quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 19:38 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Nee heb dat nummer ook geluisterd, maar dat is het niet..
Op 8:26 minuten begint dat nummer.
http://player.omroep.nl/?aflID=7847333
quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:54 schreef Bravebart het volgende:
Meezoek post.
Ik vind dit wel een superzoet lief nummerquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:23 schreef Isabeau het volgende:
Mijn nummer staat ook nog open
* superzoet lief nummer
* zangeres met zachte en erg lieve stem
* recent nummer, afgelopen tijd een paar keer op de radio gehoord
* kon het niet vinden in de top 40 van de afgelopen weken
* er zit een zinnetje in dat lijkt op 'but/cause you don't even love yourself'
Amy Hart was een suggestie, maar ik heb muziek van haar gevonden (niet het voorgestelde nummer) en ze zingt country en heeft een wat schellere stem dan ik me herinner van het nummer wat ik zoek. Daarbij kwam het nummer dat werd gesuggereerd uit 2007 en als ik het al een paar keer op de radio heb gehoord vind ik het een beetje vreemd dat het nog niet op youtube te vinden is.
Nog een long shot:quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Lieve stemmaar het was eerder een ballad/lovesong dan een dansnummer.
Nee, helaas.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:53 schreef donroyco het volgende:
Nog een long shot:
Duffy - Warwick Avenue
nee, haar stem ken ik welquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:07 schreef cemeteryslut het volgende:
was het niet gewoon dolly parton? is dan wel niet recent, maar misschienw ordt het weer gedraaid op de radio?
Nee, vind ik niet werken.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:59 schreef donroyco het volgende:
Je kunt 'm ook gewoon bij je bookmarks zetten![]()
[ afbeelding ]
mmmmmmmmm,quote:Op maandag 8 september 2008 19:38 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Nee heb dat nummer ook geluisterd, maar dat is het niet..
Op 8:26 minuten begint dat nummer.
http://player.omroep.nl/?aflID=7847333
Doet me aan dit denkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:57 schreef Frenkel het volgende:
[..]
mmmmmmmmm,
Ik kan niet hebben dat ik hier niet op kom!
Volgens mij verteld hij iets in het nummer van : The band begin to play
a man at the bar
iemand?
quote:
Welke radiozender? Dat kan ook nog een beetje helpen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:23 schreef Isabeau het volgende:
* superzoet lief nummer
Amy Hart was een suggestie, maar ik heb muziek van haar gevonden (niet het voorgestelde nummer) en ze zingt country en heeft een wat schellere stem dan ik me herinner van het nummer wat ik zoek. Daarbij kwam het nummer dat werd gesuggereerd uit 2007 en als ik het al een paar keer op de radio heb gehoord vind ik het een beetje vreemd dat het nog niet op youtube te vinden is.
Klik.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:04 schreef mcjoel het volgende:
IK zoek liedjes van ado den haag? iemand een link voorme?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:23 schreef Isabeau het volgende:
* superzoet lief nummer
?quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:21 schreef CybPraetorian het volgende:
Slam FM gebruikt een remix (??) versie voor Kate Perry - I kissed a girl denk ik, er zit veel meer drum en beat doorheen dan normaal, maar hoe heet die versie die ze draaien?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:51 schreef Impry het volgende:
http://www.xs4all.nl/~jongderp/mivali2002/
Hoe heet dat nummer op het begin bij de site?
wel zoiets, maar niet helemaal, tis eigenlijk het normale liedje, geen veranderingen zover ik kan horen, alleen dan net ff steviger...quote:
Welk Genre?quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:53 schreef PimpofPersia het volgende:
Ik zag laatst op mtv zo'n clip waar een heel huis getrasht werd door allemaal dronken mensen en er liep ook nog iemand in een konijnenpak rond. En ondertussen stonden de ouders van de jongend die dat feest gaf de hele tijd op de deur te kloppen. Op het eind gingen die ouders naar binnen en verstopten al die dronken boys en girls zich achter de deur. Vervolgens glipten ze uit het raam weg. In de clip waren ook shots aanwezig van topless dames die met elkaar bezig waren in een badkamer.
Wie o wie weet welk nummer ik bedoel?
Om jullie voor te zijn: het is niet Groove Armada, niet Spacekees en niet Lützenkirchen
Iets dance/electro-achtigs. Muziek is me niet erg bijgebleven maar ik kan me herinneren dat het wel tof klonk en er zat een lekkere bass achter. Maar ik hoorde het in behoorlijk aangeschoten toestand dus kan me niet meer herinneren hoe de beat ging etc.quote:
Zegt me niks.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:58 schreef PimpofPersia het volgende:
[..]
Iets dance/electro-achtigs. Muziek is me niet erg bijgebleven maar ik kan me herinneren dat het wel tof klonk en er zat een lekkere bass achter. Maar ik hoorde het in behoorlijk aangeschoten toestand dus kan me niet meer herinneren hoe de beat ging etc.
Naah, het was vunziger, meer drank in het spel en sowieso klonk het niet als zeikerige Amerikaanse rock.quote:
Misschien één van de nummers van de mashup compilatie?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:21 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
wel zoiets, maar niet helemaal, tis eigenlijk het normale liedje, geen veranderingen zover ik kan horen, alleen dan net ff steviger...
Hier?quote:Op woensdag 10 september 2008 00:12 schreef delano.888 het volgende:
Hoe heet dit nummer op de achtergrond? (komt me bekend voor van vroeger)
Katy Perry - I Kissed a Girl (Jason Nevin's Rock The Club Edit)quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:21 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
wel zoiets, maar niet helemaal, tis eigenlijk het normale liedje, geen veranderingen zover ik kan horen, alleen dan net ff steviger...
Is volgens mij toch echt wat anders maarja het zal wel aan mij liggenquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 00:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is volgens mij toch echt wat anders maarja het zal wel aan mij liggen![]()
Ik weet al wat er fout gegaan is, die zijn uitgegaan vaan deze versie:
En dan klopt het inderdaad, ik heb het dus niet over dit nummer, maar over die van het eerste filmpje..
quote:"saturday night's alright for fighting" by elton john, but that doesn't fit the lyrics you've provided and as i haven't seen that episode, i can't tell you if you've just got it wrong, or what.
Had ik overheen gekeken sorry, maar dan nog klopt het niet helemaal, de titel zal best kloppen maar het is zeker niet de elton john versie, nu dus even afwachten naar iemand die hem herkend en weet welke remix dit is..quote:
ID - ID ofwel Unknown - Unreleased Trackquote:
Josh Wink - Higher State of Consciousness (Dirty South Remix)quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:53 schreef PimpofPersia het volgende:
Ik zag laatst op mtv zo'n clip waar een heel huis getrasht werd door allemaal dronken mensen en er liep ook nog iemand in een konijnenpak rond. En ondertussen stonden de ouders van de jongend die dat feest gaf de hele tijd op de deur te kloppen. Op het eind gingen die ouders naar binnen en verstopten al die dronken boys en girls zich achter de deur. Vervolgens glipten ze uit het raam weg. In de clip waren ook shots aanwezig van topless dames die met elkaar bezig waren in een badkamer.
Wie o wie weet welk nummer ik bedoel?
Om jullie voor te zijn: het is niet Groove Armada, niet Spacekees en niet Lützenkirchen
Heee ik weet misschien welke je bedoelt:quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:23 schreef Isabeau het volgende:
* superzoet lief nummer
Held! <3quote:Op woensdag 10 september 2008 11:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Josh Wink - Higher State of Consciousness (Dirty South Remix)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |