Hang er ook al rondquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou ik zal zo weer een richting hanze gaan.. en ik heb er zin in
21 fout hierquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:00 schreef Renesite het volgende:
Diagnostische taal toets. Valt vier tegen...
Ik bedoelde. Valt vieS tegen. Was op mijn mobieltje aan het internetten.quote:
Meer fout?quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bedoelde. Valt vieS tegen. Was op mijn mobieltje aan het internetten.
Ik had meer!
Dat laatste onderdeel snapte ik op een of andere manier nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 08:05 schreef aaipod het volgende:
[..]
Meer fout?(en dat het vies moest zijn snapte ik ook nog wel
)
Stierenkakquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Oooh ja die toets, en die moet je straks gehaald hebben ofzo.. anders zwaait er iets!
Ik ben sowieso al het hele weekend kapot... Maar ik ga - denk ik - toch zo wel heenquote:Op maandag 22 september 2008 08:00 schreef aaipod het volgende:
Blegh, bus gemist.. Volgende over een half uur.. Twijfelend of ik weer me bed in zal gaan of toch maar naar PROJV..
icm? Ik kom wel eens bij het ict kantoortje boven het atrium. Doe eens wat aan dat draadloos netwerk. Die is stuk... Wat moet ik tijdens werk colleges doen? Op de mobiel werkt dat niet zo...quote:Op maandag 22 september 2008 12:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik werk bij de ICM helpdesk.
ICM.quote:Op maandag 22 september 2008 15:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
icm? Ik kom wel eens bij het ict kantoortje boven het atrium. Doe eens wat aan dat draadloos netwerk. Die is stuk... Wat moet ik tijdens werk colleges doen? Op de mobiel werkt dat niet zo...
* Etcetera onthoudt voor latere datumquote:Op maandag 22 september 2008 16:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Icm.hanze.nl kun je reserveren met je e-mail adres.
Het draadloos netwerk van FB ICT (centrale ICT club van de Hanzehogeschool Groningen) is idd wel eens overbelast op de piektijden. Dit komt omdat er op dit moment maximaal 1000 ip's staan gereserveerd in de wireless zone. Dit wordt komende donderdag uitgebreid naar 2000 dus dan kan er ook in de piektijden weer zonder problemen gebruik van worden gemaakt.quote:Op maandag 22 september 2008 15:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
icm? Ik kom wel eens bij het ict kantoortje boven het atrium. Doe eens wat aan dat draadloos netwerk. Die is stuk... Wat moet ik tijdens werk colleges doen? Op de mobiel werkt dat niet zo...
Bommelding? WAAR? Iedereen het gebouw uit?quote:Op woensdag 24 september 2008 09:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister bommelding
Als hier ene Boswijk rondzwerft, ik krijg nog een netwerkkabel van je en je pas ligt hier.
Nee iedereen naar het Atrium want het regendequote:Op woensdag 24 september 2008 09:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bommelding? WAAR? Iedereen het gebouw uit?!
Ah, dus dat was dat alarm.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister bommelding
Als hier ene Boswijk rondzwerft, ik krijg nog een netwerkkabel van je en je pas ligt hier.
Nog nooit opgevallenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Voor het E-gebouw staat tegenwoordig een bordje met L-gebouw.
Volgens mij is 't pas zo sinds vandaag of gister. In iedergeval mooi dubbel want als je binnenkomt hangt er aan de rechterkant een bord met verdieping 2 E-F gebouw etc.quote:
Maar is het jou gelukt dan? Want op de helo site staat ook iets in een word document met instellingen die je moet doen enzo, maar toch kan ik geen printers toevoegen....quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:35 schreef Renesite het volgende:
Printers in vista... grappig. De beste man heeft bij mij vanalles geprobeerd en heeft vervolgens mij een documentje gegeven waarop staat hoe en wat.
een of andere code die ik onderaan de vista balk moet plakken, daarna moest het werken... Ik heb nog nooit iets hoeven printenquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:40 schreef jem0eder het volgende:
[..]
Maar is het jou gelukt dan? Want op de helo site staat ook iets in een word document met instellingen die je moet doen enzo, maar toch kan ik geen printers toevoegen....
In FireFox? FireFox vinden ze op Hanze niet zo lief, printen vanuit FireFox werkt bijvoorbeeld niet. Ik probeerde het met IE7 en het werkte meteen (wel eerst printer laten installeren).quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:40 schreef jem0eder het volgende:
[..]
Maar is het jou gelukt dan? Want op de helo site staat ook iets in een word document met instellingen die je moet doen enzo, maar toch kan ik geen printers toevoegen....
Kijk, dit is juist het hele probleemquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:18 schreef CubicX het volgende:
[..]
In FireFox? FireFox vinden ze op Hanze niet zo lief, printen vanuit FireFox werkt bijvoorbeeld niet. Ik probeerde het met IE7 en het werkte meteen (wel eerst printer laten installeren).
Wat ik dan belachelijk vind is dat je PERSE met chip-knip moet betalen, dat is geflopt en bijna niemand bezit dat
zelfs in de supermarkt..quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:49 schreef Etcetera het volgende:
ik ben hem wel meer gaan gebruiken door schoolgeen cash, geen zin in pinnen = chippen
Oh, das jammerquote:Op zondag 28 september 2008 14:58 schreef Etcetera het volgende:
er staan geen lesroosters op www.hanze.nl (ik neem aan dat je die bedoelt) wel op Blackboard, maar om daar te kunnen inloggen moet je student zijn aan de hanze
Gewoon een wiskunde toetsings-systeem. je hoeft alleen het antwoord maar in te vullen dus je krijgt geen punten meer voor je bewerking. en t programma is super zinnig met haakjes enz.quote:Maple T.A. is an easy-to-use web-based system for creating tests and assignments, automatically assessing student responses and performance. It supports complex, free-form entry of mathematical equations and intelligent evaluation of responses, making it ideal for mathematics, science, or any course that requires mathematics.
International Business & Languagesquote:Op maandag 29 september 2008 13:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Welke opleiding wil je gaan doen dan Susi?
Mja dat zou wel handig zijn. Al zou de terugkeer van Dirk om de hoek ook handig zijn..quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ze gewoon in de trand van mini versies ( Norrod, Australian, binnenkort Rabobank , etc ) ook nog een mini AH oid doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |