WAAR? Iedereen het gebouw uit?!
Ah, dus dat was dat alarm.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister bommelding
Als hier ene Boswijk rondzwerft, ik krijg nog een netwerkkabel van je en je pas ligt hier.
Nog nooit opgevallenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Voor het E-gebouw staat tegenwoordig een bordje met L-gebouw.
Volgens mij is 't pas zo sinds vandaag of gister. In iedergeval mooi dubbel want als je binnenkomt hangt er aan de rechterkant een bord met verdieping 2 E-F gebouw etc.quote:
Maar is het jou gelukt dan? Want op de helo site staat ook iets in een word document met instellingen die je moet doen enzo, maar toch kan ik geen printers toevoegen....quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:35 schreef Renesite het volgende:
Printers in vista... grappig. De beste man heeft bij mij vanalles geprobeerd en heeft vervolgens mij een documentje gegeven waarop staat hoe en wat.
een of andere code die ik onderaan de vista balk moet plakken, daarna moest het werken... Ik heb nog nooit iets hoeven printenquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:40 schreef jem0eder het volgende:
[..]
Maar is het jou gelukt dan? Want op de helo site staat ook iets in een word document met instellingen die je moet doen enzo, maar toch kan ik geen printers toevoegen....
In FireFox? FireFox vinden ze op Hanze niet zo lief, printen vanuit FireFox werkt bijvoorbeeld niet. Ik probeerde het met IE7 en het werkte meteen (wel eerst printer laten installeren).quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:40 schreef jem0eder het volgende:
[..]
Maar is het jou gelukt dan? Want op de helo site staat ook iets in een word document met instellingen die je moet doen enzo, maar toch kan ik geen printers toevoegen....
Kijk, dit is juist het hele probleemquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:18 schreef CubicX het volgende:
[..]
In FireFox? FireFox vinden ze op Hanze niet zo lief, printen vanuit FireFox werkt bijvoorbeeld niet. Ik probeerde het met IE7 en het werkte meteen (wel eerst printer laten installeren).
Wat ik dan belachelijk vind is dat je PERSE met chip-knip moet betalen, dat is geflopt en bijna niemand bezit dat
zelfs in de supermarkt..quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:49 schreef Etcetera het volgende:
ik ben hem wel meer gaan gebruiken door schoolgeen cash, geen zin in pinnen = chippen
Oh, das jammerquote:Op zondag 28 september 2008 14:58 schreef Etcetera het volgende:
er staan geen lesroosters op www.hanze.nl (ik neem aan dat je die bedoelt) wel op Blackboard, maar om daar te kunnen inloggen moet je student zijn aan de hanze
Gewoon een wiskunde toetsings-systeem. je hoeft alleen het antwoord maar in te vullen dus je krijgt geen punten meer voor je bewerking. en t programma is super zinnig met haakjes enz.quote:Maple T.A. is an easy-to-use web-based system for creating tests and assignments, automatically assessing student responses and performance. It supports complex, free-form entry of mathematical equations and intelligent evaluation of responses, making it ideal for mathematics, science, or any course that requires mathematics.
International Business & Languagesquote:Op maandag 29 september 2008 13:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Welke opleiding wil je gaan doen dan Susi?
Mja dat zou wel handig zijn. Al zou de terugkeer van Dirk om de hoek ook handig zijn..quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ze gewoon in de trand van mini versies ( Norrod, Australian, binnenkort Rabobank , etc ) ook nog een mini AH oid doen.
Ik moet er 3 x voor heen op vrijdag voor 2 uurtjesquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:49 schreef Etcetera het volgende:
wie verzint het om een afstudeervoorlichting tussen 5 en 6 te doen![]()
kuttijden
Atrium, rechtsaf, weer links de gang door en dan daarachter?quote:
Jup.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Atrium, rechtsaf, weer links de gang door en dan daarachter?
Ah ok, dan ben ik morgen waarschijnlijk de enige die de weg weetquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jup.
Nou daar is een glazen wand geloof ik met een deur, waar een voetpad van steen naar achter loopt. Je moet dus naar buiten. Daar is nog een soort noodgebouw. Dat is het G-gebouw.
jij liever dan ikquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik moet er 3 x voor heen op vrijdag voor 2 uurtjes
Dus dan is 1 x tussen 5 en 6 nog niet zo erg
Kun je patsenquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah ok, dan ben ik morgen waarschijnlijk de enige die de weg weet!
Klopt, boven de mediatheekquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Stilteruimte? Mijn god waar is dat? Boven bij de mediatheek daaro?
Ik kom daar nooit, kan niet stil zijn
checkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand al zo'n studentbox , wil weten wat erin zit![]()
Apple is ook wel een statementquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:01 schreef aaipod het volgende:
Die blonde met die Apple is goed te doen geloof ik.
jep jep, we hangen nu rond in Iquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb je het kunnen vinden Renesite? Het G-gebouw?
meh. heb er 2 uur in de weekquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:29 schreef aaipod het volgende:
Wat een schijtgebouw is dat zegOp een koude dag, als het overal lekker warm is is het daar steenkoud. En op een warme dag als het overal lekker fris is zweet je daar het lokaal uit.
Ik ook, JMTquote:
Hetzelfde verhaal hier, ik las het pas gister en zou vanochtend werken dus kon het ook niet meer aanpassen. Ik zou nu wel eens een consequent rooster willen hebben zodat ik geen college meer hoef te missen omdat ik moet werken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:22 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ik ook, JMTJij ook?
EDIT: Wat een ^&&*(# is die niet nader te noemen docente ook zeg. Ze denkt dat onze hele donderdag om haar draait en schuift er rustig op los elke week met haar uren. We zijn ingeroosterd van half 9 tot half 11. Meteen de eerste week zet ze op blackboard dat het niet klopt en dat het van half 4 tot half 6 is. Nu de 4de week stuurt ze ineens weer 2 dagen van te voren een mailtje naar die hanzemail (niemand kijkt daarop) dat het deze week opeens van half 9 tot half 11 is.
Gevolg: ik heb al 2 keer het college moeten missen omdat ik al ingepland was op mijn werk volgens de beschikbaarheid die ik anderhalve week van te voren moet opgeven. Gevolg:iIk krijg mijn 0,5 punt bonus op het tentamen niet door deze grappen.![]()
Ontruimings oefening van de A-vleugel als ik me niet vergis. Niks aan de hand alleen een oefening.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:44 schreef Etcetera het volgende:
iemand enig idee wat er bij het Techniekgebouw aan de hand was tegen 10u/kwart over 10? Iedereen stroomde naar buiten en er stond een ventje met bhv hesje en megafoon in z'n klauwenOefening ofzo?
dacht ik alquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:44 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Ontruimings oefening van de A-vleugel als ik me niet vergis. Niks aan de hand alleen een oefening.
ik kan wel gewoon inloggenquote:Meer mensen hier die hun hanze-mail niet lezen omdat je dan moet inloggen op OWA? Want als dat het probleem is je kan de mail ook binnenhalen via IMAP van de exchange server.
Ik kijk even naar de handleiding en dan post ik hem hier wel even.
Bedoelde meer het probleem dat veel studenten het schijnbaar vervelend vinden om extra te moeten inloggen op de OoutlookWebAccess omgeving en dat daarom schijnbaar vaak niet doen. Dan is het wel handig om de mail gewoon via outlook, thunderbird of apple mail binnen te krijgen.quote:
Ben benieuwd wie jou mag interviewenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo maar weer eens richting Groningen.. presentatie geven aan 3e jaars en een interview aan 1e jaars.. ben benieuwd
Mail forwarden buiten HG domein staat uit dus dat gaat niet lukken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:04 schreef Etcetera het volgende:
ah op die fietsik zit nog steeds een manier te zoeken hoe je binnenkomende mail kunt doorsturen naar andere mail (gmail ofzo) maar dat staat keihard uit. Dus ik laat alle projectgenoten enzo naar m'n gmail mailen ipv naar owa
werkt wel aardig
Ik weet nog steeds niet hoe ze heten eigenlijk, beetje dom :p maar het was wel leuk!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie jou mag interviewen!
Die van ons was ook super gezelligquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe ze heten eigenlijk, beetje dom :p maar het was wel leuk!
ah das ook wel echt leuk! Ik vond het ook leuk om te doen. Het was alleen een wat lange dag, want we moesten eerst presenteren nog. Najaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die van ons was ook super gezellig! Ze was helemaal verbaast toen ze nog een doosje truffeltjes kreeg van ons
! Klein gebaar, dachten wij, zij vond het helemaal te gek.
Bijna afquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
ah das ook wel echt leuk! Ik vond het ook leuk om te doen. Het was alleen een wat lange dag, want we moesten eerst presenteren nog. Naja
Lukt het met die opdracht dan?
Lekker onhandig. Ik mail wel via webmail.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:37 schreef FreedonNadd het volgende:
Binnen de HG op inplugpunt of via wireless moet je als uitgaande server smarthost.hanze.nl invullen dan werkt het wel. Helaas werkt deze van buitenaf weer niet dus je zal moeten switchen afhankelijk of je thuis of op de hanze zit.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:35 schreef McDutchy het volgende:
Ik weet niet of dit bijzonder nieuws is maar ik kan eindelijk weer mijn hanze webmail binnen halen in mijn mail programma.
Alleen niet verzenden, maar ja. Het is wel makkelijker bij te houden en, overzichtelijker.
Account type: exchange
e-mail: xxxxx@st.hanze.nl
Server inkomende mail: webmail.hanze.nl
Gebruikersnaam: naw (zonder @hanze.nl)
Wachtwoord: spreekt voor zich...
Outlook Web Access-server: webmail.hanze.nl
Server uitgaande mail: .......................... ( in mijn geval: smpt.gmail.com:xxxxxx)
Ander mensen tip voor verzenden?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:25 schreef Renesite het volgende:
Thanx.
Mijn uitgaande mailserver (@ziggy ziggo @home) werkt alleen nog steeds niet..!
Bijna mijn hoorcollege af. aaipod heeft zometeen, Raisa ookIk ga zwaaien bij de deur
![]()
!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:16 schreef Raiba het volgende:
[..]
Zo moeilijk is die naam toch helemaal niet! Ik heb trouwens niemand zien zwaaien, heb er ook niet echt op gelet though.
Dat deed ik.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:36 schreef Raiba het volgende:
Als je het nu eens van tevoren zegt dan kan ik ook opletten.
Zat jij in de stilteruimte boven de mediatheek rond 12 uur vandaag?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:50 schreef Renesite het volgende:
Lekker vrij vandaag. Zo meteen 3 uurtjes werken en dan ff schoolwerk doen
!
Nope, ik had toen extra JMT lesquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:03 schreef aaipod het volgende:
[..]
Zat jij in de stilteruimte boven de mediatheek rond 12 uur vandaag?
Bij ons gaat t helemaal niet goed. Ik vind dat hele groepsgebeuren niksquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:56 schreef Renesite het volgende:
Brochure bijna afleuke extra opdracht voor de krant
Gaat tof worden
!
Sure, gewoon een waarschuwing geven. Je moet eisen stellen. DAN wil ik het af zien en anders krijg je je eerste waarschuwing. Dan moet je het overigens zelf wel af hebben.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:01 schreef Raiba het volgende:
Ik kan niet klagen momenteel. Er is maar een iemand die het af en toe verneukt en hij begint nu aardig bij te trekken.
Kun je trouwens de luie mensen niet uit je groep zetten?
Maar dat is dan ook weer lullig want dan haalt die persoon gewoon zijn P niet en dat wil ik ook liever niet op mijn geweten hebben..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sure, gewoon een waarschuwing geven. Je moet eisen stellen. DAN wil ik het af zien en anders krijg je je eerste waarschuwing. Dan moet je het overigens zelf wel af hebben.
Boeiend. Hij moet gewoon doen wat de ander ook moet doen. Eer niet de easy way, dan wel the hard way.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:27 schreef aaipod het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook weer lullig want dan haalt die persoon gewoon zijn P niet en dat wil ik ook liever niet op mijn geweten hebben..
dat is echt niet jouw probleem hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:27 schreef aaipod het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook weer lullig want dan haalt die persoon gewoon zijn P niet en dat wil ik ook liever niet op mijn geweten hebben..
Dat bedoel ik ook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is echt niet jouw probleem hoormaar ik zou niet 1 waarschuwing hanteren maar 3. en er heel duidelijk bij vermelden dat 3 strikes echt out is
Ik denk dat ik wel kan raden wie hiervaan de schrijfster is. Kwa Nederlandse taal heb jij het nou niet bepaald getroffen met jou groep.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:48 schreef aaipod het volgende:
Misschien vrij lullig dat ik dit hier post, maar ik wil het de geïnteresseerde ook niet onthoudenHet opiniërende stukje over het boekje Regels zijn regels dat een groepsgenote me net stuurde.
[ link | afbeelding ]
Ze wou er nog wel een beetje omheen typen, want het was wat kort
Ik denk dat je nog verbaasd zal zijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:32 schreef Raiba het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel kan raden wie hiervaan de schrijfster is. Kwa Nederlandse taal heb jij het nou niet bepaald getroffen met jou groep.
Eigendomquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:43 schreef aaipod het volgende:
Ow ja dat heb ik ook, wat ik jouw onderwerp? Ik heb wilsontbreken. Zo makkelijk
Laat ik het daar maar NIET over hebbenquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:03 schreef aaipod het volgende:
Van AIR? Ik had 3 fout
De gemoederen in ons groepje lopen op dit moment mooi op trouwens. Vandaag haast schreeuwende ruzie
Geloof het niet. Wel iemand anders die ik ken... althans, dat geloof ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zat de medestudente die overleden is bij een van jullie in de klas? Ik lees het net.. krijg er weer kippenvel vanZo jong.. bah
Mwah. Beetje drogredenatie. De vrijdag voor de herfstvakantie moest de brochure ingeleverd worden. De vrijdag na de herfstvakantie de krant. Dat moet je dan nog doen? De week na de herfstvakantie hadden we het nog best druk, maar nu is er niets meer te doen inderdaad. Straks ff de brochures printen en het juridisch commentaar inleveren.quote:Op maandag 3 november 2008 00:55 schreef aaipod het volgende:
We gaan nu de derde week in we echt geen klap te doen hebben. Eerst herfstvakantie.. Vorige week 3 of 4 uurtjes college.. Deze week half uurtje presenteren.. Ik verveel me kapot.. Volgende week ook maar 2 tentamens waar ik ook vrij weinig meer voor kan leren. Projectwerk is af..
Terwijl we 4 week geleden nog zwaaar zaten te stressen omdat we allemaal deadlines hadden en veel college's. En dan vertelt die SLB'er doodleuk dat WIJ moeten leren plannen
Hey, ik heb het ook geprobeerd aan te slingeren met outlook 2003 maar lukt mij nog niet echt. Ik ga dus naar configuratiescherm > email > account toevoegen > microsoft exchange serverquote:Op maandag 6 oktober 2008 02:35 schreef McDutchy het volgende:
Ik weet niet of dit bijzonder nieuws is maar ik kan eindelijk weer mijn hanze webmail binnen halen in mijn mail programma.
Alleen niet verzenden, maar ja. Het is wel makkelijker bij te houden en, overzichtelijker.
Account type: exchange
e-mail: xxxxx@st.hanze.nl
Server inkomende mail: webmail.hanze.nl
Gebruikersnaam: naw (zonder @hanze.nl)
Wachtwoord: spreekt voor zich...
Outlook Web Access-server: webmail.hanze.nl
Server uitgaande mail: .......................... ( in mijn geval: smpt.gmail.com:xxxxxx)
Ander mensen tip voor verzenden?
7quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:09 schreef aaipod het volgende:
Yeah, betoog ingeleverd. Klaar nu! Cijfer presentatie ook binnenDikke voldoende
quote:Op maandag 3 november 2008 00:55 schreef aaipod het volgende:
We gaan nu de derde week in we echt geen klap te doen hebben. Eerst herfstvakantie.. Vorige week 3 of 4 uurtjes college.. Deze week half uurtje presenteren.. Ik verveel me kapot.. Volgende week ook maar 2 tentamens waar ik ook vrij weinig meer voor kan leren. Projectwerk is af..
Terwijl we 4 week geleden nog zwaaar zaten te stressen omdat we allemaal deadlines hadden en veel college's. En dan vertelt die SLB'er doodleuk dat WIJ moeten leren plannen
NOEZ! Ik was er vrijdag nog dacht ik.. Of wacht... niet dus.quote:Op maandag 10 november 2008 09:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Vrijdag kon je gratis cake/croissantjes en koekjes halen in het Atrium!
Hg Hal? Hanzehogeschool Groningen Topic VIIIquote:Op maandag 10 november 2008 09:34 schreef ChillBillzzz het volgende:
OOoowww jah!!
Ff een vraagje: Waar kan ik de Hg-hal vinden??!! Ik heb daar morgen en woensdag tentamens.......
uhuh! Me 2. Ik ga met de auto denk ikquote:Op maandag 10 november 2008 22:10 schreef aaipod het volgende:
Ik heb morgen tentamen in Martiniplaza. Grmbl das echt teringver fietse!
quote:Op maandag 10 november 2008 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
uhuh! Me 2. Ik ga met de auto denk ik
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:38 schreef Renesite het volgende:
Nah, ik fiets altijd naar de hanze, dat is nog verder weg dan de Martiniplaza! Maar ik moet door het stadspark
! Vet eng met al die verkrachters en kinderlokkers
!
Heb ik vandaag ook een tentamen gehad om 11uur (schrijven)quote:Op maandag 10 november 2008 22:10 schreef aaipod het volgende:
Ik heb morgen tentamen in Martiniplaza. Grmbl das echt teringver fietse!
* Renesite ontkent enig schuldquote:
oef... ik heb het alleen uitgezocht vanaf mijn kant van de stad, dan kon ik opstappen bij de snelweg enzoooo...quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:53 schreef Etcetera het volgende:
hoe kom je eigenlijk met de bus bij martiniplaza
ik zat 3e van voren in mijn klasquote:Op woensdag 12 november 2008 00:30 schreef aaipod het volgende:
5 of 6 fout. Ik vond em vrij lastig pfff. Sommige vragen klopten mijn inziens ook echt niet!
1 vraag was. Wat is geen overeenkomst. En dan was 1 van de antwoorden:
"Jan breekt een bord van piet. Zij komen overeen dat jan een nieuw bord zal kopen voor piet"
Misschien heb ik de vraag ook wel gewoon verkeerd gelezen ofzo en stond dat er helemaal niet en laat ik een cruciaal woord weg.. Maar zoals die hier staat hebben jan en piet toch gewoon een overeenkomst. Misschien stond er wel koopovereenkomst ofzo nu ik ga nadenken. Maar niet toen ik de vraag vanmiddag 10 keer las!
Afijn toch een voldoende!
Jammer Rene, volgende keer beterHij was ook echt erg lastig als je hem vergelijkt met dat oefententamen. Alle makkelijke arbeidsovereenkomst vragen waren in eens de deur uit en vervangen door een sloot aan vragen of staats
en bestuurs
recht
Btw heb je me nu eindelijk eens gezien? Ik stond nog tot 20 over 4 heeelemaal voorin omdat die knuppels niet genoeg tafels hadden pffff
O ik heb vandaag wel boodschappen gedaan, wist niet of jij ook aan het werk wasquote:Op donderdag 13 november 2008 23:23 schreef Renesite het volgende:
Ja, inderdaad. Wie ben jij dan? Die dude die 2 keer is langsgeweest? Of die ene gast met oordopjes en blond haar die ik bij het binnenlopen van de zaal zag, en ik eten zag halen. Ik wou iig die kerel (jouw dus schijnbaar) nog vragen aan de kassa vanavond 'hoe ging je tentamen'... Ik zweer het!!! maar ik dacht, die is teveel met zijn muziek bezig ofzo!!!
Ik werk daar nu al 4 jaar overigens!
Dame van Deli doet ook SJDquote:Op donderdag 13 november 2008 23:47 schreef aaipod het volgende:
Last time I checked... Yeah :p Mijn haar is niet blond blond superblond. Maar wel gewoon blond. Ik had trouwens wat met een dame van deli :p Maar opende je nou wel een kassa rond 10 voor 9 of niet?('s Avonds)
Haha die is het niet in ieder geval, iemand van houdbaar doet ook HBO rechten trouwensquote:Op donderdag 13 november 2008 23:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dame van Deli doet ook SJD!
Ja, ik opende de kassa wel trouwens... kan me niet meer herinneren wie er toen kwam staan!
aaah! Ik weet het!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:52 schreef aaipod het volgende:
[..]
Haha die is het niet in ieder geval, iemand van houdbaar doet ook HBO rechten trouwens(ik geloof dat dat houdbaar heet iig
)
Maar dat was ik dus
Ik had zo'n fles cheapie malibu, een kant en klare rijstmaaltijd, een fles coca cola en deo. o en een pak melk :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |