quote:Op maandag 8 september 2008 20:55 schreef remlof het volgende:
Kan TS meteen even de OP bijwerken met aanmeldingen uit het laatste deel van het vorige topic? Bij voorbaat dank
En dan zeg je tegen users dat ze goed moeten lezenquote:
Ik zie Memento-Mori bijvoorbeeld er niet bij staan, misschien moet je het vorige topic nog even beter lezen?quote:Op maandag 8 september 2008 21:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[..]
En dan zeg je tegen users dat ze goed moeten lezen
Vanaf dat de vorige TS niet de OP kon bewerken..quote:Op maandag 8 september 2008 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie Memento-Mori bijvoorbeeld er niet bij staan, misschien moet je het vorige topic nog even beter lezen?
I train ook mijn spierenquote:Op maandag 8 september 2008 21:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ben m'n bekkenbodemspieren al aan het trainen
Je bilspieren zeker.... tevens tvpquote:
Allleen als je toestemming van je begeleider krijgt...quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:13 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Allleen als je toestemming van je begeleider krijgt...
quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij belde net, je mag. Op voorwaarde dat je je enkelbandje niet weer afdoet.
Krijg ik een biertje van je tijdens de meetquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:26 schreef remlof het volgende:
Als je maar zorgt dat je niet weer in Opsporing Verzocht verschijnt dan
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik kom niet, dus schrap mij maar van de lijst.
Deze misschien?quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:22 schreef Paramnesia het volgende:
Wie gaat dit nu allemaal opruimen.
Nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:
Helaas wil kan ik het niet meer bewerken.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Moet je vragen of je begeleider tijd heeft om mee te gaan, dan kan het wel.quote:
Omdat ze daar fijne, ruime, afsluitbare WC-hokjes hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2008 02:29 schreef Spirit_of_69 het volgende:
waarom zou je in godsnaam willen meeten in de stairway,
in godsnaam.
Helaas zijn de gloryholes weer dichtgemaaktquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Omdat ze daar fijne, ruime, afsluitbare WC-hokjes hebben.
Meen je niet!!!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:18 schreef longinus het volgende:
[..]
Helaas zijn de gloryholes weer dichtgemaakt
Ohh ?? nou begin maar met vertellen danquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:59 schreef _mimic het volgende:
[..]
haha wat een grap, ik heb nog wat dingen uit te leggen
potquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Ja sorry, we willen geen pottenkijkers.
Hihi... Ik zei potten
Welnee, Yvonne is best aardig, geef haar een pot bier wijntje en voor je het weet sta le lachend te praten over het gebeurde.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:54 schreef _mimic het volgende:
Ik was ooit crew, maar wegens omstandigheden was ik er niet meer, nooit iets gemeld. Dat werd vast niet in dank afgenomen, dus als ik daar zo ineens ben word ik opgegeten() door Yvonne.
Omg tis een meet hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:54 schreef _mimic het volgende:
Ik was ooit crew, maar wegens omstandigheden was ik er niet meer, nooit iets gemeld. Dat werd vast niet in dank afgenomen, dus als ik daar zo ineens ben word ik opgegeten() door Yvonne.
Een feest is geen feest als Jeaust niet is geweestquote:
Kan een modje alleen nog aanpassen... Of een Remlof?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:50 schreef MLI het volgende:
Waarom sta ik nog steeds niet in de OP? Misschiener.
Ze reageert niet op msn...ik trek mijn conclusies wel weer.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een feest is geen feest als Jeaust niet is geweest![]()
Mocht je niks te doen hebben vanavond... Feestje bij Dingie
En ik dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:04 schreef remlof het volgende:
OP geupdate, MLI bij misschieners en jewst bij de komers
Hihi.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 02:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Omg tis een meet hoor
Dus komenje bent toch geen mietje he
dan koop je maar mooi een trein kaartjequote:Op zondag 14 september 2008 15:54 schreef _mimic het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mijn OV dan nog heb.
Ja hallo, ik ben geen miljardair ofzo, hoogstens miljonair.quote:Op zondag 14 september 2008 17:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
dan koop je maar mooi een trein kaartje
tevens kut excuus
quote:
quote:
Jullie staan er ook bijquote:Op zondag 14 september 2008 19:48 schreef _mimic het volgende:
okay. op de misschientjes dan
En jij bij de komersquote:Op maandag 15 september 2008 13:54 schreef Gripper het volgende:
Nou, nu ik in Utrecht woon kan ik natuurlijk niet achterblijven, geen excuses meer in de trant van "Ja, cola want ik moet nog rijden enzo..."
Ik kom dus denk ik ook even kijken!
quote:
Idd zeg dan gelijk dat je niet komt wehehehequote:Op zondag 14 september 2008 17:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
dan koop je maar mooi een trein kaartje
tevens kut excuus
Mij ook.quote:
ga jij naar de meet?quote:
quote:
Dus ik moet m`n toetsenbord meenemenquote:
Ja, nog 33 dagen, zie OPquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:25 schreef pussydeluxe het volgende:
Remlof?
Is het al tijd voor een counter? Zodat we de dagen kunnen aftrekkentellen
Je staat bij komersquote:
Ik zal vragen of Quickie_Butt ook komtquote:Op zondag 21 september 2008 02:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaar hoe moet ik weer naar huis dan?
Eventueel.quote:Op zondag 21 september 2008 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar stel, hypotetisch gezien, als je zou komen, zou je wel bier drinken, toch?
Whehe.quote:Op zondag 21 september 2008 03:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal vragen of Quickie_Butt ook komt
Krijg je een biertje van mij, omdat ik je laatste bier opdronkquote:
Wij drinken samen een biertjequote:Op zondag 21 september 2008 21:46 schreef longinus het volgende:
[..]
Krijg je een biertje van mij, omdat ik je laatste bier opdronk
Cheers.
Dit keer ga ik verantwoordelijk bier drinkenquote:Op zondag 21 september 2008 21:57 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
altijd dronken vrouwen die een leuke avond verkloten he.
Watskeburt?quote:Op zondag 21 september 2008 22:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik drink alleen rode wijntjes en rook keurige witte mint sigaretjes.
Ik werd er al op gewezen door de KLB-knokploeg om te gaan, laat staan dat gers mag gaan.quote:
ik ookquote:Op zondag 21 september 2008 19:33 schreef enter het volgende:
Op deze meet ga ik bier drinken.
Niet eens water?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:38 schreef juiced het volgende:
IK GA ME GODVERDAMME DE GODGANZEPLEURISTIEFUS BEZUIPEN JAAAAAAAAAAAAAAA!
Met een glaasje cola.
ik ga aan de ranja, wel puur natuurlijk.. Oh en MET een rietje !quote:
Eiland hèquote:Op woensdag 24 september 2008 06:34 schreef murp het volgende:
oh, ik kan niet, dan zit ik in op cyprus
Dus je moet je sjaal en je winterjas meenemen.quote:
Komop beetje bier/achohol in je lichaam en je staat vrolijk buiten in je T-shirt.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus je moet je sjaal en je winterjas meenemen.
Ja, niet voor 50 man (of hoeveel komen er...)quote:
Waarom vergeet ik steeds dat je nergens meer mag rokenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, niet voor 50 man (of hoeveel komen er...)
En niet-roken in de Stairway, dat is ff wennen.
Ja, inderdaad. Ik ben geen roker, alleen als ik bierdrink en vrienden over heb die wat te blowen hebben, maar het is wel ff wennen. Sinds 1 juli niet buiten mn woonplaats uitgeweest.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Waarom vergeet ik steeds dat je nergens meer mag roken
He bah, dat gaat vervelend worden dan, iedere keer naar buiten.
Done, hoezo?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:24 schreef TheSorrow het volgende:
Zou iemand me bij de misschieners i.p.v komers kunnen plaatsen? Bvd.
Kom je zelf, remlof?quote:
Naja als het buiten nog een beetje lekker is, is het nog wel oke. Maar Nederland kennendequote:Op donderdag 25 september 2008 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik ben geen roker, alleen als ik bierdrink en vrienden over heb die wat te blowen hebben, maar het is wel ff wennen. Sinds 1 juli niet buiten mn woonplaats uitgeweest.
Als ik kom, eet ik graag een sateetje mee. Reserveer maar niks voor mij, ik kom wel aanhobbelen.quote:
Hmmzz, zit ik over te twijfelen.quote:
Kunnen toch ook gewoon een paar bittergarnituurs bestellen ofzo? Ik hoef ook niet zoveel te hebben (des te meer bierquote:Op donderdag 25 september 2008 23:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hmmzz, zit ik over te twijfelen.
Ik heb trouwens aan een subway-broodje genoeg![]()
![]()
Oh wordt het zo'n meet?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Kunnen toch ook gewoon een paar bittergarnituurs bestellen ofzo? Ik hoef ook niet zoveel te hebben (des te meer bier!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh wordt het zo'n meet?
Er is toch altijd bier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb feesten georganiseerd in Utreg waar ik nee moest verkopen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik wil wel een goeie bodem, met veel vleesquote:Op donderdag 25 september 2008 23:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Kunnen toch ook gewoon een paar bittergarnituurs bestellen ofzo? Ik hoef ook niet zoveel te hebben (des te meer bier!)
quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb feesten georganiseerd in Utreg waar ik nee moest verkopen....
Goed feest? Er was niet genoeg bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik zie nu een glas bier voor me met een dikke homp vlees erinquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil wel een goeie bodem, met veel vlees
Dat betekent dat het zo gezellig was dat de vraag het aanbod overtrof.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed feest? Er was niet genoeg bier!
Bitterballen en garnituur ok. Maar wel naast het bier en niet erin.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zie nu een glas bier voor me met een dikke homp vlees erinain't pretty
Koekjes en melk/thee/koffie gaan anders prima samen. Misschien bier en kaassoufles ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bitterballen en garnituur ok. Maar wel naast het bier en niet erin.
Truste. Zie je de 24e.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Koekjes en melk/thee/koffie gaan anders prima samen. Misschien bier en kaassoufles ook.
Bedtijd voor mij
elke dagquote:
Precies.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies.
Desnoods dankzij pussydeluxe.
Betekent gewoon dat het een crack feest was met te weinig bier.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat betekent dat het zo gezellig was dat de vraag het aanbod overtrof.
Knuppel.
Dat zeg je altijdquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:38 schreef Q. het volgende:
Oh, de kans dat ik kom is trouwens heel erg klein inmiddels.
Doe mij dan maar op de misschien lijstquote:Op zaterdag 27 september 2008 23:07 schreef pussydeluxe het volgende:
Dat is toch geen vereiste.
Me neitherquote:
Neem je een meetlintje meequote:
Tijdens de meet gaat we niet over WoW praten hoor, anders worden we buitengeslotenquote:Op maandag 29 september 2008 23:03 schreef Berenanus het volgende:
Ik zie dat die vrijdag en zaterdag bij mij nog leeg zijn dus heb besloten om ook maar te komen. Mag ik bij deze verplaatst worden?
Owja, voor de rest volg ik dit draadje niet ofzo, veels te druk met WoW
bier van Berenanus?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:17 schreef enter het volgende:
[..]
Tijdens de meet gaat we niet over WoW praten hoor, anders worden we buitengesloten![]()
Na de meet gaan we aftellen tot 13 nov![]()
Trouwens Berenanus is dat weekend ook jarig, dus extra feest !!!
Ik had de 24e ook wat.... hmmm wat was dat nou ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:48 schreef TheSorrow het volgende:
Schrap me maar helemaal, ik heb de 24ste een verjaardag!
Ook een verjaardagsfeest in Bibelot misschien?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:50 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik had de 24e ook wat.... hmmm wat was dat nou ?
hoezo een 14.gif?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:48 schreef TheSorrow het volgende:
Schrap me maar helemaal, ik heb de 24ste een verjaardag!
dat lijkt me ook wel, maar dan omdat je meer lui persoonlijk kent.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hoezo een 15.gif? Die verjaardag lijkt me gezelliger dan de meet, bigtime.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
dat is inderdaad waarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:10 schreef TheSorrow het volgende:
Kost me nog minder geld ook trouwens!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat lijkt me ook wel, maar dan omdat je meer lui persoonlijk kent.True, maar wees niet getreurd, volgende meet zal ik er heus wel bij zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
† The 3 Kings †
grote jongenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:12 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
True, maar wees niet getreurd, volgende meet zal ik er heus wel bij zijn
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:59 schreef remlof het volgende:
Schop, nog minder dan drie weken en Bizznitch komt ook
Oh? Met je vrindje?quote:
Q!quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:38 schreef Q. het volgende:
Oh, de kans dat ik kom is trouwens heel erg klein inmiddels.
En? Alsof ons dat iets boeit.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kom die dag terug uit Spanje en vertrek al zéér vroeg in de ochtend richting Spaans vliegveld. Weet niet of ik nog zin heb om 's avonds naar Utrecht te gaan.
Hij vroeg of je kwam. Niet waarom je wel of niet zou komen.quote:
Ik meld het er even bij , geen probleem toch?quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij vroeg of je kwam. Niet waarom je wel of niet zou komen.
Maar goed, we zien je wel verschijnen. Ja, of niet. Moekunnetog?
Negeren wil ook wel helpen.quote:
idem..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:32 schreef paultjuhhh het volgende:
ik durf niet
JIJ MOET KOMENquote:
Maar jullie zijn zo eng..quote:
Ik doe met je meequote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:19 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Maar jullie zijn zo eng..
en gevat.. dat vooral..
En ik heb een uur nodig om er wat scherps uit te flikkeren..
Zo sneu..
Ik zie nog geen enge mensen in de OP staanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:19 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
en gevat.. dat vooral..
Zo sneu..
Gaan we samen voor de deur twijfelen of we wel naar binnen durvenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:24 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Als Admiraal komt.. kom ik ook..![]()
Ga ik i.i.g me best doen..
whahahaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gaan we samen voor de deur twijfelen of we wel naar binnen durvenen als we binnen zijn gaan we stil in een hoekje zitten
Vooral de 1e keer is eng, dan gaat iedereen om je heen foto's van je makenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:19 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
en gevat.. dat vooral..
Zo sneu..
Je mag ook nee zeggen.quote:
Kij, dat kan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Vooral de 1e keer is eng, dan gaat iedereen om je heen foto's van je maken
Frauquote:
Waarom kom je dat niet in persoon doen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:21 schreef Skaai het volgende:
PDL, sla een tequilla voor me achterover.
Ik zit dan in een bovendewegrestaurant met een stuk of 20 collega's een afscheidsfeestje te vieren in een wokrestaurantquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom kom je dat niet in persoon doen?
Bierquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:05 schreef Jimbo het volgende:
ik kom ook , heb toch nix beters te doen
hoe gaan jullie allemaal ? auto ? bus ? bier ?
Ow ja, jammerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zit dan in een bovendewegrestaurant met een stuk of 20 collega's een afscheidsfeestje te vieren in een wokrestaurant.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:05 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jep, zeker nu ik toch niet kan.
Hoi Gripquote:
Buttsecks!quote:
Lol @ AA..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als jij daar behoefte in heb, wil ik je heus wel helpen
Uuh zover ik weet, Enter, PDL, jij, ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:58 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Lol @ AA..
Gaan er nog meer mensen vanuit den haag btw?
Trein, auto, bus.. lopen?..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Uuh zover ik weet, Enter, PDL, jij, ik
Twijfelquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:08 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Trein, auto, bus.. lopen?..
Samen treinen..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Twijfeltrein betekent drinken, auto is makkelijker, goedkoper, kan je nog lekker chickie meenemen alleen kan ik niet drinken
En fietsen gaat niet, heb lekke band
Kom je ook langs Almerequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:23 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Samen treinen..
mag je mij meenemen..
misschien niet het lekkerste tjikje dat er is maarw el een tjikkie
Als je tegen die tijd nog steeds blond benquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:23 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Samen treinen..
mag je mij meenemen..
misschien niet het lekkerste tjikje dat er is maarw el een tjikkie
schatje.. voor jouw blijf ik blondquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als je tegen die tijd nog steeds blond ben![]()
*Ahum*quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Uuh zover ik weet, Enter, PDL, jij, ik
Huhquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:52 schreef juiced het volgende:
Nou, dat was een gezellige meat gisteravond! Moeten we snel overdoen! Paultjuh ook met z'n stomme actie
En natuurlijk niet te vergeten het grote onthaal van Fraubitch die ineens onverwachts in de schijnwerpers met luid applaus binnenkwam! Fantastisch! Jongens, het was gezellig!
Ghighighighiquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:52 schreef juiced het volgende:
Nou, dat was een gezellige meat gisteravond! Moeten we snel overdoen! Paultjuh ook met z'n stomme actie
En natuurlijk niet te vergeten het grote onthaal van Fraubitch die ineens onverwachts in de schijnwerpers met luid applaus binnenkwam! Fantastisch! Jongens, het was gezellig!
Ja inderdaadquote:
Parttimequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]woon jij ook in Den Haag?
dat wist ik niet eens
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Parttimeieder weekend al bijna een jaar lang
Hey ho.. maar ff for the record..quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat outsidr in Den Haag woont?
Ff aan outsidr vragen als hij online isquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:07 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Hey ho.. maar ff for the record..
Wie uit den haag gaan er allemaal (met de trein dan?)
Misschien optioneel om met z'n allen te gaan?..
maybe wat gezelliger![]()
Jaaa!!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ff aan outsidr vragen als hij online is![]()
Lijkt mij ook wel leukgewoon kratje bier mee enzo!
Ik ben ook niet voorstander van de trein,quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:06 schreef PoepSnoet het volgende:
Ik begrijp dat mijn aanwezigheid gewenst is?
Ik was het ook van plan ja.quote:
Blij dat ik een meisje ben dan..quote:
Dan moeten er wel hele gekke dingen gebeuren wil ik komenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:13 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Jaaa!!!![]()
Is tevens een poging aant doen om Poepsnoet ook mee te krijgen evenals The Sorrow..![]()
Ik ga met de trein, zover is het nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:22 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Blij dat ik een meisje ben dan..
Homofiele meisjes zijn geil.. dus..
Maar Ontopic..
Trein of niet?
Die was voornamelijk voor Bioquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |