Held! <3quote:Op woensdag 10 september 2008 11:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Josh Wink - Higher State of Consciousness (Dirty South Remix)
quote:Op woensdag 10 september 2008 11:51 schreef Exterminator het volgende:
volgens mij wordt er iets in gezongen zoals... "sometimes i feel like.." (het nummer van deep purple is 't in ieder geval niet)
Nee dat is 'm niet.. Vind Anthony ook nie echt de stem hebben van die van Livequote:
Ik weet in elk geval zeker dat Me First And The Gimme Gimmes deze gecovered heeft.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:33 schreef mamaan het volgende:
Hee ik zoek de snelle punk rock versie van het nummer wild world van cat stevens. Weet iemand van welke band dit is en hoe het heet? Ik kan het nergens vinden. Alvast dank!
THANKS MATE!!! Zocht dit liedje al jaren!quote:Op woensdag 10 september 2008 13:23 schreef n0r het volgende:
[..]
Ik weet in elk geval zeker dat Me First And The Gimme Gimmes deze gecovered heeft.
Lijkt het een beetje op:quote:Op woensdag 10 september 2008 17:25 schreef lukkieboy het volgende:
Hoi allemaal, ik heb een uitdaging voor jullie
Ik ben namelijk op zoek naar een nummer dat ik zo'n maand geleden op Chersonissos hoorde in de Matrix. In Nederland met uitgaan hoor ik het zo nu en dan ook wel is. Het is een minder snel nummer met dikke beat en een saxofoon.
Meer info weet ik even niet, hopelijk is dit genoeg voor één van jullie om mij te helpen
Ik gok dat het deze is:quote:Op woensdag 10 september 2008 17:25 schreef lukkieboy het volgende:
Hoi allemaal, ik heb een uitdaging voor jullie
Ik ben namelijk op zoek naar een nummer dat ik zo'n maand geleden op Chersonissos hoorde in de Matrix. In Nederland met uitgaan hoor ik het zo nu en dan ook wel is. Het is een minder snel nummer met dikke beat en een saxofoon.
Meer info weet ik even niet, hopelijk is dit genoeg voor één van jullie om mij te helpen
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:50 schreef lukkieboy het volgende:
Nee, het nummer zit niet eens in de buurt van alle versies van calabria of wat dan ook
En nee, die van robbie rivera is het ook niet (wel een coole trouwens)
Het nummer had een beetje een R&B/Jazzy achtig tintje ipv een house jasje zoals de 2 nr's die jullie bedoelde (niet al te letterlijk nemen)
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:50 schreef lukkieboy het volgende:
Nee, het nummer zit niet eens in de buurt van alle versies van calabria of wat dan ook
En nee, die van robbie rivera is het ook niet (wel een coole trouwens)
Het nummer had een beetje een R&B/Jazzy achtig tintje ipv een house jasje zoals de 2 nr's die jullie bedoelde (niet al te letterlijk nemen)
Volgens mij kwam er toen ik hem in de Matrix hoorde ook een stukje rap achteraan (geen id of dat bij het nummer hoort maar misschien helpt dat een beetje in de juiste richting te zoeken )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |