Net iets daarbuiten...maar op een behoorlijk drukke straat... Ik woon zo'n 400 meter van de Royal Mile afquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
Is puberpop niet vanavond?
Dus je woont lekker in het centrum?
Ik moet elke dag bijna 3 kwartier naar stage lopen ....ik loop genoeg.... verder zitten er aan de Royal Mile leuke winkeltjes hoor...maar allemaal gericht op toeristen....quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
Nee duh, zou waarschijnlijk een vermogen kosten, maar dan nog, ziet er mooi uit joh, fucking relaxed lijkt t me om daar gewoon ff over op en neer te lopen als je ff een stukje wil lopen
waarover?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:29 schreef HostiMeister het volgende:
heb morgenvroeg om 9:30 een afspraak met mijn mentor, beter dat ik nuchter en uitgeslapen ben, volgende maand dan maar weer.
Die ja, ben ik ook al mee begonnen is een soort van hoe gaat het nu gesprekjequote:Op dinsdag 9 september 2008 10:37 schreef Californium het volgende:
waar je al mee begonnen moet zijn?
Nihil, ik moet ook nog een afstudeer stage doen, en een half jaar minor, dus juni is eerder aannemelijkerquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:40 schreef Californium het volgende:
na 1 week.... hoe groot is trouwens de kans dat jij gaat aftstuderen in Februari..?
Juni 2010?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nihil, ik moet ook nog een afstudeer stage doen, en een half jaar minor, dus juni is eerder aannemelijker
dat vind ik wel een mooie datumquote:
Tegen die tijd hoop ik eindelijk eens iets af te hebbenquote:
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 9 september 2008 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tegen die tijd hoop ik eindelijk eens iets af te hebben
Levensgenieters?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:46 schreef Californium het volgende:
sommige mensen hebben alle tijd van de wereld jah.... Ik zal maar niet zeggen welk woord ik daarvoor gebruik....
Nee.... Zoiets noem ik Lui en onverantwoordelijk dat een 25 jarige kerel na 8 jaar studeren nog geen ene fuck heeft bereikt en nog steeds niets boeit... en het veel te druk heeft met niets doenquote:
Aha. Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee.... Zoiets noem ik Lui en onverantwoordelijk dat een 25 jarige kerel na 8 jaar studeren nog geen ene fuck heeft bereikt en nog steeds niets boeit... en het veel te druk heeft met niets doen
Dealquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Iets andere studie, maar toch
'kansloze pauperjosti's'?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:46 schreef Californium het volgende:
sommige mensen hebben alle tijd van de wereld jah.... Ik zal maar niet zeggen welk woord ik daarvoor gebruik....
dat ookquote:
Ik kom er wel, doe het alleen iets langzamer dan de restquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:53 schreef Californium het volgende:
Sommige mensen maken iets van hun leven en genieten van het leven... En sommige mensen genieten van het leven door niets te doen en er helemaal niets van de maken.... Tja tis maar wat je wil...
Hee, ga jij lekker ergens anders onder water liggen stekenquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:53 schreef Californium het volgende:
Sommige mensen maken iets van hun leven en genieten van het leven... En sommige mensen genieten van het leven door niets te doen en er helemaal niets van de maken.... Tja tis maar wat je wil...
Luister ik kan het je allemaal wel een keertje uitleggen dat het niet zo zwartwit zit enzo, maar niet hier op fokquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:56 schreef Californium het volgende:
en na 8 jaar heb je nog steeds niet beseft dat je eens van je reet af moet komen om iets te bereiken en dat het je niet toekomt als je er niets voor doet......
Dat is dan mijn vriendin, moet je voorstellen hoe vijanden over me pratenquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee, ga jij lekker ergens anders onder water liggen steken
quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is dan mijn vriendin, moet je voorstellen hoe vijanden over me praten
quote:
ik als ik zin hebquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
![]()
Maar wie gaat er inderdaad wie gaat er allemaal naar puberpop, huisgenoot van wilde misschien ook gaan hoorde ik zojuist...
ik dacht dat jij gesprek had met je mentor morgen vroegquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
![]()
Maar wie gaat er inderdaad wie gaat er allemaal naar puberpop, huisgenoot van wilde misschien ook gaan hoorde ik zojuist...
De discussie was ten einde, Cali.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:19 schreef Californium het volgende:
k dacht dat jij gesprek had met je mentor morgen vroeg
Ik begon net te denken...'wat een relatie'...beetje naar elkaar bitchen op Fokquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is dan mijn vriendin, moet je voorstellen hoe vijanden over me praten
Tja, IRL gaat beetje moeilijk he?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik begon net te denken...'wat een relatie'...beetje naar elkaar bitchen op Fok
Ik weet 't nog niet. Heb eerst een filmavondje (studiereisfilm kijken met de commissie). Ga er niet vanuit dat het laat wordt, maar wellicht dat er nog een paar enthousiastelingen op Puberpop terecht komen. Al verwacht ik het eigenlijk niet: morgen lange dag.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
máár, belangrijker, wie gaan er vanavond naar Puberpop?
oja....quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De discussie was ten einde, Cali.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik begon net te denken...'wat een relatie'...beetje naar elkaar bitchen op Fok
True. Maar dan heb je nog sms, mail, msn etcquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, IRL gaat beetje moeilijk he?
Ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
True. Maar dan heb je nog sms, mail, msn etc. Dan is het in elk geval minder publiekelijk
Ik betwijfel het. De afgelopen keren werd ik er niet bijster enthousiast van. En met het oog op belangrijk college en werken morgen (en het feit dat het vannacht al veel later was dan geplandquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:28 schreef swarmahoer het volgende:
zie je dus vanavond wel op pp mikkie
Pff, who asked youquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie passen wel op puberpop ja, laatste woord enzulks.
Kuthoerquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:45 schreef swarmahoer het volgende:
dat zei ik dus mikkietot vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |