quote:Op maandag 8 september 2008 20:55 schreef remlof het volgende:
Kan TS meteen even de OP bijwerken met aanmeldingen uit het laatste deel van het vorige topic? Bij voorbaat dank
En dan zeg je tegen users dat ze goed moeten lezenquote:
Ik zie Memento-Mori bijvoorbeeld er niet bij staan, misschien moet je het vorige topic nog even beter lezen?quote:Op maandag 8 september 2008 21:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[..]
En dan zeg je tegen users dat ze goed moeten lezen
Vanaf dat de vorige TS niet de OP kon bewerken..quote:Op maandag 8 september 2008 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie Memento-Mori bijvoorbeeld er niet bij staan, misschien moet je het vorige topic nog even beter lezen?
I train ook mijn spierenquote:Op maandag 8 september 2008 21:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ben m'n bekkenbodemspieren al aan het trainen
Je bilspieren zeker.... tevens tvpquote:
Allleen als je toestemming van je begeleider krijgt...quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:13 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Allleen als je toestemming van je begeleider krijgt...
quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij belde net, je mag. Op voorwaarde dat je je enkelbandje niet weer afdoet.
Krijg ik een biertje van je tijdens de meetquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:26 schreef remlof het volgende:
Als je maar zorgt dat je niet weer in Opsporing Verzocht verschijnt dan
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik kom niet, dus schrap mij maar van de lijst.
Deze misschien?quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:22 schreef Paramnesia het volgende:
Wie gaat dit nu allemaal opruimen.
Nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:
Helaas wil kan ik het niet meer bewerken.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Moet je vragen of je begeleider tijd heeft om mee te gaan, dan kan het wel.quote:
Omdat ze daar fijne, ruime, afsluitbare WC-hokjes hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2008 02:29 schreef Spirit_of_69 het volgende:
waarom zou je in godsnaam willen meeten in de stairway,
in godsnaam.
Helaas zijn de gloryholes weer dichtgemaaktquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Omdat ze daar fijne, ruime, afsluitbare WC-hokjes hebben.
Meen je niet!!!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:18 schreef longinus het volgende:
[..]
Helaas zijn de gloryholes weer dichtgemaakt
Ohh ?? nou begin maar met vertellen danquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:59 schreef _mimic het volgende:
[..]
haha wat een grap, ik heb nog wat dingen uit te leggen
potquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Ja sorry, we willen geen pottenkijkers.
Hihi... Ik zei potten
Welnee, Yvonne is best aardig, geef haar een pot bier wijntje en voor je het weet sta le lachend te praten over het gebeurde.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:54 schreef _mimic het volgende:
Ik was ooit crew, maar wegens omstandigheden was ik er niet meer, nooit iets gemeld. Dat werd vast niet in dank afgenomen, dus als ik daar zo ineens ben word ik opgegeten() door Yvonne.
Omg tis een meet hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:54 schreef _mimic het volgende:
Ik was ooit crew, maar wegens omstandigheden was ik er niet meer, nooit iets gemeld. Dat werd vast niet in dank afgenomen, dus als ik daar zo ineens ben word ik opgegeten() door Yvonne.
Een feest is geen feest als Jeaust niet is geweestquote:
Kan een modje alleen nog aanpassen... Of een Remlof?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:50 schreef MLI het volgende:
Waarom sta ik nog steeds niet in de OP? Misschiener.
Ze reageert niet op msn...ik trek mijn conclusies wel weer.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een feest is geen feest als Jeaust niet is geweest![]()
Mocht je niks te doen hebben vanavond... Feestje bij Dingie
En ik dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:04 schreef remlof het volgende:
OP geupdate, MLI bij misschieners en jewst bij de komers
Hihi.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 02:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Omg tis een meet hoor
Dus komenje bent toch geen mietje he
dan koop je maar mooi een trein kaartjequote:Op zondag 14 september 2008 15:54 schreef _mimic het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mijn OV dan nog heb.
Ja hallo, ik ben geen miljardair ofzo, hoogstens miljonair.quote:Op zondag 14 september 2008 17:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
dan koop je maar mooi een trein kaartje
tevens kut excuus
quote:
quote:
Jullie staan er ook bijquote:Op zondag 14 september 2008 19:48 schreef _mimic het volgende:
okay. op de misschientjes dan
En jij bij de komersquote:Op maandag 15 september 2008 13:54 schreef Gripper het volgende:
Nou, nu ik in Utrecht woon kan ik natuurlijk niet achterblijven, geen excuses meer in de trant van "Ja, cola want ik moet nog rijden enzo..."
Ik kom dus denk ik ook even kijken!
quote:
Idd zeg dan gelijk dat je niet komt wehehehequote:Op zondag 14 september 2008 17:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
dan koop je maar mooi een trein kaartje
tevens kut excuus
Mij ook.quote:
ga jij naar de meet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |