quote:
Dus ik moet m`n toetsenbord meenemenquote:
Ja, nog 33 dagen, zie OPquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:25 schreef pussydeluxe het volgende:
Remlof?
Is het al tijd voor een counter? Zodat we de dagen kunnen aftrekkentellen
Je staat bij komersquote:
Ik zal vragen of Quickie_Butt ook komtquote:Op zondag 21 september 2008 02:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaar hoe moet ik weer naar huis dan?
Goed zoquote:
Maar stel, hypotetisch gezien, als je zou komen, zou je wel bier drinken, toch?quote:
Eventueel.quote:Op zondag 21 september 2008 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar stel, hypotetisch gezien, als je zou komen, zou je wel bier drinken, toch?
Whehe.quote:Op zondag 21 september 2008 03:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal vragen of Quickie_Butt ook komt
Krijg je een biertje van mij, omdat ik je laatste bier opdronkquote:
Wij drinken samen een biertjequote:Op zondag 21 september 2008 21:46 schreef longinus het volgende:
[..]
Krijg je een biertje van mij, omdat ik je laatste bier opdronk
Cheers.
Dit keer ga ik verantwoordelijk bier drinkenquote:Op zondag 21 september 2008 21:57 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
altijd dronken vrouwen die een leuke avond verkloten he.
Watskeburt?quote:Op zondag 21 september 2008 22:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik drink alleen rode wijntjes en rook keurige witte mint sigaretjes.
Ik werd er al op gewezen door de KLB-knokploeg om te gaan, laat staan dat gers mag gaan.quote:
ik ookquote:Op zondag 21 september 2008 19:33 schreef enter het volgende:
Op deze meet ga ik bier drinken.
Niet eens water?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:38 schreef juiced het volgende:
IK GA ME GODVERDAMME DE GODGANZEPLEURISTIEFUS BEZUIPEN JAAAAAAAAAAAAAAA!
Met een glaasje cola.
ik ga aan de ranja, wel puur natuurlijk.. Oh en MET een rietje !quote:
Eiland hèquote:Op woensdag 24 september 2008 06:34 schreef murp het volgende:
oh, ik kan niet, dan zit ik in op cyprus
Dus je moet je sjaal en je winterjas meenemen.quote:
Komop beetje bier/achohol in je lichaam en je staat vrolijk buiten in je T-shirt.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus je moet je sjaal en je winterjas meenemen.
Ja, niet voor 50 man (of hoeveel komen er...)quote:
Waarom vergeet ik steeds dat je nergens meer mag rokenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, niet voor 50 man (of hoeveel komen er...)
En niet-roken in de Stairway, dat is ff wennen.
Ja, inderdaad. Ik ben geen roker, alleen als ik bierdrink en vrienden over heb die wat te blowen hebben, maar het is wel ff wennen. Sinds 1 juli niet buiten mn woonplaats uitgeweest.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Waarom vergeet ik steeds dat je nergens meer mag roken
He bah, dat gaat vervelend worden dan, iedere keer naar buiten.
Done, hoezo?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:24 schreef TheSorrow het volgende:
Zou iemand me bij de misschieners i.p.v komers kunnen plaatsen? Bvd.
Kom je zelf, remlof?quote:
Naja als het buiten nog een beetje lekker is, is het nog wel oke. Maar Nederland kennendequote:Op donderdag 25 september 2008 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik ben geen roker, alleen als ik bierdrink en vrienden over heb die wat te blowen hebben, maar het is wel ff wennen. Sinds 1 juli niet buiten mn woonplaats uitgeweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |