* Etcetera onthoudt voor latere datumquote:Op maandag 22 september 2008 16:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Icm.hanze.nl kun je reserveren met je e-mail adres.
Het draadloos netwerk van FB ICT (centrale ICT club van de Hanzehogeschool Groningen) is idd wel eens overbelast op de piektijden. Dit komt omdat er op dit moment maximaal 1000 ip's staan gereserveerd in de wireless zone. Dit wordt komende donderdag uitgebreid naar 2000 dus dan kan er ook in de piektijden weer zonder problemen gebruik van worden gemaakt.quote:Op maandag 22 september 2008 15:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
icm? Ik kom wel eens bij het ict kantoortje boven het atrium. Doe eens wat aan dat draadloos netwerk. Die is stuk... Wat moet ik tijdens werk colleges doen? Op de mobiel werkt dat niet zo...
Bommelding? WAAR? Iedereen het gebouw uit?quote:Op woensdag 24 september 2008 09:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister bommelding
Als hier ene Boswijk rondzwerft, ik krijg nog een netwerkkabel van je en je pas ligt hier.
Nee iedereen naar het Atrium want het regendequote:Op woensdag 24 september 2008 09:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bommelding? WAAR? Iedereen het gebouw uit?!
Ah, dus dat was dat alarm.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister bommelding
Als hier ene Boswijk rondzwerft, ik krijg nog een netwerkkabel van je en je pas ligt hier.
Nog nooit opgevallenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Voor het E-gebouw staat tegenwoordig een bordje met L-gebouw.
Volgens mij is 't pas zo sinds vandaag of gister. In iedergeval mooi dubbel want als je binnenkomt hangt er aan de rechterkant een bord met verdieping 2 E-F gebouw etc.quote:
Maar is het jou gelukt dan? Want op de helo site staat ook iets in een word document met instellingen die je moet doen enzo, maar toch kan ik geen printers toevoegen....quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:35 schreef Renesite het volgende:
Printers in vista... grappig. De beste man heeft bij mij vanalles geprobeerd en heeft vervolgens mij een documentje gegeven waarop staat hoe en wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |