Wel wat ouder maar wie weet..quote:Op donderdag 11 september 2008 23:50 schreef Kritz het volgende:
Ik zoek een dance nummer...wat begint met een of andere onverstaanbare indier ofzo. Hier in Portugal hoor ik 'm regelmatig en volgens mij issie niet heel oud. Iemand een idee?
No problemquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:07 schreef Itsme-HcK het volgende:
Gruwelijk.
Dat is 'm inderdaad.
Bedankt man.
Helaas dit is 'm niet, maar toch bedankt! Volgens mij is het nummer pas enkele weken uit ofzo.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wel wat ouder maar wie weet..
[..]
quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:42 schreef Kritz het volgende:
[..]
Helaas dit is 'm niet, maar toch bedankt! Volgens mij is het nummer pas enkele weken uit ofzo.
Het is ook niet Santogold. Het is een popnummer, heb em gehoord in de Invito (schoenenzaakquote:Op donderdag 11 september 2008 23:03 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Waar heb je 'm gehoord? Welk genre?
Toch nog maar ff 'n waarschijnlijk erg wilde gok:
Ian Carey - Redlight (Vocal Mix)quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:30 schreef liiszle het volgende:
ik ben opzoek naar een (??) dance nummertje met de tekst/titel Red light, met vrouwen vocal.
veel gehoord op Fresh FM.
iemand enig idee?
Deze misschienquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heb ook weer een vraag.
Ik zoek een wat 'agressief' vioolmelodietje (of in ieder geval zo'n soort snaarinstrument), het zit volgens mij in een reclame.
Meer weet ik er niet over, dus ik hoop dat iemand het met een wilde gok bij het juiste eind heeft.
Bedoel je niet gewoon Rihanna?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:32 schreef Bob-B het volgende:
Was gister in Manhattan in Arnhem en hoorde daar een clubnummer met stevige beat eronder. Daarop zong/sprak een vrouwenstem die beetje moeilijk praate. Het begon met "Hey, DJ...." daarna werd de muziek gefade en schreeuwde iedereen de rest. Hopelijk ken iemand me helpen.
Rihanna komt niet eens in de buurt van clubmuziek, dus nee.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:05 schreef Itsme-HcK het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon Rihanna?
Okay, dit wordt een supergokquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heb ook weer een vraag.
Ik zoek een wat 'agressief' vioolmelodietje (of in ieder geval zo'n soort snaarinstrument), het zit volgens mij in een reclame.
Meer weet ik er niet over, dus ik hoop dat iemand het met een wilde gok bij het juiste eind heeft.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Deze misschien![]()
Uit de reclame van Samsung.
Zijn ze helaas allebei niet, maar bedankt voor het meedenkenquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Okay, dit wordt een supergokAgressief, vandaar.
Maar het leukste is nog: ik heb geen geluid op deze pc dus ik weet niet eens of het deuntje in deze clip zit
Maar Jericho gebruikt een agressief deuntje met een snaarinstrument als steeds terugkerende tune. En die wordt momenteel vaak in reclames voor bijv. 'spannende programma's' gebruikt. Als dit het is kan je misschien op de imdbsite van Jericho oid achterhalen van wie het is (lijkt me voor de serie geschreven).
quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:27 schreef Antiono het volgende:
hej ik ben op zoek naar een nummer en daarvan heb ik het melodietje van een clubnummer nagemaakt zodat het makkelijker te herkennen is. Ik moet de naam echt weten thx.
hier is het melodietje
http://tomicplace.eu/untitled.mp3
je kan hem ook opslaan als de link niet werkt (rechter muis, save as mp3)
quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:35 schreef reinarodina het volgende:
hoi allemaal, hopelijk kan iemand mij helpen. Ik ben opzoek naar een nummer uit (volgens mij) eind jaren 90.
Ik kan me alleen de clip nog herinneren; het beeld is verdeeld in 2 helften, 1 helft speelt zich af in de jaren 50, de andere in de jaren 90. Het nummer wordt gezongen door 2 dames, die elk in een helft van het beeld staan. De stijl is R&B/soul-achtig.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Gevonden!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:08 schreef Kritz het volgende:
[..]
Nee helaas. Het nummer is echt stukken nieuwer. Zeker geen jaar oud.
Oja, stukje verder zat er nog iets van " So come on"quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:32 schreef Bob-B het volgende:
Was gister in Manhattan in Arnhem en hoorde daar een clubnummer met stevige beat eronder. Daarop zong/sprak een vrouwenstem die beetje moeilijk praatte. Het begon met "Hey, DJ...." daarna werd de muziek gefade en schreeuwde iedereen de rest. Hopelijk ken iemand me helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |