quote:Op maandag 8 september 2008 20:55 schreef remlof het volgende:
Kan TS meteen even de OP bijwerken met aanmeldingen uit het laatste deel van het vorige topic? Bij voorbaat dank
En dan zeg je tegen users dat ze goed moeten lezenquote:
Ik zie Memento-Mori bijvoorbeeld er niet bij staan, misschien moet je het vorige topic nog even beter lezen?quote:Op maandag 8 september 2008 21:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[..]
En dan zeg je tegen users dat ze goed moeten lezen
Vanaf dat de vorige TS niet de OP kon bewerken..quote:Op maandag 8 september 2008 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie Memento-Mori bijvoorbeeld er niet bij staan, misschien moet je het vorige topic nog even beter lezen?
I train ook mijn spierenquote:Op maandag 8 september 2008 21:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ben m'n bekkenbodemspieren al aan het trainen
Je bilspieren zeker.... tevens tvpquote:
Allleen als je toestemming van je begeleider krijgt...quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:13 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Allleen als je toestemming van je begeleider krijgt...
quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij belde net, je mag. Op voorwaarde dat je je enkelbandje niet weer afdoet.
Krijg ik een biertje van je tijdens de meetquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:26 schreef remlof het volgende:
Als je maar zorgt dat je niet weer in Opsporing Verzocht verschijnt dan
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik kom niet, dus schrap mij maar van de lijst.
Deze misschien?quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:22 schreef Paramnesia het volgende:
Wie gaat dit nu allemaal opruimen.
Nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:
Helaas wil kan ik het niet meer bewerken.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Moet je vragen of je begeleider tijd heeft om mee te gaan, dan kan het wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |