quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 19:38 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Nee heb dat nummer ook geluisterd, maar dat is het niet..
Op 8:26 minuten begint dat nummer.
http://player.omroep.nl/?aflID=7847333
quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:54 schreef Bravebart het volgende:
Meezoek post.
Ik vind dit wel een superzoet lief nummerquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:23 schreef Isabeau het volgende:
Mijn nummer staat ook nog open
* superzoet lief nummer
* zangeres met zachte en erg lieve stem
* recent nummer, afgelopen tijd een paar keer op de radio gehoord
* kon het niet vinden in de top 40 van de afgelopen weken
* er zit een zinnetje in dat lijkt op 'but/cause you don't even love yourself'
Amy Hart was een suggestie, maar ik heb muziek van haar gevonden (niet het voorgestelde nummer) en ze zingt country en heeft een wat schellere stem dan ik me herinner van het nummer wat ik zoek. Daarbij kwam het nummer dat werd gesuggereerd uit 2007 en als ik het al een paar keer op de radio heb gehoord vind ik het een beetje vreemd dat het nog niet op youtube te vinden is.
Nog een long shot:quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Lieve stemmaar het was eerder een ballad/lovesong dan een dansnummer.
Nee, helaas.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:53 schreef donroyco het volgende:
Nog een long shot:
Duffy - Warwick Avenue
nee, haar stem ken ik welquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:07 schreef cemeteryslut het volgende:
was het niet gewoon dolly parton? is dan wel niet recent, maar misschienw ordt het weer gedraaid op de radio?
Nee, vind ik niet werken.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:59 schreef donroyco het volgende:
Je kunt 'm ook gewoon bij je bookmarks zetten![]()
[ afbeelding ]
mmmmmmmmm,quote:Op maandag 8 september 2008 19:38 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Nee heb dat nummer ook geluisterd, maar dat is het niet..
Op 8:26 minuten begint dat nummer.
http://player.omroep.nl/?aflID=7847333
Doet me aan dit denkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:57 schreef Frenkel het volgende:
[..]
mmmmmmmmm,
Ik kan niet hebben dat ik hier niet op kom!
Volgens mij verteld hij iets in het nummer van : The band begin to play
a man at the bar
iemand?
quote:
Welke radiozender? Dat kan ook nog een beetje helpen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:23 schreef Isabeau het volgende:
* superzoet lief nummer
Amy Hart was een suggestie, maar ik heb muziek van haar gevonden (niet het voorgestelde nummer) en ze zingt country en heeft een wat schellere stem dan ik me herinner van het nummer wat ik zoek. Daarbij kwam het nummer dat werd gesuggereerd uit 2007 en als ik het al een paar keer op de radio heb gehoord vind ik het een beetje vreemd dat het nog niet op youtube te vinden is.
Klik.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:04 schreef mcjoel het volgende:
IK zoek liedjes van ado den haag? iemand een link voorme?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:23 schreef Isabeau het volgende:
* superzoet lief nummer
?quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:21 schreef CybPraetorian het volgende:
Slam FM gebruikt een remix (??) versie voor Kate Perry - I kissed a girl denk ik, er zit veel meer drum en beat doorheen dan normaal, maar hoe heet die versie die ze draaien?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:51 schreef Impry het volgende:
http://www.xs4all.nl/~jongderp/mivali2002/
Hoe heet dat nummer op het begin bij de site?
wel zoiets, maar niet helemaal, tis eigenlijk het normale liedje, geen veranderingen zover ik kan horen, alleen dan net ff steviger...quote:
Welk Genre?quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:53 schreef PimpofPersia het volgende:
Ik zag laatst op mtv zo'n clip waar een heel huis getrasht werd door allemaal dronken mensen en er liep ook nog iemand in een konijnenpak rond. En ondertussen stonden de ouders van de jongend die dat feest gaf de hele tijd op de deur te kloppen. Op het eind gingen die ouders naar binnen en verstopten al die dronken boys en girls zich achter de deur. Vervolgens glipten ze uit het raam weg. In de clip waren ook shots aanwezig van topless dames die met elkaar bezig waren in een badkamer.
Wie o wie weet welk nummer ik bedoel?
Om jullie voor te zijn: het is niet Groove Armada, niet Spacekees en niet Lützenkirchen
Iets dance/electro-achtigs. Muziek is me niet erg bijgebleven maar ik kan me herinneren dat het wel tof klonk en er zat een lekkere bass achter. Maar ik hoorde het in behoorlijk aangeschoten toestand dus kan me niet meer herinneren hoe de beat ging etc.quote:
Zegt me niks.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:58 schreef PimpofPersia het volgende:
[..]
Iets dance/electro-achtigs. Muziek is me niet erg bijgebleven maar ik kan me herinneren dat het wel tof klonk en er zat een lekkere bass achter. Maar ik hoorde het in behoorlijk aangeschoten toestand dus kan me niet meer herinneren hoe de beat ging etc.
Naah, het was vunziger, meer drank in het spel en sowieso klonk het niet als zeikerige Amerikaanse rock.quote:
Misschien één van de nummers van de mashup compilatie?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:21 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
wel zoiets, maar niet helemaal, tis eigenlijk het normale liedje, geen veranderingen zover ik kan horen, alleen dan net ff steviger...
Hier?quote:Op woensdag 10 september 2008 00:12 schreef delano.888 het volgende:
Hoe heet dit nummer op de achtergrond? (komt me bekend voor van vroeger)
Katy Perry - I Kissed a Girl (Jason Nevin's Rock The Club Edit)quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:21 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
wel zoiets, maar niet helemaal, tis eigenlijk het normale liedje, geen veranderingen zover ik kan horen, alleen dan net ff steviger...
Is volgens mij toch echt wat anders maarja het zal wel aan mij liggenquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 00:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is volgens mij toch echt wat anders maarja het zal wel aan mij liggen![]()
Ik weet al wat er fout gegaan is, die zijn uitgegaan vaan deze versie:
En dan klopt het inderdaad, ik heb het dus niet over dit nummer, maar over die van het eerste filmpje..
quote:"saturday night's alright for fighting" by elton john, but that doesn't fit the lyrics you've provided and as i haven't seen that episode, i can't tell you if you've just got it wrong, or what.
Had ik overheen gekeken sorry, maar dan nog klopt het niet helemaal, de titel zal best kloppen maar het is zeker niet de elton john versie, nu dus even afwachten naar iemand die hem herkend en weet welke remix dit is..quote:
ID - ID ofwel Unknown - Unreleased Trackquote:
Josh Wink - Higher State of Consciousness (Dirty South Remix)quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:53 schreef PimpofPersia het volgende:
Ik zag laatst op mtv zo'n clip waar een heel huis getrasht werd door allemaal dronken mensen en er liep ook nog iemand in een konijnenpak rond. En ondertussen stonden de ouders van de jongend die dat feest gaf de hele tijd op de deur te kloppen. Op het eind gingen die ouders naar binnen en verstopten al die dronken boys en girls zich achter de deur. Vervolgens glipten ze uit het raam weg. In de clip waren ook shots aanwezig van topless dames die met elkaar bezig waren in een badkamer.
Wie o wie weet welk nummer ik bedoel?
Om jullie voor te zijn: het is niet Groove Armada, niet Spacekees en niet Lützenkirchen
Heee ik weet misschien welke je bedoelt:quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:23 schreef Isabeau het volgende:
* superzoet lief nummer
Held! <3quote:Op woensdag 10 september 2008 11:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Josh Wink - Higher State of Consciousness (Dirty South Remix)
quote:Op woensdag 10 september 2008 11:51 schreef Exterminator het volgende:
volgens mij wordt er iets in gezongen zoals... "sometimes i feel like.." (het nummer van deep purple is 't in ieder geval niet)
Nee dat is 'm niet.. Vind Anthony ook nie echt de stem hebben van die van Livequote:
Ik weet in elk geval zeker dat Me First And The Gimme Gimmes deze gecovered heeft.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:33 schreef mamaan het volgende:
Hee ik zoek de snelle punk rock versie van het nummer wild world van cat stevens. Weet iemand van welke band dit is en hoe het heet? Ik kan het nergens vinden. Alvast dank!
THANKS MATE!!! Zocht dit liedje al jaren!quote:Op woensdag 10 september 2008 13:23 schreef n0r het volgende:
[..]
Ik weet in elk geval zeker dat Me First And The Gimme Gimmes deze gecovered heeft.
Lijkt het een beetje op:quote:Op woensdag 10 september 2008 17:25 schreef lukkieboy het volgende:
Hoi allemaal, ik heb een uitdaging voor jullie
Ik ben namelijk op zoek naar een nummer dat ik zo'n maand geleden op Chersonissos hoorde in de Matrix. In Nederland met uitgaan hoor ik het zo nu en dan ook wel is. Het is een minder snel nummer met dikke beat en een saxofoon.
Meer info weet ik even niet, hopelijk is dit genoeg voor één van jullie om mij te helpen
Ik gok dat het deze is:quote:Op woensdag 10 september 2008 17:25 schreef lukkieboy het volgende:
Hoi allemaal, ik heb een uitdaging voor jullie
Ik ben namelijk op zoek naar een nummer dat ik zo'n maand geleden op Chersonissos hoorde in de Matrix. In Nederland met uitgaan hoor ik het zo nu en dan ook wel is. Het is een minder snel nummer met dikke beat en een saxofoon.
Meer info weet ik even niet, hopelijk is dit genoeg voor één van jullie om mij te helpen
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:50 schreef lukkieboy het volgende:
Nee, het nummer zit niet eens in de buurt van alle versies van calabria of wat dan ook
En nee, die van robbie rivera is het ook niet (wel een coole trouwens)
Het nummer had een beetje een R&B/Jazzy achtig tintje ipv een house jasje zoals de 2 nr's die jullie bedoelde (niet al te letterlijk nemen)
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:50 schreef lukkieboy het volgende:
Nee, het nummer zit niet eens in de buurt van alle versies van calabria of wat dan ook
En nee, die van robbie rivera is het ook niet (wel een coole trouwens)
Het nummer had een beetje een R&B/Jazzy achtig tintje ipv een house jasje zoals de 2 nr's die jullie bedoelde (niet al te letterlijk nemen)
Volgens mij kwam er toen ik hem in de Matrix hoorde ook een stukje rap achteraan (geen id of dat bij het nummer hoort maar misschien helpt dat een beetje in de juiste richting te zoeken )
Nieuw nummer van Busta.... ?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:50 schreef -ladybird- het volgende:
Ik zoek een nieuw nummer, volgens mij zit Busta Rhymes er in, op Wild fm staat hij in de Wild 6 @ 6 op nr 2. Kan op de site daar niks vinden! Iemand?
Yeah!quote:Op woensdag 10 september 2008 19:44 schreef Da_Ripper het volgende:
Nou, kijk eens aan..
Speciaal n proggie gehaald, ge-reboot, geript, ge-upt, en gepost....
untitled.mp3 - 0.13MB
suc6
misschien Lil'Wayne-lollipop?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:50 schreef -ladybird- het volgende:
Ik zoek een nieuw nummer, volgens mij zit Busta Rhymes er in, op Wild fm staat hij in de Wild 6 @ 6 op nr 2. Kan op de site daar niks vinden! Iemand?
Klinkt leuk! Maar tis em niet..quote:
Is geen nieuwe maar wel een duet met Janet J.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:07 schreef -ladybird- het volgende:
Klinkt leuk! Maar tis em niet..Het is een duet met een vrouw, in een begin zegt ie iets van: this is Busta ..
Wow, flash back zeg...quote:Op woensdag 10 september 2008 20:22 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Is geen nieuwe maar wel een duet met Janet J.
?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:24 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Wow, flash back zeg...
Nee ook niet, tis echt zo'n Wild fm nummer, twijfel nu oft wel met Busta is...
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:01 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Yeah!
Nu ben ik heel benieuwd wie het mysterie oplost
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:24 schreef Da_Ripper het volgende:
Weet iemand hoe deze uitvoering van Metallica's - One heet toevallig?
beelden @ 2:25 niet zo fris...
Apocalyptica - Onequote:Op donderdag 11 september 2008 12:24 schreef Da_Ripper het volgende:
Weet iemand hoe deze uitvoering van Metallica's - One heet toevallig?
beelden @ 2:25 niet zo fris...
Ik denk dat je Les Poppys - Non, non, rien n'a changé bedoelt.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:37 schreef jaja26 het volgende:
ik ben op zoek naar een frans nummer. het is een beetje uptempo en volgens mij best oud, omdat het tussen allemaal oude nummers werd gedraaid en het wordt gezongen door een man..
gaat zo:
c'est de chant de chant de chant
(iets wat ik niet kan verstaan)
et pourtant pourtant pourtant
(weer 2 regels die ik niet kan verstaan)
de tekst gaat niet zo, want ik kan het namelijk niet vinden via google, maar het klinkt wel zo.
Zoals iemand al zei:quote:Op donderdag 11 september 2008 16:27 schreef EgoTrippin het volgende:
Oke ik ga het nog een keer proberen want misschien staat het nu een beetje onduidelijk tussen de posts...
Wie kent dit liedje ???
Een aantal mensen die ik het gevraagd heb, zeggen dat het van de Vengaboys is maar dan kan ik echt niet vinden welke het is... Stiekem denk ik dat het niet van de Vengaboys is.
Oh shit helemaal overheen gelezenquote:Op donderdag 11 september 2008 16:31 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Zoals iemand al zei:
Een stukje luisteren, dan komt precies hetzelfde deuntje voorbij
Dank moet naar -Pink- gaan!quote:Op donderdag 11 september 2008 16:33 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Oh shit helemaal overheen gelezen
Dat is hem inderdaad, omgThx!
La valse a mille temps misschien? (Jaques Brel of Acda en De Munnik)?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:37 schreef jaja26 het volgende:
ik ben op zoek naar een frans nummer. het is een beetje uptempo en volgens mij best oud, omdat het tussen allemaal oude nummers werd gedraaid en het wordt gezongen door een man..
gaat zo:
c'est de chant de chant de chant
(iets wat ik niet kan verstaan)
et pourtant pourtant pourtant
(weer 2 regels die ik niet kan verstaan)
de tekst gaat niet zo, want ik kan het namelijk niet vinden via google, maar het klinkt wel zo.
Nee dat is 'm niet...quote:Op donderdag 11 september 2008 14:54 schreef Wheatus het volgende:
[..]
Ik denk dat je Les Poppys - Non, non, rien n'a changé bedoelt.
is 'm ook niet..quote:Op donderdag 11 september 2008 16:54 schreef Murloc het volgende:
[..]
La valse a mille temps misschien? (Jaques Brel of Acda en De Munnik)?
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:53 schreef Ottaav het volgende:
Ik zoek een (redelijk) nieuw popnummer, gezongen door een vrouw, waarbij in het reffrein iedere 16e tel even iets hoger gezongen wordt.
Veel meer informatie heb ik niet, behalve dat er iets van "love" in het reffrein zatzou het knap vinden als iemand hier wat mee kan
Hij zou hier tussen moeten staan.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:47 schreef Soldier2000 het volgende:
Komt uit:
Sopranos 6.08 47ste minuut waar Anthony in een Club zit te chillen:
http://home.planet.nl/~pete6247/Sopranos1.mp3
Wie weet welk clubnr dit is _/-\o_
Deze misschienquote:Op woensdag 10 september 2008 19:50 schreef -ladybird- het volgende:
Heb mezelf al geholpen.. het was inderdaad een nummer van Live namelijk:quote:Op woensdag 10 september 2008 11:51 schreef Exterminator het volgende:
Hey Mensen,
Ben op zoek naar 'n nummer dat vaak bij ons in de kroeg word gedraait.
De stem laat me denken aan die van de zanger van Live.... maar weet nie tzeker of 't 'm is.
Verder is 't een akoustisch achtig nummer en 't refrein is wat meer up-tempo...
volgens mij wordt er iets in gezongen zoals... "sometimes i feel like.." (het nummer van deep purple is 't in ieder geval niet)
Klinkt als een rip-off of juist inspiratiebron van onderstaand nummer:quote:Op donderdag 11 september 2008 20:55 schreef mcjoel het volgende:
http://www.sendspace.com/file/zrfbrb
dit liedje kan niet op mijn mobiel dan krijg ik fout bestand kan iemand hem om zetten voor me of een naam van hoe die heet gecen
alvast bedankt.!
Dat dacht ik ook maar nee 't was niet van Aphex Twin leek er wel veel op.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:37 schreef cemeteryslut het volgende:
aphex twns - ghost in the shell?
Deze misschienquote:Op donderdag 11 september 2008 17:53 schreef Ottaav het volgende:
Ik zoek een (redelijk) nieuw popnummer, gezongen door een vrouw, waarbij in het reffrein iedere 16e tel even iets hoger gezongen wordt.
Veel meer informatie heb ik niet, behalve dat er iets van "love" in het reffrein zatzou het knap vinden als iemand hier wat mee kan
Nee, heb em net geluisterd en dat is em niet. Kate Nash - Foundations ook niet. Ik heb het nummer vaker gehoord, maar het is niet echt een bekend nummer voor zover ik weet.quote:
Waar heb je 'm gehoord? Welk genre?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:51 schreef Ottaav het volgende:
[..]
Nee, heb em net geluisterd en dat is em niet. Kate Nash - Foundations ook niet. Ik heb het nummer vaker gehoord, maar het is niet echt een bekend nummer voor zover ik weet.
Mocht iemand toch nog een poging willen wagen: graag!
Deze misschienquote:Op donderdag 11 september 2008 23:30 schreef Itsme-HcK het volgende:
Ik was vanochtend aan het zappen en kwam langs MTV.
Net op 't moment dat ik door wilde zappen hoorde ik 'n erg mooi nummer.
Het klonk een beetje blij, de clip was (geloof ik) op een strand en het deed me een beetje denken aan Hawaii.
Helaas lieten ze aan het einde van het nummer niet zien hoe 't heette of wie 't gemaakt had...
Kan het helaas ook nergens vinden. Is er iemand die dat toevallig ook gezien heeft?
Tijd: 11:30 ongeveer.
Programma: Breakfast club top 10. (althans, dat stond in de rechter bovenhoek)
Stem: Man (klonk Brits)
Genre: Geen idee
D'r kwamen wel een soort van trommels in voor, maar vraag me niet wat... (wederom, Hawaii)
Meer weet ik niet...
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 16:47 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Ja inderdaad, bedankt -Pink-!
Deze danquote:Op donderdag 11 september 2008 23:48 schreef Itsme-HcK het volgende:
Close, maar nee.
De man zelf was blank, had geen baard, snor of sik voor zover ik kon zien en voor zover ik weet ook de enige zanger in het nummer.
In ieder geval bedankt voor de moeite.
Wel wat ouder maar wie weet..quote:Op donderdag 11 september 2008 23:50 schreef Kritz het volgende:
Ik zoek een dance nummer...wat begint met een of andere onverstaanbare indier ofzo. Hier in Portugal hoor ik 'm regelmatig en volgens mij issie niet heel oud. Iemand een idee?
No problemquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:07 schreef Itsme-HcK het volgende:
Gruwelijk.
Dat is 'm inderdaad.
Bedankt man.
Helaas dit is 'm niet, maar toch bedankt! Volgens mij is het nummer pas enkele weken uit ofzo.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wel wat ouder maar wie weet..
[..]
quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:42 schreef Kritz het volgende:
[..]
Helaas dit is 'm niet, maar toch bedankt! Volgens mij is het nummer pas enkele weken uit ofzo.
Het is ook niet Santogold. Het is een popnummer, heb em gehoord in de Invito (schoenenzaakquote:Op donderdag 11 september 2008 23:03 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Waar heb je 'm gehoord? Welk genre?
Toch nog maar ff 'n waarschijnlijk erg wilde gok:
Ian Carey - Redlight (Vocal Mix)quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:30 schreef liiszle het volgende:
ik ben opzoek naar een (??) dance nummertje met de tekst/titel Red light, met vrouwen vocal.
veel gehoord op Fresh FM.
iemand enig idee?
Deze misschienquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heb ook weer een vraag.
Ik zoek een wat 'agressief' vioolmelodietje (of in ieder geval zo'n soort snaarinstrument), het zit volgens mij in een reclame.
Meer weet ik er niet over, dus ik hoop dat iemand het met een wilde gok bij het juiste eind heeft.
Bedoel je niet gewoon Rihanna?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:32 schreef Bob-B het volgende:
Was gister in Manhattan in Arnhem en hoorde daar een clubnummer met stevige beat eronder. Daarop zong/sprak een vrouwenstem die beetje moeilijk praate. Het begon met "Hey, DJ...." daarna werd de muziek gefade en schreeuwde iedereen de rest. Hopelijk ken iemand me helpen.
Rihanna komt niet eens in de buurt van clubmuziek, dus nee.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:05 schreef Itsme-HcK het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon Rihanna?
Okay, dit wordt een supergokquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heb ook weer een vraag.
Ik zoek een wat 'agressief' vioolmelodietje (of in ieder geval zo'n soort snaarinstrument), het zit volgens mij in een reclame.
Meer weet ik er niet over, dus ik hoop dat iemand het met een wilde gok bij het juiste eind heeft.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Deze misschien![]()
Uit de reclame van Samsung.
Zijn ze helaas allebei niet, maar bedankt voor het meedenkenquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Okay, dit wordt een supergokAgressief, vandaar.
Maar het leukste is nog: ik heb geen geluid op deze pc dus ik weet niet eens of het deuntje in deze clip zit
Maar Jericho gebruikt een agressief deuntje met een snaarinstrument als steeds terugkerende tune. En die wordt momenteel vaak in reclames voor bijv. 'spannende programma's' gebruikt. Als dit het is kan je misschien op de imdbsite van Jericho oid achterhalen van wie het is (lijkt me voor de serie geschreven).
quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:27 schreef Antiono het volgende:
hej ik ben op zoek naar een nummer en daarvan heb ik het melodietje van een clubnummer nagemaakt zodat het makkelijker te herkennen is. Ik moet de naam echt weten thx.
hier is het melodietje
http://tomicplace.eu/untitled.mp3
je kan hem ook opslaan als de link niet werkt (rechter muis, save as mp3)
quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:35 schreef reinarodina het volgende:
hoi allemaal, hopelijk kan iemand mij helpen. Ik ben opzoek naar een nummer uit (volgens mij) eind jaren 90.
Ik kan me alleen de clip nog herinneren; het beeld is verdeeld in 2 helften, 1 helft speelt zich af in de jaren 50, de andere in de jaren 90. Het nummer wordt gezongen door 2 dames, die elk in een helft van het beeld staan. De stijl is R&B/soul-achtig.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Gevonden!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:08 schreef Kritz het volgende:
[..]
Nee helaas. Het nummer is echt stukken nieuwer. Zeker geen jaar oud.
Oja, stukje verder zat er nog iets van " So come on"quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:32 schreef Bob-B het volgende:
Was gister in Manhattan in Arnhem en hoorde daar een clubnummer met stevige beat eronder. Daarop zong/sprak een vrouwenstem die beetje moeilijk praatte. Het begon met "Hey, DJ...." daarna werd de muziek gefade en schreeuwde iedereen de rest. Hopelijk ken iemand me helpen.
Dat stukje doet me denken aan:quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:43 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Oja, stukje verder zat er nog iets van " So come on"
De nieuwe single is 't ook niet?quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:05 schreef Ottaav het volgende:
Het is ook niet Santogold. Het is een popnummer, heb em gehoord in de Invito (schoenenzaak). Geen idee of er een clip van is, niet erg bekend, wel nieuw volgens mij.
Enige wat ik me kan herinneren is dat in het refrein iedere 16e tel de zang omhoog ging en dat er in de tekst iets zat van "love" en "worry".
Begrijp ik het nou goed? Is er een nummer waarin zowel pippeloentje en raad eens hoeveel ik van je hou zijn verwerkt? Of zoek je van beide de teksten? Ik weet dat VOF de Kunst 2 pippeloentjes liedjes heeft. Voor zover ik weet is er van raad eens hoeveel ik van je hou geen liedje gemaakt, maar ik kan me daarin vergissen...Kan me niet voorstellen dat er een nummer is waarin beide teksten zijn verwerkt, aangezien pippeloentje door Schmidt is geschreven en raad eens door Sam McBratneyquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:43 schreef ManInLove het volgende:
Ik zoek de text van het nummer van Annie M G Schmidt - Het Beertje Pippeloentje -- Raad Eens Hoeveel Ik Van Je Hou.
Helaas nergens op de lyrics / songtext websites te vinden, en er is een boek met dezelfde titel als het nummer - de text van het nummer is anders dan text uit het boek.
Goede sample! Zal dan wel gebruikt zijn voor een clubnummer. Heb nu in ieder geval aanknopingspunt erbijquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat stukje doet me denken aan:
Maargoed, er zijn wel meer nummers waar die tekst in zit..
quote:Op zondag 14 september 2008 10:57 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Help ik zoek een nummer
Ik kan mij alleen nog een paar regels hiervan herinneren:
- I can't wait
- I can't eat
- I can't .. anymore..
I wish that ...
Het is een soul nummer het wordt gezongen door een 'african-american' vrouw.
Ik gok Aretha Franklin maar weet het niet zeker. Wie kan mij helpen?
quote:Op zondag 14 september 2008 10:24 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Goede sample! Zal dan wel gebruikt zijn voor een clubnummer. Heb nu in ieder geval aanknopingspunt erbij
edit: gevonden![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:49 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik wil weten hoe dit nummer heet.
Als dank gratis filmpje van dronken madame.
http://www.totallycrap.com/videos/videos_drunk_lady_falling_over/
quote:Op zondag 14 september 2008 13:02 schreef Flaccid het volgende:
Ik zoek zon heel droog rustig achtergrond deuntje voor in de lift. Weet iemand die een?
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Ik heb bij Uitzending Gemist gezocht en daar staat de aflevering inmiddels: http://player.omroep.nl/?aflID=7861510quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
Er is nu op NL 2 'n docu over Dharma Punx aan de gang, op de achtergrond wordt telkens 'n dramatische melodie afgespeeld. 't Wordt vaker gebruikt.
Zul je zien dat 't nu niet meer afgespeeld wordt
De aftiteling bevat 't ook, getokkel op 'n gitaar is 't als ik me niet vergis
Dank je voor je moeite!quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:42 schreef kvd het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed? Is er een nummer waarin zowel pippeloentje en raad eens hoeveel ik van je hou zijn verwerkt? Of zoek je van beide de teksten? Ik weet dat VOF de Kunst 2 pippeloentjes liedjes heeft. Voor zover ik weet is er van raad eens hoeveel ik van je hou geen liedje gemaakt, maar ik kan me daarin vergissen...Kan me niet voorstellen dat er een nummer is waarin beide teksten zijn verwerkt, aangezien pippeloentje door Schmidt is geschreven en raad eens door Sam McBratney
Maar goed, ik kan je wel de teksten van pippeloentje geven:
http://www.muzikum.eu/art(...)_pippeloentje-34971/
http://www.muzikum.eu/art(...)naar_engeland-37024/
de tekst van raad eens hoeveel ik van je hou staat op de volgende link (bij eerste lezing:I )
http://users.telenet.be/p(...)huwen/huwelijk7.html
hoop dat ik je daar een beetje mee heb kunnen helpen
quote:Op zondag 14 september 2008 13:19 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Hey,
Ik ben op zoek naar een house-nummer, lekker ritmisch tempo, en een mannenstem die er een paar keer achter elkaar doorheen zingt: "here's your breakfast bitch". Dat woord 'bitch' wordt volgens mij nog een paar keer herhaald in het nummer evenals het zinnetje een paar keer achter elkaar.
Wie o wie kan mij helpen en weet welk nummer dit is..?
Dank je wel!quote:
Misschien maria mena - just hold me ??quote:Op zondag 14 september 2008 14:16 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Nu heb ik een ander vraagje. Dit keer helaas geen stukje tekst maar alleen een stukje van haar clip:
Je ziet haar in een badkuip liggen terwijl het water kookt! Haar vriend blijft maar bonken op haar deur.
Wie kan mij hieraan helpen?
Helemaal JUIST!quote:Op zondag 14 september 2008 14:34 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Misschien maria mena - just hold me ??
er zijn een hoop canon-enquote:Op zondag 14 september 2008 13:43 schreef Flaccid het volgende:
Er is zon liedje, dat heet Canon et Guige ofzoiets, is klassiek. Weet iemand de goede titel?
ok bedanktquote:Op zondag 14 september 2008 15:29 schreef morgane het volgende:
Pete Philly & Perquisite - Mystery Repeats.
Als ik van 'breathe' een 'e' afhaal, dan krijg ik google resultaten voor Sheri Miller.quote:Op zondag 14 september 2008 15:41 schreef Jep. het volgende:
Hoor steeds een liedje op 't werk, maar het is compleet onvindbaar op google.
Hier is de lyric, het is door 'n meisje gezongen en is 'n pop liedje.
"If you are still wasting her time, darling please don't waste mine. I won't waste my breathe on goodbyes. I won't waste my breathe on you."
Iemand?
En dat is 'm.quote:Op zondag 14 september 2008 15:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Als ik van 'breathe' een 'e' afhaal, dan krijg ik google resultaten voor Sheri Miller.
Gustavo Santaolalla - Deportation/Iguazu, uit de film Babelquote:Op zondag 14 september 2008 13:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik heb bij Uitzending Gemist gezocht en daar staat de aflevering inmiddels: http://player.omroep.nl/?aflID=7861510
Op 2 minuten hoor je 't voor 't eerst. Weet iemand van wie 't is?
quote:Verwarrend? Jazeker. Maar ik hou(d) hoop dat het gaat lukken...
quote:Op zondag 14 september 2008 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
hoi weet ken iemand een nummer die een beetje zo gaat:
dr b repeats
dr b repeats (de hele tijd)
met een viool of iets (in ieder geval een stijker)
??
vond wel leuk nummer draaide ze op 3fm maar je weet het zegge altijd zo snel wie het is dat ik niet weet wie het is en zat ook nog is in de auto dus dan heb je ook geen pen en paper bij de hand
hoop dat iemand het weet groetjes mij
quote:Op zondag 14 september 2008 15:36 schreef Dagoduck het volgende:
ok bedankt
verstond er dus egt geen mystery in
Heb je 'm al gevonden? Zo niet, misschien kun je 'm vinden tussen de video’s van countryzangeressen Taylor Swift en Carrie Underwoodquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:23 schreef Isabeau het volgende:
* superzoet lief nummer
quote:Op zondag 14 september 2008 20:44 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zoek een bepaald liedje waar ik weinig over kan vertellen.
Wat ik wel weet:
Ik zoek een rockliedje met strijkers. Het is gezongen door een man, klinkt een beetje Brits en het is engelstalig.
Het lijkt op dit liedje....
.... maar is het niet. Het heeft hogere uithalen in het refrein.
Is wel gemaakt rond dezelfde tijd (2000,2001,2002).
Iemand een idee?
Als dat 'm niet is, deze misschienquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:49 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik wil weten hoe dit nummer heet.
Als dank gratis filmpje van dronken madame.
http://www.totallycrap.com/videos/videos_drunk_lady_falling_over/
Dit is geen warez topicquote:Op zondag 14 september 2008 20:48 schreef dennus2008 het volgende:
Iemand een goede mp3 versie van dit nr:
?
quote:these are the calls that we live by day to day, these are the colors of my heart
Even op een goede, legale mp3 site zoeken op Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Dj's@work remix) wellicht?quote:Op zondag 14 september 2008 20:48 schreef dennus2008 het volgende:
Iemand een goede mp3 versie van dit nr:
?
Argh, dus toch Santogold!quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
De nieuwe single is 't ook niet?
Je bedoelt toch niet toevalligquote:Op zondag 14 september 2008 20:18 schreef master_X het volgende:
Ik zoek een nummer en lijkt heel veel op dit
En dan vanaf 2 min. Het nummer wordt ook vaak op de radio gedraait.
iemand een idee ?
Cool bedanktquote:Op maandag 15 september 2008 10:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet toevallig
Nee, de toon is wat droeviger en iets minder bombasitisch.quote:
Dat is één van mijn favo's dus helaas ook nietquote:Op zondag 14 september 2008 21:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Als dat 'm niet is, deze misschien![]()
Erg bekend nummer maar wie weet..
Dat is ook een idee, heb zelfs al bij de MediaMarkt gekeken of ze 'em hebben zodat ik die daar kon luisteren en kon opschrijven...quote:Op zondag 14 september 2008 16:48 schreef Guppi het volgende:
[..]
Als je nou deze koopt, kun je zelf de tekst even opschrijven.
David Gray - Babylonquote:Op maandag 15 september 2008 14:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee, de toon is wat droeviger en iets minder bombasitisch.
Carla Lipp - De twipsquote:
Helaas ook niet.quote:
Niet meer informatie?quote:
Misschien 'n nummer van Damien Rice, David Gray of Eelsquote:Op maandag 15 september 2008 14:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee, de toon is wat droeviger en iets minder bombasitisch.
Uit de OP:quote:Op maandag 15 september 2008 18:33 schreef DJ-Almano het volgende:
Wie o wie kan me helpen aan het nummer in het volgende filmpje: Euro 2008 Highlights.
Echt steengoed nummer om movies mee te maken. Het is al veel gevraagd, maar niemand weet het.
Bvd
Bij de comments staat dat de muziek uit Pearl Harbor komt. Met 'n beetje zoeken kom je er dan achter dat ene Hans Zimmer degene is die de muziek heeft gecomponeerd en er veel meer muziek van hem gebruikt is in films. Zoek je zelf op welk nummer van de soundtrack 't precies is?quote:Als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
Dank.quote:
Dat mag je niet vragen in dit topic, moet je even je eigen topic voor openen.quote:Op maandag 15 september 2008 21:46 schreef kloas_wokkel het volgende:
Ik zoek eigenlijks dat nummer als dat gedraaid word in de disco dat iedereen gigantisch gaat staan te springen.. gaat een beetje zo volgens mij papapapadaa i wont let you go papadapa
hopen dat jullie t snappen.....
Alvast bedankt !!
Liquido - Narcoticquote:Op maandag 15 september 2008 21:46 schreef kloas_wokkel het volgende:
Ik zoek eigenlijks dat nummer als dat gedraaid word in de disco dat iedereen gigantisch gaat staan te springen.. gaat een beetje zo volgens mij papapapadaa i wont let you go papadapa
hopen dat jullie t snappen.....
Alvast bedankt !!
Dat had ik dus al lang geprobeerd, maar de muziek komt dus helemaal niet uit Pearl Harbor. Al die nummers zijn het namelijk niet. Bij de comments bij Youtube wordt nergens het juiste nummer of de juiste film gezegd.quote:Op maandag 15 september 2008 20:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Uit de OP:
[..]
Bij de comments staat dat de muziek uit Pearl Harbor komt. Met 'n beetje zoeken kom je er dan achter dat ene Hans Zimmer degene is die de muziek heeft gecomponeerd en er veel meer muziek van hem gebruikt is in films. Zoek je zelf op welk nummer van de soundtrack 't precies is?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:47 schreef cohen het volgende:
Vanmorgen zag ik op TMF een nummer van Anouk, tijdens een optreden gezongen en opgenomen.
Weet iemand hoe dit nummer heet? Ik kan het nergens vinden
If I goquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:47 schreef cohen het volgende:
Vanmorgen zag ik op TMF een nummer van Anouk, tijdens een optreden gezongen en opgenomen.
Weet iemand hoe dit nummer heet? Ik kan het nergens vinden
Niemus?quote:Op zondag 14 september 2008 13:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik heb bij Uitzending Gemist gezocht en daar staat de aflevering inmiddels: http://player.omroep.nl/?aflID=7861510
Dan zou ik de andere filmmuziek van Hans Zimmer maar 's bij langs lopen..quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:14 schreef DJ-Almano het volgende:
[..]
Dat had ik dus al lang geprobeerd, maar de muziek komt dus helemaal niet uit Pearl Harbor. Al die nummers zijn het namelijk niet. Bij de comments bij Youtube wordt nergens het juiste nummer of de juiste film gezegd.
Iemand dus wel een idee? --> Euro 2008 Highlights
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:04 schreef Wouser het volgende:
Hoe heet het nummer dat op de achtergrond draait in het youtube filmpje van dit topic? [OPROEP!] Welke geheimen heb jij?!
Mike S. vs. Edmission - It's Your Bitchquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:26 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zoek een dance achtig nummer. Ik weet de titel niet, de artiest niet...het enige wat ik weet is dat er op een gegeven moment een paar keer gezegd wordt: "F*ck meeeee". Dus dat je de letter u niet hoort, maar het is wel duidelijk dat dat gezegd wordt.
Iemand die met deze summiere beschrijving weet wat ik bedoel? Het is een redelijk nieuw nr (voor zover ik weet) maar de muziek waarop die 'tekst' voorbij komt is gejat van een ander dance nummer. Ik hoor het vaak op X-FM op de sportschool, maar heb 't tot nu toe niet kunnen vinden.
Wie helpt me?
dat is m! dankje! xquote:
One heavy february van Architecture in Helsinkiquote:Op woensdag 17 september 2008 17:57 schreef ironx het volgende:
Hoop dat iemand mij kan helpen...
Ben op zoek naar de titel van het nummer waarvan ik alleen de volgende korte sample heb: sample.wav (1MB)
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 17 september 2008 18:44 schreef -Pink- het volgende:
[..]
One heavy february van Architecture in Helsinki
Uit de OP:quote:Op woensdag 17 september 2008 20:27 schreef Brabant het volgende:
Niemand dan?
quote:Tips
Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
Denk dat 't uit één of andere vage surrealistische film komt..quote:Op woensdag 17 september 2008 19:45 schreef Brabant het volgende:
Uit welke clip komt dit?:
[ afbeelding ]
Ik gooi der ff een klein schopje tegenaanquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:23 schreef PoepSnoet het volgende:
Ik ontdek nieuwe dingen in mijn leven
Iemand enig id hoe het nummer of überhaupt de muzieksoort heet die begint rond een seconde of 40 op de achtergrond. Komt verder nog wel een paar keer terug in het filmpje.
![]()
Zanger? Zangeres?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:17 schreef vrouwtjuhtheelepel het volgende:
Paar maanden geleden hoorde ik op arrow classic rock, rond half 1 snachts een superrealxed nummer...
Enige zinnetje wat ik heb onthouden is "sun went to hell "
Heb arrow classic rock al gemaild, maar krijg niks terug.
Iemand enig idee van wie dit nummer is, of eventueel de titel?
Moest denken aan deze:quote:Op zondag 14 september 2008 20:44 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zoek een bepaald liedje waar ik weinig over kan vertellen.
Wat ik wel weet:
Ik zoek een rockliedje met strijkers. Het is gezongen door een man, klinkt een beetje Brits en het is engelstalig.
Het lijkt op dit liedje....
.... maar is het niet. Het heeft hogere uithalen in het refrein.
Is wel gemaakt rond dezelfde tijd (2000,2001,2002).
Iemand een idee?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:58 schreef Kadafi het volgende:
Uit een vorige topic...
Ik hoop dat er nu mensen zijn die het fragment herkennen, want ik weet niet van welke artiest dit is of hoe het nummer heet. Herkent iemand het nummer op onderstaande link?
Click here to watch Unknown-song-85-16
Het nummer is electronisch, met zowel drums, industrial effects als big-beat elementen erin verwerkt, als ik het niet verkeerd heb. Het zou filmmuziek kunnen zijn. Please help me
Ik heb heel de VMA's niet gezien, maar dit is zijn nieuwe single...quote:Op donderdag 18 september 2008 14:07 schreef jaja26 het volgende:
hoe heet het nummer dat kanye west aan het einde van de mtv music awards zong? Ik kan het niet vinden...
Alvast bedankt!
Ik heb werkelijk geen idee, als ik dat wist dan had ik m wel gevonden denk ik.quote:
Dit is 'm! Bedankt!quote:Op donderdag 18 september 2008 15:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb heel de VMA's niet gezien, maar dit is zijn nieuwe single...
Een wilde gok...quote:Op woensdag 17 september 2008 22:17 schreef vrouwtjuhtheelepel het volgende:
Paar maanden geleden hoorde ik op arrow classic rock, rond half 1 snachts een superrealxed nummer...
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:00 schreef LeonH het volgende:
heb al op van alles gezocht maar ik ben nog steeds op zoek naar een nummer dat gaat als volgt
listen to the beat beat beat of this song song... listen to the blablabla of the bong bong ofzoiets
lijkt wel alsof rudeboy het "zingt" maar weet het dus niet zeker...![]()
alvast bedankt
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:11 schreef Compass het volgende:
Hoe heet dat liedje (Dance nummer) met zo'n vrouw die door een graffity hok heenloopt... ze heeft cappucion op geloof ik en doet afentoe beetje gek langs de muur en voor de camera
quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:50 schreef Perico het volgende:
Ik zoek een triest nummer van een paar jaar terug, een mannelijke singer songwriter met een treurige piano sound, maar het is niet James Blunt. Het was wel een redelijk grote hit.
Ik kan me geen woorden voor de geest halen, maar de herkenningsmelodie heb ik met een virtueel keyboard effe nagespeeld -- dat korte .wma bestand is hier te downloaden.
Iets van Rowen Heze misschien?quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:54 schreef cptmarco het volgende:
ik ben op zoek naar naam van artiest en titel van een volgens mij limburgs nummer..
titel is iets van: geef me een beerske (o.i.d.)
many thanks...
quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:50 schreef Perico het volgende:
Ik zoek een triest nummer van een paar jaar terug, een mannelijke singer songwriter met een treurige piano sound, maar het is niet James Blunt. Het was wel een redelijk grote hit.
Ik kan me geen woorden voor de geest halen, maar de herkenningsmelodie heb ik met een virtueel keyboard effe nagespeeld -- dat korte .wma bestand is hier te downloaden.
Is er niet iemand die ook maar 'n idee heeft of 'n gok doet?quote:Op zondag 14 september 2008 13:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Niet toevallig jaren 60 en japans?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:40 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik zoek een chinees nummer of van een chinese artiest uit de jaren 70 wat ook in Nederland een hit is geweest. Iemand een idee?
Big Benny is in Limburg een populaire artiest, en die heeft diverse nummers waarin bier en drank centraal staan. Misschien is hij het wel, hier is een link naar zijn songteksten in ieder geval.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:54 schreef cptmarco het volgende:
ik ben op zoek naar naam van artiest en titel van een volgens mij limburgs nummer..
titel is iets van: geef me een beerske (o.i.d.)
many thanks...
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Is er niet iemand die ook maar 'n idee heeft of 'n gok doet?
...of Freddie Aguilar - Anak?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:40 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik zoek een chinees nummer of van een chinese artiest uit de jaren 70 wat ook in Nederland een hit is geweest. Iemand een idee?
Die is leuk, lekker meefluitenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:46 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Niet toevallig jaren 60 en japans?
Kyu Sakamoto - Sukiyaki?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:20 schreef Fenomening het volgende:
[..]
Hey wel op blijven letten he, daar heb ik al op geantwoord
Zie de OP, open er zelf een topic over...quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:36 schreef Silaz het volgende:
Helloo. Ik zoek een beetje naar Bagpipe muziek.. mss beetje met lekkere gitaar eronder enzooIemand tips? Ierse muziek enzo
Zou je hem niet even op kunnen zoeken? Dat zoekt wat makkelijker voor onsquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:14 schreef Jep. het volgende:
Een tijdje geleden was er een video gepost op de FOK weblog met het einde van de wereld, dan zag je een meteoriet die neerkwam op de aarde en dat je een tsumami zag van 600 meter hoog enzo, allemaal met de computer gemaakt.
Daar stond een heel vet muziekje onder, weet iemand waar ik het over heb?
Was dat niet Pink Floyd - Great gig in the sky?quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:14 schreef Jep. het volgende:
Een tijdje geleden was er een video gepost op de FOK weblog met het einde van de wereld, dan zag je een meteoriet die neerkwam op de aarde en dat je een tsumami zag van 600 meter hoog enzo, allemaal met de computer gemaakt.
Daar stond een heel vet muziekje onder, weet iemand waar ik het over heb?
Het eerst waar ik aan moet denken is Armand van Helden - New york City beat. Maar dat zal hem wel niet zijnquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:55 schreef hayder het volgende:
Hallo,
Ik zoek een nummer,maar ik ken alleen dit stukje.
Holin,up down of sown on me,Holin,up down of sown on me en dat gaat hele tijd zo door.
Ken ik! Ken ik! Ik heb zelfs de melodie in mijn hoofd op dit moment.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:17 schreef vrouwtjuhtheelepel het volgende:
Geprobeerd, maar FOK Weblog geeft een ziljoen vind-dingen op "einde wereld", dus dat was ook geen hulp, had 'm niet terug kunnen vinden en youtube is ook al overvol met dat soort filmpjes.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zou je hem niet even op kunnen zoeken? Dat zoekt wat makkelijker voor ons
Dat is 'm, mijn dank is groot.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:58 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Was dat niet Pink Floyd - Great gig in the sky?
Als het die met die ballonnen is over de Ford Mondeo dan: Michael Andrews and Gary Jules - The Artifact & Livingquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:51 schreef OldJeller het volgende:
Ik ben op zoek naar dat rustige piano muziekje dat in de Ford TV-reclame wordt gedraaid.
Eerst kon je naar reclame.ster.nl ofzo gaan, maar dat is ook niet meer wat het was.
Iemand?
Dat is hemquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:34 schreef sinadO het volgende:
Heb hem al. het moet bijna wel Dire Straits met Brothers in Arms zijn. Als die het niet is kom ik er ook echt niet achter wat het wel is.
Ja, dat is 'm!quote:Op zondag 21 september 2008 08:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als het die met die ballonnen is over de Ford Mondeo dan: Michael Andrews and Gary Jules - The Artifact & Living
Ster.nl is er inderdaad niet handiger op geworden. Je moet eerst verplicht naar het filmpje kijken en dan kun je pas de informatiebutton aanklikken
Glori Gaynor - I Will Survivequote:Op zondag 21 september 2008 19:04 schreef Tabloid het volgende:
Na 30 seconden hoor je een liedje, wie weet welk liedje het is?
Yoann Le Dantec - Piano Glass Angel, gevonden viaquote:
weet niemand van wie dit nummer is?quote:Op zondag 14 september 2008 21:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Om nog even terug te komen op dat nummer van pickwick... het lied gaat ongeveer zo
good and sometimes right, these are the calls that we live by day to day, these are the colors of my heart
quote:Op zondag 21 september 2008 16:32 schreef Bellic het volgende:
Op http://gamekings.tv/ staat een iteam: Dagboek Praag Deel 3, vanaf 3.20 ongeveer krijg je een supervette remix van Requim for a dream, weet iemand hoe die heet?
quote:Op zondag 21 september 2008 21:06 schreef Cahir het volgende:
Liedje heet Anthem
Videoclip was volgens mij grijs-schalig ofzo (niet zeker!)
Ging over een jongen die liep, en eindigde op een gebouw waar hij een onzichtbaar meisje opeens tevoorschijn zag komen. Toen begon ie der te knuffelen maar toen was ze opeens weg.
Alleen kan de bijbehorende band niet vinden, nummer was Anthem dacht ik.
Ik hoorde net Hello Dolly door Louis Armstrong maar das toch echt geen blues.quote:Op zondag 21 september 2008 20:11 schreef Silaz het volgende:
Het achtergrond liedje van de reclame van de Co-assistent op Net5. Een of ander blues liedje ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |