Ik heb net 2 bier opquote:
Nee Autotechniek is een ander gebouw! Tussen de PABO en HEAO in..quote:Op maandag 8 september 2008 23:41 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
NiceDan zit je in ieder geval in hetzelfde gebouw
Hoeveel jaars? En woon je in Nijmegen ofzo?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:11 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb net 2 bier op![]()
Ik lust helemaal geen bier maar nu ging het wel! Voor het eerst in m'n leven volgens mij![]()
Nee, dat gaat niet over mij. Maar ik weet wel over wie het wel gaatquote:Mik die vriendin van jou vertelde trouwens bij de alcoholvoorlichting dat "een vriend van haar" regelmatig de volgende ochtend niet meer wist wat ie de avond ervoor gedaan had.. gaat dat over jou?
Jij toch ook nietquote:Op maandag 8 september 2008 22:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah dat is de link dus, Kim snapte de link tussen Nijmegen en Tilburg al niet..
Dat dus ja..quote:Op dinsdag 9 september 2008 07:37 schreef J-heronimus het volgende:
Zoo dit wordt weer een lange dag.
Ohjaquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:12 schreef LastRequest het volgende:
Oh en:
[..]
Nee Autotechniek is een ander gebouw! Tussen de PABO en HEAO in..
Bij jou is 't al bijna middag.quote:
Omdat E.coli de meest begrepen bacterie en omdat zijn volledige genoom is gesequenct en begrepen...quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom specifiek die bacterie en niet 1 van de miljard anderen?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:47 schreef ImTheBase het volgende:
Interesting
Tenminste boeiender dan een gare div in elkaar zetten met leuke :hovers
duuhquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:49 schreef Californium het volgende:
Omdat E.coli de meest begrepen bacterie en omdat zijn volledige genoom is gesequenct en begrepen...
Net iets daarbuiten...maar op een behoorlijk drukke straat... Ik woon zo'n 400 meter van de Royal Mile afquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
Is puberpop niet vanavond?
Dus je woont lekker in het centrum?
Ik moet elke dag bijna 3 kwartier naar stage lopen ....ik loop genoeg.... verder zitten er aan de Royal Mile leuke winkeltjes hoor...maar allemaal gericht op toeristen....quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
Nee duh, zou waarschijnlijk een vermogen kosten, maar dan nog, ziet er mooi uit joh, fucking relaxed lijkt t me om daar gewoon ff over op en neer te lopen als je ff een stukje wil lopen
waarover?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:29 schreef HostiMeister het volgende:
heb morgenvroeg om 9:30 een afspraak met mijn mentor, beter dat ik nuchter en uitgeslapen ben, volgende maand dan maar weer.
Die ja, ben ik ook al mee begonnen is een soort van hoe gaat het nu gesprekjequote:Op dinsdag 9 september 2008 10:37 schreef Californium het volgende:
waar je al mee begonnen moet zijn?
Nihil, ik moet ook nog een afstudeer stage doen, en een half jaar minor, dus juni is eerder aannemelijkerquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:40 schreef Californium het volgende:
na 1 week.... hoe groot is trouwens de kans dat jij gaat aftstuderen in Februari..?
Juni 2010?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nihil, ik moet ook nog een afstudeer stage doen, en een half jaar minor, dus juni is eerder aannemelijker
dat vind ik wel een mooie datumquote:
Tegen die tijd hoop ik eindelijk eens iets af te hebbenquote:
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 9 september 2008 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tegen die tijd hoop ik eindelijk eens iets af te hebben
Levensgenieters?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:46 schreef Californium het volgende:
sommige mensen hebben alle tijd van de wereld jah.... Ik zal maar niet zeggen welk woord ik daarvoor gebruik....
Nee.... Zoiets noem ik Lui en onverantwoordelijk dat een 25 jarige kerel na 8 jaar studeren nog geen ene fuck heeft bereikt en nog steeds niets boeit... en het veel te druk heeft met niets doenquote:
Aha. Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee.... Zoiets noem ik Lui en onverantwoordelijk dat een 25 jarige kerel na 8 jaar studeren nog geen ene fuck heeft bereikt en nog steeds niets boeit... en het veel te druk heeft met niets doen
Dealquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Iets andere studie, maar toch
'kansloze pauperjosti's'?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:46 schreef Californium het volgende:
sommige mensen hebben alle tijd van de wereld jah.... Ik zal maar niet zeggen welk woord ik daarvoor gebruik....
dat ookquote:
Ik kom er wel, doe het alleen iets langzamer dan de restquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:53 schreef Californium het volgende:
Sommige mensen maken iets van hun leven en genieten van het leven... En sommige mensen genieten van het leven door niets te doen en er helemaal niets van de maken.... Tja tis maar wat je wil...
Hee, ga jij lekker ergens anders onder water liggen stekenquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:53 schreef Californium het volgende:
Sommige mensen maken iets van hun leven en genieten van het leven... En sommige mensen genieten van het leven door niets te doen en er helemaal niets van de maken.... Tja tis maar wat je wil...
Luister ik kan het je allemaal wel een keertje uitleggen dat het niet zo zwartwit zit enzo, maar niet hier op fokquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:56 schreef Californium het volgende:
en na 8 jaar heb je nog steeds niet beseft dat je eens van je reet af moet komen om iets te bereiken en dat het je niet toekomt als je er niets voor doet......
Dat is dan mijn vriendin, moet je voorstellen hoe vijanden over me pratenquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee, ga jij lekker ergens anders onder water liggen steken
quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is dan mijn vriendin, moet je voorstellen hoe vijanden over me praten
quote:
ik als ik zin hebquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
![]()
Maar wie gaat er inderdaad wie gaat er allemaal naar puberpop, huisgenoot van wilde misschien ook gaan hoorde ik zojuist...
ik dacht dat jij gesprek had met je mentor morgen vroegquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
![]()
Maar wie gaat er inderdaad wie gaat er allemaal naar puberpop, huisgenoot van wilde misschien ook gaan hoorde ik zojuist...
De discussie was ten einde, Cali.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:19 schreef Californium het volgende:
k dacht dat jij gesprek had met je mentor morgen vroeg
Ik begon net te denken...'wat een relatie'...beetje naar elkaar bitchen op Fokquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is dan mijn vriendin, moet je voorstellen hoe vijanden over me praten
Tja, IRL gaat beetje moeilijk he?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik begon net te denken...'wat een relatie'...beetje naar elkaar bitchen op Fok
Ik weet 't nog niet. Heb eerst een filmavondje (studiereisfilm kijken met de commissie). Ga er niet vanuit dat het laat wordt, maar wellicht dat er nog een paar enthousiastelingen op Puberpop terecht komen. Al verwacht ik het eigenlijk niet: morgen lange dag.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
máár, belangrijker, wie gaan er vanavond naar Puberpop?
oja....quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De discussie was ten einde, Cali.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik begon net te denken...'wat een relatie'...beetje naar elkaar bitchen op Fok
True. Maar dan heb je nog sms, mail, msn etcquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, IRL gaat beetje moeilijk he?
Ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
True. Maar dan heb je nog sms, mail, msn etc. Dan is het in elk geval minder publiekelijk
Ik betwijfel het. De afgelopen keren werd ik er niet bijster enthousiast van. En met het oog op belangrijk college en werken morgen (en het feit dat het vannacht al veel later was dan geplandquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:28 schreef swarmahoer het volgende:
zie je dus vanavond wel op pp mikkie
Pff, who asked youquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie passen wel op puberpop ja, laatste woord enzulks.
Kuthoerquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:45 schreef swarmahoer het volgende:
dat zei ik dus mikkietot vanavond
Eet gewoon achter je pcquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
begin honger te krijgen maar moet nog 1 uur en 15 min....
De postduifquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:20 schreef swarmahoer het volgende:
ik begin ook honger te krijgen, wacht ik loop ff naar de hoek
quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, maar ik ga je niet feliciteren met je eurohotdog.
Uhuh. Ik denk dat ik zo maar even mn tuinstoel buiten zet en in het zonnetje ga zitten lezen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:18 schreef swarmahoer het volgende:
heerlijk zonnetje
Balen voor jou dat je binnen zit danquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:26 schreef swarmahoer het volgende:
of cabrio openklappen en n rondje
idd jammer dat mn begeleider nog neit terug is, ff plan bespreken en dan ga k naar huisquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Balen voor jou dat je binnen zit dan.
Bedoel je dat kraampje met BBQ? Dat zijn lui van mijn schoolquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens hier op et plein is allerlei dingen te doen, mooiste is misschien wel de hotdog voor een euro
Jij komt met veel mazzel deze week doorquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Bedoel je dat kraampje met BBQ? Dat zijn lui van mijn school
Al die mensen daar doen de minor Entrepreneurship en moesten voor één dag een bedrijfje opzetten/uitvoeren en winst maken!
Ik heb vanmiddag vrij gekregenEn morgen werken we ook weer thuis, uitslapen
![]()
Ik in zo'n grote met alles erop, zoals ze die op Sziget hadden. Is 't al vakantiequote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:31 schreef LastRequest het volgende:
Mik, de burgers die er lagen zagen er véél lekkerder uit
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:54 schreef LastRequest het volgende:
Is er geen Erasmusgebouw bij de RU ofzoiets?
Dan kan ik uitslapenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat gaat er morgenochtend gebeuren, ik heb er ongetwijfeld overheen gelezen.
Ik niet! Ik moet er verdomd vroeg uit, omdat ik langs de dokter moet!quote:
Nu kunnen we je hackenquote:
Dat ip-adres viel me ook al opquote:
Dus eigenlijk word je ingezet voor een kutklus waar niemand zin in heeft en die misschien tientjes per jaar oplevert?quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:19 schreef swarmahoer het volgende:
ja die hebben toch ook kantoorartikelen en zulks nodig
Want bij LR is inderdaad nogal wat te halenquote:
LR is een echte nerd, wie weetquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:40 schreef Mikkie het volgende:
Want bij LR is inderdaad nogal wat te halen
Ik zie een boel verkeer maar geen zooitjequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:41 schreef RemcoW85 het volgende:
http://www.nijmegen1.nu/camera2.html
Wat een zooitje daar.. Wel leuk om ff te volgen rond dit tijdstip.
Altijd leuk ja.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:41 schreef RemcoW85 het volgende:
http://www.nijmegen1.nu/camera2.html
Wat een zooitje daar.. Wel leuk om ff te volgen rond dit tijdstip.
Pics van d'r zusje!!!11quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
LR is een echte nerd, wie weet
Haha ja, het gaat allemaal maar net.. Stond daar laatst om 17:15 ook verkeerd voorgesorteerd.. Volgens mij daar linksonder (de weg die naar de Waalbrug gaat laat maar zeggen?) maar dan is het echt ff wurmen. Stond meer in het midden ipv links of rechtsquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:44 schreef Mikkie het volgende:
Oooh...zo dom hè. Nu ook weer, al die lui die doorrijden om de Oranjesingel op te kunnen, terwijl het daar rood is. Gewoon dom zijn, niet nadenken en aansluiten. Gevolg is dat er vanaf de St. Anna niemand meer het plein op kan.
.
Haha die heeft ze meer zelf op hyves staan.quote:
Dat is wel ruk inderdaad. Hoe was het gisteravond eigenlijk, wat hebben jullie gedaan/moeten doen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik vind het nogal vervelend dat we er voor 18:00 moeten zijn en al gegeten moeten hebben, ik ben gewend pas rond 20:00/21:00 te eten, nu heb ik echt nog geen honger
Grappig jah, met dit weerquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:13 schreef LastRequest het volgende:
We mogen trouwens geen drinken kopen, dus als je wat wilde drinken moest je socializen met een lid en hopen dat ze je wat te drinken aanboden haha, best grappig.
budget van ongeveer 4 ton per jaar dus als je daarop 10% kan pakkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk word je ingezet voor een kutklus waar niemand zin in heeft en die misschien tientjes per jaar oplevert?
Vier ton per jaar aan kantoorartikelen? Schrijven ze daar met pennen van goud ofzo?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
budget van ongeveer 4 ton per jaar dus als je daarop 10% kan pakken
Goh, bedankt voor dit waardevolle advies achterafquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
pwnd
Je moet eerst kijken welke updates er zijn voordat je gaat installeren.
Het leed is al geschied. Ik heb nu SP3 gedeïnstalleerd en in SP2 de Bricopack gedeïnstalleerd. Ben nu SP3 weer aan het installeren en hoop dadelijk weer de goede Bricopack terug te kunnen zetten.quote:
Wist ik, had 'm al binnengehaald vanmiddagquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie, nog een tip, S04E03 vandaag.
Ja, ik weet het ook niet er lopen hier genoeg van die informatica mensjes rond volgens mijquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het leed is al geschied. Ik heb nu SP3 gedeïnstalleerd en in SP2 de Bricopack gedeïnstalleerd. Ben nu SP3 weer aan het installeren en hoop dadelijk weer de goede Bricopack terug te kunnen zetten.
Zo jij maakt wat mee zegquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:50 schreef Mikkie het volgende:
Het zit me overigens niet mee. Wil net een beetje appelmoes als toetje eten, maak ik een nieuwe pot open, zitten er allemaal klontjes en stukjes in enzo.. Dat potje ligt ook alweer bij 't glaswerk.
.
Maar straks is er weer bier, alles komt goed.
En wat deed jij ook alweer?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:54 schreef Doodkapje het volgende:
Ik zat gistermiddag in de Blonde Pater... en het zat vol met studenten... hebben die tegenwoordig niks meer te doen ofzo?
Ah hou je bek manquote:
Koos Werkloos,... aangenaam...quote:
Dan hoor je helemaal geen geld te hebben voor de blonde paterquote:
Hee schat!quote:
Tonijnenpasta?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Appelmoes met stukjes![]()
Ik zat klaar met m'n tonijnenpasta, is er gvd geen KnightRider [ afbeelding ]
Stelletje zeikerds, je hebt altijd GTST nogquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
KR was voor mij ook een aardige deceptie overigens.
quote:
Die had mn vader vant weekend ook, mijn broer heeft hem al een maand ofzo.. en ik nog steeds niksquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:20 schreef Mikkie het volgende:
Grrr
Net automatische update van WinXP geïnstalleerd. Meestal zo'n kleine kutupdate, dus gewoon laten lopen. Blijkt het bij reboot ineens Service Pack 3 te zijn! Allemaal leuk en aardig, maar nu is de helft van m'n instellingen verneukt en ben ik m'n Bricopack kwijt.
gaat ook over inrichting enzo he, niet alleen de pennen en visitekaartjes ofzo, alle apparatuur erbij voor 15 vestigingenquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vier ton per jaar aan kantoorartikelen? Schrijven ze daar met pennen van goud ofzo?
dat verklaart de witte substantie dusquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
heel lang geleden dat ik dat voor 't laatst had gehad.
Oh noesquote:Beste allemaal,
Morgen 10 september vindt de eerste vergadering van de commissie plaats
van half 1 tot half 2 (waarschijnlijk beginnen we een paar minuten later
omdat sommigen van ons nog les hebben). Het is in hokje 5. De agenda is
als bijlage er bijgevoegd. Ik zie jullie morgen!
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Leg je het lijstje nog even uit ? Is dat het postaantal per topic? ofzo
Dat is niet echt een leuke TT, welquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
zomfg
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |