Ik moet er 3 x voor heen op vrijdag voor 2 uurtjesquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:49 schreef Etcetera het volgende:
wie verzint het om een afstudeervoorlichting tussen 5 en 6 te doen![]()
kuttijden
Atrium, rechtsaf, weer links de gang door en dan daarachter?quote:
Jup.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Atrium, rechtsaf, weer links de gang door en dan daarachter?
Ah ok, dan ben ik morgen waarschijnlijk de enige die de weg weetquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jup.
Nou daar is een glazen wand geloof ik met een deur, waar een voetpad van steen naar achter loopt. Je moet dus naar buiten. Daar is nog een soort noodgebouw. Dat is het G-gebouw.
jij liever dan ikquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik moet er 3 x voor heen op vrijdag voor 2 uurtjes
Dus dan is 1 x tussen 5 en 6 nog niet zo erg
Kun je patsenquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah ok, dan ben ik morgen waarschijnlijk de enige die de weg weet!
Klopt, boven de mediatheekquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Stilteruimte? Mijn god waar is dat? Boven bij de mediatheek daaro?
Ik kom daar nooit, kan niet stil zijn
checkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand al zo'n studentbox , wil weten wat erin zit![]()
Apple is ook wel een statementquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:01 schreef aaipod het volgende:
Die blonde met die Apple is goed te doen geloof ik.
jep jep, we hangen nu rond in Iquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb je het kunnen vinden Renesite? Het G-gebouw?
meh. heb er 2 uur in de weekquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:29 schreef aaipod het volgende:
Wat een schijtgebouw is dat zegOp een koude dag, als het overal lekker warm is is het daar steenkoud. En op een warme dag als het overal lekker fris is zweet je daar het lokaal uit.
Ik ook, JMTquote:
Hetzelfde verhaal hier, ik las het pas gister en zou vanochtend werken dus kon het ook niet meer aanpassen. Ik zou nu wel eens een consequent rooster willen hebben zodat ik geen college meer hoef te missen omdat ik moet werken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:22 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ik ook, JMTJij ook?
EDIT: Wat een ^&&*(# is die niet nader te noemen docente ook zeg. Ze denkt dat onze hele donderdag om haar draait en schuift er rustig op los elke week met haar uren. We zijn ingeroosterd van half 9 tot half 11. Meteen de eerste week zet ze op blackboard dat het niet klopt en dat het van half 4 tot half 6 is. Nu de 4de week stuurt ze ineens weer 2 dagen van te voren een mailtje naar die hanzemail (niemand kijkt daarop) dat het deze week opeens van half 9 tot half 11 is.
Gevolg: ik heb al 2 keer het college moeten missen omdat ik al ingepland was op mijn werk volgens de beschikbaarheid die ik anderhalve week van te voren moet opgeven. Gevolg:iIk krijg mijn 0,5 punt bonus op het tentamen niet door deze grappen.![]()
Ontruimings oefening van de A-vleugel als ik me niet vergis. Niks aan de hand alleen een oefening.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:44 schreef Etcetera het volgende:
iemand enig idee wat er bij het Techniekgebouw aan de hand was tegen 10u/kwart over 10? Iedereen stroomde naar buiten en er stond een ventje met bhv hesje en megafoon in z'n klauwenOefening ofzo?
dacht ik alquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:44 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Ontruimings oefening van de A-vleugel als ik me niet vergis. Niks aan de hand alleen een oefening.
ik kan wel gewoon inloggenquote:Meer mensen hier die hun hanze-mail niet lezen omdat je dan moet inloggen op OWA? Want als dat het probleem is je kan de mail ook binnenhalen via IMAP van de exchange server.
Ik kijk even naar de handleiding en dan post ik hem hier wel even.
Bedoelde meer het probleem dat veel studenten het schijnbaar vervelend vinden om extra te moeten inloggen op de OoutlookWebAccess omgeving en dat daarom schijnbaar vaak niet doen. Dan is het wel handig om de mail gewoon via outlook, thunderbird of apple mail binnen te krijgen.quote:
Ben benieuwd wie jou mag interviewenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo maar weer eens richting Groningen.. presentatie geven aan 3e jaars en een interview aan 1e jaars.. ben benieuwd
Mail forwarden buiten HG domein staat uit dus dat gaat niet lukken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:04 schreef Etcetera het volgende:
ah op die fietsik zit nog steeds een manier te zoeken hoe je binnenkomende mail kunt doorsturen naar andere mail (gmail ofzo) maar dat staat keihard uit. Dus ik laat alle projectgenoten enzo naar m'n gmail mailen ipv naar owa
werkt wel aardig
Ik weet nog steeds niet hoe ze heten eigenlijk, beetje dom :p maar het was wel leuk!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie jou mag interviewen!
Die van ons was ook super gezelligquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe ze heten eigenlijk, beetje dom :p maar het was wel leuk!
ah das ook wel echt leuk! Ik vond het ook leuk om te doen. Het was alleen een wat lange dag, want we moesten eerst presenteren nog. Najaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die van ons was ook super gezellig! Ze was helemaal verbaast toen ze nog een doosje truffeltjes kreeg van ons
! Klein gebaar, dachten wij, zij vond het helemaal te gek.
Bijna afquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
ah das ook wel echt leuk! Ik vond het ook leuk om te doen. Het was alleen een wat lange dag, want we moesten eerst presenteren nog. Naja
Lukt het met die opdracht dan?
Lekker onhandig. Ik mail wel via webmail.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:37 schreef FreedonNadd het volgende:
Binnen de HG op inplugpunt of via wireless moet je als uitgaande server smarthost.hanze.nl invullen dan werkt het wel. Helaas werkt deze van buitenaf weer niet dus je zal moeten switchen afhankelijk of je thuis of op de hanze zit.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:35 schreef McDutchy het volgende:
Ik weet niet of dit bijzonder nieuws is maar ik kan eindelijk weer mijn hanze webmail binnen halen in mijn mail programma.
Alleen niet verzenden, maar ja. Het is wel makkelijker bij te houden en, overzichtelijker.
Account type: exchange
e-mail: xxxxx@st.hanze.nl
Server inkomende mail: webmail.hanze.nl
Gebruikersnaam: naw (zonder @hanze.nl)
Wachtwoord: spreekt voor zich...
Outlook Web Access-server: webmail.hanze.nl
Server uitgaande mail: .......................... ( in mijn geval: smpt.gmail.com:xxxxxx)
Ander mensen tip voor verzenden?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:25 schreef Renesite het volgende:
Thanx.
Mijn uitgaande mailserver (@ziggy ziggo @home) werkt alleen nog steeds niet..!
Bijna mijn hoorcollege af. aaipod heeft zometeen, Raisa ookIk ga zwaaien bij de deur
![]()
!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:16 schreef Raiba het volgende:
[..]
Zo moeilijk is die naam toch helemaal niet! Ik heb trouwens niemand zien zwaaien, heb er ook niet echt op gelet though.
Dat deed ik.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:36 schreef Raiba het volgende:
Als je het nu eens van tevoren zegt dan kan ik ook opletten.
Zat jij in de stilteruimte boven de mediatheek rond 12 uur vandaag?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:50 schreef Renesite het volgende:
Lekker vrij vandaag. Zo meteen 3 uurtjes werken en dan ff schoolwerk doen
!
Nope, ik had toen extra JMT lesquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:03 schreef aaipod het volgende:
[..]
Zat jij in de stilteruimte boven de mediatheek rond 12 uur vandaag?
Bij ons gaat t helemaal niet goed. Ik vind dat hele groepsgebeuren niksquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:56 schreef Renesite het volgende:
Brochure bijna afleuke extra opdracht voor de krant
Gaat tof worden
!
Sure, gewoon een waarschuwing geven. Je moet eisen stellen. DAN wil ik het af zien en anders krijg je je eerste waarschuwing. Dan moet je het overigens zelf wel af hebben.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:01 schreef Raiba het volgende:
Ik kan niet klagen momenteel. Er is maar een iemand die het af en toe verneukt en hij begint nu aardig bij te trekken.
Kun je trouwens de luie mensen niet uit je groep zetten?
Maar dat is dan ook weer lullig want dan haalt die persoon gewoon zijn P niet en dat wil ik ook liever niet op mijn geweten hebben..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sure, gewoon een waarschuwing geven. Je moet eisen stellen. DAN wil ik het af zien en anders krijg je je eerste waarschuwing. Dan moet je het overigens zelf wel af hebben.
Boeiend. Hij moet gewoon doen wat de ander ook moet doen. Eer niet de easy way, dan wel the hard way.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:27 schreef aaipod het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook weer lullig want dan haalt die persoon gewoon zijn P niet en dat wil ik ook liever niet op mijn geweten hebben..
dat is echt niet jouw probleem hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:27 schreef aaipod het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook weer lullig want dan haalt die persoon gewoon zijn P niet en dat wil ik ook liever niet op mijn geweten hebben..
Dat bedoel ik ook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is echt niet jouw probleem hoormaar ik zou niet 1 waarschuwing hanteren maar 3. en er heel duidelijk bij vermelden dat 3 strikes echt out is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |