Mwah. Beetje drogredenatie. De vrijdag voor de herfstvakantie moest de brochure ingeleverd worden. De vrijdag na de herfstvakantie de krant. Dat moet je dan nog doen? De week na de herfstvakantie hadden we het nog best druk, maar nu is er niets meer te doen inderdaad. Straks ff de brochures printen en het juridisch commentaar inleveren.quote:Op maandag 3 november 2008 00:55 schreef aaipod het volgende:
We gaan nu de derde week in we echt geen klap te doen hebben. Eerst herfstvakantie.. Vorige week 3 of 4 uurtjes college.. Deze week half uurtje presenteren.. Ik verveel me kapot.. Volgende week ook maar 2 tentamens waar ik ook vrij weinig meer voor kan leren. Projectwerk is af..
Terwijl we 4 week geleden nog zwaaar zaten te stressen omdat we allemaal deadlines hadden en veel college's. En dan vertelt die SLB'er doodleuk dat WIJ moeten leren plannen
Hey, ik heb het ook geprobeerd aan te slingeren met outlook 2003 maar lukt mij nog niet echt. Ik ga dus naar configuratiescherm > email > account toevoegen > microsoft exchange serverquote:Op maandag 6 oktober 2008 02:35 schreef McDutchy het volgende:
Ik weet niet of dit bijzonder nieuws is maar ik kan eindelijk weer mijn hanze webmail binnen halen in mijn mail programma.
Alleen niet verzenden, maar ja. Het is wel makkelijker bij te houden en, overzichtelijker.
Account type: exchange
e-mail: xxxxx@st.hanze.nl
Server inkomende mail: webmail.hanze.nl
Gebruikersnaam: naw (zonder @hanze.nl)
Wachtwoord: spreekt voor zich...
Outlook Web Access-server: webmail.hanze.nl
Server uitgaande mail: .......................... ( in mijn geval: smpt.gmail.com:xxxxxx)
Ander mensen tip voor verzenden?
7quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:09 schreef aaipod het volgende:
Yeah, betoog ingeleverd. Klaar nu! Cijfer presentatie ook binnenDikke voldoende
quote:Op maandag 3 november 2008 00:55 schreef aaipod het volgende:
We gaan nu de derde week in we echt geen klap te doen hebben. Eerst herfstvakantie.. Vorige week 3 of 4 uurtjes college.. Deze week half uurtje presenteren.. Ik verveel me kapot.. Volgende week ook maar 2 tentamens waar ik ook vrij weinig meer voor kan leren. Projectwerk is af..
Terwijl we 4 week geleden nog zwaaar zaten te stressen omdat we allemaal deadlines hadden en veel college's. En dan vertelt die SLB'er doodleuk dat WIJ moeten leren plannen
NOEZ! Ik was er vrijdag nog dacht ik.. Of wacht... niet dus.quote:Op maandag 10 november 2008 09:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Vrijdag kon je gratis cake/croissantjes en koekjes halen in het Atrium!
Hg Hal? Hanzehogeschool Groningen Topic VIIIquote:Op maandag 10 november 2008 09:34 schreef ChillBillzzz het volgende:
OOoowww jah!!
Ff een vraagje: Waar kan ik de Hg-hal vinden??!! Ik heb daar morgen en woensdag tentamens.......
uhuh! Me 2. Ik ga met de auto denk ikquote:Op maandag 10 november 2008 22:10 schreef aaipod het volgende:
Ik heb morgen tentamen in Martiniplaza. Grmbl das echt teringver fietse!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |