Dito. God, ik heb mijn laptop er op den duur maar bijgepakt, ben een uurtje gaan msnen.. ik ga nog eens nadenken of ik de volgende keer weer kom....quote:Op maandag 15 september 2008 19:25 schreef Raiba het volgende:
PCO werd ingekort gelukkig. Dus inplaats van 3 doodsaaie uren maar 2.
Adressenboek > .hg studenten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:08 schreef Ewaldus het volgende:
Ik kon bij de oude OWA vrijwel iedere leerling vinden in het adresboek. Nu, met het nieuwe, kan ik het echt nergens voor elkaar krijgen personen te vinden in het adresboek...
Wel lastig als ik nooit een klassenlijst gekregen heb. Nu vind ik alleen maar Academiën e.d. maar geen leerlingen/leraren.. Iemand een idee hoe dit nog wel te kunnen zoeken?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:49 schreef aaipod het volgende:
Gebruik je de light versie (in bijvoorbeeld Firefox automatisch) of de full versie (IE6+) ? In de full versie kan je gewoon bovenin klikken op iemand zoeken en daar de naam intikken. In light is het iets lastiger. Eerst links naar "Contactpersonen" dan bovenin naar "Iemand zoeken" en daarnaast ". HG studenten" of ". HG personeel" kiezen
edit: Ah rené!!e!!
typt sneller
![]()
Dat stadium heb ik al gehad, ik hang nu tegen de interview vragen aan.. Maar we hebben met mijn groepje eens rondgekeken.... We liggen gemiddeld genomen zo'n - hoe druk ik het uit - 1 week voorquote:Op woensdag 17 september 2008 22:21 schreef Raiba het volgende:
Spijtig dat ik die gemist heb.Ik kom er nu net achter hoe achterlijk het is om naar bronnen van primaire processen te zoeken binnen de rechtbank. Deze lijken niet te bestaan.
Ik doe SJDquote:Op donderdag 18 september 2008 10:09 schreef aaipod het volgende:
Deel jouw studie ervaringen ook! Maar je hebt wel een beetje gelijk![]()
Rechtenstudenten zijn veel cooler!quote:
Hang er ook al rondquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou ik zal zo weer een richting hanze gaan.. en ik heb er zin in
21 fout hierquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:00 schreef Renesite het volgende:
Diagnostische taal toets. Valt vier tegen...
Ik bedoelde. Valt vieS tegen. Was op mijn mobieltje aan het internetten.quote:
Meer fout?quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bedoelde. Valt vieS tegen. Was op mijn mobieltje aan het internetten.
Ik had meer!
Dat laatste onderdeel snapte ik op een of andere manier nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 08:05 schreef aaipod het volgende:
[..]
Meer fout?(en dat het vies moest zijn snapte ik ook nog wel
)
Stierenkakquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Oooh ja die toets, en die moet je straks gehaald hebben ofzo.. anders zwaait er iets!
Ik ben sowieso al het hele weekend kapot... Maar ik ga - denk ik - toch zo wel heenquote:Op maandag 22 september 2008 08:00 schreef aaipod het volgende:
Blegh, bus gemist.. Volgende over een half uur.. Twijfelend of ik weer me bed in zal gaan of toch maar naar PROJV..
icm? Ik kom wel eens bij het ict kantoortje boven het atrium. Doe eens wat aan dat draadloos netwerk. Die is stuk... Wat moet ik tijdens werk colleges doen? Op de mobiel werkt dat niet zo...quote:Op maandag 22 september 2008 12:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik werk bij de ICM helpdesk.
ICM.quote:Op maandag 22 september 2008 15:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
icm? Ik kom wel eens bij het ict kantoortje boven het atrium. Doe eens wat aan dat draadloos netwerk. Die is stuk... Wat moet ik tijdens werk colleges doen? Op de mobiel werkt dat niet zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |