quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:25 schreef Renesite het volgende:
Thanx.
Mijn uitgaande mailserver (@ziggy ziggo @home) werkt alleen nog steeds niet..!
Bijna mijn hoorcollege af. aaipod heeft zometeen, Raisa ookIk ga zwaaien bij de deur
![]()
!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:16 schreef Raiba het volgende:
[..]
Zo moeilijk is die naam toch helemaal niet! Ik heb trouwens niemand zien zwaaien, heb er ook niet echt op gelet though.
Dat deed ik.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:36 schreef Raiba het volgende:
Als je het nu eens van tevoren zegt dan kan ik ook opletten.
Zat jij in de stilteruimte boven de mediatheek rond 12 uur vandaag?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:50 schreef Renesite het volgende:
Lekker vrij vandaag. Zo meteen 3 uurtjes werken en dan ff schoolwerk doen
!
Nope, ik had toen extra JMT lesquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:03 schreef aaipod het volgende:
[..]
Zat jij in de stilteruimte boven de mediatheek rond 12 uur vandaag?
Bij ons gaat t helemaal niet goed. Ik vind dat hele groepsgebeuren niksquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:56 schreef Renesite het volgende:
Brochure bijna afleuke extra opdracht voor de krant
Gaat tof worden
!
Sure, gewoon een waarschuwing geven. Je moet eisen stellen. DAN wil ik het af zien en anders krijg je je eerste waarschuwing. Dan moet je het overigens zelf wel af hebben.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:01 schreef Raiba het volgende:
Ik kan niet klagen momenteel. Er is maar een iemand die het af en toe verneukt en hij begint nu aardig bij te trekken.
Kun je trouwens de luie mensen niet uit je groep zetten?
Maar dat is dan ook weer lullig want dan haalt die persoon gewoon zijn P niet en dat wil ik ook liever niet op mijn geweten hebben..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sure, gewoon een waarschuwing geven. Je moet eisen stellen. DAN wil ik het af zien en anders krijg je je eerste waarschuwing. Dan moet je het overigens zelf wel af hebben.
Boeiend. Hij moet gewoon doen wat de ander ook moet doen. Eer niet de easy way, dan wel the hard way.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:27 schreef aaipod het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook weer lullig want dan haalt die persoon gewoon zijn P niet en dat wil ik ook liever niet op mijn geweten hebben..
dat is echt niet jouw probleem hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:27 schreef aaipod het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook weer lullig want dan haalt die persoon gewoon zijn P niet en dat wil ik ook liever niet op mijn geweten hebben..
Dat bedoel ik ook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is echt niet jouw probleem hoormaar ik zou niet 1 waarschuwing hanteren maar 3. en er heel duidelijk bij vermelden dat 3 strikes echt out is
Ik denk dat ik wel kan raden wie hiervaan de schrijfster is. Kwa Nederlandse taal heb jij het nou niet bepaald getroffen met jou groep.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:48 schreef aaipod het volgende:
Misschien vrij lullig dat ik dit hier post, maar ik wil het de geïnteresseerde ook niet onthoudenHet opiniërende stukje over het boekje Regels zijn regels dat een groepsgenote me net stuurde.
[ link | afbeelding ]
Ze wou er nog wel een beetje omheen typen, want het was wat kort
Ik denk dat je nog verbaasd zal zijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:32 schreef Raiba het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel kan raden wie hiervaan de schrijfster is. Kwa Nederlandse taal heb jij het nou niet bepaald getroffen met jou groep.
Eigendomquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:43 schreef aaipod het volgende:
Ow ja dat heb ik ook, wat ik jouw onderwerp? Ik heb wilsontbreken. Zo makkelijk
Laat ik het daar maar NIET over hebbenquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:03 schreef aaipod het volgende:
Van AIR? Ik had 3 fout
De gemoederen in ons groepje lopen op dit moment mooi op trouwens. Vandaag haast schreeuwende ruzie
Geloof het niet. Wel iemand anders die ik ken... althans, dat geloof ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zat de medestudente die overleden is bij een van jullie in de klas? Ik lees het net.. krijg er weer kippenvel vanZo jong.. bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |