Dat is dan mijn vriendin, moet je voorstellen hoe vijanden over me pratenquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee, ga jij lekker ergens anders onder water liggen steken
quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is dan mijn vriendin, moet je voorstellen hoe vijanden over me praten
quote:
ik als ik zin hebquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
![]()
Maar wie gaat er inderdaad wie gaat er allemaal naar puberpop, huisgenoot van wilde misschien ook gaan hoorde ik zojuist...
ik dacht dat jij gesprek had met je mentor morgen vroegquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
![]()
Maar wie gaat er inderdaad wie gaat er allemaal naar puberpop, huisgenoot van wilde misschien ook gaan hoorde ik zojuist...
De discussie was ten einde, Cali.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:19 schreef Californium het volgende:
k dacht dat jij gesprek had met je mentor morgen vroeg
Ik begon net te denken...'wat een relatie'...beetje naar elkaar bitchen op Fokquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is dan mijn vriendin, moet je voorstellen hoe vijanden over me praten
Tja, IRL gaat beetje moeilijk he?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik begon net te denken...'wat een relatie'...beetje naar elkaar bitchen op Fok
Ik weet 't nog niet. Heb eerst een filmavondje (studiereisfilm kijken met de commissie). Ga er niet vanuit dat het laat wordt, maar wellicht dat er nog een paar enthousiastelingen op Puberpop terecht komen. Al verwacht ik het eigenlijk niet: morgen lange dag.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
máár, belangrijker, wie gaan er vanavond naar Puberpop?
oja....quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De discussie was ten einde, Cali.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik begon net te denken...'wat een relatie'...beetje naar elkaar bitchen op Fok
True. Maar dan heb je nog sms, mail, msn etcquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, IRL gaat beetje moeilijk he?
Ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
True. Maar dan heb je nog sms, mail, msn etc. Dan is het in elk geval minder publiekelijk
Ik betwijfel het. De afgelopen keren werd ik er niet bijster enthousiast van. En met het oog op belangrijk college en werken morgen (en het feit dat het vannacht al veel later was dan geplandquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:28 schreef swarmahoer het volgende:
zie je dus vanavond wel op pp mikkie
Pff, who asked youquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie passen wel op puberpop ja, laatste woord enzulks.
Kuthoerquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:45 schreef swarmahoer het volgende:
dat zei ik dus mikkietot vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |