quote:Verwarrend? Jazeker. Maar ik hou(d) hoop dat het gaat lukken...
quote:Op zondag 14 september 2008 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
hoi weet ken iemand een nummer die een beetje zo gaat:
dr b repeats
dr b repeats (de hele tijd)
met een viool of iets (in ieder geval een stijker)
??
vond wel leuk nummer draaide ze op 3fm maar je weet het zegge altijd zo snel wie het is dat ik niet weet wie het is en zat ook nog is in de auto dus dan heb je ook geen pen en paper bij de hand
hoop dat iemand het weet groetjes mij
quote:Op zondag 14 september 2008 15:36 schreef Dagoduck het volgende:
ok bedankt
verstond er dus egt geen mystery in
Heb je 'm al gevonden? Zo niet, misschien kun je 'm vinden tussen de video’s van countryzangeressen Taylor Swift en Carrie Underwoodquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:23 schreef Isabeau het volgende:
Mijn nummer staat ook nog open
* superzoet lief nummer
* zangeres met zachte en erg lieve stem
* recent nummer, afgelopen tijd een paar keer op de radio gehoord
* kon het niet vinden in de top 40 van de afgelopen weken
* er zit een zinnetje in dat lijkt op 'but/cause you don't even love yourself'
Amy Hart was een suggestie, maar ik heb muziek van haar gevonden (niet het voorgestelde nummer) en ze zingt country en heeft een wat schellere stem dan ik me herinner van het nummer wat ik zoek. Daarbij kwam het nummer dat werd gesuggereerd uit 2007 en als ik het al een paar keer op de radio heb gehoord vind ik het een beetje vreemd dat het nog niet op youtube te vinden is.
quote:Op zondag 14 september 2008 20:44 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zoek een bepaald liedje waar ik weinig over kan vertellen.
Wat ik wel weet:
Ik zoek een rockliedje met strijkers. Het is gezongen door een man, klinkt een beetje Brits en het is engelstalig.
Het lijkt op dit liedje....
.... maar is het niet. Het heeft hogere uithalen in het refrein.
Is wel gemaakt rond dezelfde tijd (2000,2001,2002).
Iemand een idee?
Als dat 'm niet is, deze misschienquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:49 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik wil weten hoe dit nummer heet.
Als dank gratis filmpje van dronken madame.
http://www.totallycrap.com/videos/videos_drunk_lady_falling_over/
Dit is geen warez topicquote:Op zondag 14 september 2008 20:48 schreef dennus2008 het volgende:
Iemand een goede mp3 versie van dit nr:
?
quote:these are the calls that we live by day to day, these are the colors of my heart
Even op een goede, legale mp3 site zoeken op Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Dj's@work remix) wellicht?quote:Op zondag 14 september 2008 20:48 schreef dennus2008 het volgende:
Iemand een goede mp3 versie van dit nr:
?
Argh, dus toch Santogold!quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
De nieuwe single is 't ook niet?
Je bedoelt toch niet toevalligquote:Op zondag 14 september 2008 20:18 schreef master_X het volgende:
Ik zoek een nummer en lijkt heel veel op dit
En dan vanaf 2 min. Het nummer wordt ook vaak op de radio gedraait.
iemand een idee ?
Cool bedanktquote:Op maandag 15 september 2008 10:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet toevallig
Nee, de toon is wat droeviger en iets minder bombasitisch.quote:
Dat is één van mijn favo's dus helaas ook nietquote:Op zondag 14 september 2008 21:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Als dat 'm niet is, deze misschien![]()
Erg bekend nummer maar wie weet..
Dat is ook een idee, heb zelfs al bij de MediaMarkt gekeken of ze 'em hebben zodat ik die daar kon luisteren en kon opschrijven...quote:Op zondag 14 september 2008 16:48 schreef Guppi het volgende:
[..]
Als je nou deze koopt, kun je zelf de tekst even opschrijven.
David Gray - Babylonquote:Op maandag 15 september 2008 14:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee, de toon is wat droeviger en iets minder bombasitisch.
Carla Lipp - De twipsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |