een of andere code die ik onderaan de vista balk moet plakken, daarna moest het werken... Ik heb nog nooit iets hoeven printenquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:40 schreef jem0eder het volgende:
[..]
Maar is het jou gelukt dan? Want op de helo site staat ook iets in een word document met instellingen die je moet doen enzo, maar toch kan ik geen printers toevoegen....
In FireFox? FireFox vinden ze op Hanze niet zo lief, printen vanuit FireFox werkt bijvoorbeeld niet. Ik probeerde het met IE7 en het werkte meteen (wel eerst printer laten installeren).quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:40 schreef jem0eder het volgende:
[..]
Maar is het jou gelukt dan? Want op de helo site staat ook iets in een word document met instellingen die je moet doen enzo, maar toch kan ik geen printers toevoegen....
Kijk, dit is juist het hele probleemquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:18 schreef CubicX het volgende:
[..]
In FireFox? FireFox vinden ze op Hanze niet zo lief, printen vanuit FireFox werkt bijvoorbeeld niet. Ik probeerde het met IE7 en het werkte meteen (wel eerst printer laten installeren).
Wat ik dan belachelijk vind is dat je PERSE met chip-knip moet betalen, dat is geflopt en bijna niemand bezit dat
zelfs in de supermarkt..quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:49 schreef Etcetera het volgende:
ik ben hem wel meer gaan gebruiken door schoolgeen cash, geen zin in pinnen = chippen
Oh, das jammerquote:Op zondag 28 september 2008 14:58 schreef Etcetera het volgende:
er staan geen lesroosters op www.hanze.nl (ik neem aan dat je die bedoelt) wel op Blackboard, maar om daar te kunnen inloggen moet je student zijn aan de hanze
Gewoon een wiskunde toetsings-systeem. je hoeft alleen het antwoord maar in te vullen dus je krijgt geen punten meer voor je bewerking. en t programma is super zinnig met haakjes enz.quote:Maple T.A. is an easy-to-use web-based system for creating tests and assignments, automatically assessing student responses and performance. It supports complex, free-form entry of mathematical equations and intelligent evaluation of responses, making it ideal for mathematics, science, or any course that requires mathematics.
International Business & Languagesquote:Op maandag 29 september 2008 13:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Welke opleiding wil je gaan doen dan Susi?
Mja dat zou wel handig zijn. Al zou de terugkeer van Dirk om de hoek ook handig zijn..quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ze gewoon in de trand van mini versies ( Norrod, Australian, binnenkort Rabobank , etc ) ook nog een mini AH oid doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |