Nihil, ik moet ook nog een afstudeer stage doen, en een half jaar minor, dus juni is eerder aannemelijkerquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:40 schreef Californium het volgende:
na 1 week.... hoe groot is trouwens de kans dat jij gaat aftstuderen in Februari..?
Juni 2010?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nihil, ik moet ook nog een afstudeer stage doen, en een half jaar minor, dus juni is eerder aannemelijker
dat vind ik wel een mooie datumquote:
Tegen die tijd hoop ik eindelijk eens iets af te hebbenquote:
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 9 september 2008 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tegen die tijd hoop ik eindelijk eens iets af te hebben
Levensgenieters?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:46 schreef Californium het volgende:
sommige mensen hebben alle tijd van de wereld jah.... Ik zal maar niet zeggen welk woord ik daarvoor gebruik....
Nee.... Zoiets noem ik Lui en onverantwoordelijk dat een 25 jarige kerel na 8 jaar studeren nog geen ene fuck heeft bereikt en nog steeds niets boeit... en het veel te druk heeft met niets doenquote:
Aha. Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee.... Zoiets noem ik Lui en onverantwoordelijk dat een 25 jarige kerel na 8 jaar studeren nog geen ene fuck heeft bereikt en nog steeds niets boeit... en het veel te druk heeft met niets doen
Dealquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Iets andere studie, maar toch
'kansloze pauperjosti's'?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:46 schreef Californium het volgende:
sommige mensen hebben alle tijd van de wereld jah.... Ik zal maar niet zeggen welk woord ik daarvoor gebruik....
dat ookquote:
Ik kom er wel, doe het alleen iets langzamer dan de restquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:53 schreef Californium het volgende:
Sommige mensen maken iets van hun leven en genieten van het leven... En sommige mensen genieten van het leven door niets te doen en er helemaal niets van de maken.... Tja tis maar wat je wil...
Hee, ga jij lekker ergens anders onder water liggen stekenquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:53 schreef Californium het volgende:
Sommige mensen maken iets van hun leven en genieten van het leven... En sommige mensen genieten van het leven door niets te doen en er helemaal niets van de maken.... Tja tis maar wat je wil...
Luister ik kan het je allemaal wel een keertje uitleggen dat het niet zo zwartwit zit enzo, maar niet hier op fokquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:56 schreef Californium het volgende:
en na 8 jaar heb je nog steeds niet beseft dat je eens van je reet af moet komen om iets te bereiken en dat het je niet toekomt als je er niets voor doet......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |