Pics van d'r zusje!!!11quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
LR is een echte nerd, wie weet
Haha ja, het gaat allemaal maar net.. Stond daar laatst om 17:15 ook verkeerd voorgesorteerd.. Volgens mij daar linksonder (de weg die naar de Waalbrug gaat laat maar zeggen?) maar dan is het echt ff wurmen. Stond meer in het midden ipv links of rechtsquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:44 schreef Mikkie het volgende:
Oooh...zo dom hè. Nu ook weer, al die lui die doorrijden om de Oranjesingel op te kunnen, terwijl het daar rood is. Gewoon dom zijn, niet nadenken en aansluiten. Gevolg is dat er vanaf de St. Anna niemand meer het plein op kan.
.
Haha die heeft ze meer zelf op hyves staan.quote:
Dat is wel ruk inderdaad. Hoe was het gisteravond eigenlijk, wat hebben jullie gedaan/moeten doen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik vind het nogal vervelend dat we er voor 18:00 moeten zijn en al gegeten moeten hebben, ik ben gewend pas rond 20:00/21:00 te eten, nu heb ik echt nog geen honger
Grappig jah, met dit weerquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:13 schreef LastRequest het volgende:
We mogen trouwens geen drinken kopen, dus als je wat wilde drinken moest je socializen met een lid en hopen dat ze je wat te drinken aanboden haha, best grappig.
budget van ongeveer 4 ton per jaar dus als je daarop 10% kan pakkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk word je ingezet voor een kutklus waar niemand zin in heeft en die misschien tientjes per jaar oplevert?
Vier ton per jaar aan kantoorartikelen? Schrijven ze daar met pennen van goud ofzo?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
budget van ongeveer 4 ton per jaar dus als je daarop 10% kan pakken
Goh, bedankt voor dit waardevolle advies achterafquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
pwnd
Je moet eerst kijken welke updates er zijn voordat je gaat installeren.
Het leed is al geschied. Ik heb nu SP3 gedeïnstalleerd en in SP2 de Bricopack gedeïnstalleerd. Ben nu SP3 weer aan het installeren en hoop dadelijk weer de goede Bricopack terug te kunnen zetten.quote:
Wist ik, had 'm al binnengehaald vanmiddagquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie, nog een tip, S04E03 vandaag.
Ja, ik weet het ook niet er lopen hier genoeg van die informatica mensjes rond volgens mijquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het leed is al geschied. Ik heb nu SP3 gedeïnstalleerd en in SP2 de Bricopack gedeïnstalleerd. Ben nu SP3 weer aan het installeren en hoop dadelijk weer de goede Bricopack terug te kunnen zetten.
Zo jij maakt wat mee zegquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:50 schreef Mikkie het volgende:
Het zit me overigens niet mee. Wil net een beetje appelmoes als toetje eten, maak ik een nieuwe pot open, zitten er allemaal klontjes en stukjes in enzo.. Dat potje ligt ook alweer bij 't glaswerk.
.
Maar straks is er weer bier, alles komt goed.
En wat deed jij ook alweer?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:54 schreef Doodkapje het volgende:
Ik zat gistermiddag in de Blonde Pater... en het zat vol met studenten... hebben die tegenwoordig niks meer te doen ofzo?
Ah hou je bek manquote:
.
Koos Werkloos,... aangenaam...quote:
Dan hoor je helemaal geen geld te hebben voor de blonde paterquote:
Hee schat!quote:
Tonijnenpasta?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Appelmoes met stukjes![]()
Ik zat klaar met m'n tonijnenpasta, is er gvd geen KnightRider [ afbeelding ]
Stelletje zeikerds, je hebt altijd GTST nogquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
KR was voor mij ook een aardige deceptie overigens.
quote:
Die had mn vader vant weekend ook, mijn broer heeft hem al een maand ofzo.. en ik nog steeds niksquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:20 schreef Mikkie het volgende:
Grrr
Net automatische update van WinXP geïnstalleerd. Meestal zo'n kleine kutupdate, dus gewoon laten lopen. Blijkt het bij reboot ineens Service Pack 3 te zijn! Allemaal leuk en aardig, maar nu is de helft van m'n instellingen verneukt en ben ik m'n Bricopack kwijt.
gaat ook over inrichting enzo he, niet alleen de pennen en visitekaartjes ofzo, alle apparatuur erbij voor 15 vestigingenquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vier ton per jaar aan kantoorartikelen? Schrijven ze daar met pennen van goud ofzo?
dat verklaart de witte substantie dusquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
heel lang geleden dat ik dat voor 't laatst had gehad.
Oh noesquote:Beste allemaal,
Morgen 10 september vindt de eerste vergadering van de commissie plaats
van half 1 tot half 2 (waarschijnlijk beginnen we een paar minuten later
omdat sommigen van ons nog les hebben). Het is in hokje 5. De agenda is
als bijlage er bijgevoegd. Ik zie jullie morgen!
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Leg je het lijstje nog even uit ? Is dat het postaantal per topic? ofzo
Dat is niet echt een leuke TT, welquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
zomfg
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |