Eet gewoon achter je pcquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
begin honger te krijgen maar moet nog 1 uur en 15 min....
De postduifquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:20 schreef swarmahoer het volgende:
ik begin ook honger te krijgen, wacht ik loop ff naar de hoek
quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, maar ik ga je niet feliciteren met je eurohotdog.
Uhuh. Ik denk dat ik zo maar even mn tuinstoel buiten zet en in het zonnetje ga zitten lezen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:18 schreef swarmahoer het volgende:
heerlijk zonnetje
Balen voor jou dat je binnen zit danquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:26 schreef swarmahoer het volgende:
of cabrio openklappen en n rondje
idd jammer dat mn begeleider nog neit terug is, ff plan bespreken en dan ga k naar huisquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Balen voor jou dat je binnen zit dan.
Bedoel je dat kraampje met BBQ? Dat zijn lui van mijn schoolquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens hier op et plein is allerlei dingen te doen, mooiste is misschien wel de hotdog voor een euro
Jij komt met veel mazzel deze week doorquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Bedoel je dat kraampje met BBQ? Dat zijn lui van mijn school
Al die mensen daar doen de minor Entrepreneurship en moesten voor één dag een bedrijfje opzetten/uitvoeren en winst maken!
Ik heb vanmiddag vrij gekregenEn morgen werken we ook weer thuis, uitslapen
![]()
Ik in zo'n grote met alles erop, zoals ze die op Sziget hadden. Is 't al vakantiequote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:31 schreef LastRequest het volgende:
Mik, de burgers die er lagen zagen er véél lekkerder uit
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:54 schreef LastRequest het volgende:
Is er geen Erasmusgebouw bij de RU ofzoiets?
Dan kan ik uitslapenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat gaat er morgenochtend gebeuren, ik heb er ongetwijfeld overheen gelezen.
Ik niet! Ik moet er verdomd vroeg uit, omdat ik langs de dokter moet!quote:
Nu kunnen we je hackenquote:
Dat ip-adres viel me ook al opquote:
Dus eigenlijk word je ingezet voor een kutklus waar niemand zin in heeft en die misschien tientjes per jaar oplevert?quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:19 schreef swarmahoer het volgende:
ja die hebben toch ook kantoorartikelen en zulks nodig
Want bij LR is inderdaad nogal wat te halenquote:
LR is een echte nerd, wie weetquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:40 schreef Mikkie het volgende:
Want bij LR is inderdaad nogal wat te halen
Ik zie een boel verkeer maar geen zooitjequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:41 schreef RemcoW85 het volgende:
http://www.nijmegen1.nu/camera2.html
Wat een zooitje daar.. Wel leuk om ff te volgen rond dit tijdstip.
Altijd leuk ja.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:41 schreef RemcoW85 het volgende:
http://www.nijmegen1.nu/camera2.html
Wat een zooitje daar.. Wel leuk om ff te volgen rond dit tijdstip.
Pics van d'r zusje!!!11quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
LR is een echte nerd, wie weet
Haha ja, het gaat allemaal maar net.. Stond daar laatst om 17:15 ook verkeerd voorgesorteerd.. Volgens mij daar linksonder (de weg die naar de Waalbrug gaat laat maar zeggen?) maar dan is het echt ff wurmen. Stond meer in het midden ipv links of rechtsquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:44 schreef Mikkie het volgende:
Oooh...zo dom hè. Nu ook weer, al die lui die doorrijden om de Oranjesingel op te kunnen, terwijl het daar rood is. Gewoon dom zijn, niet nadenken en aansluiten. Gevolg is dat er vanaf de St. Anna niemand meer het plein op kan.
.
Haha die heeft ze meer zelf op hyves staan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |