Pics van d'r zusje!!!11quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
LR is een echte nerd, wie weet
Haha ja, het gaat allemaal maar net.. Stond daar laatst om 17:15 ook verkeerd voorgesorteerd.. Volgens mij daar linksonder (de weg die naar de Waalbrug gaat laat maar zeggen?) maar dan is het echt ff wurmen. Stond meer in het midden ipv links of rechtsquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:44 schreef Mikkie het volgende:
Oooh...zo dom hè. Nu ook weer, al die lui die doorrijden om de Oranjesingel op te kunnen, terwijl het daar rood is. Gewoon dom zijn, niet nadenken en aansluiten. Gevolg is dat er vanaf de St. Anna niemand meer het plein op kan.
.
Haha die heeft ze meer zelf op hyves staan.quote:
Dat is wel ruk inderdaad. Hoe was het gisteravond eigenlijk, wat hebben jullie gedaan/moeten doen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik vind het nogal vervelend dat we er voor 18:00 moeten zijn en al gegeten moeten hebben, ik ben gewend pas rond 20:00/21:00 te eten, nu heb ik echt nog geen honger
Grappig jah, met dit weerquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:13 schreef LastRequest het volgende:
We mogen trouwens geen drinken kopen, dus als je wat wilde drinken moest je socializen met een lid en hopen dat ze je wat te drinken aanboden haha, best grappig.
budget van ongeveer 4 ton per jaar dus als je daarop 10% kan pakkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk word je ingezet voor een kutklus waar niemand zin in heeft en die misschien tientjes per jaar oplevert?
Vier ton per jaar aan kantoorartikelen? Schrijven ze daar met pennen van goud ofzo?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
budget van ongeveer 4 ton per jaar dus als je daarop 10% kan pakken
Goh, bedankt voor dit waardevolle advies achterafquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
pwnd
Je moet eerst kijken welke updates er zijn voordat je gaat installeren.
Het leed is al geschied. Ik heb nu SP3 gedeïnstalleerd en in SP2 de Bricopack gedeïnstalleerd. Ben nu SP3 weer aan het installeren en hoop dadelijk weer de goede Bricopack terug te kunnen zetten.quote:
Wist ik, had 'm al binnengehaald vanmiddagquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie, nog een tip, S04E03 vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |