Ohjaquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:12 schreef LastRequest het volgende:
Oh en:
[..]
Nee Autotechniek is een ander gebouw! Tussen de PABO en HEAO in..
Bij jou is 't al bijna middag.quote:
Omdat E.coli de meest begrepen bacterie en omdat zijn volledige genoom is gesequenct en begrepen...quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom specifiek die bacterie en niet 1 van de miljard anderen?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:47 schreef ImTheBase het volgende:
Interesting
Tenminste boeiender dan een gare div in elkaar zetten met leuke :hovers
duuhquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:49 schreef Californium het volgende:
Omdat E.coli de meest begrepen bacterie en omdat zijn volledige genoom is gesequenct en begrepen...
Net iets daarbuiten...maar op een behoorlijk drukke straat... Ik woon zo'n 400 meter van de Royal Mile afquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
Is puberpop niet vanavond?
Dus je woont lekker in het centrum?
Ik moet elke dag bijna 3 kwartier naar stage lopen ....ik loop genoeg.... verder zitten er aan de Royal Mile leuke winkeltjes hoor...maar allemaal gericht op toeristen....quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
Nee duh, zou waarschijnlijk een vermogen kosten, maar dan nog, ziet er mooi uit joh, fucking relaxed lijkt t me om daar gewoon ff over op en neer te lopen als je ff een stukje wil lopen
waarover?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:29 schreef HostiMeister het volgende:
heb morgenvroeg om 9:30 een afspraak met mijn mentor, beter dat ik nuchter en uitgeslapen ben, volgende maand dan maar weer.
Die ja, ben ik ook al mee begonnen is een soort van hoe gaat het nu gesprekjequote:Op dinsdag 9 september 2008 10:37 schreef Californium het volgende:
waar je al mee begonnen moet zijn?
Nihil, ik moet ook nog een afstudeer stage doen, en een half jaar minor, dus juni is eerder aannemelijkerquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:40 schreef Californium het volgende:
na 1 week.... hoe groot is trouwens de kans dat jij gaat aftstuderen in Februari..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |