quote:Op maandag 10 november 2008 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
uhuh! Me 2. Ik ga met de auto denk ik
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:38 schreef Renesite het volgende:
Nah, ik fiets altijd naar de hanze, dat is nog verder weg dan de Martiniplaza! Maar ik moet door het stadspark
! Vet eng met al die verkrachters en kinderlokkers
!
Heb ik vandaag ook een tentamen gehad om 11uur (schrijven)quote:Op maandag 10 november 2008 22:10 schreef aaipod het volgende:
Ik heb morgen tentamen in Martiniplaza. Grmbl das echt teringver fietse!
* Renesite ontkent enig schuldquote:
oef... ik heb het alleen uitgezocht vanaf mijn kant van de stad, dan kon ik opstappen bij de snelweg enzoooo...quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:53 schreef Etcetera het volgende:
hoe kom je eigenlijk met de bus bij martiniplaza
ik zat 3e van voren in mijn klasquote:Op woensdag 12 november 2008 00:30 schreef aaipod het volgende:
5 of 6 fout. Ik vond em vrij lastig pfff. Sommige vragen klopten mijn inziens ook echt niet!
1 vraag was. Wat is geen overeenkomst. En dan was 1 van de antwoorden:
"Jan breekt een bord van piet. Zij komen overeen dat jan een nieuw bord zal kopen voor piet"
Misschien heb ik de vraag ook wel gewoon verkeerd gelezen ofzo en stond dat er helemaal niet en laat ik een cruciaal woord weg.. Maar zoals die hier staat hebben jan en piet toch gewoon een overeenkomst. Misschien stond er wel koopovereenkomst ofzo nu ik ga nadenken. Maar niet toen ik de vraag vanmiddag 10 keer las!
Afijn toch een voldoende!
Jammer Rene, volgende keer beterHij was ook echt erg lastig als je hem vergelijkt met dat oefententamen. Alle makkelijke arbeidsovereenkomst vragen waren in eens de deur uit en vervangen door een sloot aan vragen of staats
en bestuurs
recht
Btw heb je me nu eindelijk eens gezien? Ik stond nog tot 20 over 4 heeelemaal voorin omdat die knuppels niet genoeg tafels hadden pffff
O ik heb vandaag wel boodschappen gedaan, wist niet of jij ook aan het werk wasquote:Op donderdag 13 november 2008 23:23 schreef Renesite het volgende:
Ja, inderdaad. Wie ben jij dan? Die dude die 2 keer is langsgeweest? Of die ene gast met oordopjes en blond haar die ik bij het binnenlopen van de zaal zag, en ik eten zag halen. Ik wou iig die kerel (jouw dus schijnbaar) nog vragen aan de kassa vanavond 'hoe ging je tentamen'... Ik zweer het!!! maar ik dacht, die is teveel met zijn muziek bezig ofzo!!!
Ik werk daar nu al 4 jaar overigens!
Dame van Deli doet ook SJDquote:Op donderdag 13 november 2008 23:47 schreef aaipod het volgende:
Last time I checked... Yeah :p Mijn haar is niet blond blond superblond. Maar wel gewoon blond. Ik had trouwens wat met een dame van deli :p Maar opende je nou wel een kassa rond 10 voor 9 of niet?('s Avonds)
Haha die is het niet in ieder geval, iemand van houdbaar doet ook HBO rechten trouwensquote:Op donderdag 13 november 2008 23:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dame van Deli doet ook SJD!
Ja, ik opende de kassa wel trouwens... kan me niet meer herinneren wie er toen kwam staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |